|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 22 Sierpnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojciech Zieliński i Katarzyna Herman w spocie przeciw homofobii (wideo)
Do emisji w kinach trafił spot „Homofobia szkodzi Tobie i Twojemu otoczeniu”. Jest utrzymany w formie zwiastuna filmowego i pokazuje, że homofobia dotyka nie tylko jej ofiar, ale także samych propagatorów nienawiści do homoseksualistów.
więcej |
|
Internet.org - giganci sektora IT chcą dać dostęp do sieci najbiedniejszym (wideo)
Facebook, Ericsson, MediaTek, Nokia, Opera, Qualcomm i Samsung uruchomiły globalne partnerstwo Internet.org, którego celem jest zapewnienie dostępu do internetu kolejnym 5 miliardom ludzi.
więcej |
|
,,Mega Hit", ,,Tylko muzyka" i ,,Top Chef" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
We wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 6 proc. droższe niż przed rokiem. Najwięcej, nawet 99,8 tys. zł, trzeba zapłacić za reklamę przy „Mega Hicie”. Ponad 90 tys. zł kosztują też najdroższe spoty przy „Tylko muzyce”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Agnieszka Szulim: Widzowie potrzebują także prostszych treści
- W tej chwili show-biznesem zajmują się absolutnie wszyscy, dlatego na antenie telewizyjnej będzie coraz więcej programów „bulwarowych” - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Szulim, prowadząca w TVN program „Na językach”.
więcej
|
Duży wzrost ,,Newsweeka" w I półroczu 2013, ostro w dół ,,Wprost" i ,,Uważam Rze"
W I półroczu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem tygodników opinii został „Gość Niedzielny”. Najwięcej zyskał “Newsweek” a udany debiut zanotowały dwa nowe magazyny: „W Sieci” i „Do Rzeczy”.
więcej
|
Natalia Hatalska: Coraz większy potencjał reklamowy blogosfery
|
Koniec programu "Kawa czy herbata?". ,,Klasyczna telewizja śniadaniowa przestała się sprawdzać"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Włoska liga piłkarska przez dwa lata w nc+
Transmisje włoskiej ligi piłkarskiej Serie A przez najbliższe dwa sezony będą dostępne na platformie nc+ - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Nowy sezon rozgrywek zaczyna się w najbliższy weekend.
więcej
|
|
,,Mega Hit", ,,Tylko muzyka" i ,,Top Chef" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
We wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 6 proc. droższe niż przed rokiem. Najwięcej, nawet 99,8 tys. zł, trzeba zapłacić za reklamę przy „Mega Hicie”. Ponad 90 tys. zł kosztują też najdroższe spoty przy „Tylko muzyce”.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat zmienia oferty promocyjne
Cyfrowy Polsat zmodyfikował oferty promocyjne telewizji satelitarnej i naziemnej. - Wprowadziliśmy pewne bieżące modyfikacje, dające więcej korzyści nowym klientom - mówi nam Olga Zomer, rzecznik prasowa platformy.
więcej
|
|
Full Extra - nowa oferta dla klientów nc+ za 99 zł
Platforma nc+ wprowadziła dla klientów, którzy już zmigrowali do nowej oferty, pakiet pod nazwą Full Extra. Pozwala on na dostęp do wszystkich kanałów i serwisów VoD operatora poza stacjami erotycznymi w cenie 99 zł miesięcznie.
więcej
|
|
TVP Historia zyskuje widzów. ,,Sensacje XX wieku" wśród hitów stacji
Kanał TVP Historia w tym roku ogląda średnio 23 tys. osób, czyli o 129 proc. więcej niż rok wcześniej. Najwięcej widzów na jej antenie w tym roku zgromadziły film „Biała sukienka” i powtórka „Sensacji XX wieku”.
więcej
|
|
Lech TV: Piotr Chołdrych redaktorem naczelnym, start w połowie października
Piotr Chołdrych zostanie redaktorem naczelnym kanału Lech TV, który zostanie uruchomiony przez KKS Lech Poznań w sieci kablowej Inea w połowie października. Wcześniej Chołdrych pracował m.in. w WTK, TVP Poznań i Orange Sport.
więcej
|
|
Podwójna prędkość internetu w pakietach UPC Biznes
Sieć kablowa UPC Polska udostępniła nowe promocyjne pakiety usług pod marką UPC Biznes z dwa razy wyższą prędkością internetu. Są one kierowane do małych firm.
więcej
|
|
Były wiceszef redakcji rolnej TVP w zespole TVR
Arkadiusz Antryszczak, były wiceszef redakcji rolnej TVP i adiunkt w Katedrze Agronomii Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, dołączył do zespołu kanału TVR.
więcej
|
|
Mecze Śląska Wrocław z FC Sevilla w Polsacie Sport
Telewizja Polsat zakupiła prawa do pokazywania spotkań Śląska Wrocław w IV rundzie eliminacji Ligi Europejskiej, w których zagra on z FC Sevilla. Pierwszy z meczów kibice zobaczą w najbliższy czwartek o 20.45 w Polsacie Sport.
więcej
|
|
Viva promuje serial "Miłość na bogato" (wideo)
Kanał Viva Polska rozpoczął kampanię reklamową promującą nowy serial stacji “Miłość na bogato”. Działania obejmują prasę i internet.
