|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 17 Lipca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Włodarska-Grodzińska: Polski rynek spożywczy jest niezwykle konkurencyjny
- Pod kątem wydatków reklamowych na naszym rynku spożywczym wyraźnie rysuje się podział na: polskie i zagraniczne firmy - mówi nam Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu firmy FoodCare, która napojem Black chce podbić rynek amerykański.
więcej
|
|
Google+ z rekordowym zasięgiem w Polsce, ale ,,martwą" społecznością
W ostatnim okresie Google+ odwiedzało 3 mln polskich użytkowników miesięcznie, o milion więcej niż rok wcześniej. Jednak pytani przez nas eksperci oceniają, że wynika to głównie z integracji G+ z innymi usługami Google, a społeczność serwisu jest mało aktywna.
więcej
|
|
Paweł Kukiz zostaje w "Do Rzeczy" mimo usunięcia "kaczek" z jego felietonu
Redakcja “Do Rzeczy” (Orle Pióro) zmieniła końcówkę felietonu Pawła Kukiza, bo - jej zdaniem - mogła urażać pamięć Lecha Kaczyńskiego. Muzyk najpierw zapowiedział zakończenie współpracy z pismem, ale po wyjaśnieniu sprawy zadeklarował, że zostaje.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat kręci "To nie koniec świata". Krystian Wieczorek i Karolina Gorczyca w obsadzie
W drugiej połowie lipca br. Polsat rozpocznie zdjęcia do nowego serialu obyczajowego “To nie koniec świata”. Produkcja realizowana będzie na Podlasiu, a w rolach głównych wystąpią Krystian Wieczorek i Karolina Gorczyca.
więcej
|
|
"Siła armii" z mjr Arkadiuszem Kupsem jesienią w TVN Turbo
Kanał TVN Turbo jesienią br. zaprezentuje widzom, jak działa polskie wojsko i jakim sprzętem dysponuje. Stacja przygotowuje właśnie cykl “Siła armii”, który poprowadzi major Arkadiusz Kups - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kanały tematyczne Grupy TVN zyskują widzów, TVN24 liderem
W czerwcu 2013 roku liderem oglądalności wśród stacji tematycznych Grupy TVN była informacyjna TVN24. Wszystkie kanały pochwalić się mogą wzrostami, a najwięcej zyskała TTV.
więcej
|
|
"Usterka" wraca do telewizji. Nowa seria jesienią w TTV
Po “Nie do wiary” telewizja TTV postanowiła reaktywować kolejny program emitowany wiele lat temu w TVN. Jesienią na antenie stacji pojawi się nowy sezon “Usterki”.
więcej
|
|
Michał Kocięba: z Legii Warszawa do platformy nc+
Michał Kocięba, były rzecznik prasowy Legii Warszawa, został kierownikiem ds. komunikacji i PR kanałów sportowych platformy nc+. To nowe stanowisko w firmie.
więcej
|
|
"Polski turniej wypieków 2" jesienią w TLC. Prowadzą Skrzynecka i Gąsowski
Kanał TLC na początku lipca zakończył zdjęcia do drugiej edycji reality-show “Polski turniej wypieków”. Program prowadzony przez Katarzynę Skrzynecką i Piotra Gąsowskiego widzowie stacji zobaczą jesienią br.
więcej
|
|
Polsat News promuje "Wydarzenia Opinie Komentarze"
Polsat News wesprze działaniami promocyjnymi magazyn “Wydarzenia Opinie Komentarze”. Akcja obejmować będzie stacje Grupy Polsatu oraz prasę i radio.
więcej
|
|
Rosną przychody i zyski BBC Worldwide
Spółka BBC Worldwide zakończyła rok finansowy 2012-2103 niewielkim wzrostem przychodów i zysku. Firma ze sprzedaży programów i dystrybucji wypracowała 312 mln funtów.
więcej
|
|
Papież Franciszek spotka się z młodzieżą. Liczne transmisje w TVP
23 lipca br. w Rio de Janeiro w Brazylii rozpoczną się 28. Światowe Dni Młodzieży. Kilkudniowe spotkanie papieża Franciszka z tysiącami młodych ludzi z całego świata obszernie będzie relacjonowała Telewizja Polska.
więcej
|
|
ArchiDoc dla nc+
Platforma nc+ powierzyła realizację całości obszaru back-office spółce ArchiDoc (Grupa Outsourcing Experts), która od 2010 r. obsługiwała w tym zakresie Cyfrę+.
