|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 14 Lipca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
KER: reklama nc+ nieczytelna i wprowadzająca w błąd (wideo)
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że reklama pakietów z Canal+ oferowanych przez nc+ była nieczytelna i mogła wprowadzać odbiorców w błąd, ponieważ szczegółowe warunki oferty były prezentowane zbyt krótko i mało przejrzyście.
więcej
|
|
"Życie bez wstydu" i Pascal Brodnicki z nowym programem w TVN Style
W jesiennej ramówce TVN Style pojawi się nowy program o medycynie estetycznej “Życie bez wstydu”, a także nowy magazyn Pascala Brodnickiego i wieczorne pasmo dokumentalne dla dorosłych.
więcej
|
|
Serwis TVN24 z rekordem. TVP.Info w dół
W ostatnich miesiącach serwis TVN24.pl osiągnął rekordową odwiedzalność - prawie 3 mln użytkowników i ponad 100 mln odsłon. Tymczasem strona TVP.Info - mająca poniżej 500 tys. użytkowników i 3 mln odsłon - zanotowała spory spadek.
więcej
|
|
,,Kropka nad i" straciła widzów, hitem ks. Wojciech Lemański
„Kropka nad i” w minionym sezonie miała mniej widzów niż rok wcześniej, ale TVN24 w paśmie emisji magazynu pokonała inne stacje newsowe. Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z ks. Wojciechem Lemańskim. Wpływy z reklam wyniosły 2,5 mln zł.
więcej
|
|
TVN Style i Polsat Play na czele kanałów lifestylowych
W czerwcu 2013 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych uplasowała się TVN Style, a tuż za nią znalazł się Polsat Play. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, a najwięcej stracił Viacom! Blink.
więcej
|
|
mobilNET - 10 GB internetu mobilnego od Multimedia Polska
Sieć kablowa Multimedia Polska wprowadziła do swojej oferty mobilNET - mobilny internet z miesięcznym limitem transferu 10 GB oraz promocyjnym Pakietem Nocny Transfer.
więcej
|
|
Koniec AXN Sci-Fi i AXN Crime, czas na AXN White i AXN Black
W październiku br. w Europie Środkowej, w tym Polsce, zadebiutują kanały AXN Black i AXN White, które zastąpią AXN Sci-Fi i AXN Crime. Oba nowe kanały będą emitować głównie filmy i seriale.
więcej
|
|
Muzyczne pasmo na antenie MiniMini+
15 lipca 2013 roku dziecięcy kanał MiniMini+ rozpocznie emisję specjalnego pasma z teledyskami znanymi z anteny stacji.
więcej
|
|
Lindsay Lohan będzie miała własny reality show
Lindsay Lohan nakręci własny program typu reality show.
więcej
|
|
Nowy sezon serialu ,,Kontra: Świeża krew" od 10 sierpnia na antenie Cinemax
10 sierpnia 2013 roku kanał Cinemax rozpocznie emisję kolejnego sezonu serialu „Kontra: Świeża krew”. Polska premiera serii odbędzie się jeden dzień po premierze amerykańskiej.
więcej
|
|
Mecze Ligi Europejskiej w Polsat Sport
Polsat Sport pokaże w najbliższy czwartek mecze eliminacyjne do Ligi Europejskiej z udziałem Lecha Poznań i Śląska Wrocław.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
KER: reklama nc+ nieczytelna i wprowadzająca w błąd (wideo)
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że reklama pakietów z Canal+ oferowanych przez nc+ była nieczytelna i mogła wprowadzać odbiorców w błąd, ponieważ szczegółowe warunki oferty były prezentowane zbyt krótko i mało przejrzyście.
więcej
|
|
Facebook wprowadza zmiany reklamowe. ,,Historie Sponsorowane" domyślnie do każdego pakietu
Do końca 2013 r. Facebook chce zaproponować klientom nowe pakiety reklamowe. Z 27 formatów zostanie mniej więcej połowa. Na razie do każdego pakietu dołączone będą domyślnie „Historie Sponsorowane”.
więcej
|
|
Excedrin MigraStop reklamowany jako ,,jedyny na wszystkie objawy migreny" (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowana preparatu antymigrenowego Excedrin MigraStop (Novartis). Akcję przygotowały agencja DDB Warszawa i dom mediowy Starlink.
więcej
|
|
Dwie dekady polskiej reklamy. Piotr Jagielski: Był taki czas...
Czas, w którym telewizja rządzi reklamą, a nami ekspaci, czas na polskiego klienta, czas butików kreatywnych, czas połączeń, czas przełomu i czas Polaków - ekspatów - tak „dwie dekady polskiej reklamy” w książce o takim tytule dzieli Piotr Jagielski.
więcej
|
|
,,Mniej znaczy więcej!" w kampanii napojów Fortuna
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek napoje marki Fortuna (Agros-Nova) o wysokiej zawartości soku. Akcję przygotowały agencja Brand Place i dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
,,Wybierz swoje jabłko" - Redd's reklamowany także dla mężczyzn
Rusza kampania reklamowa nowych wersji jabłkowych piwa Redd’s: Apple Dry i Apple Max (Kompania Piwowarska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group, Lubię to - Social Media Agency, MEC, Q&A Consulting i IQ Marketing.
więcej
|
|
Rihanna i Jay-Z reklamują Budweisera (wideo)
W nowej, międzynarodowej kampanii reklamowej „Dreams are Made” piwa Budweiser będzie można zobaczyć muzyczne gwiazdy popkultury: Rihannę i Jaya-Z.
więcej
|
|
Play reklamuje Samsung Galaxy S4 i Galaxy Trend (wideo)
Ruszyła kampania Play reklamująca dostępne w tej sieci smartfony Samsung Galaxy S4 i Samsung Galaxy Trend. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Yakumama, K2, White Rabbit i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Nestea Black Tea promowana samplingowo
Wystartowała akcja samplingowa promująca napój Nestea (Coca-Cola Poland Services). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Havas Engage Warsaw, K2, Starcom i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Marcin Wójcik: Z Krystyną Pawłowicz rozmawiałem jako autor książki
- Moim zdaniem Krystyna Pawłowicz rozmawiała ze mną nie dlatego, że pracowałem w „Gościu Niedzielnym”, ale dlatego, że pytałem o sprawy, które ją interesowały - mówi w rozmowie z nami Marcin Wójcik, autor poświęconego posłance artykułu „Ze mną trzeba grzecznie” z „Gazety Wyborczej”, który w zeszłym tygodniu wywołał burzę w mediach.
więcej
|
|
Gremi Media w letniej ofercie reklamowej łączy prasę i internet
Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej”, „Parkietu”, „Uważam Rze”, „Bloomberg Businessweek Polska” i „Sukcesu”, wprowadziło letnią ofertę reklamową, w której dostępne są pakiety łączące tytuły prasowe i serwisy internetowe firmy.
więcej
|
|
,,Auto-Moto" nowym liderem miesięczników motoryzacyjnych
W kwietniu 2013 roku w rankingu sprzedaży ogółem tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Z kolei wśród miesięczników na pozycję lidera awansował magazyn „Auto-Moto”.
więcej
|
|
,,Super Express" z nową loterią ,,Słoneczko" i książkami
W poniedziałek 15 lipca br. rusza nowa loteria „Super Expressu” (Murator) pod nazwą „Słoneczko”. Jednocześnie do gazety zaczynają być dodawane książki.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|