|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 14 Sierpnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Fakt" liderem czytelnictwa wśród dzienników, ,,Metro" traci
W I półroczu 2013 roku pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce zajął „Fakt”. Spory wzrost zanotował „Super Express” - na przeciwnym biegunie „Metro” - wynika z badania PBC General.
więcej |
|
"I kto to mówi?", "Szkoła życia" i "Superoszczędni" nowościami jesieni w TVP2
Program rozrywkowy “I kto to mówi?”, serial “Szkoła życia” i magazyn “Superoszczędni” - to jesienne nowości TVP2. Na antenie znajdą się też m.in. trzecia edycja “The Voice of Poland” i szósty sezon “Czasu honoru”.
więcej |
|
Moda i blogi rządzą na ,,polskim" Instagramie (TOP50 profili)
Wśród najpopularniejszych polskich profili na Instagramie przeważają konta modelek i blogerów zajmujących się modą i urodą. Najwięcej folloerwsów mają Joanna Krupa, Julia „Maffashion” Kuczyńska, Anja Rubik i Magdalena Frąckowiak.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Świat się kręci", "Sąsiad na widelcu" i nowe seriale w TVP1
Codzienny talk-show na żywo “Świat się kręci”, teleturniej kulinarny “Sąsiad na widelcu” oraz nowe seriale zagraniczne znajdą się w jesiennej ramówce TVP1. Na antenę trafi też druga seria “Blondynki”.
więcej
|
|
"I kto to mówi?", "Szkoła życia" i "Superoszczędni" nowościami jesieni w TVP2
Program rozrywkowy “I kto to mówi?”, serial “Szkoła życia” i magazyn “Superoszczędni” - to jesienne nowości TVP2. Na antenie znajdą się też m.in. trzecia edycja “The Voice of Poland” i szósty sezon “Czasu honoru”.
więcej
|
|
Vectra z wideo na żądanie, ale na razie tylko w Elblągu
Sieć kablowa Vectra uruchomiła od dawna zapowiadaną usługę wideo na żądanie. W jej ofercie są pozycje z kanałów telewizyjnych i filmy fabularne. Na razie jednak usługa dostępna jest tylko w Elblągu.
więcej
|
|
Polo TV ogląda średnio 42 tys. widzów. 200 mln zł z reklam w tym roku
Od początku roku kanał Polo TV ogląda średnio 42 tys. osób, czyli o 127 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast wpływy reklamowe stacji wyniosły w tym roku 200 mln zł. Hitem kanału był program „Weekend ze Szwecją”.
więcej
|
|
Filmowo-muzyczna jesień w TVP Kultura
Seria dokumentów o współczesnej Rosji, premierowe filmy młodych polskich reżyserów oraz pasma poświęcone Krzysztofowi Pendereckiemu i Henrykowi Mikołajowi Góreckiemu to tylko niektóre jesienne nowości TVP Kultura.
więcej
|
|
Nowości w jesiennej ramówce TVP Historia
W jesiennej ramówce kanału TVP Historia znajdą się premiery czterech filmów dokumentalnych o historii Polski, jak również trzy nowe seriale dokumentalne: „Gdy świat się wali”, „Okręty II wojny światowej” i „Dusza Meksyku”.
więcej
|
|
TV Puls bez wiceszefa marketingu. Anna Górny odchodzi
W Telewizji Puls zlikwidowano stanowisko zastępcy dyrektora ds. marketingu. W związku z tym piastująca je Anna Górny odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Rusza liga hiszpańska w nc+. Jerzy Dudek komentatorem
Jerzy Dudek będzie jednym z komentatorów ruszających 17 sierpnia br. rozgrywek piłkarskiej ligi hiszpańskiej Primera Division, które śledzić będzie można na kanałach platformy nc+.
więcej
|
|
Rusza liga angielska w nc+. Na antenie 200 meczów i dwa nowe magazyny
W sobotę 17 sierpnia br. ruszają rozgrywki angielskiej Premier League. W najbliższym sezonie kanały nc+ pokażą w sumie 200 jej meczów. Na antenie pojawią się też dwa nowe magazyny poświęcone rozgrywkom.
więcej
|
|
"Express domowy" i "Home staging" na antenie Domo+
Kanał Domo+ do jesiennej ramówki wprowadzi dwie nowości: magazyn “Express Domowy” oraz cykl „Home staging - mieszkania do sprzedania”.
więcej
|
|
Kuchnia+ jesienią z "Cook news" i "Abc gotowania"
Kanał Kuchnia+ w jesiennej ramówce umieści dwie nowe polskie pozycje. Na antenie znajdą się magazyn “Cook news” oraz program “Abc gotowania”.
więcej
|
|
"teleTOON+ Play" i "Niezwykła piątka na tropie" w teleTOON+
W jesiennej ramówce stacji teleTOON+ znajdzie się nowy program “teleTOON+ Play”, a także serial kryminalny dla nastolatków „Niezwykła piątka na tropie”.
