Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 26 Lipca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Czesław Lang: Tour de Pologne to realizacja mojej wielkiej pasji

- Tour de Pologne to impreza, która na siebie zarabia. Tegoroczny budżet wyścigu to suma między 3 a 4 mln euro. Mam świadomość, że tour jest świetnym narzędziem promocyjnym - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Czesław Lang, organizator Tour de Pologne. więcej

 
Top 500 serwisów internetowych w Polsce

Portal Wirtualnemedia.pl prezentuje zestawienie 500 najpopularniejszych stron internetowych w Polsce w maju br. (według Megapanelu PBI/Gemius) - od Google.pl (mającego 17,4 mln real users) do Stylowi.pl (z 490 tys. real users). więcej

 
Najcenniejsze polskie gwiazdy: na czele Robert Lewandowski - Wojewódzki i Prokop w górę

Robert Lewandowski i Marek Kondrat to polskie gwiazdy najcenniejsze dla reklamodawców. W ciągu roku na wartości mocno stracił Szymon Majewski, a zyskali Jerzy Owsiak, Anja Rubik i Kuba Wojewódzki. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

,,Fakty" TVN poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista - Fakty TVN

Royal Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Telewizja poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Produktów Multimedialnych

Murapol poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. public relations

Polityka poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. e-commerce i e-marketingu

STYX BIS poszukuje osoby na stanowisko
Marketing & PR Manager

URBINO media poszukuje osoby na stanowisko
Sales Executive

Platforma nc+ poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager Kanałów Dziecięcych

Neuron Agencja Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
account executive

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Content Specialist

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Wieczorynka" znika z TVP1, od września tylko w TVP Kultura

Telewizja Polska od września br. przeniesie “Wieczorynkę” z TVP1 do TVP Kultura. - Dłuższe utrzymywanie dotychczasowej sytuacji generowało bolesne straty reklamowe i widowni - tłumaczy decyzję Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. więcej

 
Ustawa krajobrazowa przyczyni się do jeszcze większego bałaganu reklamowego? (opinie)

W czwartek w Sejmie odbyło się pierwsze czytanie prezydenckiego projektu „ustawy krajobrazowej”, w myśl której samorządy będą mogły samodzielnie ustalać zasady dotyczące ekspozycji billboardów. Branża reklamy zewnętrznej obawia się jednak, że ustawa nie zdoła przynieść zamierzonych efektów. więcej

 
Firmy Zbigniewa Benbenka wycofały się z przetargu na przejęcie pracowników TVP

Konsorcjum spółek Time, Murator i Medella, należących do Grupy ZPR Zbigniewa Benbenka, wycofało się z przetargu na przejęcie pracowników etatowych Telewizji Polskiej. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Polska wersja modowego show ,,Project Runway" w TVN

Rozpoczęły się prace nad polską edycją amerykańskiego modowego reality show „Project Runway”. Wiosną przyszłego roku program ma trafić na antenę TVN - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w maju 2013 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (maj 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

Wpadka TVN. "Ona tańczy dla mnie" w wiadomościach sportowych (wideo)
Brainshake domaga się zwrotu kosztów udziału w przetargu Porsche
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
"Wieczorynka" znika z TVP1, od września tylko w TVP Kultura

Telewizja Polska od września br. przeniesie “Wieczorynkę” z TVP1 do TVP Kultura. - Dłuższe utrzymywanie dotychczasowej sytuacji generowało bolesne straty reklamowe i widowni - tłumaczy decyzję Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. więcej

 
Firmy Zbigniewa Benbenka wycofały się z przetargu na przejęcie pracowników TVP

Konsorcjum spółek Time, Murator i Medella, należących do Grupy ZPR Zbigniewa Benbenka, wycofało się z przetargu na przejęcie pracowników etatowych Telewizji Polskiej. więcej

 
Marcela Leszczak i Gabriel Piotrowski w serialu "Miłość na bogato". Emisja jesienią w Viva Polska

