|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 25 Sierpnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Łukasz Grass: Zmieniam wizerunek i zamykam za sobą drzwi do świata informacji
- Świat newsów mnie zmęczył i stwierdziłem, że to nie jest moje miejsce. Realizuję się w swojej pasji, jaką jest sport i zdrowy styl życia - mówi Wirtualnemedia.pl Łukasz Grass, który poprowadzi program „Sąsiad na widelcu” w TVP1.
więcej
|
|
Twitter i Pinterest rekordowo popularne w Polsce, traci Instagram
W czerwcu br. Twitter i Pinterest osiągnęły rekordową odwiedzalność w Polsce - pierwszy serwis miał 2,53 mln, a drugi 1,26 mln użytkowników. Również ponad milion real users zanotował Instagram.
więcej
|
|
,,Wiadomości" na czele programów z największym zasięgiem widowni
Specjalne wydanie „Wiadomości” TVP1, relacjonujące wybór nowego papieża, to program, który dotarł w tym roku do największej liczby widzów. Czołówkę zestawienia najpopularniejszych pozycji zdominowały transmisje sportowe oraz filmy fabularne.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Markus Tellenbach: Dla rozwoju telewizji najważniejsza jest jakość kontentu
- Cyfryzacja stworzyła dla polskiego rynku telewizyjnego wiele nowych możliwości technologicznych, ale najważniejszy będzie i tak zawsze kontent oraz jego jakość - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Markus Tellenbach, prezes zarządu TVN.
więcej
|
Wojciech Zieliński i Katarzyna Herman w spocie przeciw homofobii (wideo)
Do emisji w kinach trafił spot „Homofobia szkodzi Tobie i Twojemu otoczeniu”. Jest utrzymany w formie zwiastuna filmowego i pokazuje, że homofobia dotyka nie tylko jej ofiar, ale także samych propagatorów nienawiści do homoseksualistów.
więcej
|
Agnieszka Szulim: Widzowie potrzebują także prostszych treści
|
Duży wzrost ,,Newsweeka" w I półroczu 2013, ostro w dół ,,Wprost" i ,,Uważam Rze"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Łukasz Grass: Zmieniam wizerunek i zamykam za sobą drzwi do świata informacji
- Świat newsów mnie zmęczył i stwierdziłem, że to nie jest moje miejsce. Realizuję się w swojej pasji, jaką jest sport i zdrowy styl życia - mówi Wirtualnemedia.pl Łukasz Grass, który poprowadzi program „Sąsiad na widelcu” w TVP1.
więcej
|
|
,,Wiadomości" na czele programów z największym zasięgiem widowni
Specjalne wydanie „Wiadomości” TVP1, relacjonujące wybór nowego papieża, to program, który dotarł w tym roku do największej liczby widzów. Czołówkę zestawienia najpopularniejszych pozycji zdominowały transmisje sportowe oraz filmy fabularne.
więcej
|
|
"Miłość na Krymie" Sławomira Mrożka trafi do Teatru Telewizji po apelu Paradowskiej
Telewizja Polska przymierzy się do zrealizowania telewizyjnej wersji spektaklu Sławomira Mrożka "Miłość na Krymie" w reżyserii Jerzego Jarockiego. To efekt apelu dziennikarki tygodnika “Polityka” Janiny Paradowskiej.
więcej
|
|
Kanał Tele 5 ma średnio 16 tys. widzów. Hitami stacji są filmy
Przeciętnie 16 tys. widzów ogląda w tym roku kanał Tele 5. To o 9 proc. mniej niż rok wcześniej. Wpływy reklamowe stacji od początku roku wyniosły 60 mln zł, a widzowie w Tele 5 najchętniej wybierają filmy fabularne.
więcej
|
|
Kuba Klawiter poprowadzi "Nowy gadżet" w TVN Turbo
Jesienią na antenie TVN Turbo pojawi się program “Nowy gadżet” - nowa wersja magazynu “Gadżet”. Poprowadzi go Kuba Klawiter, prezenter dotąd związany z TV4 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP na plusie. 16 mln zł zysku po siedmiu miesiącach
Telewizja Polska w okresie styczeń-lipiec br. zanotowała 16,4 mln zł zysku brutto. To wynik zdecydowanie lepszy niż w analogicznym okresie ub.r., gdy TVP miała aż 117,3 mln zł starty.
