|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 24 Lipca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Coca-Cola Life: zielone logo i mniej cukru
Na argentyńskim rynku pojawiła się nowa wersja Coca-Coli. Wyjątkowa, bo ma zieloną etykietę.
więcej
|
|
,,Devil otworzy każdą Ci puszkę" - reklamy napoju uprzedmiotawiają kobiety
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że reklamy internetowe napoju energetycznego Devil (Premium Distribution) są oparte na uprzedmiotowionym wizerunku kobiety, dlatego ich emisja powinna zostać natychmiast wstrzymana.
więcej
|
|
Drożeją reklamy w RMF FM, w RMF Maxxx i RMF Classic bez zmian
W jesiennym cenniku reklamowym Grupy RMF spoty w RMF FM są średnio o 2 proc. droższe niż obecnie, natomiast tyle samo co teraz kosztują reklamy w RMF Maxxx i RMF Classic.
więcej
|
|
Proama reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa ubezpieczeń mieszkaniowych oferowanych przez Proamę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated, Hypermedia Isobar i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Praca rolnika jako najcenniejsza na Ziemi w kampanii BASF
Ruszył właściwy etap wizerunkowej kampanii reklamowej firmy BASF. Akcja, obejmująca outdoor i telewizję, przebiega pod hasłem „Praca rolnika - najcenniejsza praca na Ziemi. Liczy się każde ziarno”.
więcej
|
|
Główne stacje straciły 14 proc. z powodu cyfryzacji telewizji. Co w II półroczu?
Ze względu na wzrost zasięgu naziemnej telewizji cyfrowej wpływy reklamowe TVP1, TVP2, Polsatu i TVN w I połowie br. zmalały o 14 proc., za to przychody mniejszych kanałów zwiększyły się o połowę - szacuje Starlink.
więcej
|
|
,,Secret Thing" na Facebooku promuje Avon Mega Effects
W ramach kampanii wprowadzającej na rynek tusz do rzęs Mega Effects marki Avon na Facebooku startuje aplikacja „Avon - Secret Thing”. Za jej przygotowanie i koordynację w 14 krajach odpowiada agencja Socializer.
więcej
|
|
,,Idealny sposób na głęboko nawilżoną cerę" w kinowej kampanii Nivea Aqua Effect (wideo)
W 46 kinach znajdujących się w ofercie Multikino Media trwa kampania reklamowa kremu Nivea Aqua Effect.
więcej
|
|
Rafał Sobiczewski: z MobiWay do Performics
Rafał Sobiczewski dołączył do zespołu Performics (ZenithOptimedia Group), gdzie objął stanowisko technology development directora. To nowe stanowisko w strukturze firmy.
więcej
|
|
Nordea Bank Polska reklamuje Lokatę Dynamiczną
W internecie i BTL-u trwa kampania reklamowa Lokaty Dynamicznej oferowanej przez Nordea Bank Polska wspólnie z kontem Nordea Ulubione. Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine i HavasMedia.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Spada sprzedaż pism młodzieżowych, ,,Bravo" liderem
W kwietniu 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera niezmiennie dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
,,Tele Świat" liderem, ,,TV14" z największym spadkiem
W kwietniu 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
więcej
|
|
Małgorzata Dumin brand managerem "Joy"
Małgorzata Dumin została nowym brand managerem miesięcznika “Joy” (Marquard Media Polska).
więcej
|
|
Internet |
|
|
Dawid Podsiadło hitem polskiego Spotify. ,,Największym wyzwaniem walka z piractwem"
Najpopularniejszy muzyczny serwis streamingowy świata, Spotify, w Polsce jest już od blisko pół roku. O rodzimym rynku muzyki cyfrowej rozmawiamy z Przemysławem Plutą.
więcej
|
|
PBI kontra Interia.pl. "Zawarcie nieformalnego porozumienia jest niemożliwe"
Zarząd Grupy Interia.pl twierdzi, że konkurencyjne podmioty rynkowe zawarły nieformalne porozumienie, w wyniku którego wielokrotnie wpływały na metodologię Megapanelu PBI/Gemius. - Zawarcie nieformalnego porozumienia jest niemożliwe - odpowiada PBI.
więcej
|
|
Internet o 17 proc. szybszy niż rok temu, Polska na 27. miejscu
W pierwszym kwartale br. globalna średnia prędkość łącz internetowych po raz pierwszy w historii przekroczyła 3 Mb/s - wynika z raportu firmy Akamai.
więcej
|
|
Grupa o2 traci bez Kurnika. Zyskały Pudelek.tv i Sfora - w dół Wrzuta, Pinger i Smog (TOP30)
Wśród stron Grupy o2 duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Pudelek.tv, Sfora.pl i Sfora.biz, natomiast duże spadki - Wrzuta.pl, Pinger.pl, Smog.pl, Samosia.pl i Kciuk.pl. Od kwietnia do wyników o2 nie są już dodawane dane serwisu Kurnik.pl. Szczegóły w analizie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nowy serial Netflix przebił oglądalnością ,,House of Cards" i ,,Bogatych bankrutów"
„Orange Is the New Black”, nowa produkcja Netflix, radzi sobie sobie jeszcze lepiej niż poprzednie seriale zrealizowane przez serwis - „House of Cards” oraz czwarty sezon „Bogatych bankrutów”.
więcej
|
|
Portale dalej tracą w mobile'u, najbardziej Allegro i GG
Kwiecień był drugim miesiącem z rzędu, w którym liczba odsłon mobilnych serwisów większości największych wydawców znacząco zmalała. Za to niewielkie wzrosty nastąpiły pod względem liczby cookies mobilnych.
więcej
|
|
Gmail pokazuje reklamy jako wiadomości
W nowej skrzynce Gmaila reklamy pojawiają się pomiędzy wiadomościami przychodzącymi i wyglądają jak nieodebrane maile.
więcej
|
|
Chociaż raz w tygodniu w sieci kupuje 32 proc. polskich internautów
Polacy coraz częściej kupują w sieci. Co prawda pod względem częstotliwości dokonywania e-zakupów wyprzedzają nas Brytyjczycy i Niemcy, ale jesteśmy przed takimi krajami jak Hiszpania i Francja - wynika z badania Infas.
więcej
|
|
Adam Hofman kupił followersów na Twitterze? Szybko zyskał 100 tys., potem stracił 60 tys.
W połowie czerwca twitterowy profil posła PiS Adam Hofmana w ciągu 2 dni zyskał prawie 100 tys. obserwujących, a w ostatnich dniach stracił ich ok. 40 tys. Zdaniem wielu internautów wskazuje to na fakt, że followersi do profilu zostali dokupieni w pakiecie.
więcej
|
|
Niedozwolone klauzule umowne plagą w e-sklepach
Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorców oferujących konsumentom swe usługi samodzielnie sporządza swoje regulaminy i warunki zawieranych umów. Bez właściwego rozeznania często narażają się oni na kosztowne konsekwencje niewłaściwych zapisów umów. Średni koszt przegranej sprawy dotyczącej stosowania przez przedsiębiorcę niedozwolonych klauzul umownych wynosi bowiem ok. 2 tysięcy złotych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|