|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 10 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materiał ,,Wprost" o zabawie PiS-u opublikował wcześniej ,,SE". ,,Tu nie ma molestowania, 'Wprost' to hard bulwar"
Część zdjęć pokazujących zabawę polityków PiS w hotelu na Podkarpaciu już tydzień temu opublikował „Super Express”. - Nie widzę tu ani molestowania, ani wywierania niedozwolonego wpływu na podwładnych - komentuje Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „SE”.
więcej |
|
Cezary Pazura twarzą tygodnika "7 Dni Puls Tygodnia"
Cezary Pazura weźmie udział w kampanii reklamowej nowego tygodnika społeczno-politycznego “7 Dni Puls Tygodnia” (Press Media Enterprise), który pojawi się na rynku w najbliższy poniedziałek. Aktor będzie też na jego łamach publikował felietony.
więcej |
|
Nowa oferta UPC Polska - pakiety Start i tańsze taryfy telefoniczne
Sieć kablowa UPC Polska poszerzyła swoją ofertę o cyfrowe pakiety telewizyjne Start, a także tańsze taryfy telefoniczne z minutami do wszystkich sieci. Nowością są też nowe zestawy złożone z kilku usług.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Stopklatka TV i Fokus TV w 2014 na multipleksie. Co zaoferują?
Filmowa Stopklatka TV i edukacyjny Fokus TV to stacje, który wygrały w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Wiosną 2014 roku w bezpłatnej ofercie naziemnej będzie już ponad dwadzieścia stacji.
więcej
|
|
Słaba widownia programu ,,Czyja wina?". Polsat przegrywa z powtórkami w TVN i TVP1
Nowy program sądowy „Czyja wina?” po pięciu pierwszych odcinkach ogląda 330 tys. widzów. To mniej niż Polsat notował w tym paśmie rok wcześniej, a format przegrywa z powtórkami nadawanymi u konkurencji.
więcej
|
|
Nowa oferta UPC Polska - pakiety Start i tańsze taryfy telefoniczne
Sieć kablowa UPC Polska poszerzyła swoją ofertę o cyfrowe pakiety telewizyjne Start, a także tańsze taryfy telefoniczne z minutami do wszystkich sieci. Nowością są też nowe zestawy złożone z kilku usług.
więcej
|
|
Prezes TVP: Opłata audiowizualna powinna wynieść 20 złotych miesięcznie
Prezes TVP Juliusz Braun uważa, iż planowana opłata audiowizualna powinna wynieść ok. 20 złotych miesięcznie na gospodarstwo domowe. Zdaniem Brauna, tylko wtedy ma szansę wzrosnąć misyjność TVP.
więcej
|
|
"Bankomat" z Rafałem Cieszyńskim nowym reality-show TV Puls
Pod koniec września br. TV Puls rozpocznie emisję nowego polskiego reality-show “Bankomat. Wyścig z czasem”, który poprowadzi Rafał Cieszyński. W programie zamknięci w bankomacie ludzie będą mieli szansę wygrać pieniądze.
więcej
|
|
Janusz Piechociński: ,,Tomasz Lis na żywo" nie może być odmianą ,,Plotka" czy ,,Pudelka"
- Misja TVP nakłada na dziennikarzy inne zadania. Nakazuje nie pogoń za sensacją i frekwencją widowni dla samej widowni, ale wzorowane na dobrych europejskich i światowych przykładach traktowanie widza jako partnera - pisze na swoim blogu Minister Gospodarki Janusz Piechociński.
więcej
|
|
Eska TV wyprzedziła Polo TV, Viva ostro w dół
W sierpniu br. nowym liderem oglądalności wśród stacji muzycznych została Eska TV, spychając na drugie miejsce Polo TV i notując największy wzrost w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazła się Viva Polska.
więcej
|
|
TVP Seriale wyprzedziło TVP Info, liderem TVN. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej awansowała TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Polsat Play i AXN HD w sieci Vectra
Od 1 października br. w ofercie sieci Vectra znajdą się kanały Polsat Play oraz AXN HD. Vectra poszerzy też dostępność jednej z nowych stacji AXN.