więcej
|
|
"Świat się kręci", "Blondynka" i "The Voice of Poland" reklamowane przez TVP
Telewizja Polska pod koniec sierpnia br. rozpocznie kampanię reklamową kluczowych programów z jesiennych ramówek TVP1 i TVP2. Planowane są też działania promocyjne dla stacji TVP Regionalna i TVP Info.
więcej
|
|
TVP Poznań z nowymi programami. Aż sześć wydań "Teleskopu" dziennie
W związku z uruchomieniem kanału TVP Regionalna od września na antenie TVP Poznań pojawią się nowe programy, a liczba wydań serwisu informacyjnego “Teleskop” zwiększy się z trzech do sześciu. Stacja zyska też nowe logo.
więcej
|
|
Internauci zdecydują, co pokaże Eska TV
We wrześniu br. na profilu stacji Eska TV na Facebooku pojawi się aplikacja, dzięki której widzowie będą mogli decydować, jakie teledyski będą nadawane na antenie tego kanału.
więcej
|
|
"Ratownicy", filmy o Barbie i wrestling we wrześniu w Pulsie 2
We wrześniu br. na antenie Pulsu 2 pojawi się pierwsza polska produkcja - reality-show “Ratownicy”, a także m.in. program “Tarzan w wielkim mieście”, pozycje poświęcone wrestlingowi i MMA oraz filmy o Barbie.
więcej
|
|
Roman Polański wspiera starania Stopklatki TV o koncesję
Roman Polański dołączył do grona ponad 120 polskich reżyserów i twórców wspierających wniosek o udzielenie koncesji naziemnej kanałowi filmowemu Stopklatka TV, przygotowywanemu przez Kino Polska i Agorę.
więcej
|
|
Imany wygrała Sopot Top Of The Top Festival 2013
Francuska wokalistka Imany wygrała koncert “Top of The Top” zorganizowany w ramach Sopot Top Of The Top Festival 2013. Wykonana przez nią piosenka „You will never know” zdobyła główną nagrodę, czyli Bursztynowego Słowika.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Plus obniża o połowę abonament i podwaja doładowania w mixie użytkownikom internetu (wideo)
Sieć Plus zaczyna promocję, w ramach której przy podpisywaniu 2-letniej umowy otrzymuje się 50-procentową obniżkę za abonament lub podwojone doładowania w taryfie mix. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Young & Rubicam, TFP i Media Direction.
więcej
|
|
,,Daj spokój - dom to frajda" w kampanii nowego katalogu IKEA (wideo)
Pod hasłem „Daj spokój - dom to frajda” zaczęła się kampania reklamująca nowy katalog IKEA. Akcję przygotowały i realizują firmy JWT Warszawa, OTO, Platige Image, K2, Kalicińscy.com i MEC.
więcej
|
|
Zdjęcia ulic zaśmiecanych reklamami trafią do Sejmu
Do 1 września br. można nadsyłać do stowarzyszenia „Miasto moje, a w nim” fotografie polskich ulic najbardziej zaśmieconych reklamami.
więcej
|
|
Serce i Rozum reklamują Neostradę Fiber w Orange (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa Neostrady Fiber w Orange oparta na postaciach Serca i Rozumu. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis, FilmIt, Platige Image i MEC.
więcej
|
|
,,Można inaczej walczyć z bólem" w kampanii Metafenu (wideo)
Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Metafen (produkowanego przez Polpharmę). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Można inaczej walczyć z bólem”, odpowiada Grupa K2.
więcej
|
|
Marcin Gortat w bohaterskiej kampanii sprzętu Asus
Pod hasłem „Asusu i Ty” ruszyła kampania reklamowa urządzeń Asus, której twarzą jest koszykarz Marcin Gortat. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Advertising i Wide Open.
więcej
|
|
Vizeum nowym domem mediowym UPC Polska
Dom mediowy Vizeum wygrał w przetargu na obsługę mediową sieci kablowej UPC Polska. Współpraca obu firm rozpocznie się od września br.
więcej
|
|
Beckham znów promuje bieliznę H&M (wideo)
David Beckham ponownie wystąpił w sesji fotograficznej dla szwedzkiej sieci odzieżowej H&M.
więcej
|
|
W restauracjach McDonald's pojawią się stoliki Happy Table (wideo)
Happy Table to oparte na technologii NFC stoliki w restauracjach McDonald’s, które pozwolą dzieciom na przekształcenie ich w tory wyścigowe.
więcej
|
|
Gumy Orbit promowane z kawą w Stop Café Orlenu (wideo)
7 września w punktach Stop Café i Stop Café Bistro na stacjach Orlenu rusza promocja, w ramach której do opakowania gum do żucia Orbit White Freshmint (Wrigley Poland) można dokupić kawę za złotówkę. Wspiera to kampania reklamowa.
