|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 11 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paweł Lisicki dziękuje reklamodawcom ,,Do Rzeczy", żeby pozyskać kolejnych
W nowym numerze „Tygodnika Do Rzeczy” ukazała się reklama autopromocyjna, w której Paweł Lisicki, redaktor naczelny pisma i wiceprezes wydającej je spółki Orle Pióro, dziękuje firmom, które wykupiły w nim reklamy. - To element szerszej kampanii, która ma na celu zachęcić reklamodawców do dawania ogłoszeń w tygodniku - mówi nam Lisicki.
więcej |
|
Polski lobbing oparty jest na ,,dziwnych" układach i działa odwrotnie do światowego (opinie)
- Lobbing powinien być prowadzony w sposób transparentny, a osoby lobbowane powinny zostać poinformowane, w czyim imieniu lobbujący występują. Niedopuszczalne jest wprowadzanie w błąd - twierdzą eksperci ds. komunikacji. Zarzuty „Tygodnika Powszechnego” pod adresem MDI komentują szefowie Solski Burson-Marsteller, First PR, Genesis PR i Mediacap.
więcej |
|
TVP jednocześnie z opłatą audiowizualną i z reklamami? "To wjazd buldożera do ogródka"
Zdaniem Jana Dworaka, szefa KRRiT, po wprowadzeniu opłaty audiowizualnej TVP nadal będzie w ograniczonym zakresie finansowana z reklam. - Hybrydowy model finansowania TVP to jak wjazd buldożera do ogródka - skomentował Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Schymalla: O losie ,,Kawy czy herbaty?" przesądziły decyzje telewizyjnych prominentów
- Zawsze będę broniła programu „Kawa czy herbata?”. Uważam, że tylko ignoranci mogą podjąć decyzję o likwidacji tego, czego sami nie potrafią wykreować - tak o zawieszeniu nadawania porannego programu TVP1 mówi Iwona Schymalla, była szefowa Jedynki.
więcej
|
|
TVP jednocześnie z opłatą audiowizualną i z reklamami? "To wjazd buldożera do ogródka"
Zdaniem Jana Dworaka, szefa KRRiT, po wprowadzeniu opłaty audiowizualnej TVP nadal będzie w ograniczonym zakresie finansowana z reklam. - Hybrydowy model finansowania TVP to jak wjazd buldożera do ogródka - skomentował Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN.
więcej
|
|
Nielsen coraz bliżej pomiaru oglądania telewizji w sieci
Nielsen Audience Measurement kończy testy monitoringu oglądania telewizji na komputerach, laptopach i tabletach. Regularny pomiar konsumpcji telewizji w sieci może ruszyć z początkiem 2014 roku, o ile będą nim zainteresowani klienci firmy.
więcej
|
|
28 proc. Polaków ogląda tylko naziemną telewizję cyfrową, głównie ci biedniejsi
Wyłącznie z naziemnej telewizji cyfrowej korzysta 28 proc. gospodarstw domowych w Polsce. To widzowie statystycznie biedniejsi od klientów płatnej telewizji, ale codziennie spędzają przed ekranem kilkanaście minut dłużej.
więcej
|
|
Rusza kulinarny show "Top Chef". 14 kucharzy walczy o 100 tys. zł (wideo)
Telewizja Polsat rozpoczyna emisję kulinarnego reality-show “Top Chef”, w którym 14 kucharzy rywalizować będzie o 100 tys. zł. Program oglądać będzie można w środowe wieczory.
więcej
|
|
Właściciel TVN również emituje obligacje
Kontrolująca 52,42 proc. akcji telewizji TVN spółka Polish Television Holding planuje emisję obligacji o wartość 300 mln euro. Operacja ma pozwolić zrefinansować jej obecne zadłużenie. Ostatnio wyemitowanie nowych obligacji zapowiedziała też sama TVN.
więcej
|
|
Disney Channel liderem wśród kanałów dla dzieci, Cartoon Network mocno w dół
W sierpniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych utrzymał się Disney Channel. Największym wzrostem pochwalić się mógł CBeebies, z kolei najwięcej stracił Cartoon Network.
więcej
|
|
Katarzyna Pakosińska promuje nową ofertę UPC Polska (wideo)
Ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa operatora UPC Polska z udziałem Katarzyny Pakosińskiej. Działania promują odświeżoną ofertę sieci.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat spłacił przed terminem kolejne 100 mln zł kredytu
Cyfrowy Polsat 10 września br. dokonał kolejnej dobrowolnej spłaty części kredytu terminowego zaciągniętego w 2011 roku na zakup Telewizji Polsat. Kwota nadprogramowej raty wyniosła 100 mln złotych.
więcej
|
|
Martin Stankiewicz z "Tubą Śmiechu" w 4fun.tv
Kanał 4fun.tv w jesiennej ramówce umieści program “Tuba Śmiechu”, w którym vloger Martin Stankiewicz prezentować będzie śmieszne filmiki. Poza tym stacja wprowadzi nową aplikację ekranową.