Kanał Viva Polska rozpoczyna zdjęcia do polskiego serialu “Miłość na bogato”. W produkcji, która trafi na antenę jesienią br., wystąpią m.in. znana z “Top model” Marcela Leszczak oraz Gabriel Piotrowski i Justyna Banasiak, finaliści “You Can Dance”. więcej

 
Kto dostanie miejsca na multipleksie? Dziś decyzja KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji może w piątek zdecydować, którzy nadawcy otrzymają miejsca dla kanału edukacyjno-poznawczego i filmowego na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

 
Sportklub i Fightklub mogą trafić od sierpnia do Cyfrowego Polsatu

Cyfrowy Polsat chce zastąpić wyłączany z oferty kanał ESPN Classic nowymi kanałami sportowymi. Bardzo prawdopodobne jest, że do oferty platformy od 1 sierpnia br. trafią stacje Sportklub i Fightklub. więcej

 
Koniec "Wieczorynki". Od września znika z TVP1

Z projektu ramówki TVP1 na jesień wynika, że “Wieczorynka” od września br. nie będzie już emitowana w dni powszednie. Bajki wieczorem mają być nadawane tylko w weekendy. więcej

 
Bobby McFerrin na żywo w Canal+

Canal+ transmitować będzie z Gdańska plenerowy koncert festiwalu Solidarity of Arts, podczas którego wystąpi Bobby McFerrin. Towarzyszyć mu będą Atom String Quartet, Urszula Dudziak i Laboratorium. więcej

 
Jason Sudeikis odchodzi z "Saturday Night Live"

Po 10 latach Jason Sudeikis odchodzi z programu "Saturday Night Live". więcej

 
 
Radio  
 
Radio ZET więcej z reklam, RMF FM i Polskie Radio w dół (TOP 10 w I poł. 2013)

W I połowie br. cennikowe wydatki na reklamę radiową były minimalnie wyższe niż rok wcześniej. Spory wzrost wpływów reklamowych osiągnęło Radio ZET, za to wyraźne spadki zanotowały RMF FM, Jedynka i Trójka. więcej

 
Kto słucha Radia ZET?

Radio ZET jest najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową przez mężczyzn, osoby w wieku od 40 do 59 lat oraz z wykształceniem średnim - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polskie Radio Szczecin na podium, Radio ZET liderem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres kwiecień - czerwiec 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie. więcej

 
Reklama  
 
Czesław Lang: Tour de Pologne to realizacja mojej wielkiej pasji

- Tour de Pologne to impreza, która na siebie zarabia. Tegoroczny budżet wyścigu to suma między 3 a 4 mln euro. Mam świadomość, że tour jest świetnym narzędziem promocyjnym - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Czesław Lang, organizator Tour de Pologne. więcej

 
Najcenniejsze polskie gwiazdy: na czele Robert Lewandowski - Wojewódzki i Prokop w górę

Robert Lewandowski i Marek Kondrat to polskie gwiazdy najcenniejsze dla reklamodawców. W ciągu roku na wartości mocno stracił Szymon Majewski, a zyskali Jerzy Owsiak, Anja Rubik i Kuba Wojewódzki. więcej

 
Ustawa krajobrazowa przyczyni się do jeszcze większego bałaganu reklamowego? (opinie)

W czwartek w Sejmie odbyło się pierwsze czytanie prezydenckiego projektu „ustawy krajobrazowej”, w myśl której samorządy będą mogły samodzielnie ustalać zasady dotyczące ekspozycji billboardów. Branża reklamy zewnętrznej obawia się jednak, że ustawa nie zdoła przynieść zamierzonych efektów. więcej

 
Radio ZET więcej z reklam, RMF FM i Polskie Radio w dół (TOP 10 w I poł. 2013)

