|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 12 Lipca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krystyna Pawłowicz idzie na wojnę z ,,Gazetą Wyborczą". GN: Postępowanie głęboko nieetyczne
Krystyna Pawłowicz zarzuciła dziennikarzowi „Gazety Wyborczej” Marcinowi Wójcikowi, że w opublikowanym na łamach „Dużego Formatu” artykule znalazły się jej wypowiedzi, które zostały „zmanipulowane i przekształcone w autokompromitację”. Zdaniem Pawłowicz, Wójcik miał ją oszukać przedstawiając się jako dziennikarz „Gościa Niedzielnego”.
więcej |
|
Aflofarm, Unilever, T-Mobile i Orange mniej na reklamę. Mocno w górę Lidl, Żywiec i USP (Top 22)
Od stycznia do maja br. Orange Polska cennikowo przeznaczyło na reklamę ponad 30 proc. mniej, a Aflofarm 16 proc. mniej niż przed rokiem. Za to wydatki reklamowe Lidla i Grupy Żywiec wzrosły w skali roku o ponad połowę.
więcej |
|
Domy mediowe: Nie tylko gwiazdy tenisa są cenne reklamowo (opinie)
Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz zadbali, by w internecie dyskutowano o magicznym potencjale reklamowym gwiazd tenisa. Przedstawiciele domów mediowych Lowe Media, Starcom i Mindshare Polska prognozują tymczasem, że w przyszłości reklamowo bronić się będą także osoby promujące zdrowy styl życia, piłkarze i siatkarze.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Agnieszka Gozdyra: w Polsce zmieniłabym mentalność ludzi
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Agnieszka Gozdyra, dziennikarka Polsat News, prowadząca „Tak czy nie” i „Wydarzenia” o 15.50.
więcej
|
|
HBO i Canal+ najpopularniejszymi kanałami premium w Polsce
W czerwcu 2013 roku wśród kanałów premium najchętniej oglądana była stacja HBO - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. Niemal identyczny wynik odnotowała stacja Canal+.
więcej
|
|
MiniMini+ liderem kanałów dla dzieci, Nickelodeon na drugim miejscu
W czerwcu br. wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera oglądalności awansowała stacja MiniMini+, a tuż za nim znalazł się kanał Nickelodeon. Największym wzrost zanotował BBC CBeebies, z kolei najwięcej stracił Disney Channel.
więcej
|
|
Inea jako sponsor Lecha Poznań uruchomi klubowy kanał telewizyjny (wideo)
Wielkopolski operator kablowy Inea został sponsorem technicznym klubu piłkarskiego Lech Poznań. W ciągu 3 miesięcy firma uruchomi cyfrowy kanał telewizyjny Lech TV.
więcej
|
|
Eurosport Player na konsole Xbox 360
Aplikacja Eurosport Player, pozwalająca na oglądanie kanałów Eurosport i Eurosport 2 w czasie rzeczywistym, zostanie wkrótce udostępniona europejskim użytkownikom konsoli Microsoft Xbox 360.
więcej
|
|
Canal+ Platinium - najszerszy pakiet nc+ dla klientów Orange Polska
Orange Polska zaoferował klientom posiadającym FunPack lub neostradę z telewizją pakiet Canal+ Platinium - obejmujący 128 kanałów pakiet nc+, stanowiących pełną ofertę platformy telewizyjnej.
więcej
|
|
,,Detektyw Monk 8" na antenie TVN7
15 lipca 2013 roku naziemny kanał TVN7 rozpocznie emisję ósmego sezonu popularnego serialu „Detektyw Monk”.
więcej
|
|
,,Nikita 3" w AXN Spin
30 lipca 2013 roku młodzieżowy kanał AXN Spin rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Nikita”.
