Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 4 Lipca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Dzienniki tracą widzów. Piotr Kraśko: Eksplozja internetu zmieniła wszystko

Wszystkie główne programy informacyjne w I półroczu br. zanotowały spadki oglądalności, a liderem ponownie zostały „Wiadomości”. Serwisy coraz silniej rozwijają swoje aktywności w internecie. więcej

 
"Super Express" i "Gazeta Polska Codziennie" zyskały czytelników

Tylko “Super Express” i “Gazeta Polska Codziennie” zakończyły maj ze wzrostem sprzedaży - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Największy spadek zanotowały “Przegląd Sportowy”, “Rzeczpospolita” i “Fakt”. więcej

 
Kolejne roszady w "Fakcie". "Zła atmosfera w redakcji"

W “Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska) miały miejsce kolejne roszady personalne. Z redakcją rozstaje się Anna Zasiadczyk, szefowa działu Ludzie, a dział Polityka ma już czwartego kierownika w ciągu czterech miesięcy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

IRCenter poszukuje osoby na stanowisko
Analityk Mediów społecznościowych

Direct Press poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. obsługi medialnej w dziale sportu

Direct Press poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklam i usług medialnych w internecie

MAKATA Creative Group poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Eyetracking poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Globalna firma poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Sprzedaży

Wydawnictwo poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik ds. sprzedaży produktów prasowych

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Media Planner

Rossmann Polska SPD poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Public Relations

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Gadu-Gadu.pl i Ochyachy.pl przeniesione na 24.pl

GG Network łączy swoje witryny kontentowe Gadu-Gadu.pl i Ochyachy.pl w nowy serwis -  24.pl. Gadu-Gadu.pl docelowo będzie służyć do pobierania komunikatora GG i korzystania z niego w przeglądarce. więcej

 
Węglarczyk I zastępcą naczelnego "Rzeczpospolitej", Piasecki naczelnym "Sukcesu"

Bartosz Weglarczyk został pierwszym zastępcą redaktora naczelnego “Rzeczpospolitej” (Gremi Media). Przestał jednocześnie piastować funkcję szefa miesięcznika “Sukces” - stanowisko to przejął Marcin Piasecki. więcej

 
Rosną zyski TVP ze sprzedaży produkcji za granicę

O 728 proc. wzrosły w I półroczu 2013 w stosunku do analogicznego okresu ub.r. zyski TVP z tytułu sprzedaży praw do emisji filmów i seriali zagranicznym telewizjom i dystrybutorom. Najwięcej produkcji spółka sprzedała ostatnio do Rosji, Holandii, USA, Chin, Brazylii i Czech. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Janusz Weiss: Zwolnienie mnie z Radia ZET to sprawa kuriozalna

- W kwestii mojego zwolnienia z Radia ZET jest wiele sprzeczności. Wciąż nie wiem, dlaczego to się stało - mówi nam Janusz Weiss, współtwórca Radia ZET, który znany jest m.in. dzięki kultowej audycji „Dzwonię do Pani, Pana w bardzo nietypowej sprawie”. więcej

Kuba Wojewódzki znieważył flagę, TVN zapłaci 471 tys. zł kary

Sąd Najwyższy oddalił kasację TVN od wyroku nakładającego na stację karę 471 tys. zł za znieważenie polskiej flagi w programie Kuby Wojewódzkiego. To ostateczny wyrok w tej sprawie. więcej

E-mail marketing niesłusznie postrzegany jako spamowanie (opinie)
Kryzys w public relations. Agencje muszą postawić na nowe specjalizacje (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Dzienniki tracą widzów. Piotr Kraśko: Eksplozja internetu zmieniła wszystko

Wszystkie główne programy informacyjne w I półroczu br. zanotowały spadki oglądalności, a liderem ponownie zostały „Wiadomości”. Serwisy coraz silniej rozwijają swoje aktywności w internecie. więcej

 
Rosną zyski TVP ze sprzedaży produkcji za granicę

O 728 proc. wzrosły w I półroczu 2013 w stosunku do analogicznego okresu ub.r. zyski TVP z tytułu sprzedaży praw do emisji filmów i seriali zagranicznym telewizjom i dystrybutorom. Najwięcej produkcji spółka sprzedała ostatnio do Rosji, Holandii, USA, Chin, Brazylii i Czech. więcej

 
,,Pytanie na śniadanie" straciło widzów. 89 mln zł z reklam

Magazyn „Pytanie na śniadanie” miał w minionym sezonie mniej widzów niż rok wcześniej, a TVP2 w czasie nadawania programu była wiceliderem rynku. Łączne wpływy z reklam z wszystkich dni emisji wyniosły 89,1 mln zł. więcej