W I połowie br. cennikowe wydatki na reklamę radiową były minimalnie wyższe niż rok wcześniej. Spory wzrost wpływów reklamowych osiągnęło Radio ZET, za to wyraźne spadki zanotowały RMF FM, Jedynka i Trójka. więcej

 
,,Lodzika nie będzie!" w reklamie jogurtów niezgodne z etyką

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że billboardy jogurtów mrożonych Loveyo pokazujące kobietę mówiącą: „Lodzika nie będzie!” przekroczyły normy etyczne, dobre obyczaje i poczucie odpowiedzialności społecznej. więcej

 
Kompania Piwowarska reaktywuje piwo 10,5

Do sklepów w największych miastach ponownie trafiło piwo 10,5, popularne kilkanaście lat temu. Produkująca je Kompania Piwowarska chce sprawdzić, czy sięgną po nie 30- i 40-latkowie. więcej

 
Geolokalizacja, AR i grywalizacja rządzą w reklamie mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów i tabletów sukcesywnie wzrasta, a marketerzy coraz umiejętniej wychodzą naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Kilka ciekawych mobilnych projektów reklamowych z ostatniego okresu opisuje Artur Zawadzki ze Spicy Mobile. więcej

 
AdBuster testuje prezerwatywy, Durex się śmieje (wideo)

Na popularnym polskim vlogu, AdBuster, przeprowadzono test wytrzymałości prezerwatyw różnych marek. Durex zdecydował się na humorystyczną odpowiedź na ten pomysł. więcej

 
Grupa Bauer kupiła spółkę Artefakt

Spółka Bauer Digital, należąca do Grupy Bauer Media, nabyła 100 proc. udziałów w firmie Artefakt, specjalizującej się w świadczeniu kompleksowych usług marketingu internetowego. więcej

 
ING Bank Śląski promuje oszczędzanie na outdoorowych koszulkach

W ramach kampanii reklamowej konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskim na nośnikach outdoorowych pojawiły się koszulki zachęcające do oszczędzania. Natomiast na facebookowym profilu banku ruszył konkurs dotyczący koszulek. więcej

 
IKEA na wieszakach promuje 20-lecie sklepu k. Warszawy

Z okazji 20-lecia działania sklepu IKEA w Jankach k. Warszawy zorganizowano mobilną wystawę fotograficzną, której nośnikami są charakterystyczne dla tej sieci wieszaki. Za kreację i realizację akcji odpowiada agencja Mrufka. więcej

 
Plus na Facebooku szuka internautów do reklamy z Maćkiem Rockiem

Na Facebookowym fanpage’u Plusa ruszył konkurs, w którym można wygrać udział w nowej reklamie sieci, u boku Maćka Rocka. Za obsługę akcji odpowiada agencja faceAddicted. więcej

 
Wojciech Adryańczyk: z Hypermedia na szefa studia w Lemon Sky

Wojciech Adryańczyk dołączył do działu kreacji w Lemon Sky, gdzie będzie tworzył jeden z seniorskich teamów kreatywnych oraz przejmie funkcję szefa studia graficznego. więcej

 
Prasa  
 
,,Życie na Gorąco" umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow

W maju 2013 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem umocniło się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Rewia”. więcej

 
Grupa Bauer kupiła spółkę Artefakt

Spółka Bauer Digital, należąca do Grupy Bauer Media, nabyła 100 proc. udziałów w firmie Artefakt, specjalizującej się w świadczeniu kompleksowych usług marketingu internetowego. więcej

 
Materiały wideo od Agencji TVN w serwisach Polskapresse

Grupa Polskapresse podpisała umowę o współpracy z TVN Media, dzięki której będzie mogła korzystać z materiałów wideo zgromadzonych w serwisie agencyjnym x-news. więcej

 
Sierpniowe "Zwierciadło" z dodatkiem o seksie

W czwartek 25 lipca br. ukazało się sierpniowe wydanie miesięcznika “Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Na jego okładce znalazła się Katarzyna Figura, a do numeru dołączono dodatek o seksie. więcej