więcej
|
|
Fokus TV i Stopklatka TV - nowe kanały na pierwszy multipleks
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na posiedzeniu 9 września br. przyznała stacjom Stopklatka TV i Fokus TV miejsca na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
TVP Regionalna dostępna na platformie nc+
Kanał TVP Regionalna w wersji warszawskiej znalazł się od poniedziałku 9 września br. w ofercie platformy nc+, a także Telewizji na kartę HD i na n na kartę.
więcej
|
|
Alec Baldwin poprowadzi show "Up Late with Alec Baldwin" w MSNBC
55-letni aktor Alec Baldwin został gospodarzem wieczornego talk show w amerykańskiej telewizji.
więcej
|
|
Multimedia Polska z aplikacją na telewizory Samsunga
Sieć kablowa Multimedia Polska udostępniła aplikację mmTV.pl działającą na telewizorach Samsung Smart TV. Pozwala ona na oglądania kanałów telewizyjnych oraz korzystanie z wideo na żądanie.
więcej
|
|
TVN7 po raz kolejny pokaże czwarty sezon serialu ,,Detektyw Monk"
13 września 2013 roku naziemny kanał TVN7 już po raz kolejny rozpocznie emisję czwartej serii serialu „Detektyw Monk”.
„Detektyw Monk” to amerykański kryminalno-komediowy serial telewizyjny stworzony przez Andy'ego Breckmana.
więcej
|
|
Eurosport pokaże na żywo 70. Rajd Polski
W dniach od 13 do 15 września 2013 roku odbędzie się 70. Rajd Polski, w którym weźmie udział m.in. Robert Kubica. Sportową imprezę na żywo będzie można oglądać na antenie Eurosportu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Equinox Polska dołącza do Group One
Dom mediowy Equinox Polska od połowy września wejdzie w skład holdingu Group One, utworzonego w lipcu br. przez agencję reklamową Change Integrated i dom mediowy Value Media.
więcej
|
|
Anna Przybylska i Piotr Adamczyk w londyńskich reklamach CCC (wideo)
Wystartowała jesienna kampania reklamowa butów CCC z udziałem aktorów Anny Przybylskiej i Piotra Adamczyka. Reklamy do akcji nakręcono w Londynie.
więcej
|
|
Siostry Radwańskie będą reklamować drogerie Dayli
Agnieszka i Urszula Radwańskie zostały twarzami reklamowymi sieci sklepów drogeryjno-spożywczych Dayli należącej do spółki Hygienika. Kampania z udziałem tenisistek zacznie się w I kwartale przyszłego roku.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki i Magdalena Różczka reklamują Formułę Unlimited w Play (wideo)
Twarzami kampanii reklamującej Formułę Unlimited wprowadzoną do oferty Play są Kuba Wojewódzki i Magdalena Różczka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, OTO Film, K2, White Rabbit i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Jak tańczący do Krawczyka reklamuje ,,Dniówki" w Heyah (wideo)
„Dniówki” wprowadzone właśnie do oferty Heyah wspiera kampania reklamowa, której głównym bohaterem jest animowany jak. Akcję przygotowały i realizują firmy G7, Interactive Solutions, Engine i Starcom.
więcej
|
|
,,Olivia", ,,Świat Kobiety" i ,,Tele Tydzień" dużo więcej z reklam, w dół ,,Wprost" i ,,Newsweek" (Top 10)
W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów wyniosły 206,9 mln zł, o 5,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Przychody „Olivii” wzrosły prawie czterokrotnie, „Tele Tygodnia” i „Świata Kobiety” - o 40-60 proc., za to spadki zanotowały „Wprost” i „Newsweek Polska”.
więcej
|
|
Adam Siedlecki na czele działu performance w Goldbach Audience
Sieć reklamy internetowej Goldbach Audience (należąca do Goldbach Poland) utworzyła dział performance, na którego czele stanął Adam Siedlecki. Ponadto pracę w Goldbach Audience rozpoczęli Angelika Przeździęk, Aneta Dąbska i Wojciech Spytek.
więcej
|
|
,,Prosto do celu" - Pekaes z nową identyfikacją
Spółka Pekaes zyskała nową identyfikację wizualną, opartą na nowym logo i haśle „Prosto do celu”. Jej przygotowaniem zajęła się agencja Idealia.
