|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 23 Lipca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Marcin Tyszka poprowadzi program o fotografii w TVN Style
Marcin Tyszka, fotograf i juror show “Top model. Zostań modelką!”, jesienią poprowadzi własny program w TVN Style - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cykl pod tytułem “Projekt Tyszka” będzie poświęcony fotografii.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w maju 2013 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (maj 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
TV Republika: nasza sytuacja finansowa jest bardzo dobra
Piotr Barełkowski, szef TV Republika, zaprzecza doniesieniom o złej sytuacji finansowej stacji. Zapowiada, że jesienią przeprowadzona zostanie publiczna emisja akcji, a kanał nie boi się konkurencji z Telewizją Trwam, bo "ma inną formułę".
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklamodawcy coraz mniej wydają na reklamę zewnętrzną, w dół o 18 proc.
W I połowie br. wartość reklamy zewnętrznej w Polsce wyniosła 236,744 mln zł, czyli 17,7 proc. mniej niż przed rokiem, a w samym II kwartale - 136,122 mln zł, czyli 18 proc. mniej niż rok wcześniej. Zdecydowały o tym spadki wydatków dużych reklamodawców.
więcej |
|
"7 dni świat" wróci jesienią do TVP Info
Telewizja Polska w jesiennej ramówce reaktywuje program “7 dni świat” poświęcony tematyce międzynarodowej. Audycję ponownie będzie prowadzić Andrzej Turski.
więcej |
|
Paweł Tyszkiewicz (SAR): Organizatorom przetargów sugerujemy opłaty ryczałtowe na rzecz agencji
- SAR namawia organizatorów przetargów do stosowania opłaty ryczałtowej na rzecz agencji w wysokości 4 tys. zł, która ma być m.in. rękojmią, że reklamodawca nie odstąpi od przetargu bez wystarczająco ważnych powodów - mówi nam Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Marcin Tyszka poprowadzi program o fotografii w TVN Style
Marcin Tyszka, fotograf i juror show “Top model. Zostań modelką!”, jesienią poprowadzi własny program w TVN Style - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cykl pod tytułem “Projekt Tyszka” będzie poświęcony fotografii.
więcej
|
|
TV Republika: nasza sytuacja finansowa jest bardzo dobra
Piotr Barełkowski, szef TV Republika, zaprzecza doniesieniom o złej sytuacji finansowej stacji. Zapowiada, że jesienią przeprowadzona zostanie publiczna emisja akcji, a kanał nie boi się konkurencji z Telewizją Trwam, bo "ma inną formułę".
więcej
|
|
"7 dni świat" wróci jesienią do TVP Info
Telewizja Polska w jesiennej ramówce reaktywuje program “7 dni świat” poświęcony tematyce międzynarodowej. Audycję ponownie będzie prowadzić Andrzej Turski.
więcej
|
|
Polsat Romans ruszy 1 września, potem Polsat Sport Weekend
Szykowane przez Telewizję Polsat nowe kanały tematyczne Polsat Romans i Polsat Sport Weekend mają już koncesje satelitarne. Pierwsza z tych stacji ma zacząć nadawanie 1 września br.
więcej
|
|
TVP Info traci widzów. Widownia programu ,,Minęła dwudziesta" stopniała o 120 tys. osób
Program „Minęła dwudziesta” w tym roku ogląda w TVP Info średnio 350 tys. widzów, o 120 tys. mniej niż rok wcześniej. Kanał nadal wygrywa jednak z innymi stacjami newsowymi. Wpływy z reklam wyniosły 2,6 mln zł.
więcej
|
|
Bracia Karnowscy szefami publicystyki w TV Trwam? "Nie prowadzimy takich rozmów"
Jacek i Michał Karnowscy, twórcy portalu wPolityce.pl i tygodnika “Sieci”, mogą w przyszłości odpowiadać za publicystykę w TV Trwam - doniósł “Newsweek”. - Nie prowadzimy takich rozmów - odpowiada Michał Karnowski.
więcej
|
|
Najsłabszy w historii wynik TVP2, rekord Polo TV. ,,Fakty" hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej zajęła Telewizja Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Wpadka TVN. "Ona tańczy dla mnie" w wiadomościach sportowych (wideo)
Telewizja TVN zaliczyła w minioną niedzielę spektakularną wpadkę techniczną. Widzowie mogli obejrzeć próbę prezentera Piotra Karpińskiego przed serwisem sportowym, zakończoną wykonaniem przez niego piosenki “Ona tańczy dla mnie”.
więcej
|
|
Cyfryzacja telewizji naziemnej w Polsce - kalendarium i statystyki
Prezentujemy kalendarium i statystyki procesu cyfryzacji telewizji naziemnej w Polsce poprzez zastąpienie tradycyjnej techniki nadawania analogowego techniką cyfrową.
