|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 12 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polsat będzie bezpośrednim nadawcą TV4 i TV6, znikają Polskie Media
Telewizja Polsat połączy się ze spółką Polskie Media, nadawcą TV4 i TV6, którą kupiła za 99 mln zł - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynął już wniosek o zmianę właściciela koncesji wydanych dla obu kanałów.
więcej |
|
Anna Samusionek wykluczona z kampanii Avon kontra Przemoc
Anna Samusionek nie wystąpi w tegorocznej kampanii Avon kontra Przemoc, której miała być jedną z ambasadorek. Powodem są głośne problemy rodzinne aktorki.
więcej |
|
,,Fakt" najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce, ,,Super Express" wyprzedził ,,Metro"
W okresie od lutego do lipca 2013 roku pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce zajął „Fakt”. Na drugie miejsce awansował „Super Express”, który wyprzedził „Metro” - wynika z badania PBC General.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dobrzyński: całe portfolio Discovery w HD do końca 2014 r.
- Została utracona możliwość zaoferowania polskim widzom naprawdę atrakcyjnego kanału - mówi nam o przegranej DMAX w konkursie na nadawanie na MUX-1 Olgierd Dobrzyński, szef Discovery na Europę Centralną.
więcej
|
|
TVP Regionalna jest chętniej oglądana od TVP Info
Nowy kanał TVP Regionalna ogląda średnio 67 tys. widzów, o 3 tys. więcej niż śledzi odświeżone TVP Info. Jednak łączny udział obu kanałów jest znacznie niższy niż dawnego TVP Info.
więcej
|
|
Telewizja Polsat będzie bezpośrednim nadawcą TV4 i TV6, znikają Polskie Media
Telewizja Polsat połączy się ze spółką Polskie Media, nadawcą TV4 i TV6, którą kupiła za 99 mln zł - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynął już wniosek o zmianę właściciela koncesji wydanych dla obu kanałów.
więcej
|
|
Koniec Discovery World, rusza Discovery Turbo Xtra. "Ma przyciągnąć młodych mężczyzn"
We wtorek 17 września br. ruszy kanał Discovery Turbo Xtra, który zastąpi stację Discovery World. Kanał postawi głównie na pozycje motoryzacyjne, ma przyciągnąć przed ekrany młodych mężczyzn i zwiększyć udział o 20 proc.
więcej
|
|
Krystyna Janda, Cezary Żak i Gaba Kulka promują TVP Kultura (wideo)
TVP Kultura ruszyła z emisją dziewięć spotów wizerunkowych, w których zobaczyć można dziewięciu przedstawicieli świata kultury zachęcających do oglądania tego kanału.
więcej
|
|
300 tys. zł kary dla TVN za "Rozmowy w toku" o "przypadkowym seksie"
Telewizja TVN musi zapłacić 300 tys. zł kary za łamanie przepisów ustawy o radiofonii i telewizji w zakresie ochrony małoletnich w programie “Rozmowy w toku” - orzekł we wtorek Sąd Apelacyjny w Warszawie.
więcej
|
|
Lider Bayer Full i ,,Konjo" nowymi twarzami TV.Disco
W jesiennej ramówce muzycznego kanału TV.Disco znajdzie się program “Koncert Życzeń” prowadzony przez lidera Bayer Full Sławomira Świerzyńskiego i jego córkę, a także show Pawła “Konjo” Koniaka.
więcej
|
|
Puls 2 od piątku na platformie nc+. Trwają rozmowy z Cyfrowym Polsatem
Nadający w naziemnej telewizji cyfrowej kanał Puls 2 od piątku 13 września br. pojawi się na satelicie Hot Bird. Stacja dołączy do oferty platformy nc+. Trwają rozmowy na temat włączenia jej do Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
|
UPC z telewizją cyfrową i internetem w Pułtusku
Sieć kablowa UPC Polska poszerzyła zasięg swojej telewizji cyfrowej i internetu o Pułtusk.
więcej
|
|
Nielsen nie zmieni w tym roku uniwersu
Nielsen Audience Measurement nie zmieni w tym roku uniwersu. Zmiana zostanie zrealizowana - tak jak zwykle - czyli od początku 2014 roku.
więcej
|
|
TVN7 pokaże drugą serię serialu ,,Czerwony Orzeł"
18 września 2013 roku naziemny kanał TVN7 rozpocznie emisję drugiej serii serialu „Czerwony Orzeł”.
więcej
|
|
Hitowe produkcje filmowe w jesiennej ramówce TV4
TV4 w jesiennej ramówce pokaże najlepsze produkcje filmowe. Widzowie będą mogli zobaczyć m.in. trylogię przygód Ryszarda Ochódzkiego, sagę prezentującej historię boksera Rocky'ego, „Księgę ocalenia” oraz „22 kule”.
