|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 28 Lipca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serwisy VoD zyskują - najmocniej VoD.pl, Ipla.tv i TVP.pl
W ostatnim roku spore wzrosty odwiedzalności zanotowały wszystkie najważniejsze serwisy VoD z wyjątkiem Iplexu. Zdecydowanie najwięcej użytkowników ma VoD.pl (należący do Grupy Onet), a najwięcej czasu użytkownicy spędzają na TVNplayer.pl i Ipla.tv.
więcej |
|
,,Twój Styl", ,,Tele Tydzień", ,,Party" i ,,Gala" więcej z reklam - w dół ,,Newsweek", ,,Wprost" i ,,Polityka" (TOP 10)
W pierwszej połowie br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były minimalnie niższe niż rok wcześniej. Po 30 proc. więcej niż rok wcześniej zarobiły „Twój Styl” i „Tele Tydzień”, o ponad 20 proc. więcej - „Party” i „Gala”, za to spore spadki zanotowały „Newsweek Polska”, „Wprost” i „Polityka”.
więcej |
|
Wojciech Czernecki odchodzi z Grupy Nokaut
Wojciech Czernecki zrezygnował z funkcji prezesa Grupy Nokaut. Jego obowiązki przejmie Sławomir Topczewski, dotychczasowy członek zarządu spółki.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Świat się kręci" - codzienny magazyn na żywo jesienią w TVP1
Po niepowodzeniu pasma codziennych seriali, TVP1 zmienia wieczorną ramówkę. Jesienią emitować będzie codzienny program na żywo z gatunku infotainment - “Świat się kręci”.
więcej
|
|
TVP Regionalna na trzecim multipleksie, TVP Info tylko na pierwszym
Tworzony przez Telewizję Polska kanał TVP Regionalna nadawać będzie na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, gdzie zajmie miejsce TVP Info. Z kolei informacyjna stacja pozostanie tylko na pierwszym multipleksie.
więcej
|
|
TVN będzie mógł nadawać do 2024 roku
Krajowa Radia Radiofonii i Telewizji zdecydowała w piątek o przedłużeniu koncesji dla stacji TVN na nadawanie przez kolejne 10 lat programu uniwersalnego o charakterze ogólnokrajowym.
więcej
|
|
Serial "Dzieciaki" jesienią w TTV
Kanał TTV przygotowuje do jesiennej ramówki produkcję z gatunku docu-script pod tytułem “Dzieciaki”. Opowiadać będzie ona o nastolatkach ze Śląska, które przygotowują spektakl taneczny.
więcej
|
|
Program Tomasza Sekielskiego będzie nadawany później?
TVP1 rozważa przeniesienie jesienią programu Tomasza Sekielskiego na późniejszą porę. Nadawany we wtorki magazyn reportersko-śledczy “Po prostu” zaczynałby się nie o godz. 20.20, ale o 21.20.
więcej
|
|
Monika Krajewska reporterką w ,,Faktach" TVN
W niedzielnym wydaniu „Faktów” TVN jako reporterka zadebiutowała Monika Krajewska. Dotychczas pracowała w redakcji programu jako researcherka.
więcej
|
|
,,Kiepscy" hitem ATM Rozrywka, 72 mln zł z reklam w ciągu roku
W ostatnim roku ATM Rozrywka gromadziła średnio 35 tys. widzów, a jej wpływy reklamowe wyniosły 71,9 mln zł. Największą popularnością cieszy się serial „Świat według Kiepskich”.
więcej
|
|
Kanał Lech TV ma już koncesję na nadawanie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała KKS Lech Poznań koncesję na nadawanie kanału tematycznego Lech TV w sieciach kablowych. Klubowa stacja ma ruszyć w najbliższych trzech miesiącach.
więcej
|
|
Sympatycy TV Trwam znów wyjdą na ulice. Chcą stacji na multipleksie już teraz
Mimo przyznania Telewizji Trwam miejsca na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, zwolennicy stacji nie zamierzają zaprzestać protestów w jej obronie. Teraz domagać się będą natychmiastowego włączenia stacji na multipleks.
więcej
|
|
50. urodziny Doktora Who. Rocznicowy odcinek dla 100 milionów widzów
Telewizja BBC planuje huczne urodziny Doktora Who. Specjalny rocznicowy odcinek trafi do ponad 100 milionów widzów w ponad 200 krajach.
więcej
|
|
,,Ostry dyżur 7" od lipca w TVN7
Telewizja TVN7 we wtorek 30 lipca rozpocznie emisję siódmego sezonu medycznego serialu „Ostry dyżur”.