więcej
|
|
Reklamy w Polsacie tanieją o 22 proc. Najdroższe Mega Hit i Sopot Top of the Top Festival
W sierpniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty średnio są tańsze aż o 21,8 proc. niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy filmach z cyklu Mega Hit, Sopot Top of the Top Festivalu oraz Kabaretobraniu
więcej
|
|
Więcej meczów 1. ligi piłki nożnej w Orange Sport
Kanał Orange Sport od najbliższego weekendu będzie relacjonować rozgrywki nowego sezonu 1. ligi piłki nożnej. W sezonie 2013/2014 kanał transmitować będzie w każdy weekend nie jedno - jak poprzednio - ale dwa spotkania.
więcej
|
|
Wakacyjna "Ola w trasie" i "Odlotowy ogród" w TTV
Kanał TTV rozpoczął emisję wakacyjnych wydań programu “Ola w trasie”. Natomiast w sierpniu br. na antenie stacji zadebiutuje magazyn “Odlotowy ogród”.
więcej
|
|
FC Barcelona zagra z Lechią Gdańsk 30 lipca o 20.45
Mecz towarzyski FC Barcelony z Lechią Gdańsk, który pierwotnie miał się odbyć w minioną sobotę, zostanie rozegrany na gdańskiej PGE Arenie we wtorek 30 lipca o godz. 20:45.
więcej
|
|
,,Pan i Pani Bloom" w TVN7
27 lipca 2013 roku naziemny kanał TVN7 rozpocznie emisję nowego serialu sensacyjnego „Pan i Pani Bloom”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamodawcy coraz mniej wydają na reklamę zewnętrzną, w dół o 18 proc.
W I połowie br. wartość reklamy zewnętrznej w Polsce wyniosła 236,744 mln zł, czyli 17,7 proc. mniej niż przed rokiem, a w samym II kwartale - 136,122 mln zł, czyli 18 proc. mniej niż rok wcześniej. Zdecydowały o tym spadki wydatków dużych reklamodawców.
więcej
|
|
Paweł Tyszkiewicz (SAR): Organizatorom przetargów sugerujemy opłaty ryczałtowe na rzecz agencji
- SAR namawia organizatorów przetargów do stosowania opłaty ryczałtowej na rzecz agencji w wysokości 4 tys. zł, która ma być m.in. rękojmią, że reklamodawca nie odstąpi od przetargu bez wystarczająco ważnych powodów - mówi nam Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
więcej
|
|
Reklamy w Polsacie tanieją o 22 proc. Najdroższe Mega Hit i Sopot Top of the Top Festival
W sierpniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty średnio są tańsze aż o 21,8 proc. niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy filmach z cyklu Mega Hit, Sopot Top of the Top Festivalu oraz Kabaretobraniu
więcej
|
|
PZU organizuje "nostresowe" strefy na plażach
Do końca sierpnia br. na wybranych plażach w Polsce dostępne będą "Nostresowe strefy PZU", w których organizatorzy zaoferują przestrzeń do relaksu, zabawy dla dzieci i dorosłych, bezprzewodowy dostęp do internetu oraz możliwość naładowania baterii telefonu.
więcej
|
|
Nicole Pruesse awansowała w ZenithOptimedia
Dr Nicole Pruesse awansowała w strukturach ZenithOptimedia na nowo utworzone stanowisko CEO Northern, Central and Eastern Europe.
więcej
|
|
Rewolucja na Neste. Shell zmienia i zbuduje sklepy
Firma Shell zmienia wygląd kolejnych stacji benzynowych, przejętych niedawno od Neste Polska. Dwie już działają pod marką nowego właściciela, kolejne będą zmieniane w następnych miesiącach. Inne będzie nie tylko logo, ale i model funkcjonowania placówek. Nie będą to jak dotąd stacje samoobsługowe, ale obiekty ze sklepami i pełną obsługą pracowniczą. Przedstawiciele koncernu zapewniają, że pracę na stacjach znajdzie w sumie ok. 1000 osób.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Debiutuje miesięcznik ,,Cała Ty!" dla kobiet dojrzałych
„Cała Ty!” - to nowy miesięcznik z poradami i prawdziwymi opowieściami kierowany do kobiet po czterdziestce. Pismo, który wydawać będzie Phoenix Press, trafi na rynek 24 lipca br.
więcej
|
|
Odświeżony "Joy" w niższej cenie. Na okładce Ewelina Lisowska
Po “Cosmopolitan” wydawnictwo Marquard Media Polska odświeża magazyn “Joy”. Od sierpniowego wydania miesięcznik ten zyska odświeżoną makietę i nowe rubryki, obniżona zostanie też jego cena.