więcej
|
|
TVP1 pokaże ,,Wielki Test Wiedzy o Polskim Filmie"
23 września 2013 roku o godz. 20.20 kanał TVP1 pokaże „Wielki Test Wiedzy o Polskim Filmie”. Transmisję poprowadzą Paulina Chylewska oraz Maciej Orłoś.
więcej
|
|
Canal+ Family 2 pokaże mecz Pucharu Davisa Polska - Australia
W dniach od 13 do 15 września 2013 roku na warszawskim Torwarze odbędzie się mecz tenisowego Pucharu Davisa pomiędzy Polską i Australią. Transmisję będzie można oglądać na antenie kanału Canal+ Family 2.
więcej
|
|
"Bieg przez plotki" z Michałem Listkiewiczem jesienią w Orange Sport
W jesiennej ramówce Orange Sport znajdzie się program lifestylowy “Bieg przez plotki”, w którym prasę przeglądać będzie Michał Listkiewicz. W niedziele na antenie będzie też więcej transmisji z gal sportów walki.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Andrzej Słomka dyrektorem zarządzającym Jet Line
Andrzej Słomka objął w firmie outdoorowej Jet Line nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego. Wcześniej pracował m.in. w Marvipolu i Troll Market.
więcej
|
|
Purple Day 2013: Porozmawiamy o efektywności
17 września w warszawskim Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny odbędzie się trzecia edycja Purple Day, cyklicznego wydarzenia branżowego skupiającego przedstawicieli świata mediów. Wystąpi kilkudziesięciu prelegentów, dostępny będzie szeroki wybór paneli dyskusyjnych i warsztatów.
więcej
|
|
,,Efekt odświeżania" reklamuje Perwoll Sport & Active (wideo)
Rusza kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek płynu do prania Perwoll Sport & Active (Henkel Polska). Za realizację akcji odpowiada dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Katarzyna Pakosińska promuje nową ofertę UPC Polska (wideo)
Ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa operatora UPC Polska z udziałem Katarzyny Pakosińskiej. Działania promują odświeżoną ofertę sieci.
więcej
|
|
Radom niestandardowo promuje się w Discovery Channel (wideo)
Na antenach kanałów Discovery Channel oraz Discovery Science ruszyła niestandardowa kampania prezentująca pozytywny wizerunek Radomia, oparty na technice i precyzji.
więcej
|
|
Rodzina Wesołowskich znów reklamuje Familijne Mleczne (wideo)
Do emisji trafił kolejny spot wafelków Familijne Mleczne (Jutrzenka Colian) z udziałem rodziny Wesołowskich. Kampanię przygotowały i realizują firmy Soho Square, RedWorks i Universal McCann.
więcej
|
|
Atmedia brokerem stacji Fokus TV. "Liczymy na przynajmniej 1 proc. udziału"
Biuro reklamy Atmedia będzie obsługiwać kanał Fokus TV, który otrzymał miejsce na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Stacja rozpocznie nadawanie najpóźniej w kwietniu 2014 roku.
więcej
|
|
Apteki: Przez zakaz reklamy aptek przegrywamy konkurencję z sieciami handlowymi i drogeriami
Branża aptekarska domaga się od resortu zdrowia doprecyzowania przepisów dotyczących reklamy aptek i leków. Chce, by zakaz dotyczył tylko leków refundowanych. Zapisy, które były próbą doprecyzowania zakazu reklamy, pierwotnie znalazły się w nowelizacji ustawy refundacyjnej, nad którą pracuje ministerstwo. Jednak z ostatecznej wersji, która trafi na posiedzenie rządu, zostały usunięte. Właściciele aptek ostrzegają, że przez to branża przegrywa konkurencję z sieciami handlowymi i drogeriami.
więcej
|
|
,,Moc w Twoich rękach" reklamuje Graphite (wideo)
6 września ruszyła kampania reklamowa elektronarzędzi Graphite (Grupa Topex). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Moc w Twoich rękach”, odpowiadają firmy What i Arena Media.
więcej
|
|
ZenithOptimedia Group zaczyna reklamować Huawei
Przetarg na planowanie i zakup mediów dla Huawei w Polsce wygrał dom mediowy ZenithOptimedia Group. Pierwszą realizowaną przez niego akcją jest kampania telefonu Huawei Ascend P6.
więcej
|
|
Hanna Świątek account directorem w mail-media
Hanna Świątek objęła stanowisko account director’a w strukturach mail-media, która jest częścią Grupy Kapitałowej Sare.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Paweł Lisicki dziękuje reklamodawcom ,,Do Rzeczy", żeby pozyskać kolejnych
W nowym numerze „Tygodnika Do Rzeczy” ukazała się reklama autopromocyjna, w której Paweł Lisicki, redaktor naczelny pisma i wiceprezes wydającej je spółki Orle Pióro, dziękuje firmom, które wykupiły w nim reklamy. - To element szerszej kampanii, która ma na celu zachęcić reklamodawców do dawania ogłoszeń w tygodniku - mówi nam Lisicki.