więcej
|
|
,,Zbrodnie namiętności" w sierpniu na antenie Ale Kino+
W sierpniu 2013 roku kanał Ale Kino+ pokaże czteroodcinkową produkcję „Zbrodnie namiętności”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wojciech Borowski: McCann Worldgroup jest na właściwych torach, firma zaczęła żyć
- Zagadnienie komunikacji marketingowej jest coraz bardziej kompleksowe. Jeszcze nigdy w historii branży nie było tak wielu możliwości dotarcia do konsumenta - mówi nam Wojciech Borowski, szef McCann Worldgroup Polska.
więcej
|
|
Aflofarm, Unilever, T-Mobile i Orange mniej na reklamę. Mocno w górę Lidl, Żywiec i USP (Top 22)
Od stycznia do maja br. Orange Polska cennikowo przeznaczyło na reklamę ponad 30 proc. mniej, a Aflofarm 16 proc. mniej niż przed rokiem. Za to wydatki reklamowe Lidla i Grupy Żywiec wzrosły w skali roku o ponad połowę.
więcej
|
|
Domy mediowe: Nie tylko gwiazdy tenisa są cenne reklamowo (opinie)
Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz zadbali, by w internecie dyskutowano o magicznym potencjale reklamowym gwiazd tenisa. Przedstawiciele domów mediowych Lowe Media, Starcom i Mindshare Polska prognozują tymczasem, że w przyszłości reklamowo bronić się będą także osoby promujące zdrowy styl życia, piłkarze i siatkarze.
więcej
|
|
Przez nagie zdjęcia Agnieszka Radwańska wykluczona z kampanii ,,Nie wstydzę się Jezusa"
Agnieszka Radwańska z powodu swoich rozbieranych zdjęć, które zrobiła dla magazynu „The Body Issue”, została wykluczona z grona ambasadorów kampania „Nie wstydzę się Jezusa”. - Smutny jest osobisty upadek pani Radwańskiej, która przekreśliła swoim postępowaniem własne słowa - ocenili organizatorzy akcji.
więcej
|
|
Draft FCB już bez Ad Fabriki
Agencja reklamowa Draft FCB + Ad Fabrika skróciła swoją nazwę do Draft FCB. W analogiczny sposób zmieniła się jej identyfikacja wizualna.
więcej
|
|
Stoperan reklamowany ,,na sto%" (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa leku przeciwbiegunkowego Stoperan (USP Zdrowie). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Stoperan. Na Sto%”, przygotowały agencja Unlimited i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Jak mobile personalizuje reklamę
Rozwój technologii mobilnych sprzyja coraz bardziej precyzyjnemu geotargetowaniu i personalizacji przekazów marketingowych. Potencjał personalizacji jest bardzo duży i potęgowany przez chęć internautów do dzielenia się informacjami o sobie - uważa Artur Zawadzki ze Spicy Mobile.
więcej
|
|
,,Nieśmiała kamera" w kobiecej reklamie Dove (wideo)
W internecie udostępniono kolejny spot Dove w ramach kampanii „Szkice prawdziwego piękna”. Reklamę zatytułowaną „Nieśmiała kamera Dove” przygotowała agencja Ogilvy & Mather London.
więcej
|
|
Inea jako sponsor Lecha Poznań uruchomi klubowy kanał telewizyjny (wideo)
Wielkopolski operator kablowy Inea został sponsorem technicznym klubu piłkarskiego Lech Poznań. W ciągu 3 miesięcy firma uruchomi cyfrowy kanał telewizyjny Lech TV.
więcej
|
|
Pół miliarda dolarów na marketing nowej Motoroli
Motorola zamierza wydać aż 500 milionów dolarów na marketing swojego nowego smartfona - modelu Moto X.
więcej
|
|
Kominek, Andrzej Tucholski i Zuch Rysuje w turystycznej kampanii Poznania
Blogerzy Tomek „Kominek” Tomczyk, Andrzej Tucholski (Jest Kultura), Maciej Mazurek (Zuch Rysuje), Zofia Wawrzyniak i Magdalena Ratajczak (Kobiety Biegają) oraz Łukasz Kielban (Czas Gentlemanów) jako przewodnicy biorą udział w kampanii promującej atrakcje turystyczne Poznania.
