|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 9 Sierpnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN stawia na sprawdzone formaty i telenowelę hybrydową
Jesienią w TVN pojawi się jedna nowość - telenowela hybrydowa “Wawa Non Stop”. Do ramówki wrócą “Mam talent” i “MasterChef”, a “Bitwa o dom” przeniesie się na wieczór. - Siła rażenia ramówki TVN jest bardzo duża - przekonuje Edward Miszczak.
więcej
|
|
KRRiT: kanały za darmo także w telewizji internetowej
Siedem ogólnodostępnych kanałów telewizyjnych muszą bezpłatnie udostępniać swoim odbiorcom również operatorzy telewizji internetowej - podała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, powołując się na ustawodawstwo Polski i Unii Europejskiej.
więcej
|
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych, zyskują iTV i MTV Polska
W lipcu br. nowym liderem oglądalności wśród stacji muzycznych zostało Polo TV, spychając na drugie miejsce stację Eska TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał iTV, wzrost zanotował też kanał MTV Polska.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat i TVN w głównym indeksie GPW
Giełda Papierów Wartościowych przedstawiła w czwartek skład nowego indeksu WIG 30, który obejmuje największe i najbardziej płynne finansowo spółki. Na 9. miejscu w tym indeksie znalazł się Cyfrowy Polsat, a na 30. - TVN.
więcej
|
|
"Wawa Non Stop" jesienią w TVN. To "inscenizowany Big Brother" (wideo)
W jesiennej ramówce TVN znajdzie się pierwsza telenowela hybrydowa w historii stacji - serial “Wawa Non Stop”. - Będzie to taki inscenizowany “Big Brother” - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
|
Gwiazdy TVN z niebieskimi kulkami (zobacz teaser spotu TVN)
Telewizja TVN zaprezentowała teaser jesiennego spotu wizerunkowego. Zobaczyć w nim można gwiazdy stacji, które wykonują różne zadania z użyciem niebieskich kulek. Ich nauczycielem jest Marcin Prokop.
więcej
|
|
Testy psychologiczne dla pracowników TVP. "Działania jak w stanie wojennym"
W TVP ruszyła seria testów psychologicznych, która ma wyłonić tzw. redaktorów-koordynatorów. - To bezprawny proces, który jako żywo przypomina weryfikację dziennikarzy w stanie wojennym - grzmi związek zawodowy Wizja.
więcej
|
|
Anna Bałoń i Zofia Ślotała w "Dzień dobry TVN"
Anna Bałoń i Zofia Ślotała jesienią poprowadzą własne cykle w porannym magazynie “Dzień dobry TVN”. W programie pojawi się też cykl o “tacierzyństwie”.
więcej
|
|
Formaty TVN będą promowane w internecie i na billboardach
Telewizja TVN w kampanii jesiennej ramówki silnie postawi na internet. Stacja swoje najważniejsze formaty znów będzie promować także na billboardach.
więcej
|
|
Domo+ pomoże sprzedać mieszkanie
Kanał Domo+ jesienią br. pokaże autorski cykl „Home staging - mieszkania do sprzedania”, poświęcony profesjonalnemu przygotowywaniu mieszkań i domów do sprzedaży lub wynajmu.
więcej
|
|
Marcin Baszczyński komentatorem w Canal+
Marcin Baszczyński, były reprezentant Polski w piłce nożnej, będzie jako ekspert komentować mecze T-Mobile Ekstraklasy w kanałach platformy nc+.
więcej
|
|
Comedy Central pokaże trzeci sezon serialu ,,Jeden gniewny Charlie"
18 sierpnia 2013 roku kanał Comedy Central rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Jeden gniewny Charlie”.
więcej
|
|
AXN Spin pokaże trzeci sezon serialu ,,Przygody Merlina"
21 sierpnia 2013 roku młodzieżowy kanał AXN Spin rozpocznie emisje trzeciego sezonu brytyjskiego serialu „Przygody Merlina”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Prezes Ryanaira: agencje reklamowe są bezużyteczne
Michael O’Leary, CEO i zarazem dyrektor marketingu linii lotniczych Ryanair, ocenił, że agencje reklamowe są bezużyteczne, a negatywny wizerunek przynosi jego firmie więcej korzyści.
więcej
|
|
Zawyżony nakład wprowadzał w błąd w reklamie ,,Gazety Regionalnej"
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że autopromocyjna reklama „Gazety Regionalnej” mogła wprowadzać w błąd, ponieważ zawierała dane o nakładzie pisma sprzed roku, wyższym od obecnego.
więcej
|
|
Kowboj Kot z krowami promuje e-fakturę w Netii (wideo)
Netia udostępniła kolejne spoty, w których Tomasz Kot jako kowboj zachęca do korzystania z oferowanej przez firmę e-faktury. Scenariusz reklam przygotował sam aktor.
więcej
|
|
Formaty TVN będą promowane w internecie i na billboardach
Telewizja TVN w kampanii jesiennej ramówki silnie postawi na internet. Stacja swoje najważniejsze formaty znów będzie promować także na billboardach.
więcej
|
|
Pele będzie reklamował Subway
Legendarny brazylijski piłkarz Pele został międzynarodowym ambasadorem reklamowym sieci restauracji Subway. To kolejny sportowiec promujący tę sieć.
więcej
|
|
,,Mini rozmiar mega efekt" w kampanii Halls XS (wideo)
W mediach ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji cukierków Halls (produkowanych przez Mondelez Polska) - Halls XS. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Events, JWT, Starcom i dotPR.