 
Internet  
 
Top 500 serwisów internetowych w Polsce

Portal Wirtualnemedia.pl prezentuje zestawienie 500 najpopularniejszych stron internetowych w Polsce w maju br. (według Megapanelu PBI/Gemius) - od Google.pl (mającego 17,4 mln real users) do Stylowi.pl (z 490 tys. real users). więcej

 
Wielka Brytania jak Chiny - eksperci o blokadzie pornografii

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl eksperci bardzo ostro krytykują pomysł brytyjskiego premiera Davida Camerona, by zablokować internautom dostęp do pornografii. Komentują Eryk Mistewicz, Alek Tarkowski, Jakub Nowak i Robert Bogdański. więcej

 
Allegro zakazuje handlu złotem i srebrem. ,,Za duże ryzyko dla użytkowników"

Od początku sierpnia na Allegro nie będzie już można sprzedawać złota w postaci sztabek, monet i złomu oraz srebra lokacyjnego. Kategorie obejmujące takie oferty będą stopniowo zamykane. więcej

 
Blisko połowa populacji świata z dostęp do internetu w 2017 r.

W 2017 roku blisko połowa populacji świata będzie miała dostęp do internetu. W Polsce w latach 2012-2017 nastąpi dwukrotny wzrost ruchu w sieci IP - prognozuje firma Cisco. więcej

 
Grupa o2 szykuje Kafeteria.tv

Grupa o2 przygotowuje się do uruchomienia Kafeteria.tv, wersji wideo serwisu dla kobiet Kafeteria.pl. Na początek będzie w nim publikowanych ok. 10 autorskich programów. więcej

 
Orange szykuje FunSpots - opcję współdzielenia łącza internetowego

Orange Polska pracuje nad usługą FunSpots, która pozwoli użytkownikom współdzielić część swojego łącza internetowego za pośrednictwem Wi-Fi. Do końca br. opcja ma być dostępna dla 900 tys. klientów. więcej

 
Kornel Dulęba: Czytanie gazety zaczynam od internetu

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Kornel Dulęba, dyrektor agencji Semahead. więcej

 
Użytkownicy tabletów, smartfonów i zwykłych komórek różnią się w korzystaniu z internetu

W zależności od typu urządzenia, internauci poszukują w sieci innych informacji. Określone tematy serwisów www cieszą się większym zainteresowaniem posiadaczy smartfonów, inne z kolei użytkowników tabletów czy telefonów starej generacji - wynika z badania Gemiusa. więcej

 
Rusza Mapathon 2013 - polski konkurs Map Google (wideo)

25 lipca ruszył konkurs dla użytkowników internetowych map, organizowany przez Google. Na uczestników czekają smartfony i tablety z serii Nexus. więcej

 
2 mld euro na rozwój szerokopasmowego internetu w Polsce

Rządowy Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-2020 ma umożliwić jak najszerszy rozwój internetu w Polsce. Będzie on skierowany zarówno do urzędów administracji i jednostek im podległych, jak i operatorów telekomunikacyjnych. Obejmie projekty o znaczeniu ogólnopolskim w takich obszarach jak np.  e-administracja, e-zdrowie, e-sądy, e-zamówienia publiczne oraz e-kultura. więcej

 
Chromecast: telewizyjny gadżet od Google (wideo)

Google zaprezentowało urządzenie Chromecast, niewielką przystawkę do telewizora pozwalającą na streaming multimediów z innych sprzętów. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
"Co ma być to będzie" - takie podejście do życia deklaruje 70 proc. Polaków

Ponad połowa Polaków uważa, że warto "żyć chwilą", a niemal 70 proc. twierdzi, że "co ma być to będzie" - wynika z badania MillwardBrown Polska. więcej

 
Użytkownicy tabletów, smartfonów i zwykłych komórek różnią się w korzystaniu z internetu