więcej
|
|
FOX promuje serial "The Bridge: Na granicy" (wideo)
Kanał FOX rozpoczął kampanię reklamową nowego amerykańskiego serialu kryminalnego “The Bridge: Na granicy”. Działania obejmują telewizję, prasę i internet. Potrwają dwa i pół tygodnia.
więcej
|
|
Będzie siódmy sezon serialu "Czysta krew"
Stacja HBO potwierdziła, że powstanie kolejny sezon serialu "Czysta krew".
więcej
|
|
Tylko jeden mecz Piasta o Ligę Europejską w Orange Sport
Kanał Orange Sport pokaże drugi mecz Piasta Gliwice w ramach eliminacji do Ligi Europejskiej, w którym śląski zespół zmierzy się z azerską drużyną Karabach Agdam.
więcej
|
|
O. Rydzyk powalczy o drugi kanał na multipleksie
O. Tadeusz Rydzyk chce, by w naziemnej telewizji cyfrowej obok Telewizji Trwam znalazł tworzony przez Fundację “Lux Veritatis” kanał dla młodzieży TVM1. Na razie jednak nie ma na to szans.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Włodarska-Grodzińska: Polski rynek spożywczy jest niezwykle konkurencyjny
- Pod kątem wydatków reklamowych na naszym rynku spożywczym wyraźnie rysuje się podział na: polskie i zagraniczne firmy - mówi nam Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu firmy FoodCare, która napojem Black chce podbić rynek amerykański.
więcej
|
|
Koralowe reklamy w kampanii ,,Zwracamy uwagę na Małopolskę"
Pod hasłem „Zwracamy uwagę na Małopolskę” rusza kampania promująca atrakcje turystyczne województwa małopolskiego. Motywem przewodnim akcji, obejmującej outdoor i BTL, jest sznur czerwonych korali.
więcej
|
|
Horrorowy Mały Głód reklamuje Danio Extra (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Danio Extra, nowego wariantu serków Danio (Danone Polska). Akcję, której głównym bohaterem jest charakterystyczny dla marki Mały Głód, przygotowały firmy Young & Rubicam i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
,,Nie robimy kabaretu z wakacji" - Limo reklamuje Wakacje.pl (wideo)
W internecie ruszyła kampania reklamowa serwisu turystycznego Wakacje.pl. Akcję, w której znany z kabaretu Limo Wojciech Tremiszewski występuje z żoną Małgorzatą, wydająca tę stronę firma Enovatis przygotowała wspólnie z Grupą Impact.
więcej
|
|
,,Przysiądź się!" - kanapy na ulicach reklamują IKEA
Ruszyła ambientowa kampania reklamowa sklepów IKEA, w ramach której na ulicach kilku miast województwa łódzkiego pojawiły się ogromne kanapy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja MOSQI.TO.
więcej
|
|
Marcin Klimczak: Czasami trzeba niewiele, by znaleźć się w centrum mediów
- W najbliższym czasie główną uwagę dużych reklamodawców zwracać będą tenisiści, lekkoatleci oraz piłkarze. Inne dyscypliny sportowe raczej nie przedstawiają dużego potencjału - pisze Marcin Klimczak, beyond advertising senior manager w MediaCom.
więcej
|
|
T-Mobile reklamuje Alcatel One Touch Fire z Firefox OS (wideo)
Ruszyła kampania T-Mobile reklamująca dostępny w tej sieci smartfon Alcatel One Touch Fire z system operacyjnym Firefox OS. Akcję operator przygotował wspólnie z firmami G7 i Starcom.
więcej
|
|
Tauron reklamuje ,,od wakacji niskie ceny prądu" (wideo)
W telewizji i kinach rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa firmy Tauron. Spot na potrzeby na potrzeby akcji przygotowała agencja Fabryka Idei.
więcej
|
|
,,Dla mnie jesteś doskonała" - LG dziękuje swoim fanom
LG ruszyło z nową kampanią online - „Dla mnie jesteś doskonała”. Od 15 lipca, konsumenci mogą opublikować wiadomości do bliskich im osób na billboardach LG na najbardziej popularnych skrzyżowaniach na świecie - Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie.
więcej
|
|
FOX promuje serial "The Bridge: Na granicy" (wideo)
Kanał FOX rozpoczął kampanię reklamową nowego amerykańskiego serialu kryminalnego “The Bridge: Na granicy”. Działania obejmują telewizję, prasę i internet. Potrwają dwa i pół tygodnia.
więcej
|
|
Scarlett Johansson i Matthew McConaughey reklamują markę Dolce&Gabbana
Reżyser Martin Scorsese nakręcił spot reklamowy dla domu mody Dolce&Gabbana. W klipie występują Scarlett Johansson i Matthew McConaughey.