więcej
|
|
,,Ubezpiecz się od jeleni na drodze!" - Agnieszka Chylińska reklamuje Avivę
W internecie ruszyła kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w Avivie oparta na wizerunku Agnieszki Chylińskiej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group, Novem i Performics.
więcej
|
|
,,Mam w sobie to coś" - Prince Polo promowany w wersji Mini
Wafelki Prince Polo (produkowane przez Mondelez Polska) trafiły do sprzedaży w wersji Mini. Wspierają to materiały reklamowe - m.in. torby na zakupy - z hasłem „Mam w sobie to coś”.
więcej
|
|
,,Rozwijamy się dla Ciebie!" w kampanii Zachodniopomorskiego (wideo)
Ruszyła kampania promująca Regionalny Program Operacyjny województwa zachodniopomorskiego. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Rozwijamy się dla Ciebie! Ponad 1000 powodów do uśmiechu” - przygotowała i realizuje agencja Czart.
więcej
|
|
Rockstar Energy Drink reklamowany jako ,,nowy wymiar energii" (wideo)
W telewizji, radiu, internecie i sklepach trwa kampania reklamowa napoju energetycznego Rockstar Energy Drink (PepsiCo). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nowy wymiar energii”, przygotowała agencja Buzz Media.
więcej
|
|
Orlen: bezpłatny internet dla uczestników programu Vitay
Orlen uruchomił usługę Wi-Fi na ponad 200 wybranych stacjach premium oferujących usługę gastronomiczną Stop Cafe Bistro. Z bezpłatnego dostępu do internetu mogą korzystać klienci uczestniczący w programie lojalnościowym Vitay.
więcej
|
|
Emil Sobkowicz: z Context Ad Network do Mexad Poland
Emil Sobkowicz objął funkcję performance directora w agencji Mexad Poland. Pracę w firmie zaczęły też Patrycja Regulska i Sybilla Rochowicz.
więcej
|
|
Łukasz Łuczynowicz project managerem w Netizens
Łukasz Łuczynowicz dołączył do zespołu Netizens digital innovation house, gdzie objął stanowisko project managera. Będzie koordynował działania i realizował projekty internetowe oraz aplikacje mobilne.
więcej
|
|
Peter Ayliffe odchodzi, Nicolas Huss nowym prezesem Visa Europe
Od października Nicolas Huss zostanie nowym prezesem Visa Europe. Na tym stanowisku zastąpi Petera Ayliffe, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Mimo spadków sprzedaży rynek prasy ma się dobrze (opinie)
Sprzedaż drukowanych wydań dzienników już od kilku lat systematycznie spada. Potwierdzają to najnowsze dane ZKDP za pierwsze półrocze br. - Mimo spadków niezmiennie uważam, że z prasą wcale nie jest tak źle - komentuje Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
|
,,Twój Styl" liderem pism luksusowych, spada sprzedaż ,,Harper's Bazaar"
W maju br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Najwięcej zyskał „Shape” - na przeciwnym biegunie „Joy”. Nowy magazyn „Harper's Bazaar” zajął przedostatnie miejsce.
więcej
|
|
Zawyżony nakład wprowadzał w błąd w reklamie ,,Gazety Regionalnej"
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że autopromocyjna reklama „Gazety Regionalnej” mogła wprowadzać w błąd, ponieważ zawierała dane o nakładzie pisma sprzed roku, wyższym od obecnego.
więcej
|
|
Jerzy Szulwic odpowiada za nowe technologie w PMPG
Jerzy Szulwic objął nowo utworzone stanowisko R&D managera w Platformie Mediowej Point Group. Będzie odpowiadał za sprawy związane z rozwojem i wdrażaniem nowych technologii w segmencie mediów.
więcej
|
|
Burda przejmuje wydawnictwo Sanoma Hearst w Rumunii
Grupa Burda International kupiła 100 proc. udziałów w wydawnictwie Sanoma Hearst, działającym w Rumunii. Dzięki transakcji portfolio spółki w tym kraju powiększy się do 35 tytułów prasowych i 40 serwisów internetowych.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Według naukowców producenci gier za mało walczą z uzależnieniem od nich
Badacze z brytyjskich uczelni w Cardif, Derby i Nottingham alarmują, że producenci robią zbyt mało by walczyć z uzależnieniem dzieci od gier. Tymczasem rośnie liczba osób wykazujących takie skłonności.
więcej
|
|
Polacy nadal nie wiedzą, gdzie wyrzucać śmieci
45 proc. Polaków nadal twierdzi, że ma problemy z umieszczeniem nieczystości we właściwym dla nich pojemniku. Co trzeci obywatel źle lub bardzo źle ocenia proces informowania mieszkańców o nowym obowiązku segregacji nieczystości - wynika z badań PBS.
więcej
|
|
Polacy popierają seks przed ślubem, antykoncepcję i życie w nieformalnym związku
Wzrasta przyzwolenie społeczne na seks przed ślubem, antykoncepcję i życie w nieformalnym związku - wynika z sondażu CBOS. Najbardziej potępiamy zaś korupcję, wykorzystywanie pracowników przez pracodawców i bicie dzieci. Najbardziej cenimy sobie szczęście rodzinne.
więcej
|
|
Większość Polaków nie wie, kto jest właścicielem publicznych szpitali
Jedynie co piąty Polak (18,5 proc.) wie, kto jest właścicielem publicznych szpitali - że jest to samorząd lokalny. Czterech na pięciu udziela niepoprawnych odpowiedzi na pytanie, do kogo one należą - wynika z badania PBS.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|