|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 21 Lipca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Newsweek" i "Tygodnik Powszechny" z największym udziałem prenumeraty w sprzedaży
W rankingu sprzedaży kioskowej tygodników opinii liderem w maju br. był “Gość Niedzielny”, a kolejne miejsca zajęły “Polityka” i “Newsweek”. Ten drugi tytuł miały spory udział prenumeraty w sprzedaży, ale największy zanotował “Tygodnik Powszechny”
więcej |
|
,,Wrzuć na luuuz" - Bujakiewicz, Królikowski, Bałtroczyk i Rutkowski w serialu promującym Kasztelan Niepasteryzowane (wideo)
W TVP1 zaczęła się emisja miniserialu „Wrzuć na luuuz” promującego piwo Kasztelan Niepasteryzowane (Carlsberg Polska). Produkcja, w której występują m.in. Katarzyna Bujakiewicz, Jolanta Fraszyńska, Paweł Królikowski, Rafał Rutkowski i Piotr Bałtroczyk, jest częścią kampanii reklamowej realizowanej przez firmy Red8 Advertising, PHD Media Direction i Ciszewski MSL.
więcej |
|
We wtorek koniec telewizji analogowej w Polsce
We wtorek 23 lipca br. wyłączone zostaną ostatnie nadajniki analogowe w Polsce, zlokalizowane w Giżycku, Jeleniej Górze, Leżajsku i Ostrołęce. Dostęp do telewizji analogowej straci ponad 2 mln mieszkańców, którzy od tej pory będą mogli oglądać tylko telewizję cyfrową.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
We wtorek koniec telewizji analogowej w Polsce
We wtorek 23 lipca br. wyłączone zostaną ostatnie nadajniki analogowe w Polsce, zlokalizowane w Giżycku, Jeleniej Górze, Leżajsku i Ostrołęce. Dostęp do telewizji analogowej straci ponad 2 mln mieszkańców, którzy od tej pory będą mogli oglądać tylko telewizję cyfrową.
więcej
|
|
Jolanta Wiszniewska i Grzegorz Chodkowski znikają z TVP Info
Jolanta Wiszniewska i Grzegorz Chodkowski nie będą już prowadzić serwisów sportowych na antenie TVP Info. Ich miejsce zajmą dziennikarze na stałe zatrudnieni w TVP Sport.
więcej
|
|
Patrycja Markowska odchodzi z "The Voice of Poland"
Patrycja Markowska nie będzie trenerką w trzeciej edycji programu “The Voice of Poland”, która jesienią br. trafi na antenę TVP2. Wokalistka odeszła z programu z przyczyn osobistych i zawodowych.
więcej
|
|
TVN przejmuje od Agory serwis Ekstraklasa.tv i łączy go z TVN24.pl
Spółka TVN Media nabyła od Ekstraklasy SA prawa do pokazywania w internecie bramek i najciekawszych fragmentów spotkań piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy, poprzednio należące do Agory. Materiały są publikowane na stronie Ekstraklasa.tv, którą zintegrowano z portalem TVN24.pl.
więcej
|
|
Serial ,,Tacy sami" w TVP1
TVP1 w sierpniu br. pokaże cykl dokumentalny “Tacy sami”, opowiadający o kobietach, które po dłuższej przerwie wracają na rynek pracy.
więcej
|
|
Puls 2 pięciokrotnie zwiększył widownię, 32 mln zł z reklam
Kanał Puls 2 w ciągu roku istnienia zanotował niemal pięciokrotny wzrost oglądalności względem pierwszych dni swojego nadawania. Wpływy reklamowe w tym okresie wyniosły 32 mln zł. Hitem stacji jest program “Spotkanie z balladą”.
więcej
|
|
HBO GO i HBO On Demand bez opłat w UPC do końca września
W związku z wprowadzeniem do oferty UPC Polska serwisu HBO GO, dostęp do niego oraz do usługi HBO On Demand będzie bezpłatny dla wszystkich klientów pakietu HBO do końca września br.
więcej
|
|
Walka Tomasz Adamek - Dominick Guinn w Polsacie i Polsacie Sport
Polsat i Polsat Sport pokażą walkę Tomasza Adamka z Amerykaninem Dominickiem Guinnem, który zastąpił kontuzjowanego Tony Grano. Pojedynek będzie ukoronowaniem gali, która odbędzie się 3 sierpnia w Mohegan Sun Casino w Connecticut.
więcej
|
|
Lidia Stępińska-Ustasiak odchodzi z UPC Polska
Lidia Stępińska-Ustasiak, rzecznik prasowa sieci kablowej UPC Polska, odchodzi z firmy.
więcej
|
|
,,Fakty" najdroższe w sierpniowym cenniku reklamowym TVN
W cenniku reklamowym TVN na sierpień najdroższe są spoty przy „Faktach”. Średnio reklamy są droższe o 1,7 proc. niż rok wcześniej.
więcej
|
|
TVP miała 9 mln zł zysku w I półroczu br.
