|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 19 Lipca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Vectra z duża liczbą kanałów niegwarantowanych. Dlaczego?
Sieć kablowa Vectra wprowadza zmiany w ofercie. Operator podzielił oferowane przez siebie kanały na gwarantowane w umowie i niegwarantowane. Wyłączenie tych ostatnich z oferty nie będzie pozwalać na bezkarne rozwiązanie umowy.
więcej
|
|
Discovery kręci w Warszawie program o magii
Discovery Networks rozpoczął realizację drugiego sezonu programu “Anatomia magii”. Zdjęcia do niego będą realizowane w Nowym Jorku, Londynie, a także w Warszawie. Emisja show w Discovery Channel planowana jest w przyszłym roku.
więcej
|
|
Rusza T-Mobile Ekstraklasa, "Liga+ Extra" w Canal+ w poniedziałki
Startuje nowy sezon rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy, w którym zmienią się godziny rozgrywania części meczów. Wszystkie spotkania śledzić będzie można w stacjach Canal+. Na poniedziałek przeniesiony zostanie magazyn “Liga+ Extra”, a nowym komentatorem będzie Adam Marchliński.
więcej
|
|
Ruszyły poszukiwania uczestników do show "Projektanci na start". Jak się zgłosić?
Kanał FOX Life rozpoczął poszukiwania uczestników do nowego modowego reality-show “Projektanci na start”, który produkować będzie ATM Grupa. Program trafić ma antenę stacji jesienią br.
więcej
|
|
TVP pożegna telewizję analogową w Giżycku
We wtorek 23 lipca br. wyłączone zostaną ostatnie naziemne nadajniki analogowe. Z tej okazji Telewizja Polska zorganizuje w Giżycku Telewizyjne Miasteczko Cyfrowe.
więcej
|
|
Magazyn ,,To był dzień" ogląda w Polsat News 90 tys. widzów
Program „To był dzień” w tym roku ogląda średnio 93 tys. widzów, czyli prawie tyle samo co rok wcześniej. Polsat News w czasie emisji magazynu ma mniej widzów niż konkurencyjne stacje. Wpływy z reklam wyniosły 2 mln zł.
więcej
|
|
Rusza 70. Tour de Pologne. 100 godzin relacji w TVP
Telewizja Polska transmitować będzie 70. wyścig kolarski Tour de Pologne, który odbędzie się w dniach 27 lipca - 3 sierpnia br. Po raz pierwszy w historii dwa pierwsze etapy zawodów odbędą się we włoskich Dolomitach.
więcej
|
|
Reklamy w TVP tanieją o 8 proc. Najdroższe za 33,6 tys. zł
W sierpniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 7,9 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej kosztują reklamy w blokach między wieczornymi „Wiadomościami”, serwisem sportowym i prognozą pogody w TVP1.
więcej
|
|
Poznaliśmy nominacje do nagród Emmy. Faworytem serial "American Horror Story: Asylum"
Ogłoszono nominacje do nagród Emmy. Najwięcej statuetek, aż 17, mogą wywalczyć twórcy miniserialu "American Horror Story: Asylum".
więcej
|
|
Puls 2 świętuje urodziny. Powstał urodzinowy spot (wideo)
W piątek 19 lipca br. naziemny kanał Puls 2 kończy rok nadawania. Z tej okazji stacja na trzy dni zmienia logo i rozpoczęła emisję specjalnego urodzinowego spotu.
więcej
|
|
T-Mobile Ekstraklasa w kanałach Polsatu bez zmian
Kanały sportowe Polsatu w sezonie 2013/2014 tak samo jak w poprzednim nadawać będą od czterech do pięciu meczów w każdej kolejce. Poza tym na antenie Polsatu Sport Extra będą emitowane skróty wszystkich spotkań.
więcej
|
|
105 meczów World Grand Prix na kanałach Polsatu
105 spotkań tegorocznej siatkarskiej edycji World Grand Prix pokażą sportowe kanały Grupy Polsat. Mecze żeńskiej reprezentacji Polski oglądać będzie można w Polsacie Sport.
więcej
|
|
,,Agenci NCIS 2" od lipca na antenie TVN7
23 lipca 2013 roku naziemny kanał TVN7 rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Agenci NCIS”.
więcej
|
|
Serial ,,Rząd" od sierpnia na antenie Ale Kino+
7 sierpnia 2013 roku kanał Ale Kino+ rozpocznie emisję duńskiego serialu „Rząd”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Brainshake domaga się zwrotu kosztów udziału w przetargu Porsche
Przedstawiciele agencji reklamowej Brainshake chcą, żeby Volkswagen Group Polska, dystrybutor samochodów Porsche, zwróciła im koszty udziału w przetargu na obsługę tej marki, w którego finale agencja przegrała z V&P.
