|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 3 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
W wakacje widzowie wybierali sport i kabarety, TVP z dużym spadkiem
Podczas tegorocznych wakacji najchętniej oglądanymi pozycjami były transmisje sportowe oraz gale kabaretowe. Najpopularniejszą stacją pozostała TVP1, ale podobnie jak TVP2, zanotowała ona ogromny spadek widowni. Na reklamę wydał najwięcej Aflofarm.
więcej
|
|
Opłata audiowizualna najwcześniej w 2015 r. Także za komputery, tablety i komórki
Jest już pewne, że opłata audiowizualna, która zastąpi abonament radiowo-telewizyjny wejdzie w życie nie wcześniej niż w styczniu 2015 roku, a jej koszt wyniesie mniej więcej 10 zł na gospodarstwo domowe.
więcej
|
|
Duży spadek TVP1 i TVP2. Mecz Legia Warszawa - Steaua Bukareszt hitem sierpnia
W sierpniu br. wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera wśród wszystkich widzów utrzymała TVP1. Największą widownię zgromadził mecz Legia Warszawa - Steaua Bukareszt.
więcej
|
|
,,Wiadomości" liderem w sierpniu 2013 roku, ,,Teleexpress" wyprzedził ,,Fakty"
W sierpniu br. najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”, a na drugie miejsce awansował „Teleexpress”, który wyprzedził „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności.
więcej
|
|
13th Street Universal zmienia się w 13 Ulicę
Universal Networks International zdecydował o tym, że polska wersja kanału 13th Street Universal od 13 września br. zmieni nazwę na 13 Ulica. Na antenie kanału, którego widownia ostatnio maleje, pojawią się też polskie produkcje.
więcej
|
|
"Wiesz więcej" - Chmielowska-Olech, Turski i Racewicz reklamują TVP Info
Pod hasłem “TVP Info. Wiesz więcej” ruszyła kampania promocyjna odświeżonego kanału TVP Info. Działania reklamowe prowadzone są w prasie, radiu i w internecie.
więcej
|
|
"Czas wojowników" jesienią w Polsat Play
W jesiennej ramówce kanału Polsat Play znajdzie się nowy serial dokumentalny Ireny i Jerzego Morawskich pod tytułem “Czas wojowników”.
więcej
|
|
Danuta Orzeł i Anna Skonieczna nie pracują już TV Puls
Telewizja Puls z końcem sierpnia br. rozstała się z dyrektor ds. sprzedaży Danutą Orzeł i zastępca dyrektora ds. programowych Anną Skonieczną.
więcej
|
|
Duży spadek Polsatu - TVP1 nowym liderem. Rekordowy tydzień dla TTV
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Nadchodzi czwarty sezon serialu "Downton Abbey"
W sieci pojawił się zwiastun czwartego sezonu serialu "Downton Abbey".
więcej
|
|
,,Młoda Polska" - nowy cykl filmów krótkometrażowych w TVP Kultura
W jesiennej ramówce TVP Kultura pojawi się nowy cykl filmów krótkometrażowych „Młoda Polska”. Produkcje będzie można oglądać we wtorki po północy, począwszy od 3 września br.
więcej
|
|
teleTOON+ pokaże nowe odcinki ,,teleTOON+ Sport"
26 września 2013 roku kanał teleTOON+ rozpocznie emisję nowych odcinków swojej autorskiej produkcji „teleTOON+ Sport”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Słowa dają moc" w kampanii Fundacji Dzieci Niczyje
Ruszyła akcja Fundacji Dzieci Niczyje uświadamiająca rodzicom, jak ważne w wychowaniu dzieci są pozytywne komunikaty. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis.
więcej
|
|
Berlinki ,,mówią same za siebie" w reklamach (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa parówek Berlinki (produkowanych przez Animex). Za przygotowanie i realizację akcji - prowadzonej pod hasłem „Berlinki mówią same za siebie” - odpowiadają firmy Publicis, Human Ark, Papaya Films i MEC.
więcej
|
|
,,Porozmawiajmy o Twoich planach" - BNP Paribas Bank Polska znów reklamuje kredyt gotówkowy i samochodowy (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamująca oferowany przez BNP Paribas Bank Polska kredyt gotówkowy i samochodowy. Akcję - pod hasłem „Porozmawiajmy o Twoich planach” - przygotowały i realizują firmy Publicis, Sales&More i Havas Media.
więcej
|
|
DNB Nord Polska zmienia strategię i identyfikację
Bank DNB Nord Polska koncentruje się na obsłudze dużych firm i sektora publicznego oraz wprowadza swoją nową identyfikację wizualną. Za zmianę oznakowania placówek banków odpowiada firma Galposter.
więcej
|
|
PSE z nowym logo
Polskie Sieci Elektroenergetyczne (PSE) zmieniają znak graficzny. Nowy logotyp spółki przygotowała agencja Kreacja Pro.
więcej
|
|
,,Dbaj i wygrywaj" w promocji Nivea (wideo)
Pod hasłem „Dbaj z Nivea i wygrywaj” ruszyła loteria promująca damskie i dziecięce kosmetyki Nivea. Akcję - realizowaną przez dział marketingu Nivea Polska wspólnie z agencją Aspe - wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Draft FCB i MEC.
więcej
|
|
Sprzedawcy burgerów reklamują Orange dla Firm (wideo)
Pod hasłem „Bądź zawsze on-line” rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Orange dla Firm. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Havas Worldwide Warsaw i MEC.
więcej
|
|
"Sprzęt z klasą i prezentem" w promocji piekarników Siemens
Ruszyła promocji marki Siemens, w której kupując nowy piekarnik można otrzymać prezent gwarantowany. Akcję przygotował BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego wspólnie z firmami 3M Projekt i A1.
więcej
|
|
Redan reaktywuje markę Happy Kids
Spółka Redan, właściciel marek Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket, ponownie wprowadza do swojego portfolio markę odzieży dziecięcej Happy Kids.
więcej
|
|
Grupa SMT: 85,5 mln zł wpływów i 4 mln zł zysku w I połowie br.
W I połowie 2013 roku Grupa SMT (dawniej działająca jako Grupa ADV) zanotowała 85,5 mln zł przychodów ze sprzedaży (62 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 4 mln zł zysku netto (wobec 1,5 mln zł rok wcześniej).
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|