więcej
|
|
Grupa BPS i Spółdzielcza Grupa Bankowa ze wspólną kampanią reklamową (wideo)
Ruszyła pierwsza wspólna kampania reklamowa banków spółdzielczych należących do Grupy BPS i Spółdzielczej Grupy Bankowej. Akcja, pokazująca śpiewające udzielenie kredytu, jest prowadzona w telewizji i radiu.
więcej
|
|
,,Jedziesz, nawet jak masz 0 zł na koncie" w kampanii T-Mobile na kartę (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nowa ofertę T-Mobile na kartę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Saatchi & Saatchi i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Gravity.ad z SocialCee
Agencja social mediowa Gravity.ad (należąca do Grupy OAN) została partnerem norweskiej firmy SocialCee oferującej narzędzie CMS & CRM do zarządzania serwisami społecznościowymi.
więcej
|
|
Toolbox Marketing powiększa polski oddział
Toolbox Marketing, międzynarodowa firma konsultingowa specjalizująca się w marketingu centrów handlowych, która w ub.r. otworzyła biuro w Warszawie, rozbudowuje swój zespół. Pod kierownictwem Helen Maguire polski oddział firmy powiększył się o cztery osoby.
więcej
|
|
Semahead wypromuje w internecie eButik.pl
Agencja Semahead rozpoczęła we wrześniu współpracę z eButik.pl - sklepem internetowym sieci odzieżowej Butik I Like.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Jakub Kurasz traci stanowiska naczelnego ,,Parkietu" i wiceszefa ,,Rz"
Jakub Kurasz tylko do końca września br. będzie naczelnym „Parkietu” i wicenaczelnym „Rzeczpospolitej” (Gremi Media). Zaproponowano mu jednak pozostanie w Grupie Gremi w roli szefa Instytutu Myśli Gospodarczej „Rzeczpospolita”.
więcej
|
|
Materiał ,,Wprost" o zabawie PiS-u opublikował wcześniej ,,SE". ,,Tu nie ma molestowania, 'Wprost' to hard bulwar"
Część zdjęć pokazujących zabawę polityków PiS w hotelu na Podkarpaciu już tydzień temu opublikował „Super Express”. - Nie widzę tu ani molestowania, ani wywierania niedozwolonego wpływu na podwładnych - komentuje Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „SE”.
więcej
|
|
Cezary Pazura twarzą tygodnika "7 Dni Puls Tygodnia"
Cezary Pazura weźmie udział w kampanii reklamowej nowego tygodnika społeczno-politycznego “7 Dni Puls Tygodnia” (Press Media Enterprise), który pojawi się na rynku w najbliższy poniedziałek. Aktor będzie też na jego łamach publikował felietony.
więcej
|
|
Anna Gąsiorowska naczelną "Metra", Waldemar Paś w "Gazecie Wyborczej"
Anna Gąsiorowska została nową redaktor naczelną bezpłatnego dziennika “Metro” (Agora). Zastąpiła na tym stanowisku Waldemara Pasia, który przeszedł do “Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
,,Olivia", ,,Świat Kobiety" i ,,Tele Tydzień" dużo więcej z reklam, w dół ,,Wprost" i ,,Newsweek" (Top 10)
W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów wyniosły 206,9 mln zł, o 5,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Przychody „Olivii” wzrosły prawie czterokrotnie, „Tele Tygodnia” i „Świata Kobiety” - o 40-60 proc., za to spadki zanotowały „Wprost” i „Newsweek Polska”.
więcej
|
|
Spadła sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, ,,Tele Świat" liderem
W I półroczu 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Tele Świat”.
więcej
|
|
Adam Hofman pozwie tygodnik "Wprost" (wideo)
Adam Hofman, rzecznik prasowy Prawa i Sprawiedliwości, zamierza wytoczyć proces cywilny tygodnikowi “Wprost” (AWR “Wprost”) za tekst i okładkę dotyczącą jego zachowania podczas imprezy partyjnej.
więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza" z płytami "Powróćmy jak za dawnych lat"
"Ach, jak przyjemnie!", "Sexappeal", "Na pierwszy znak" oraz "Miłość ci wszystko wybaczy" - to znane i lubiane piosenki Henryka Warsa, które przypomni "Gazeta Wyborcza" (Agora).
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|