więcej
|
|
Grey Group i Millward Brown odświeżą wizerunek KGHM
Konsorcjum agencji reklamowej Grey Group i instytutu badawczego Millward Brown wygrało przetarg dotyczący aktualizacji wizerunku firmy KGHM Polska Miedź. Zlecenie zostanie zrealizowane do końca br.
więcej
|
|
Nowa reklama Coca-Coli w kampanii ,,Podziel się radością" (wideo)
Do emisji trafił nowy spot Coca-Coli w ramach letniej kampanii „Podziel się radością”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Next, Starcom i RC2.
więcej
|
|
Karolina Wąż twarzą kampanii Aryton
Kolekcję jesień - zima 2013/14 odzieży Aryton w kampanii reklamowej prezentować będzie modelka Karolina Wąż. Przygotowaniem i realizacją akcji producent zajmie się we własnym zakresie.
więcej
|
|
Nielsen: globalne nakłady na reklamę w I kw. 2013 o 1,9 proc. w górę
Globalne nakłady na reklamę sięgnęły w I kwartale 2013 roku 76,6 miliarda dolarów i były o 1,9 proc. większe niż rok wcześniej - wynika z przygotowanego przez firmę badawczą Nielsen raportu Global AdView Pulse.
więcej
|
|
Dynamiczny Zygmunt III Waza i panorama Warszawy na opakowaniach Królewskiego
Puszki i butelki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) zyskały odświeżoną szatę graficzną, silniej eksponującą warszawski charakter marki. Identyfikację przygotowała agencja Wilk, a promujące ją materiały POS - agencja Men at Work.
więcej
|
|
Reklamy w TVP tanieją o 8 proc. Najdroższe za 33,6 tys. zł
W sierpniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 7,9 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej kosztują reklamy w blokach między wieczornymi „Wiadomościami”, serwisem sportowym i prognozą pogody w TVP1.
więcej
|
|
,,Nie jedno do odkrycia" reklamuje piwo Książęce Jasne Ryżowe (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Książęce Jasne Ryżowe (Kompania Piwowarska) przedstawiająca sposób jego produkcji. Akcję przygotowały i realizują firmy Nairobia, Platige Image, MEC i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
,,Miasto Wzywa! Ruszaj na łowy" - zachęca Payback
Rozpoczęła się promocja programu bonusowego Payback obejmująca swoim zasięgiem Warszawę. Akcję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Miasto Wzywa! Ruszaj na łowy z Payback” przygotowana i prowadzona przez firmy Ogilvy Action, Media Vest, Mail Media i Inspirat Communication.
więcej
|
|
,,Ustrzel darmowe zakupy!" w piłkarskiej promocji Media Markt (wideo)
W piątek 19 lipca w sklepach Media Markt rusza promocja „Ustrzel darmowe zakupy!”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez Media Saturn Holding wspólnie z firmami GoldenSubmarine i Universal McCann.
więcej
|
|
,,Wakacyjna losomania" promuje BZ WBK
Ruszyła loteria „Wakacyjna losomania” skierowana do dotychczasowych i nowych klientów Banku Zachodniego WBK. Organizacją akcji, zaplanowanej do końca br., bank zajmuje się we własnym zakresie.
więcej
|
|
Robert Plesko dyrektorem zarządzającym OMD
Robert Plesko został dyrektorem zarządzającym OMD (oddział Macroscope), gdzie będzie koordynował prace wszystkich zespołów operacyjnych. Na tym stanowisku zastąpił Beatę Szcześniak, która aktualnie przebywa na urlopie macierzyńskim.
więcej
|
|
Tom Dewaele odpowiada za HR firmy Unilever w Europie Środkowo-Wschodniej
Tom Dewaele objął funkcję wiceprezesa ds. HR firmy Unilever w Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześniej Dewaele pełnił funkcję wiceprezesa ds. wynagrodzeń w europejskiej strukturze spółki.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Michał Pol ma zostać szefem całego sportu w Ringier Axel Springer
Michał Pol, dotąd dziennikarz sportowy Agory, ma od sierpnia br. zostać szefem nadzorującym wszystkie redakcje sportowe koncernu Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
"Przegląd Sportowy" z nową szatą i wydaniem na tablety
W piątek 19 lipca br. w sprzedaży pojawi się odświeżony “Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska). Dziennik zyska nową szatę graficzną, nową stronę internetową i pojawi się w wersji na tablety.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" liderem wśród tygodników lokalnych, ,,Tygodnik Ostrołęcki" z największym spadkiem
W maju br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Kurier Internetowy”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
więcej
|
|
Czytelnictwo dzienników w województwach - ,,Głos Wielkopolski" liderem w województwie wielkopolskim
Tylko w województwie wielkopolskim zmienił się lider czytelnictwa dzienników w okresie grudzień ub.r. - maj br. - wynika z najnowszych danych badania PBC General.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|