więcej
|
|
Nowe odcinki ,,Jeźdźców smoków" od sierpnia w Cartoon Network
15 sierpnia br. dziecięcy kanał Cartoon Network rozpocznie emisję kolejnych odcinków animacji „Jeźdźcy smoków”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Korzystanie z gwiazd w polskich reklamach zbyt popularne
- Dla marketerów coraz większe znaczenie mają nie „chwilowi celebryci”, ale bohaterowie, którzy wyróżniają się czymś wyjątkowym i za którymi stoi ciężka praca oraz nietuzinkowe pomysły - o potencjale najcenniejszych polskich gwiazd rozmawiamy z przedstawicielami Tribal DDB, Grey Group, Lowe Media i MediaCom.
więcej
|
|
W Polsce jest 91,6 tys. nośników outdoorowych. Które formaty i firmy dominują? (raport)
Na koniec czerwca br. działało w Polsce dokładnie 91 646 nośników reklamy outdoorowej. Połowa z nich należy do firmy AMS, 33,3 tys. to nośniki małoformatowe, a prawie 23 tys. znajduje się w Warszawie.
więcej
|
|
Michelle Williams reklamuje nowe torebki Louis Vuitton
Startuje międzynarodowa kampania reklamująca dwie nowe torebki marki Louis Vuitton: W i Capucines. Twarzą akcji jest aktorka Michelle Williams, której zdjęcia wykonał Peter Lindbergh.
więcej
|
|
Abstrachuje.tv znów parodiują reklamę - po ,,szczerej" Coca-Coli ,,męskie" Dove (wideo)
Twórcy popularnego wideobloga satyrycznego Abstrachuje.tv opublikowali w weekend parodię ostatniej reklamy Dove. Wcześniej w podobny sposób wyśmiali kampanię Coca-Coli, zapewniając, że nie współpracowali przy tym z producentem napoju.
więcej
|
|
Ponad 90 proc. sprzedawców bezpośrednich w Polsce to kobiety
Sprzedawca bezpośredni to najczęściej nauczyciel, student, pracownik biurowy i gospodyni domowa. Ponad 90 proc. ogółu sprzedawców stanowią kobiety, głównie w wieku do 24 lat oraz 30-39 lat, mieszkanki wsi i miast do 250 tys. mieszkańców, dobrze wykształcone - wynika z badania Homo Homini.
więcej
|
|
,,Szarpaj Nudle" w kampanii nowych Nudli Knorr (wideo)
Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa nowych wariantów zupek Nudle Knorr (Unilever Polska). Za przygotowanie i realizację akcji, przebiegającej pod hasłem „Szarpaj Nudle”, odpowiadają firmy Gong, The Digitals, PHD i Goldbach Poland.
więcej
|
|
Opel Corsa Active reklamowany na YouTubie w modelu RTB (wideo)
Na YouTubie ruszyła emisja reklamy Opla Corsa Active, którą agencja Amnet Polska (należąca do Grupy Aegis) wykupuje w modelu Real-Time Bidding, w oparciu o platformę DSP DoubleClick. Akcja potrwa do 16 sierpnia.
więcej
|
|
UPS wprowadza reklamy na etykietach przesyłek
Firma UPS stworzyła możliwość umieszczania dodatkowych treści na etykietach przesyłek, dzięki czemu klienci mają do dyspozycji dodatkową powierzchnię na działania promocyjne.
więcej
|
|
,,Zacznij działać" w reklamach szamponów i żelu Nivea Men (wideo)
Wystartowała internetowa kampania reklamowa kosmetyków Nivea Men (produkowanych przez Beiersdorf) do włosów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Draft FCB, Opcom i MEC.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Paweł Lisicki przegrał proces o bycie 'gwarantem politycznej linii PiS-u' w ,,Rzeczpospolitej"
Sławomir Popowski, były dziennikarz „Rzeczpospolitej”, nie musi przepraszać Pawła Lisickiego za nazwanie go „gwarantem politycznej linii PiS-u” w redakcji tej gazety - orzekł sąd apelacyjny w Warszawie.