więcej
|
|
Boomerang pokaże trzeci sezon serialu ,,Leniuchowo"
2 września 2013 roku kanał Boomerang rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Leniuchowo”.
więcej
|
|
Jakie seriale pokaże teleTOON+? O tym zdecydują widzowie
Z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego teleTOON+ przygotował niespodziankę dla swoich widzów. To oni zdecydują jakie seriale zostaną pokazane na antenie stacji w pierwszą niedzielę września.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polska reklama nie odbije się od dna w II półroczu
W II połowie br. nadal będą ograniczane wydatki reklamowe, w efekcie czego w całym roku polski rynek zmaleje o 4,5-7 proc. - prognozują pytani przez nas przedstawiciele domów mediowych. Które media stracą najwięcej, a które branże najbardziej zmniejszą budżety?
więcej
|
|
Fetowanie po grecku reklamuje Hochland Piato (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży serka Hochland Piato (Hochland Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy Grasp Group i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Oreo z pierwszym polskim spotem (wideo)
Do emisji trafiła pierwsza reklama telewizyjna ciastek Oreo (Mondelez Polska) przygotowana na polskim rynku. Spot stworzyły firmy Draft FCB i Opus Film, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
,,Zatrzymuje wirusy. Leczy opryszczkę. Szybko" w reklamie Zoviraxu Duo (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa kremu przeciw opryszczce Zovirax Duo (produkowanego przez GlaxoSmithKline). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy TBWA i MediaVest.
więcej
|
|
,,Spłacimy Twój kredyt" - Juliette Binoche reklamuje Credit Agricole (wideo)
Rusza kolejna odsłona loterii promującej kredyt gotówkowy w banku Credit Agricole. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Juliette Binoche przygotowana przez firmy NestPoint i Arena Media.
więcej
|
|
,,O tym się mówi!" - T-Mobile reklamuje tablety i smartfony za złotówkę (wideo)
Rusza kampania T-Mobile Polska reklamująca taryfy, w których dodatkowy tablet wraz z podstawowymi urządzeniami kosztują złotówkę. Akcję przygotowały agencja Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Dziecięca ,,Strefa testu" reklamuje Złote Misie Haribo (wideo)
Od 12 sierpnia trwa nowa telewizyjna kampania reklamowa żelków Złote Misie marki Haribo. Akcję producent przygotował wspólnie z agencją Brand Support.
więcej
|
|
Play reklamuje rok darmowego internetu ze smartfonami Samsung (wideo)
W Play ruszyła promocja, w ramach której wykupując taryfę ze smartfonem Samsung, dostaje się gratis pakiet internetowy na rok. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Yakumama, K2, White Rabbit i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
TV Puls bez wiceszefa marketingu. Anna Górny odchodzi
W Telewizji Puls zlikwidowano stanowisko zastępcy dyrektora ds. marketingu. W związku z tym piastująca je Anna Górny odchodzi z firmy.
więcej
|
|
E_misja Interactive 360 dla Rhenus Data Office Polska
Agencja E_misja Interactive 360 (należąca do NuOrder Group) zajmie się obsługą reklamową w internecie należących do Rhenus Data Office Polska marek Rhenus Data Office, Ekoakta i Dokumenta.
więcej
|
|
Piotr Kośmider dyrektorem od rozwoju w Focus Media Group
Piotr Kośmider dołączył do Focus Media Group. Jako business development director będzie odpowiedzialny za tworzenie zintegrowanej oferty spółek należących do holdingu i nowe inwestycje.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Fakt" liderem czytelnictwa wśród dzienników, ,,Metro" traci
W I półroczu 2013 roku pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce zajął „Fakt”. Spory wzrost zanotował „Super Express” - na przeciwnym biegunie „Metro” - wynika z badania PBC General.
więcej
|
|
,,CD Action" nowym liderem wśród pism komputerowych, ,,PC World" najwięcej stracił
W maju 2013 roku nowym liderem sprzedaży wśród pism komputerowych i o grach komputerowych został „CD Action”. Pismo to jako jedyne w zestawieniu zanotowało wzrost - najwięcej stracił „PC World”.
więcej
|
|
"InStyle" świętuje 5. urodziny. Aneta Kręglicka na okładce
W środę 14 sierpnia br. do sprzedaży trafi wrześniowe wydanie magazynu „InStyle” (Hubert Burda Media), które będzie jednocześnie wydaniem urodzinowym. Na jego okładce znajduje się Aneta Kręglicka.
więcej
|
|
Julia Kamińska na okładce wrześniowego "CKM" (foto)
W środę 14 sierpnia br. do sprzedaży trafi wrześniowe wydanie miesięcznika “CKM” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znajdzie się aktorka Julia Kamińska.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|