więcej
|
|
15-te urodziny Cartoon Network w Polsce
1 września 2013 roku polska wersja Cartoon Network skończy 15 lat. Z tej okazji stacja przygotowała specjalny program „Urodzinowa impreza z Gumballem” oraz 15-dniowy konkurs online dla widzów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wojciech Zieliński i Katarzyna Herman w spocie przeciw homofobii (wideo)
Do emisji w kinach trafił spot „Homofobia szkodzi Tobie i Twojemu otoczeniu”. Jest utrzymany w formie zwiastuna filmowego i pokazuje, że homofobia dotyka nie tylko jej ofiar, ale także samych propagatorów nienawiści do homoseksualistów.
więcej
|
|
,,Mega Hit", ,,Tylko muzyka" i ,,Top Chef" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
We wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 6 proc. droższe niż przed rokiem. Najwięcej, nawet 99,8 tys. zł, trzeba zapłacić za reklamę przy „Mega Hicie”. Ponad 90 tys. zł kosztują też najdroższe spoty przy „Tylko muzyce”.
więcej
|
|
Ministerstwo finansów nie podniesie limitu na nieopodatkowane gadżety promocyjne
Ministerstwo finansów nie przychyliło się do apelów Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych i nie podwyższy limitów wartości gadżetów, od których naliczany jest podatek VAT. Nadal będą obowiązywać dotychczasowe limity: 10 zł i 100 zł.
więcej
|
|
Lewandowski, Błaszczykowski i Piszczek będą reklamować Oknoplast
W ramach sponsorowania Borussii Dortmund, firma Oknoplast będzie mogła wykorzystać w swoich działaniach reklamowych wizerunek trzech polskich piłkarzy grających w tym klubie: Roberta Lewandowskiego, Jakuba Błaszczykowskiego i Łukasza Piszczka.
więcej
|
|
Facebook uspójnia zasady publikacji reklam
Od 10 września na Facebooku zaczną obowiązywać nowe, bardziej ujednolicone zasady dotyczące publikacji reklam.
więcej
|
|
Szarapowa jednak nie wystąpi jako Sugarpova
Tenisistka Maria Szarapowa zdecydowała się jednak nie promować pod zmienionym nazwiskiem swojej linii słodyczy. Powodem mają być zbyt skomplikowane procedury tego przedsięwzięcia.
więcej
|
|
,,Zawsze pod ręką" w szkolnej kampanii Empik.com (wideo)
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sklepu internetowego Empik.com. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy i promuje dostępne w serwisie artykuły szkolne.
więcej
|
|
"Ceny w dół! Będziesz piszczeć" - Saturn reklamuje "totalną wyprzedaż" (wideo)
Od czwartku do niedzieli w sieci sklepów Saturn trwa promocja "Ceny w dół! Będziesz piszczeć. Totalna wyprzedaż!". Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez Media Saturn Holding Polska wspólnie z firmami Ogilvy&Mather, Badi Badi, Universal McCann i Golden Submarine.
więcej
|
|
Pyralgina reklamowana na ból forte, max i extra max (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa leku przeciwbólowego Pyralgina (produkowanego przez Polpharmę). Akcję przygotowały firmy Goahead, Platige Image i OMD.
więcej
|
|
Edyta Gut-Wierchowiec: z Tradedoubler do VML Poland
Edyta Gut-Wierchowiec objęła funkcję channel activation directora w agencji VML Poland. Wcześniej pracowała m.in. w Tradedoubler, OMD Poland, Giełdzie Mediowej i Time SA.
więcej
|
|
OS3 wypromuje Femaltiker
Agencja OS3 zajmie się komunikacją marketingową Femaltikeru, nowego produktu wprowadzanego na rynek przez firmę Holbex. Działania będą prowadzone głównie w internecie i punktach sprzedaży.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Sprzedaż tygodników lokalnych w I półroczu 2013 roku (raport)
W I półroczu 2013 roku na pozycji lidera wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
więcej
|
|
Rośnie sprzedaż ,,Bravo", ,,Bravo Girl" z dużym spadkiem
W maju 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych był bez zmian dwutygodnik „Bravo”. Największy wzrost zanitował „Fun Club”, z najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”.
więcej
|
|
Rupert Murdoch inwestuje w Vice Media
Twenty-First Century Fox, spółka medialna należąca do Ruperta Murdocha, kupiła 5 proc. udziałów w Vice Media. Umowa opiewa na kwotę 70 mln dolarów.
więcej
|
|
Żarty i domysły dziennikarzy po wpadce ,,Newsweeka" z dymisją Rostowskiego
Błyskawicznie zdementowana informacja „Newsweeka” o dymisji ministra finansów Jacka Rostowskiego wywołała dużo żartobliwych komentarzy dziennikarzy i blogerów. Niektórzy zastanawiają się, kto napisał nieprawdziwy tekst oraz jakie może on mieć podłoże i konsekwencje.
więcej
|
|
Michał Fura odchodzi z "Dziennika Gazety Prawnej", zostanie rzecznikiem UPC
Michał Fura, dziennikarz "Dziennika Gazety Prawnej", dołączy od września br. do UPC Polska. Obejmie stanowisko kierownika ds. komunikacji korporacyjnej i public affairs oraz rzecznika prasowego spółki.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|