|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 4 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN Turbo inwestuje w ramówkę i chce być liderem
Kanał TVN Turbo jesienią pokaże sześć nowych polskich pozycji, m.in. “Siłę armii” czy “Top Wings”. Pojawią się też filmy dokumentalne o II wojnie światowej. Nowa oferta ma sprawić, że stacja będzie liderem rynku.
więcej
|
|
TVP Seriale najpopularniejszą stacją tematyczną, TTV z dużym wzrostem (TOP 102)
W sierpniu br. wśród kanałów tematycznych nowym liderem oglądalności zostały TVP Seriale. W czołowej dziesiątce największy wzrost zanotowała stacja TTV. Top 102 kanały w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP Info liderem kanałów informacyjnych, Polsat News z największym wzrostem
W sierpniu 2013 roku na pozycji lidera oglądalności stacji newsowych utrzymało się TVP Info, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News.
więcej
|
|
Hanna Lis w TVP Info. Poprowadzi "Panoramę Dnia"
Hanna Lis dołączy do grona prowadzących “Panoramę Dnia” w TVP Info. Dziennikarka prawdopodobnie będzie też gospodynią autorskiego programu “Listy z Polski” w tej stacji.
więcej
|
|
Maria Sadowska miała wypadek na planie "The Voice of Poland" (wideo)
Maria Sadowska, trenerka trzeciej edycji “The Voice of Poland”, miała wypadek na planie programu. Piosenkarka potknęła się i upadła na scenę. Na szczęście skończyło się jedynie na skaleczeniu.
więcej
|
|
,,Przygody słoniczki Elli" od września na antenie MiniMini+
23 września 2013 roku kanał MiniMini+ rozpocznie emisję nowej animacji „Przygody słoniczki Elli”.
więcej
|
|
TLC HD i TV Republika HD w ofercie sieci Inea
Sieć kablowa Inea dołączyła do oferty stację TLC HD, a niebawem w jej ofercie pojawi się też TV Republika w wersji HD.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Jakub Błaszczykowski w nowej piłkarskiej reklamie Biedronki (wideo)
Rusza kolejna kampania reklamowa sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. W akcji bierze udział Jakub Błaszczykowski, kapitan naszej piłkarskiej reprezentacji.
więcej
|
|
Dorota Wellman promuje ECCO Walkathon (wideo)
Ruszyła kampania promująca tegoroczną edycję ECCO Walkathonu. Twarzą akcji jest Dorota Wellman, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Gong i ConTrust.
więcej
|
|
Polacy nie lubią reklam na ulicach
Dla Polaków ważne jest, aby ich miejscowość ładnie wyglądała. W większości jesteśmy zdania, że reklamy na ulicach bardziej zaśmiecają niż upiększają krajobraz - wynika z badania TNS Polska.
więcej
|
|
Nowe modelki reklamują odzież Sinsay (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca kolekcję jesień-zima 2013 odzieży Sinsay (produkowanej LPP). W akcji występują dwie nowe modelki: Karolina Warzecha i Karolina Gorzała.
więcej
|
|
Daria Widawska i Robert Sowa ze ,,szczęśliwymi brzuchami" reklamują Danone Activię (wideo)
Pod hasłem „Szczęśliwe brzuchy. Radośni ludzie” ruszyła kampania reklamowa jogurtu Activia marki Danone, w której występują m.in. Daria Widawska i Robert Sowa. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Young and Rubicam i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Pudliszki z nowym, historycznym logo
Marka Pudliszki (należąca do HJ Heinz Polska) zyskała nowy logotyp, w którym znalazł się rok 1920 - data jej pojawienia się na rynku. Zmienione logo jest obecne na opakowaniach wszystkich produktów Pudliszek.
więcej
|
|
The Wildest Night Party w kampanii piwa Desperados (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa piwa Desperados (Grupa Żywiec) związana z zaplanowaną w połowie października imprezą The Wildest Night Party. Akcję przygotowały i realizują firmy Dufresne Corrigan Scarlett, Good, Opus Film, Cream, K2, MediaVest, Walk i Roots PR.