więcej
|
|
Colin Firth w jeziorze reklamuje nowy kanał tv (wideo)
W ramach kampanii nowego brytyjskiego kanału telewizyjnego UKTV w jeziorze w londyńskim Hyde Parku umieszczono gigantyczny posąg aktora Colina Firtha w roli z „Dumy i uprzedzenia”, serialu BBC z 1995 roku na podstawie powieści Jane Austen.
więcej
|
|
McDonald's reklamuje Minionki w Happy Meal (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca zabawki Minionki dołączane do zestawów Happy Meal w restauracjach McDonald’s. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD, 24/7PR i 24/7Digital.
więcej
|
|
Robert Lewandowski polskim ambasadorem FIFA 14
Robert Lewandowski został nowym polskim ambasadorem gry piłkarskiej FIFA 14.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Krystyna Pawłowicz idzie na wojnę z ,,Gazetą Wyborczą". GN: Postępowanie głęboko nieetyczne
Krystyna Pawłowicz zarzuciła dziennikarzowi „Gazety Wyborczej” Marcinowi Wójcikowi, że w opublikowanym na łamach „Dużego Formatu” artykule znalazły się jej wypowiedzi, które zostały „zmanipulowane i przekształcone w autokompromitację”. Zdaniem Pawłowicz, Wójcik miał ją oszukać przedstawiając się jako dziennikarz „Gościa Niedzielnego”.
więcej
|
|
Przez nagie zdjęcia Agnieszka Radwańska wykluczona z kampanii ,,Nie wstydzę się Jezusa"
Agnieszka Radwańska z powodu swoich rozbieranych zdjęć, które zrobiła dla magazynu „The Body Issue”, została wykluczona z grona ambasadorów kampania „Nie wstydzę się Jezusa”. - Smutny jest osobisty upadek pani Radwańskiej, która przekreśliła swoim postępowaniem własne słowa - ocenili organizatorzy akcji.
więcej
|
|
,,PC Format" nowym liderem wśród pism komputerowych, ,,Komputer Świat" z największym spadkiem
W kwietniu 2013 roku nowym liderem sprzedaży wśród pism komputerowych i o grach komputerowych został „PC Format”. Pismo to jako jedyne w zestawieniu zanotowało wzrost. Z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat”.
więcej
|
|
Urodzinowa ,,Gala" z czterema okładkami
W najbliższy poniedziałek na rynku pojawi się jubileuszowe wydanie „Gali” (G+J). Z okazji dwunastych urodzin, redakcja dwutygodnika inauguruje akcję „Narodowy Dzień Przyjaźni”.
więcej
|
|
Cyfrowa ,,Gazeta Wyborcza" z fragmentami książek wydanych przez Agorę
Od 12 lipca br. w każdy piątek do wydania „Gazety Wyborczej” na iPada, Kindle’a, tablet Samsunga i urządzenia z Windows 8 dołączane będą fragmenty książek wydanych w tym roku przez Agorę.
więcej
|
|
"Gala" z czterema okładkami i kampanią na 12. urodziny
W poniedziałek 15 lipca br. w sprzedaży pojawi się urodzinowe wydanie dwutygodnika „Gala” (G+J Polska) z czterema okładkami do wyboru. Numer wsparty będzie kampanią reklamową.
więcej
|
|
Repropol może pobierać opłaty od firm monitorujących media
Repropol może rozpocząć pobieranie opłat z tytułu licencjonowania treści należących do wydawców prasy. Komisja Prawa Autorskiego zatwierdziła bowiem tabele wynagrodzeń.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Strony Onetu: w górę VoD.pl, Blog.pl i komunikacja, w dół nowe technologie
Wśród serwisów Grupy Onet duże wzrosty odwiedzalności zanotowały VoD.pl i Blog.pl, a spory spadek - Republika.pl. Z działów portalu Onet.pl zyskały informacje i publicystyka, komunikacja i sport, a straciły sekcja o komputerach i nowych technologiach oraz wyszukiwarki.