Telewizja Polska w I półroczu br. zanotowała dodatni wynik finansowy brutto na poziomie 8,7 mln zł. To wynik lepszy od planowanego i od ubiegłorocznego, gdy w I półroczu TVP miała aż 105,4 mln zł straty.
więcej
|
|
Czwarta seria "The Walking Dead" w październiku w FOX
W połowie października br. kanały FOX International Channels we wszystkich 120 krajach, gdzie nadają, pokażą pierwszy odcinek czwartego sezonu amerykańskiego serialu “The Walking Dead”. W Polsce serial będzie emitowany na antenie stacji FOX.
więcej
|
|
Netia z kanałami Canal+ Cyfrowego w HD
Netia poszerzyła swoją ofertę telewizyjną o kanały tematyczne Canal+ Cyfrowego w wersji HD. Dołączyły one do pakietu Komfortowego.
więcej
|
|
,,Największy + meczu" - facebookowa zabawa Canal+ Sport na start T-Mobile Ekstraklasy
Canal+ Sport przygotował zabawę pod nazwą „Największy + meczu”, w ramach której w nowym sezonie piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy kibice będą mogli na facebookowym profilu stacji głosować na najlepszego zawodnika każdego spotkania, a także piłkarza kolejki.
więcej
|
|
Sobotni mecz Lechia Gdańsk - FC Barcelona odwołany
Nie odbędzie się sobotni mecz, w którym na gdańskiej PGE Arenie Lechia Gdańsk miała zmierzyć się z drużyną FC Barcelony. Mistrzowie Hiszpanii nie przylecą do Polski, ponieważ ich trener z powodu nawrotu choroby nowotworowej odszedł ze stanowiska.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wciąż brakuje standardów w sprawie przetargów (opinie)
- Burza wokół przetargu na obsługę Porsche i kłótnia pomiędzy Brainshake a Volkswagenem pokazuje, że polski rynek wciąż nie ma wypracowanych odpowiednich standardów - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wrzuć na luuuz" - Bujakiewicz, Królikowski, Bałtroczyk i Rutkowski w serialu promującym Kasztelan Niepasteryzowane (wideo)
W TVP1 zaczęła się emisja miniserialu „Wrzuć na luuuz” promującego piwo Kasztelan Niepasteryzowane (Carlsberg Polska). Produkcja, w której występują m.in. Katarzyna Bujakiewicz, Jolanta Fraszyńska, Paweł Królikowski, Rafał Rutkowski i Piotr Bałtroczyk, jest częścią kampanii reklamowej realizowanej przez firmy Red8 Advertising, PHD Media Direction i Ciszewski MSL.
więcej
|
|
Reklama Renault zakazana za seksizm, francuski producent kpi z decyzji (wideo)
Brytyjski Urząd Standardów Reklamy (ASA) zakazał Renault emisji internetowego spotu nowego Renault Clio. Organizacja uznała, że filmik przedstawia przedmiotowe traktowanie kobiet. W odpowiedzi na to, Renault przygotowało nowy spot.
więcej
|
|
Dwie dekady polskiej reklamy. Przemysław Bogdanowicz: 20 lat do zmiany?
Dzięki reklamie urosły potęgi medialne w Polsce. Powstała konkurencja rynkowa z prawdziwego zdarzenia. Rozkwitł handel. Zarazem reklama zaśmieciła krajobraz miejski i pozamiejski. Atakuje internet, kino, telefony komórkowe, skrzynki pocztowe, drzwi mieszkań - opisuje Przemysław Bogdanowicz w wydanej niedawno książce „Dwie dekady polskiej reklamy” Piotra Wasilewskiego.
więcej
|
|
aaagencję zatrudnię - Jędrkowiak o zarzutach Brainshake wobec przetargu Porsche
Branża reklamowa nie ma mandatu na pouczanie reklamodawców, tym bardziej w dziedzinie etyki biznesowej. Przetarg to element wolnego rynku. Wystarczy, aby był profesjonalny i uczciwy - uważa Roman Jędrkowiak z ADHD Warsaw.
więcej
|
|
Talent-show z Frankiem Sinatrą reklamuje Volkswagena Golfa GTI (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa samochodu Volkswagen Golf GTI. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Just i OX Media oraz dom mediowy Media Concept.
więcej
|
|
,,Fakty" najdroższe w sierpniowym cenniku reklamowym TVN
W cenniku reklamowym TVN na sierpień najdroższe są spoty przy „Faktach”. Średnio reklamy są droższe o 1,7 proc. niż rok wcześniej.