więcej
|
|
Oknoplast przez dwa lata na strojach Olympique Lyon
Oknoplast został sponsorem francuskiego klubu piłkarskiego Olympique Lyon. W ramach dwuletniej umowy logo firmy będzie eksponowane na spodenkach zawodników klubu.
więcej
|
|
Kury, ,,które chodzą, gdzie chcą", reklamują jajka Kurka Wolna (wideo)
W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca Kurkę Wolną, nową markę jajek produkowanych przez Polskie Fermy Grupa Producentów. Za przygotowanie akcji i całej identyfikacji marki odpowiadają agencje z Grupy Havas Worldwide w Polsce.
więcej
|
|
Bank Millennium reklamuje pożyczkę na wyprawkę szkolną (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Banku Millennium związana ze startem roku szkolnego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Jacobs Velvet z identyfikacją odświeżoną przez Czteryczwarte
Kawa Jacobs Velvet (produkowana przez Mondelez Polska) trafiła do sprzedaży w zmienionych opakowaniach, zaprojektowanych przez agencję Czteryczwarte Brand Design. To pierwszy relaunch identyfikacji wizualnej marki od jej wprowadzenia na rynek w 2007 roku.
więcej
|
|
,,I wracasz do akcji" w kampanii Gripexu (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Gripexu (produkowanego przez USP Zdrowie) promująca jego zmienione pozycjonowanie. Za przygotowanie i realizację działań - prowadzonych pod hasłem „Gripex. I wracasz do akcji” - odpowiadają firmy Unlimited i Starcom.
więcej
|
|
,,Tu się inwestuje" - Śląskie promowane wśród inwestorów (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania województwa śląskiego reklamująca jego atrakcyjność inwestycyjną. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Województwo śląskie - tu się inwestuje”, przygotowała Grupa Eskadra.
więcej
|
|
Fortuna sponsoruje "Tylko muzyka. Must be the music" (wideo)
Marka Fortuna (Agros-Nova) sponsoruje szóstą edycję emitowanego w Polsacie talent show "Tylko muzyka. Must be the music". Billboardy sponsorskie przygotowała agencja Brand Place.
więcej
|
|
Niekryty Krytyk, Lekko Stronniczy i Łukasz Jakóbiak w kampanii Music for Life (wideo)
Pod hasłem Czym dla Ciebie jest muzyka?” ruszyła druga odsłona kampanii społecznej Music for Life z udziałem popularnych wideoblogerów, takich jak Niekryty Krytyk, AdBuster, Lekko Stronniczy, Łukasz Jakóbiak, Basia Kwarc i Maciej Budzich.
więcej
|
|
Tarta Delecty reklamowana na 1001 sposobów
Wystartowała kampania reklamowa Tarty na 1001 sposobów - nowego dania marki Delecta (Rieber Foods Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy Opus B, Starcom i Kolterman Media Communications.
więcej
|
|
Radosław Grzybowski: z Lemon Sky do Gong
Radosław Grzybowski objął funkcję strategy plannera w agencji Gong. Wcześniej pracował m.in. w Lemon Sky, SoInteractive, K2 Media i DDB.
więcej
|
|
Energa udostępnia Payback terminowo płacącym faktury
Energa wdrożyła program lojalnościowy Payback dla swoich klientów płacących terminowo faktury za energię elektryczną.
więcej
|
|
Monika Sidorowicz: z BrainJuice Group do 180heartbeats+ Jung v. Matt
Monika Sidorowicz objęła funkcję social media managera w agencji 180heartbeats+ Jung v. Matt. Wcześniej pracowała m.in. w BrainJuice Group i Harder & Harder.
więcej
|
|
Natalia Siarniewicz nowym kreatywnym w Mea Group
Do działu kreacji Mea Group dołączyła Natalia Siarniewicz. Na stanowisku creative manager odpowiadać będzie za tworzenie koncepcji kreatywnych realizowanych przez agencję eventów, scenariuszy produkcji filmowych towarzyszących realizacjom agencji oraz wsparcie kreatywne dla innych jej działów, w tym PR i BTL.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"7 Dni Puls Tygodnia" rzuca wyzwanie ,,Angorze"
W poniedziałek 16 września br. na rynku zadebiutuje tygodnik “7 Dni Puls Tygodnia” zamieszczający głównie przedruki z innych pism. - Chcemy rzucić wyzwanie “Angorze” - zapowiada Piotr Nisztor, redaktor naczelny nowego tytułu.
więcej
|
|
Spada sprzedaż dzienników, ,,Gazeta Wyborcza" poniżej 190 tys. egz.