więcej
|
|
,,Gazeta Polska" pozywa Stefana Niesiołowskiego za 'PiS-owski szmatławiec'
„Gazeta Polska” skieruje pozew przeciw Stefanowi Niesiołowskiemu za to, że polityk w rozmowie z dziennikarzem pisma Samuelem Pereirą nazwał je „PiS-owską, propagandową szmatą”.
więcej
|
|
,,Przyjaciółka" liderem wśród dwutygodników poradnikowych, ,,Naj" o 202 proc. do góry
W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań była „Przyjaciółka”. Największy spadek w rankingu zanotowała „Tina”, z kolei wzrost odnotował tylko magazyn „Naj”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w maju 2013 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (maj 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
Allegro i GG, Gazeta.pl i Interia.pl tracą, FB i YT bez zmian (Megapanel z maja)
W maju br. czołowe polskie portale zanotowały spadki odwiedzalności w porównaniu z kwietniem. W czołówce najwięcej straciły Allegro i GG, Gazeta.pl i Interia.pl, za to niewielkie wzrosty zanotowały Facebook i YouTube.
więcej
|
|
Internetowa pornografia zablokowana w Wielkiej Brytanii
David Cameron, premier Wielkiej Brytanii, zapowiedział że tamtejsi dostawcy usług internetowych będą blokowali dostęp do stron pornograficznych.
więcej
|
|
Połowa udostępnianych w sieci treści trafia na Facebooka, Google+ praktycznie ,,martwe"
Według ostatniego raportu firmy Gigya, 50 procent materiałów udostępnianych w mediach społecznościowych jest publikowane na Facebooku. Google+ w tym zestawieniu jest niemal nieobecne.
więcej
|
|
Wrocław wyda 66 mln zł na serwis o Dolnym Śląsku
Firma Qumak wygrała przetarg Urzędu Marszałkowskiego we Wrocławiu na przygotowanie i prowadzenie przez 5 lat serwisu internetowego o Dolnym Śląsku. Wartość zlecenie to aż 66 mln zł.
więcej
|
|
Orange: co czwarta usterka Neostrady z winy klienta
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange, poinformował na firmowym blogu, że aż 25 procent zgłoszeń problemów z Neostradą jest nieuzasadniona i wynika z błędu użytkowników.
więcej
|
|
Zdjęcia najbardziej angażującymi treściami na Facebooku
Zdjęcia to treści najbardziej angażujące na Facebooku. Użytkownicy zdecydowanie częściej niż przy aktualizacjach statusu, linkach i klipach wideo umieszczają przy nich komentarze, udostępniają je i wyróżniają przyciskiem "Lubię to!" - wynika z analizy Socialbakers.
więcej
|
|
Wystartowało Archiwum Allegro
Serwis zakupowy Allegro uruchomił Archiwum, w którym użytkownicy mogą przeglądać stare aukcje i szukać podobnych.
więcej
|
|
28 proc. polskich internautów nigdy nie kupowało online
28 proc. użytkowników internetu z Polski nigdy nie robiło zakupów w sieci, ale co trzeci z nich ma zamiar spróbować tego w przyszłości. Bardziej skłonni do e-zakupów w przyszłości są mieszkańcy wsi oraz oglądający produkty w sieci, ale kupujący w tradycyjnych sklepach. Najczęstszym powodem niekupowania przez internet jest brak możliwości obejrzenia produktu - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius i e-Commerce Polska.
więcej
|
|
100 milionów użytkowników Facebooka na telefonach z Javą
Facebook pochwalił się, że z aplikacji Facebook for Every Phone korzysta już przeszło 100 milionów osób na całym świecie.
więcej
|
|
Gmail: nowy pełnoekranowy tryb tworzenia wiadomości
Google wprowadziło do poczty Gmail nowy pełnoekranowy tryb tworzenia wiadomości.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
28 proc. polskich internautów nigdy nie kupowało online
28 proc. użytkowników internetu z Polski nigdy nie robiło zakupów w sieci, ale co trzeci z nich ma zamiar spróbować tego w przyszłości. Bardziej skłonni do e-zakupów w przyszłości są mieszkańcy wsi oraz oglądający produkty w sieci, ale kupujący w tradycyjnych sklepach. Najczęstszym powodem niekupowania przez internet jest brak możliwości obejrzenia produktu - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius i e-Commerce Polska.
więcej
|
|
Branża ubezpieczeniowa za największe ryzyko uważa nowe regulacje prawne
Według przedstawicieli branży ubezpieczeniowej z całego świata największe ryzyko dla funkcjonowania sektora stanowią nowe przepisy wprowadzane zarówno na poziomie lokalnym, jak i międzynarodowym - wynika z badania CSFI i PwC.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|