więcej
|
|
Tour de Pologne to dla sponsorów potęga promocyjna
- Tour de Pologne to idealna impreza umożliwiająca sponsorom m.in. budowanie trwałych relacji poprzez emocjonalne angażowanie klientów w świat marki - mówią przedstawiciele sponsorów tegorocznej edycji wyścigu (Skandia, Tauron Polska Energia, Bank BGŻ oraz Grupa Lotos).
więcej
|
|
,,Smilie Project" - facebookowe aplikacje promują Lipton Ice Tea
Startuje polska odsłona kampanii „Smilie Project” promującej napój Lipton Ice Tea (Pepsi Cola General Bottlers Poland). Koncept akcji, który będzie też wykorzystywany na kilkunastu innych rynkach, przygotowała agencja Digital One.
więcej
|
|
Lotos sponsorem Lechii Gdańsk przez kolejne trzy lata
Grupa Lotos przedłużyła o trzy lata umowę sponsoringową z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk. W ramach współpracy z klubem firma nadal będzie wspierać program „Biało-zielona przyszłość z Lotosem” dla młodych talentów piłkarskich.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agnieszka Radwańska: moje nagie zdjęcia nie są niemoralne, tylko promują sport
Agnieszka Radwańska odniosła się do zarzutów wobec jej rozbieranych fotografii zamieszczonych w piśmie „The Body Issue”. - Zdjęcia oczywiście nie miały nikogo urazić, a odczytywanie ich jako niemoralne jest wyraźnie sprzeczne z profilem magazynu - podkreśliła tenisistka.
więcej
|
|
"Newsweek" i "Tygodnik Powszechny" z największym udziałem prenumeraty w sprzedaży
W rankingu sprzedaży kioskowej tygodników opinii liderem w maju br. był “Gość Niedzielny”, a kolejne miejsca zajęły “Polityka” i “Newsweek”. Ten drugi tytuł miały spory udział prenumeraty w sprzedaży, ale największy zanotował “Tygodnik Powszechny”
więcej
|
|
Tygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą, ,,Tele Tydzień" liderem
W maju 2013 roku wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Super TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.
więcej
|
|
Agnieszka Wołk-Łaniewska naczelną "Dziennika Trybuna", Robert Walenciak zrezygnował
Agnieszka Wołk-Łaniewska została nową redaktor naczelną “Dziennika Trybuna” (Edusat). Zastąpiła na tym stanowisku Roberta Walenciaka, który kierował gazetą od jej wejścia na rynek dwa miesiące temu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Pinterest traci użytkowników w naszym kraju
Pinterest odwiedza 400 tys. polskich internautów, tracąc użytkowników z miesiąca na miesiąc. Pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci z branży marketingowej są podzieleni w ocenie perspektyw rozwoju i atrakcyjności tego serwisu dla reklamodawców.
więcej
|
|
TVN przejmuje od Agory serwis Ekstraklasa.tv i łączy go z TVN24.pl
Spółka TVN Media nabyła od Ekstraklasy SA prawa do pokazywania w internecie bramek i najciekawszych fragmentów spotkań piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy, poprzednio należące do Agory. Materiały są publikowane na stronie Ekstraklasa.tv, którą zintegrowano z portalem TVN24.pl.
więcej
|
|
Google chce wspierać polskie start-upy, ale nie będzie inwestycji Google Ventures
Google docenia polską scenę start-upową i chce wspierać jej rozwój. Przy czym Google Ventures nie planuje inwestycji w żadną polską firmę - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Zalewski z Google Polska.
więcej
|
|
Starcie Blipa i Wykopu: burza w szklance wody
Po oficjalnym ogłoszeniu przez GG Network zamknięcia mikroblogowego serwisu Blip i jego integracji z Wykopem, społeczności obu serwisów mocno się starły. Z analizy SentiOne dla Wirtualnemedia.pl wynika jednak, że spór został szybko zażegnany.
więcej
|
|
Google, Apple, Microsoft i inni chcą ujawniać żądania władz
Technologiczni giganci Ameryki chcą publikować raporty o tym, po jakie dane zgłasza się do nich rząd Stanów Zjednoczonych.
więcej
|
|
Niemcy generują największy ruch z zagranicy w polskim internecie
Niemcy, Wielka Brytania i USA to kraje, z których pochodzi największy zagraniczny ruch internetowy w polskiej sieci - wynika z badań Gemiusa.
więcej
|
|
Twitter cenzuruje wulgarne treści
Najnowsza aktualizacja do mobilnej wersji Twittera ostrzega użytkowników przed wpisami z wulgarną zawartością.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|