|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 30 Lipca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Katarzyna Dowbor wraca do telewizji, poprowadzi nowy program w Polsacie
Katarzyna Dowbor, niedawno zwolniona z TVP, wraca na telewizyjną antenę. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl Dowbor poprowadzi w Polsacie nowy reality show, zatytułowany roboczo „Nasz nowy dom”.
więcej
|
|
Rosną wydatki reklamowe w telewizji. Najbardziej w TVN, TVP2 i AXN (TOP 10)
W I połowie br. spore wzrosty cennikowych wpływów reklamowych zanotowały TVN i TVP2, a minimalne spadki - Polsat i TVP1. Wśród mniejszych kanałów sporo zyskały AXN i TVN7.
więcej
|
|
TV Puls szykuje program o zabiegach estetycznych dla mężczyzn
Telewizja Puls pracuje nad programem, w którym zabiegom medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej poddawani będą mężczyźni - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Może on trafić do jesiennej ramówki stacji.
więcej
|
|
Andrzej Turski o Wildsteinie: Przeszkadzało mu, że byłem dziennikarzem w czasach PRL-u
Dziennikarz TVP2 Andrzej Turski wyjawia kulisy zdjęcia z anteny w 2007 roku jego programu „7 dni - świat” przez ówczesnego prezesa TVP Bronisława Wildsteina. Program ten w nieco odświeżonej formule wróci na antenę TVP Info tej jesieni.
więcej
|
|
TVP1 znów liderem, mimo spadku - w górę TVP Info i TVN24
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
W Eska TV będą emitowane filmy
Jesienią w ramówce Eska TV pojawią się filmy fabularne. Na bazie Eska TV i „Super Expressu” mają też zostać stworzone serwisy internetowe z multimedialnymi treścami rozrywkowymi.
więcej
|
|
Widownia TTV wzrosła pięciokrotnie, hitem ,,Cela"
W bieżącym roku średnia widownia TTV wynosi 58 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. kanał zyskał 399 proc. widzów. Z kolei wpływy reklamowe wzrosły w tym czasie o 223 proc. Hitem stacji jest program „Cela”.
więcej
|
|
Grzegorz Pawlak poprowadzi program w National Geographic Channel
Aktor teatralny i lektor Grzegorz Pawlak poprowadzi program „Przewrotny umysł”, który wyemitowany zostanie na antenie National Geographic Channel 18 sierpnia br. o godz. 21:00.
więcej
|
|
Durczok: ,,Fakty" TVN nie są obiektywne, tylko autorskie
- Obiektywizm albo w mediach zanika, albo w ogóle nigdy nie istniał. Naszą strategią od dawna jest dostarczanie autorskiego dziennika ludziom ciekawym świata - deklaruje Kamil Durczok, redaktor naczelny „Faktów” TVN”. Jego zdaniem TVP to obecnie „kolos na glinianych nogach”, a media prawicowe to „media partyjne”.
więcej
|
|
Edyta Górniak i Maria Sadowska w ,,The Voice of Poland"
Piosenkarki Edyta Górniak i Maria Sadowska będą trenerkami w trzeciej edycji „The Voice of Poland”, którą jesienią pokaże TVP2. W jury także znani z poprzedniej edycji Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental.
więcej
|
|
Diane Lane zagra Hillary Clinton w serialu "Hillary"
Diane Lane stanie wkrótce na planie jako Hillary Clinton.
więcej
|
|
Koniec telewizorów Full HD, zastąpią je Ultra HD. "Cztery razy lepsza jakość obrazu"
Do polskich sklepów trafiła nowa generacja telewizorów wysokiej rozdzielczości – tzw. 4K lub Ultra HD. Nowa technologia pozwala na osiągnięcie cztery razy większej szczegółowości obrazu niż w dotychczas sprzedawanych urządzeniach. Na razie jednak nie ma nadawców emitujących sygnał w nowej technologii, a ceny takich telewizorów są bardzo wysokie.
więcej
|
|
Radio |
|
|
,,Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać" - Janusz Weiss w radiowej Jedynce
„Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać” - to tytuł nowej audycji, którą w jesiennej ramówce radiowej Jedynki poprowadzi zwolniony niedawno z Radia ZET Janusz Weiss. Program będzie emitowany od poniedziałku do piątku.
więcej
|
|
Młodzież najchętniej słucha RMF FM, Eski i Radia ZET
W I półroczu 2013 roku na pozycji lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród osób w wieku od 15 do 24 lat utrzymało się RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio coraz dłużej słuchane przez Polaków
Czas słuchania radia przez Polaków systematycznie się wydłuża. Nieco więcej czasu od kobiet poświęcają na to mężczyźni.
więcej
|
|
Goodtimeradio - nowe internetowe radio - rusza z konkursem ,,Discovered by Good Time Radio"
1 sierpnia br. wystartuje konkurs „Discovered by Good Time Radio”, organizowany przez poznańską internetową rozgłośnię goodtimeradio.pl. Wśród jurorów m.in. siostry Paulina i Natalia Przybysz oraz Plan B.
więcej
|
|
Rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego na antenach Polskiego Radia
Wszystkie anteny Polskiego Radia przygotowały specjalne audycje z okazji 69. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, która przypada 1 sierpnia br. (najbliższy czwartek).
więcej
|
|
Radia Jard i Eska Rock z dużym wzrostem w Białymstoku
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rosną wydatki reklamowe w telewizji. Najbardziej w TVN, TVP2 i AXN (TOP 10)
W I połowie br. spore wzrosty cennikowych wpływów reklamowych zanotowały TVN i TVP2, a minimalne spadki - Polsat i TVP1. Wśród mniejszych kanałów sporo zyskały AXN i TVN7.
więcej
|
|
Omnicom i Publicis łączą się w największą grupę reklamową na świecie
Dwójka gigantów rynku reklamowego, Omnicom i Publicis, w ramach fuzji stworzyło największą w tej branży grupę kapitałową - Publicis Omnicom Group.
więcej
|
|
Run DMC i A-Trak reklamują Adidas Originals (wideo)
Startuje globalna kampania reklamowa jesienno-zimowej kolekcji odzieży Adidas Originals. Twarzami akcji - którą w Polsce realizują firmy Carat Polska i Tailor Made PR - są zespół hip-hopowy Run DMC i muzyk elektroniczny A-Trak.
więcej
|
|
Dwie dekady polskiej reklamy. Lech C. Król: złote lata 90.
Sześciocyfrowe kwoty za produkcję reklamy telewizyjnej przestały być abstrakcją, a egzotyczne lokacje filmowe na antypodach stały się bliższe, niż można było przypuszczać. Bogiem był ten, kto wówczas pracował w reklamie - tak realia polskiej branży reklamowej w latach 90. wspomina Lech C. Król w wydanej niedawno książce „Dwie dekady polskiej reklamy” Piotra Wasilewskiego.
więcej
|
|
Reklama Coke Live Music Festival rozgrywa się... w Poznaniu (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa ósmej edycji Coke Live Music Festival, która w dniach 9-10 sierpnia odbędzie się w Krakowie. Co ciekawe, wykorzystywany w akcji spot nakręcono w Poznaniu.
więcej
|
|
Polsatsport.pl z reklamami wideo i w pakietach Ipli
Od początku sierpnia sprzedażą reklam w serwisie Polsatsport.pl będzie zajmować się Polsat Media. W ofercie witryny pojawią się spoty wideo, a reklamy zostaną też dołączone do wybranych pakietów kontentowych (m.in. męskiego) Ipli.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|