W lipcu 2013 roku wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Liderem zestawienia pozostał „Fakt” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Show" i "Flesz" z dużymi spadkami wśród pism people w I półroczu, tylko "Gala" na plusie
W I półroczu br. większość magazynów z segmentu people zanotowała spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Show” i „Flesz”. Na plusie pierwsze sześć miesięcy 2013 roku zakończyła jedynie „Gala”.
więcej
|
|
Rysownik Marek Raczkowski odchodzi z tygodnika ,,Przekrój"
Marek Raczkowski, rysownik związany od kilkunastu lat z „Przekrojem” (Gremi Media), odchodzi z pisma. Jego rezygnacja z pracy jest znakiem protestu przeciwko przekazaniu tygodnika w ręce nie istniejącej jeszcze fundacji.
więcej
|
|
Tajemnice o. Tadeusza Rydzyka w nowej serii książkowej "Gazety Wyborczej"
Książka „Ojciec Tadeusz Rydzyk. Imperator” Piotra Głuchowskiego i Jacka Hołuba otworzy serię “Reporterzy Dużego Formatu” - nowy cykl wydawniczy Agory.
więcej
|
|
Zmiany w tygodniku "To & Owo"
Od najnowszego wydania tygodnika “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer), które ukazało się we wtorek 3 września br., zaczął odsyłać do serwisów wideo na żądanie. Numer zawiera ponadto wkładkę “Hity internetu”.
więcej
|
|
"Women's Health" ze sprzedażą na poziomie 81 tys. egz. Drugi numer już na rynku
Pierwszy numer nowego lifestylowego pisma dla kobiet “Women's Health” (Motor-Presse Polska) sprzedał sie w liczbie 80 881 tys. egz. - wynika z danych wydawcy. Na rynku jest już drugie wydanie tytułu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Grupa OAN kupiła Vision Ads
Grupa Online Advertising Network, zarządzająca kilkoma sieciami reklamy internetowej, przejęła większościowe udziały w spółce Vision Ads, specjalizującej się w reklamie typu captcha.
więcej
|
|
Filmoteka - nowy portal TVP
Telewizja Polska uruchomiła serwis poświęcony tematyce filmowej, który dostępny jest pod adresem Filmoteka.tvp.pl.
więcej
|
|
Hotele coraz chętniej wykorzystują kanał mobilny
W porównaniu z zeszłym rokiem znacząco wzrosło wykorzystanie przez hotele na świecie różnych cyfrowych technologii - wynika z badania Hospitality Technology.
więcej
|
|
Oszuści podszywają się pod Ministerstwo Finansów. "Witryna znajdujące się na rumuńskim serwerze"
Oszuści, podszywający się pod Ministerstwo Finansów i używający logo Administracji Podatkowej, wysyłają fałszywe informacje o czekającym na przedsiębiorców zwrocie z podatku. Proszą o podanie danych osobowych i danych kart kredytowych. – To spory kłopot, dlatego natychmiast reagujemy na takie zjawiska – mówi Wiesława Dróżdż, rzeczniczka Ministra Finansów.
więcej
|
|
RMF24.pl w nowej odsłonie
Serwis informacyjny RMF24.pl od września br. otrzymał nowy layout, pojawiły się w nim nowe podstrony, a niebawem witryna wzbogaci się o blogi i felietony znanych osób.
więcej
|
|
Ruszył portal incentiveplanet.pl
Ruszył incentiveplanet.pl - portal skierowany bo branży MICE, umożliwiający samodzielne zaplanowanie i kalkulację budżetu wyjazdów motywacyjnych i integracyjnych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|