W zależności od typu urządzenia, internauci poszukują w sieci innych informacji. Określone tematy serwisów www cieszą się większym zainteresowaniem posiadaczy smartfonów, inne z kolei użytkowników tabletów czy telefonów starej generacji - wynika z badania Gemiusa. więcej

 
Technologie  
 
Orange szykuje FunSpots - opcję współdzielenia łącza internetowego
 
Plus na Facebooku szuka internautów do reklamy z Maćkiem Rockiem
 
Play z nową metodą płatności w Google Play
 
Google szykuje też nowy Nexus 10
 
Warner Bros. Interactive Entertainment wypromuje "Wiedźmina 3" za oceanem
 
Chromecast: telewizyjny gadżet od Google (wideo)
 
Google pokazało nowy Nexus 7 i Android 4.3 (wideo)
 
Gospodarka  
 
2 mld euro na rozwój szerokopasmowego internetu w Polsce
 
Dziesięć najlepszych funduszy inwestycyjnych w 2013 roku
 
Kolejna odsłona kryzysu na rynkach wschodzących (emerging markets )?
 
Firmy rezygnują z leasingu czy kredytu, stawiają na wynajem długoterminowy
 
Powstał Związek Firm Pożyczkowych
 
Poprawiły się bezpieczeństwo i jakość tego, co na co dzień spożywamy
 
10 banków chce wejść w program Mieszkanie dla Młodych
 
Shell stawia na Polskę. Ma już niemal 400 stacji benzynowych i buduje kolejne
 
Kancelarie prawne wykorzystują niedozwolone klauzule w regulaminach e-sklepów
 
Coraz chętniej wybieramy luksusowe i egzotyczne wyjazdy
 
Jak zaplanować biznesową podróż zagraniczną i na co uważać
 
Dla kogo gwarancja de minimis
 
Kultura/Rozrywka  
 
Najcenniejsze polskie gwiazdy: na czele Robert Lewandowski - Wojewódzki i Prokop w górę
 
Koniec "Wieczorynki". Od września znika z TVP1
 
Lisa Kudrow: nie powstanie kinowa wersja "Przyjaciół"
 
Światowa premiera filmu ,,Wałęsa. Człowiek z nadziei" na festiwalu w Wenecji
 
Jason Sudeikis odchodzi z "Saturday Night Live"
 
Od września szósty sezon serialu "Sons of Anarchy"
 
Michael B. Jordan i Sylvester Stallone w filmie "Creed"
 
Blog  
 
Przyjedź i narzekaj, czyli "przewrotna" komunikacja Polski - Michał Żołądkowski
 
Adam Struzik Memorial & Dworzec Centralny. - Ewaryst Fedorowicz
 
,,It's the economy, stupid" - Robert Fila
 
Jak ukryć ,,czarną strefę"? - Krzysztof Czabański
 
Nowa ,,zombie" Cola - Ada Kiryluk
 
Nasz gość  
 
Czesław Lang: Tour de Pologne to realizacja mojej wielkiej pasji

- Tour de Pologne to impreza, która na siebie zarabia. Tegoroczny budżet wyścigu to suma między 3 a 4 mln euro. Mam świadomość, że tour jest świetnym narzędziem promocyjnym - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Czesław Lang, organizator Tour de Pologne. więcej

 
Dawid Podsiadło hitem polskiego Spotify. ,,Największym wyzwaniem walka z piractwem"
 
Paweł Tyszkiewicz (SAR): Organizatorom przetargów sugerujemy opłaty ryczałtowe na rzecz agencji
 
Kwestionariusz  
 
Kornel Dulęba: Czytanie gazety zaczynam od internetu

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Kornel Dulęba, dyrektor agencji Semahead. więcej

 
Grażyna Olbrych: Każda następna para butów to konieczność!
 
Agnieszka Gozdyra: w Polsce zmieniłabym mentalność ludzi
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl