|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 28 Sierpnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Depko i Wanat o seksie" - ,,seksualna" audycja Ewy Wanat w nowej odsłonie w Radiu dla Ciebie
Ewa Wanat wraca na antenę radiową. W jesiennej ramówce Radia dla Ciebie poprowadzi wraz z Andrzejem Depko nową audycję poświęcona edukacji seksualnej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
,,Dobre Rady" nowym liderem sprzedaży miesięczników (Top 137)
W maju br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników w Polsce zostały „Dobre Rady”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 137 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
,,I kto mówi" w TVP2. Piotr Bałtroczyk: Nasze show nie ma nic wspólnego z prymitywną rozrywką
8 września br. na antenie TVP2 zadebiutuje show „I kto to mówi”. - To program, który nie ma nic wspólnego z prymitywną rozrywką, z jaką mamy do czynienia na polskiej scenie kabaretowej - mówi Wirtualnemedia.pl prowadzący Piotr Bałtroczyk.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,I kto mówi" w TVP2. Piotr Bałtroczyk: Nasze show nie ma nic wspólnego z prymitywną rozrywką
8 września br. na antenie TVP2 zadebiutuje show „I kto to mówi”. - To program, który nie ma nic wspólnego z prymitywną rozrywką, z jaką mamy do czynienia na polskiej scenie kabaretowej - mówi Wirtualnemedia.pl prowadzący Piotr Bałtroczyk.
więcej
|
|
,,Dzień dobry wakacje" wygrało z konkurencją. 8,5 mln zł z reklam
Letnie wydania porannego magazynu TVN zatytułowane „Dzień dobry wakacje” oglądało średnio 750 tys. widzów. Program zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 8,52 mln zł.
więcej
|
|
Vectra zyskała w ciągu roku 43 tys. abonentów
Sieć kablowa Vectra na koniec I półrocza br. miała 856 tys. abonentów, a prawie pół mln klientów operatora korzysta już z jej telewizji cyfrowej. Najdynamiczniej rośnie liczba użytkowników telefonu stacjonarnego.
więcej
|
|
TVP Regionalna w całej ofercie UPC, TVP Info tylko w telewizji cyfrowej
Od września UPC Polska włączy do oferty nowe kanały TVP Regionalna oraz TVP Info. Pierwszy znajdzie się w całej ofercie telewizyjnej operatora, drugi tylko w telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
"Moda w biznesie" jesienią w Polsat Biznes
We wrześniu br. na antenie Polsat Biznes pojawi się nowy program “Moda w biznesie”. Poprowadzi go reporter “Wydarzeń” Robert Mojsak.
więcej
|
|
"Usterka", "Bar u Danuśki" i "Dzieciaki" jesienią w TTV
Kanał TTV w jesiennej ramówce zaplanował cztery nowe polskie programy. Już teraz oglądać można “Odlotowy ogród”, a niebawem na antenie pojawią się “Bar u Danuśki”, “Usterka” i “Dzieciaki”.
więcej
|
|
Platforma nc+ z nową ofertą Mix na próbę. "Płacisz jak długo chcesz"
Platforma nc+ wprowadziła nową ofertę Mix z dekoderem na własność. Pozwoli ona na miesięczny dostęp do kanałów z pakietu Universe+ i wszystkich stacji Canal+, a następnie korzystanie dalej z oferty nc+ z umową terminową lub bez.
więcej
|
|
Netia stawia na telewizje. Chce podwoić liczbę użytkowników
Netia zapowiada, że do końca przyszłego roku podwoi liczbę abonentów usługi Telewizji Osobistej Netii i będzie ich 200 tys. Docelowo TV ma być czołowym produktem w portfolio operatora. Jak podkreśla Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii – obecna liczba użytkowników pokazuje, że rynek jest już gotowy na taką usługę.
więcej
|
|
Radio |
|
|
,,Depko i Wanat o seksie" - ,,seksualna" audycja Ewy Wanat w nowej odsłonie w Radiu dla Ciebie
Ewa Wanat wraca na antenę radiową. W jesiennej ramówce Radia dla Ciebie poprowadzi wraz z Andrzejem Depko nową audycję poświęcona edukacji seksualnej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Bartłomiej Wejman odchodzi z Radia PiN
Bartłomiej Wejman, redaktor naczelny Radia PIN, odchodzi ze stacji. Na razie rozgłośnia nie podaje, kto go zastąpi.
więcej
|
|
"Niedziela będzie dla was" i "25 prawdziwych złotych przebojów według Krzysztofa Szewczyka" w Radiu Złote Przeboje
Na antenie Radia Złote Przeboje pojawiają się dwie nowe audycje, który poprowadzi znany dziennikarz muzyczny Krzysztof Szewczyk.
więcej
|
|
Ranking najpopularniejszych stacji radiowych w województwach mazowieckim, opolskim i podkarpackim
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres maj - lipiec 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwach: mazowieckim, opolskim i podkarpackim.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Piłkarze FC Barcelony w reklamie Qatar Airways (wideo)
Piłkarze FC Barcelony wystąpili w reklamie linii lotniczych Qatar Airways, których logo od nowego sezonu jest obecne na klubowych koszulkach.
więcej
|
|
Za cztery lata mobile będzie stanowił połowę reklam display
W USA w 2017 roku już 48,4 proc. wydatków na internetowe reklamy displayowe zostanie przeznaczone na reklamy mobilne - prognozuje eMarketer. W br. ten udział wyniesie 21,7 proc., a wartość mobilnej reklamy displayowej - 3,81 mld dolarów.
więcej
|
|
,,Raz-dwa i po bólu" w reklamie Neoxenu (wideo)
W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek żelu przeciwzapalnego i przeciwbólowego Neoxen (produkowanego przez Valeant Polska). Akcję przygotowały firmy Heads Advertising i Film Delikatesy.
więcej
|
|
,,Poczuj Twista" w internetowym castingu do reklamy Bakomy
Ruszył internetowy konkurs, w którym można wygrać udział w spocie reklamowym jogurtów Twist marki Bakoma. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada dom mediowy Universal McCann.
więcej
|
|
Havas Worldwide Warsaw będzie reklamować leki Zentiva
Agencja Havas Worldwide Warsaw wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową leków z portfolio marki Zentiva (produkowanych przez Grupę Sanofi).
więcej
|
|
Amica reklamuje energooszczędne kuchnie wolnostojące
W prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa nowych kuchni wolnostojących marki Amica. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated i Equinox Polska.
więcej
|
|
Kolaże stylizacji i marek w jesiennej kampanii Outlet Factory
Wystartowała jesienna odsłona kampanii reklamowej centrów odzieżowych Outlet Factory. Akcję - obejmującą prasę, internet i outdoor - przygotowała Grupa Eskadra.
więcej
|
|
,,100 proc. z owoców to więcej niż zwykły dżem" w kampanii Łowicza
Rozpoczęła się wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa dżemów Łowicz (produkowanych przez firmę Agros-Nova). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brand Place i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
James Franco twarzą kampanii okularów Gucci
Ruszyła globalna kampania okularów przeciwsłonecznych domu mody Gucci na sezon jesień/zima 2013, której twarzą jest amerykański aktor, scenarzysta i reżyser James Franco.
więcej
|
|
Michał Redecki w Planners Interactive
Michał Redecki objął stanowisko stanowisko new media designer w firmie Planners Interactive.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Sokołów robi błąd, pozywając vlogera za niepochlebną recenzję
Firma Sokołów wobec vlogera Piotra Ogińskiego, który zamieścił mocno krytyczną ocenę jej produktów, mogłaby zastosować szereg znacznie skuteczniejszych narzędzi niż nakaz usunięcia materiału i pozew sądowy - oceniają eksperci z branży public relations pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dlaczego warto umieszczać grafiki na stronie WWW
Grafika serwisu internetowego odgrywa bardzo istotną rolę. Okazuje się, że znacząco zwiększa ilość odwiedzin, poprawia skuteczność przekazu, pomaga podjąć decyzję o zakupie oraz zrozumieć niejasne informacje. Jak wykorzystać ten fakt? - pyta Małgorzata Bednarek z agencji Migomedia.
więcej
|
|
Facebook zapłaci 20 mln dolarów odszkodowania za "Historie Sponsorowane"
Facebook wypłaci łącznie 20 milionów dolarów odszkodowania użytkownikom, których dane bez ich zgody zostały ujawnione w internetowych reklamach.
więcej
|
|
Jak (nie) traktować blogerów
Blogosfera bardzo dynamicznie się rozwija. Zwiększa się jej opiniotwórczość i zasięg działania. Blogerzy coraz częściej są traktowani na równi z dziennikarzami. A jednocześnie z drugiej strony można cały czas obserwować totalny brak umiejętności rozmowy z blogerami. Ostatnie wydarzenia związane z pewną mięsną marką i Kochającym Gotować Blogerem to tylko jeden z licznych przypadków - pisze Michał Żołądkowski z agencji General Trends.
więcej
|
|
Za cztery lata mobile będzie stanowił połowę reklam display
W USA w 2017 roku już 48,4 proc. wydatków na internetowe reklamy displayowe zostanie przeznaczone na reklamy mobilne - prognozuje eMarketer. W br. ten udział wyniesie 21,7 proc., a wartość mobilnej reklamy displayowej - 3,81 mld dolarów.
więcej
|
|
Wspólne albumy na Facebooku
Facebook wprowadza nową funkcjonalność, która umożliwi dodawanie zdjęć do tego samego albumu wielu użytkownikom.
więcej
|
|
e-Izba rozpoczyna formalną działalność
W Krajowym Rejestrze Sądowym powstał prawomocny wpis Izby Gospodarki Elektronicznej. Została ona założona przez podmioty branży internetowej, w tym przez sklepy internetowe, platformy e-commerce, operatorów płatności online, firmy świadczące usługi społeczeństwa informacyjnego oraz udostępniające w sieci treści cyfrowe.
więcej
|
|
Witryna Play z nową wersją wyszukiwarki Netsprint
Netsprint wdrożył najnowszą wersję swojego rozwiązania wyszukiwawczego Netsprint Search w internetowym serwisie sieci komórkowej Play.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|