więcej
|
|
Ranking pism luksusowych w I półroczu 2013, ,,Twój Styl" liderem - coraz niższa sprzedaż ,,Harper's Bazaar"
W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Wzrost zanotował tylko „Shape”, a najwięcej stracił „Joy”. „Harper's Bazaar” był trzeci od końca.
więcej
|
|
Piano Media: Mierzalny system płatności bardziej opłacalny
Przychody mediów, które w maju br. wprowadziły mierzalny system płatniczy Piano Solo, w ciągu trzech miesięcy wzrosły rok do roku prawie dwukrotnie w porównaniu z tradycyjnym systemem freemium - wynika z raportu przygotowanego przez Piano Media.
więcej
|
|
Gruner+Jahr chce skupić się na wydaniach elektronicznych
Niemiecki koncern medialny Gruner+Jahr zapowiada gruntowne zmiany w swojej strategii, czego rezultatem ma być położenie większego nacisku na wydawnictwa elektroniczne.
więcej
|
|
Magazyn "InStyle" z "Szaleństwem Zakupów"
W środę 11 września br. do sprzedaży trafi październikowe wydanie miesięcznika „InStyle” (Hubert Burda Media ). Dołączono do niego będą kupony z rabatami w ramach akcji “Szaleństwo Zakupów”.
więcej
|
|
"Anna German" na płycie DVD z "Super Expressem"
Od 11 września co środę “Super Express” (Murator) będzie dołączać płytę DVD z dwoma odcinkami hitowego rosyjskiego serialu “Anna German”, który wiosną br. emitowała TVP1. W sumie razem z dziennikiem ukaże się pięć płyt.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nielsen coraz bliżej pomiaru oglądania telewizji w sieci
Nielsen Audience Measurement kończy testy monitoringu oglądania telewizji na komputerach, laptopach i tabletach. Regularny pomiar konsumpcji telewizji w sieci może ruszyć z początkiem 2014 roku, o ile będą nim zainteresowani klienci firmy.
więcej
|
|
Piano Media: Mierzalny system płatności bardziej opłacalny
Przychody mediów, które w maju br. wprowadziły mierzalny system płatniczy Piano Solo, w ciągu trzech miesięcy wzrosły rok do roku prawie dwukrotnie w porównaniu z tradycyjnym systemem freemium - wynika z raportu przygotowanego przez Piano Media.
więcej
|
|
Sokołów kontra ,,Kocham gotować", koniec Kredyt Banku (raport z Facebooka, Twittera i YouTube'a)
W sierpniu blogerzy i inni internauci zawzięcie dyskutowali o konflikcie firmy Sokołów z autorem vloga „Kocham gotować”, a z Facebooka zniknął fanpage Kredyt Banku. Szczegóły w raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Google przymierza się do zmiany logo?
W testowej wersji mobilnej przeglądarki Chrome znaleziono nową, odświeżoną wersję logo Google’a.
więcej
|
|
Orange uruchamia pierwsze nadajniki LTE
Sieć Orange poinformowała o uruchomieniu pierwszych nadajników działających w technologii LTE. Tym samym operator dołączył do Play i Plusa, które już oferują łączność w tym standardzie.
więcej
|
|
Google+ uruchamia funkcję osadzania postów na stronach www
Google rozszerza możliwości swojego serwisu społecznościowego Google+. Wśród wprowadzonych nowości znajdziemy m.in. funkcję osadzania postów na innych stronach internetowych.
więcej
|
|
Opera Coast - przeglądarka internetowa tylko na iPady
Opera Software udostępniła przeglądarkę Opera Coast, która została zaprojektowana specjalnie z myślą o tabletach.
więcej
|
|
400 mld USD strat rocznie wskutek cyberprzestępczości
Globalne straty związane z cyberprzestępczością mogą wynosić nawet 400 miliardów dolarów rocznie. Ofiara phishingu i kradzieży danych osobowych traci średnio 572 dolary - wynika z raportu CSIS i McAfee.
więcej
|
|
Wikipedia blokuje użytkowników Play za groźby i wulgaryzmy
Użytkownicy internetu w Play nie mogą anonimowo edytować haseł w Wikipedii z powodu m.in. „uporczywych wandalizmów, gróźb karalnych, licznych wypowiedzi propagujących postawy nazistowskie, używania wulgaryzmów oraz usuwania zawartości stron”. Przedstawiciele sieci są zdziwieni taką decyzją serwisu.
więcej
|
|
Samsung przed Apple i Nokią w mobilnym internecie
W sierpniu br. największy odsetek użytkowników mobilnego internetu korzystał z urządzeń Samsunga, który powiększył przewagę nad Apple i Nokią - wynika z danych StatCounter.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|