więcej
|
|
Koło wybrało agencję Eura7
Agencja Eura7 rozpoczęła współpracuję z firmą Sanitec Koło, producentem i dystrybutorem wyrobów wyposażenia łazienek.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Paweł Kukiz zostaje w "Do Rzeczy" mimo usunięcia "kaczek" z jego felietonu
Redakcja “Do Rzeczy” (Orle Pióro) zmieniła końcówkę felietonu Pawła Kukiza, bo - jej zdaniem - mogła urażać pamięć Lecha Kaczyńskiego. Muzyk najpierw zapowiedział zakończenie współpracy z pismem, ale po wyjaśnieniu sprawy zadeklarował, że zostaje.
więcej
|
|
,,Newsweek" zyskuje czytelników, ,,Wprost" ich traci
„Tele Tydzień” pozostaje liderem czytelnictwa tygodników w Polsce. Z kolei wśród dwutygodników pierwsze miejsce należy do „Pani Domu” - wynika z najnowszej fali badania PBC, obejmującej okres od grudnia ub.r. do maja br.
więcej
|
|
,,Focus" nowym liderem wśród miesięczników popularnonaukowych
W kwietniu 2013 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych awansował „Focus”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „21. Wiek”.
więcej
|
|
Pisma nie musiały zamieścić reklam książki krytykującej ,,Gazetę Wyborczą"
Publicysta Stanisław Remuszko przegrał sprawę w Strasburgu. Według Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, wydawcy prasowi nie mieli obowiązku publikować zamówionych przez Remuszkę płatnych reklam książki o „Gazecie Wyborczej”.
więcej
|
|
,,Świat Motocykli" z wynikami plebiscytu Motocykl Roku 2013
We wtorek 16 lipca do sprzedaży trafiło sierpniowe wydanie miesięcznika „Świat Motocykli” (Agora). Znalazły się w nim wyniki plebiscytu Motocykl Roku 2013.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google+ z rekordowym zasięgiem w Polsce, ale ,,martwą" społecznością
W ostatnim okresie Google+ odwiedzało 3 mln polskich użytkowników miesięcznie, o milion więcej niż rok wcześniej. Jednak pytani przez nas eksperci oceniają, że wynika to głównie z integracji G+ z innymi usługami Google, a społeczność serwisu jest mało aktywna.
więcej
|
|
Dawid Fabiś: nawet policjanci uważają, że Yanosik pomaga kierowcom
O rozwoju projektu Yanosik.pl, platformie Flotis rozmawiamy z Dawidem Fabisiem, dyrektorem zarządzającym Neptis, wydawcy tych aplikacji.
więcej
|
|
Polski start-up EgzoTech wyróżniony przez Google
EgzoTech, polskie przedsiębiorstwo zajmujące się projektowaniem i tworzeniem egzoszkieletów dla osób ze schorzeniami mięśni, dzięki Google weźmie udział w programie Blackbox Connect.
więcej
|
|
Serwisy muzyczne w polskim internecie: Spotify dominuje, Rdio prawie nieobecne
Od uruchomienia polskiej wersji serwisu muzycznego Rdio 13 czerwca, przy użyciu narzędzia Brand24 monitorowaliśmy najpopularniejsze w Polsce usługi tego typu. Najnowszy gracz na naszym rynku póki co nie jest w stanie nawiązać walki z konkurencją, a Spotify zostawia rywali daleko w tyle.
więcej
|
|
Wieża Eiffela w Street View i Google Cultural Institue (wideo)
Dzięki Google internauci mogą teraz wybrać się na wirtualną wycieczkę do Paryża i spojrzeć na stolicę Francji z najpopularniejszego zabytku świata - Wieży Eiffela.
więcej
|
|
Nowy Google Play będzie dostępny dla Glass?
Google wprowadziło nową wersję platformy Google Play dla przeglądarek internetowych. Wkrótce może ona być dostępna także dla okularów Glass.
więcej
|
|
Szukający taniego iPhone'a lub Galaxy S4 na celowniku cyberprzestępców
Firma Barracuda Networks przechwyciła za pomocą jednego ze swoich honeypotów serię wiadomości podszywających się pod komunikaty rozsyłane przez brazylijski Groupon. E-maile odsyłały do starannie spreparowanych stron, na których oferowano zakup iPhone'a 5 z 67-procentowym rabatem lub Galaxy S4 z 63-procentową zniżką. Całość była pułapką phishingową.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|