więcej
|
|
,,Rośnij z Niebieskim Misiem!" w dziecięcej promocji Nestlé
Wystartowała kampania promująca produkty Nestlé dla małych dzieci oznaczone wizerunkiem Niebieskiego Misia. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Kid & Young.
więcej
|
|
Finish Quantum w oszczędnościowej promocji zmywarek Bosch
Startuje promocja zmywarek Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego), w ramach której do każdego kupionego urządzenia dodawany jest zapas środków Finish Quantum i 150 zł. Akcję wspierają działania reklamowe.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Piłka Nożna Plus" znika z rynku, więcej publicystyki w ,,Piłce Nożnej"
Wrześniowe wydanie miesięcznika „Piłka Nożna Plus” jest ostatnim w jego historii. Jednak część treści z magazynu zostanie przeniesiona do tygodnika „Piłka Nożna” (oba tytuły wydaje Profus Management).
więcej
|
|
Spada sprzedaż dwutygodników, ,,Tele Świat" nowym liderem (top 24)
W maju br. nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników został „Tele Świat”. W czołowej dziesiątce zestawienia wszystkie magazyny zanotowały spadki. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Tylko Piłka" bez wydania papierowego. Treści tylko w aplikacji mobilnej
Tygodnik “Tylko Piłka” (Tylko Piłka) od czerwca br. nie ukazuje się już w wersji drukowanej. Jego wydawca udostępnił właśnie aplikację mobilną, w której znaleźć można treści dotąd obecne w papierowym magazynie.
więcej
|
|
"Znak": minibooki z okazji 700. numeru
Miesięcznik "Znak" i platforma Woblink przygotowały minibooki z tekstami m.in. Herberta, Kapuścińskiego, Lema i Kołakowskiego. Projekt towarzyszy jubileuszowi wydania 700. numeru magazynu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Twitter i Pinterest rekordowo popularne w Polsce, traci Instagram
W czerwcu br. Twitter i Pinterest osiągnęły rekordową odwiedzalność w Polsce - pierwszy serwis miał 2,53 mln, a drugi 1,26 mln użytkowników. Również ponad milion real users zanotował Instagram.
więcej
|
|
W sprawie komentarzy w internecie trzeba zgłaszać się do GIODO
- Osoby, które poczuły się urażone komentarzami w internecie, będą mogły zwrócić się z prośbą o pomoc do GIODO - zapowiedział na antenie radiowej Jedynki Wojciech Wiewiórowski, Generalny Inspektor Danych Osobowych.
więcej
|
|
W jakich godzinach najlepiej publikować na Facebooku?
Serwis Sotrender przygotował raport, który wskazuje, w jakich godzinach marki publikują posty na swoich fanpage’ach oraz jak wpływa to na aktywność użytkowników.
więcej
|
|
Sprzedaż cyfrowej muzyki rośnie, ale cała muzyczna branża traci
Globalne przychody ze sprzedaży muzyki spadną z 27,6 miliarda dolarów w 2013 roku do 26,3 miliarda dolarów w roku 2017 - prognozuje firma badawcza IBIS World.
więcej
|
|
Google Keep w nowej wersji dla Androida
Google udostępniło nową wersję wirtualnego notatnika Google Keep dla urządzeń z systemem Android.
więcej
|
|
Program partnerski mBanku z nowym serwisem internetowym
mBank.net.pl - program partnerski mBanku - zyskał nowy, bardziej rozbudowany internetowy serwis informacyjny.
więcej
|
|
Uwaga na to co piszemy na Facebooku. Pracodawcy w sieci sprawdzają kandydatów do pracy
Firmy rekrutacyjne regularnie korzystają z informacji publikowanych przez kandydatów na portalach społecznościowych. Często publikowane zdjęcia i posty mogą zaważyć na ostatecznej decyzji przyszłego pracodawcy o przyjęciu do pracy. Dlatego eksperci radzą, by z rozwagą tworzyć swoje profile na portalach społecznościowych. Podstawą jest takie ustawienie prywatności konta, żeby mieć kontrolę nad informacjami, aby przyszły – lub obecny – pracodawca nie miał do nich dostępu.
więcej
|
|
Promocyjni.pl w nowej odsłonie
Należący do Grupy Interia serwis Promocyjni.pl został udostępniony w nowej wersji. Witryna zyskała nowy layout i dodatkowe funkcjonalności.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|