więcej
|
|
,,Twój Styl", ,,Tele Tydzień", ,,Party" i ,,Gala" więcej z reklam - w dół ,,Newsweek", ,,Wprost" i ,,Polityka" (TOP 10)
W pierwszej połowie br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były minimalnie niższe niż rok wcześniej. Po 30 proc. więcej niż rok wcześniej zarobiły „Twój Styl” i „Tele Tydzień”, o ponad 20 proc. więcej - „Party” i „Gala”, za to spore spadki zanotowały „Newsweek Polska”, „Wprost” i „Polityka”.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" z najwyższą sprzedażą wśród tygodników w Polsce (top 68)
W maju 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników był „Tele Tydzień”. Czołówkę zdominowały pisma telewizyjne oraz z segmentu yellow. Top 68 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ewa Wojciechowska odchodzi z "Flesza"
Ewa Wojciechowska, szefowa działu Życie Gwiazd w dwutygodniku “Flesz” (Edipresse Polska), odchodzi z redakcji. Nadal będzie jednak współpracować z magazynem.
więcej
|
|
,,Zabawy i Marzenia z Barbie" nowym liderem wśród pism dla dzieci, ,,Monster High" o 50 proc. do góry
W kwietniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największy wzrost zanotował „Monster High”, z kolei najwięcej straciła „Księżniczka”.
więcej
|
|
Naczelna ,,Dziennika Trybuna" ujawniła swoje zarobki
Agnieszka Wołk-Łaniewska, redaktor naczelna „Dziennika Trybuna”, na antenie Tok FM powiedziała, ile zarabia, wyrażając w ten sposób poparcie dla pomysłu związków zawodowych, żeby wynagrodzenia wszystkich zatrudnionych były jawne.
więcej
|
|
Nie żyje Adam Gołąb, dziennikarz "Gazety Wyborczej"
W piątek wieczorem zmarł nagle Adam Gołąb, dziennikarz "Gazety Wyborczej", który w kieleckiej redakcji szefował działowi sportowemu. Miał 39 lat.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serwisy VoD zyskują - najmocniej VoD.pl, Ipla.tv i TVP.pl
W ostatnim roku spore wzrosty odwiedzalności zanotowały wszystkie najważniejsze serwisy VoD z wyjątkiem Iplexu. Zdecydowanie najwięcej użytkowników ma VoD.pl (należący do Grupy Onet), a najwięcej czasu użytkownicy spędzają na TVNplayer.pl i Ipla.tv.
więcej
|
|
Wojciech Czernecki odchodzi z Grupy Nokaut
Wojciech Czernecki zrezygnował z funkcji prezesa Grupy Nokaut. Jego obowiązki przejmie Sławomir Topczewski, dotychczasowy członek zarządu spółki.
więcej
|
|
Brytyjczycy nie chcą filtru na e-pornografię, operator wyśmiewa pomysł Camerona
Pomysł premiera Davida Camerona, by zablokować Brytyjczykom dostęp do internetowej pornografii, spotkał się z falą krytyki. Z projektu kpią nawet dostawcy usług, którzy mieliby wprowadzić odpowiednie filtry.
więcej
|
|
Facebook postawi na social TV
W przyszłości Facebook zamierza dać użytkownikom i nadawcom telewizyjnym więcej możliwości w zakresie social TV. Powołał w tym celu nowy zespół do współpracy z przemysłem rozrywkowym.
więcej
|
|
Abstrachuje.tv znów parodiują reklamę - po ,,szczerej" Coca-Coli ,,męskie" Dove (wideo)
Twórcy popularnego wideobloga satyrycznego Abstrachuje.tv opublikowali w weekend parodię ostatniej reklamy Dove. Wcześniej w podobny sposób wyśmiali kampanię Coca-Coli, zapewniając, że nie współpracowali przy tym z producentem napoju.
więcej
|
|
Paulina Rzymska i Paulina Makuch: z K2 do własnej firmy La Wonderlab
Paulina Rzymska i Paulina Makuch, związane poprzednio z agencją K2, założyły własną firmę La Wonderlab, zajmującą się badaniami, projektowaniem, konsultingiem i szkoleniami w zakresie użyteczności w internecie.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Ponad 90 proc. sprzedawców bezpośrednich w Polsce to kobiety
Sprzedawca bezpośredni to najczęściej nauczyciel, student, pracownik biurowy i gospodyni domowa. Ponad 90 proc. ogółu sprzedawców stanowią kobiety, głównie w wieku do 24 lat oraz 30-39 lat, mieszkanki wsi i miast do 250 tys. mieszkańców, dobrze wykształcone - wynika z badania Homo Homini.
więcej
|
|
Rodzina bardzo ważna dla Polaków
75 proc. dorosłych Polaków mających rodziców spotyka się z nimi przynajmniej raz w tygodniu; 64 proc. rodziców równie często widuje swoje dorosłe dzieci, a dwie trzecie dziadków - swoje wnuki. Według CBOS spotkania z rodziną mają dla Polaków duże znaczenie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|