więcej
|
|
Michał Kobosko: Project Syndicate tylko dla elit, będą nowi sponsorzy
- Nie celujemy w zdobycie milionów odbiorców, z założenia nie chcemy być masowi, mamy aspiracje trafiania do elit i ich stopniowego rozbudowywania - tak o polskiej wersji międzynarodowego serwisu wiedzy, analiz i opinii Projekt Syndicate mówi w rozmowie z nami Michał Kobosko, jego redaktor naczelny.
więcej
|
|
Facebook w Polsce - czołowe strony w czerwcu (infografika)
Serwis Socialbakers przygotował infografikę z czerwcowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.
więcej
|
|
Google reaguje na krytykę i przywraca Mapy offline
Po tym jak użytkownicy ostro skrytykowali Google za wyłączenie w wersji mobilnej Map funkcjonalności offline, firma zdecydowała się ją przywrócić.
więcej
|
|
Hakerzy atakują Windowsa, lukę ujawniło Google
Microsoft twierdzi, że oprogramowanie Windows stało się ostatnio celem czestych ataków hakerów. Miało to miejsce po tym, jak pracownik Google ujawnił lukę w zabezpieczeniach systemu.
więcej
|
|
MCI inwestuje w Answear.com
Należący do grupy MCI fundusz MCI TechVentures zdecydował się zainwestować w sklep internetowy Answear.com.
więcej
|
|
Unia Europejska walczy z cyberprzestępczością. Pracuje nad nowym prawem
Ściślejsza współpraca międzynarodowa, zaostrzenie kar i zapewnienie nowych narzędzi do zwalczania cyberprzestępczości – Unia Europejska pracuje nad nową dyrektywą mającą ukrócić zagrożenia związane z nowoczesnymi technologiami. Enklawą dla takich przestępstw może stać się Dania, która najprawdopodobniej nie wprowadzi w życie nowych regulacji.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Nowe telewizory najczęściej kupujemy w specjalistycznych sklepach, kierując się ceną
Polacy najczęściej zastępują stare telewizory kineskopowe odbiornikami z podświetleniem LED, a najchętniej kupują je w specjalistycznych sklepach. Za kluczowe kryterium uznajemy cenę, najczęściej rozglądając się za modelami kosztującymi od 1,5 do 3 tys. zł, mającymi przekątne ekranu do 42 cali - wynika z badania TNS Polska.
więcej
|
|
Lenovo pokonało HP na rynku pecetów, który skurczył się o 11 proc.
W II kwartale br. na całym świecie sprzedano 75,6 mln komputerów, o 11,4 proc. mniej w niż rok wcześniej (85,4 mln) - wynika z danych firmy badawczej IDC, która prognozowała spadek o 11,7 proc. i sprzedaż na poziomie 75,4 mln sztuk.
więcej
|
|
PiS liderem, ale PO odzyskuje poparcie
30 proc. dla PiS, 26 proc. dla PO - takie poparcie otrzymałyby te partie, gdyby wybory parlamentarne odbyły się na początku lipca - wynika z sondażu TNS OBOP. W Sejmie znalazłyby się także SLD - 9 proc. głosów oraz Ruch Palikota - 5 proc.
więcej
|
|
Największy elektorat negatywny mają Ruch Palikota oraz Prawo i Sprawiedliwość
39 proc. Polaków zamierza wziąć udział w wyborach i wie na kogo głosować; w tej grupie 41 proc. deklaruje stuprocentową pewność głosowania na popieraną dziś partię - wynika z sondażu CBOS. Większość Polaków jednak nie chce głosować lub nie wie, na kogo oddać głos.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|