więcej
|
|
Nowe odcinki serialu ,,Ben 10: Omniverse" w Cartoon Network
25 września 2013 roku dziecięcy kanał Cartoon Network rozpocznie emisję kolejnych odcinków serialu „Ben 10: Omniverse”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
52 nominacje do Effie 2013, najwięcej dla MEC i MediaComu
Jury tegorocznego konkursu Effie przyznało 52 nominacje. 9 (w tym jedną za samodzielny projekt) otrzymał MEC, a 8 - MediaCom Warszawa. Ogłoszenie wyników nastąpi 14 października br. w Teatrze Wielkim.
więcej
|
|
Anna Samusionek wykluczona z kampanii Avon kontra Przemoc
Anna Samusionek nie wystąpi w tegorocznej kampanii Avon kontra Przemoc, której miała być jedną z ambasadorek. Powodem są głośne problemy rodzinne aktorki.
więcej
|
|
Apap w odświeżonych opakowaniach
W październiku lek przeciwbólowy Apap (produkowany przez USP Zdrowie) trafi do sprzedaży w zmodyfikowanych opakowaniach. Jako pierwsze zostaną zmienione pudełka Apapu Extra, Apapu i Apapu Noc.
więcej
|
|
Julian A. Reiner-Szamocki dyrektorem zarządzającym Lothar Böhm Associates Polska
Julian A. Reiner-Szamocki objął funkcję dyrektora zarządzającego w agencji brandingowej Lothar Böhm Associates Polska.
więcej
|
|
,,Dzięki Tobie nic go nie powstrzyma" w kampanii Essentiale Max (wideo)
W telewizji i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży leku Essentiale Max (produkowanego przez Sanofi). Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis, Summer 76 i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Horoskopowa kampania reklamuje promocję Opla (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca promocję cenową obejmującą wybrane modele samochodów Opel. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Scholz & Friends Warszawa, 180heartbeats + Jung von Matt i Carat Polska.
więcej
|
|
Play reklamuje Formułę Unlimited i smartfony w 4G LTE (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Play podkreślająca, że w ramach oferty szybkiego internetu 4G LTE będą dostępne taryfy Formuła Unlimited i smartfony za złotówkę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, OTO Film, K2, White Rabbit i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
,,Style uŻycia" - blogerzy reklamują aplikację mobilną eurobanku (wideo)
Ruszyła kampania „Style uŻycia” reklamująca rozwiązania mobilne eurobanku. Bohaterami akcji - realizowanej przez firmy Socializer i Mumin’s Interactive - są autorzy czterech popularnych blogów.
więcej
|
|
ZenithOptimedia z globalnym budżetem SCA
Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał globalny przetarg na obsługę mediową firmy SCA, producenta artykułów higienicznych i papierowych. Współpraca ruszy z początkiem 2014 roku i będzie obejmować 46 rynków, w tym Polskę.
więcej
|
|
Atmedia rozszerzają portfolio o Stopklatka TV
Spółka Atmedia będzie sprzedawać reklamy w nowym kanale filmowym Stopklatka TV, który wiosną 2014 roku trafi na pierwszy multipleks telewizji cyfrowej. Będzie to czwarta stacja naziemna w portfolio brokera.
więcej
|
|
,,Pokochaj swoje włosy" w promocji Philipsa
Pod hasłem „Pokochaj swoje włosy” trwa promocja produktów marki Philips do pielęgnacji i stylizacji włosów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Sales Link.
więcej
|
|
Jan Roszkiewicz i Agnieszka Rytych w PixAd
Jan Roszkiewicz objął stanowisko dyrektora zarządzającego i członka zarządu internetowej sieci reklamowej PixAd. Natomiast Agnieszka Rytych zaczęła w niej pracę jako agency sales manager.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Fakt" najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce, ,,Super Express" wyprzedził ,,Metro"
W okresie od lutego do lipca 2013 roku pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce zajął „Fakt”. Na drugie miejsce awansował „Super Express”, który wyprzedził „Metro” - wynika z badania PBC General.
więcej
|
|
,,Olivia" najwięcej zyskała w I półroczu br., ,,Dobre Rady" liderem wśród pism poradnikowych
W I półroczu 2013 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęły „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
więcej
|
|
,,Weranda Weekend" wchodzi na rynek
Wydawnictwo Te-Jot 12 września br. wprowadza na rynek luksusowy kwartalnik “Weranda Weekend”. - To magazyn dla ludzi zbyt zapracowanych, aby godzinami przeczesywać internet w poszukiwaniu pomysłów na udany weekend - mówi Teresa Jaskierny, redaktor naczelna pisma.
więcej
|
|
"Viva!" z Aleksandrą Kwaśniewską i kuponami na "Szał Zakupów"
W czwartek 12 września br. do sprzedaży trafi najnowsze wydanie dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska), w którym znajdą kupony rabatowe związane z akcją “Szał Zakupów”. Gwiazdą okładki została Aleksandra Kwaśniewska.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|