 
"Orange Music" na antenie Rbl.tv, prowadzi Natalia Jakuła

Kanal Rbl.tv rozpoczyna emisję nowego programu muzycznego pod tytułem “Orange Music”. Będzie on powstawał we współpracy z portalem Orangemusic.pl, a poprowadzi go Natalia Jakuła. więcej

 
Polsat Sport z rekordem oglądalności wśród kanałów sportowych

W czerwcu br. liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Polsat Sport, który zanotował najwyższą widownię w historii nadawania. Największym wzrostem pochwalić się mógł Canal+ Sport, a najwięcej stracił Sportklub. więcej

 
Urszula Marzec przeszła z Canal+ do Viasat World

Urszula Marzec z początkiem lipca objęła stanowisko marketing managera w polskim oddziale Viasat World. Poprzednio pracowała w Canal+ Cyfrowym. więcej

 
Kino Polska: osiągniemy 55 mln zł zysku w 2014 roku

Kino Polska szacuje, iż zysk EBITDA grupy kapitałowej Kino Polska TV za rok 2014 wyniesie ok. 55 mln zł - podała spółka w komunikacie. Prognoza ta została przygotowana w związku z planowaną transakcją przejęcia na własność przez grupę siedmiu kanałów filmowych marki FilmBox oraz wszelkich działań związanych z produkcją i dystrybucją tych kanałów. więcej

 
"Odjazdowe disco lato z iTV". Stacja nagrywa program w autobusie

Kanał iTV latem nagrywać będzie program “Dancefloor” w specjalnym “party busie”, który przejeżdżać będzie przez centrum Warszawy. Akcja ma na celu wzmocnić wizerunek iTV jako kanału muzycznego i interaktywnego. więcej

 
 
Radio  
 
Ranking najpopularniejszych stacji radiowych w województwach lubuskim łódzkim i małopolskim

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres marzec - maj 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwach: lubuskim, łódzkim i małopolskim. więcej

 
RMF FM nowym liderem, Polskie Radio Rzeszów mocno w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres marzec - maj 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie. więcej

 
Tańszy pakiet Drapacz Chmur Young bez sieci Planeta FM

Od lipca br. w pakiecie reklamowym Drapacz Chmur Young nie ma stacji sieci  Planeta FM, która została zlikwidowana. W związku z tym obniżone zostały ceny reklam w pakiecie.  więcej

 
Reklama  
 
Tomasz Kot jako kowboj reklamuje Foton i e-fakturę w Netii (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej internetu Foton oferowanego przez Netię. Akcję, której twarzą jest Tomasz Kot, przygotowały firmy PZL, Prime Time, Carat Polska i Value Media. więcej

 
Theraflu nie jest ,,nr 1 na grypę na świecie" - reklama wprowadzała w błąd

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że hasło „Theraflu nr 1 na grypę na świecie!” zawarte w telewizyjnym spocie tego preparatu nie zostało poparte odpowiednimi dowodami, przez co może wprowadzać odbiorców w błąd. więcej

 
Agencja TRND wchodzi do Polski, szefem Rafał Krauze

Globalna agencja marketingu rekomendacji konsumenckich TRND zaczęła działalność na polskim rynku. Szefem firmy w Polsce jest Rafał Krauze, wcześniej związany m.in. z agencją Sodova i Gruner+Jahr Polska. więcej

 
Coca-Cola, Heineken, American Express - najbardziej efektywnie kreatywne kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)

Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały nagrody w kategorii Creative Effectiveness w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są akcje promujące marki Coca-Cola, Heineken i American Express Open. więcej

 
Zieleń i głos Magdaleny Różczki reklamuje Poznań w Irlandii

W radiu i internecie w Irlandii ruszyła kampania promująca atrakcje turystyczne Poznania. Reklamy przygotowała agencja Just, a głosu do spotu radiowego użyczyła Magdalena Różczka. więcej

 
Butelkowa pszenica reklamuje piwo Paulaner (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa pszenicznego Paulaner (Grupa Żywiec). Za przygotowanie i realizację akcji - obejmującej telewizję i internet - odpowiadają firmy Just, MediaVest i Roots PR. więcej

 
Nicole Kidman reklamuje buty Jimmy Choo (wideo)

Aktorka Nicole Kidman została twarzą ekskluzywnej marki obuwniczej Jimmy Choo. więcej

 
Artur Brzęczkowski dyrektorem marketingu Wonga.com

Artur Brzęczkowski z początkiem lipca objął funkcję dyrektora marketingu w Wonga.com na polskim rynku. Poprzednio - przez 12 lat - pracował w Allegro.pl. więcej

 
Domy mediowe będą potrzebowały ścisłych umysłów analitycznych

- Warunkiem rozwoju zawodowego w domach mediowych w przyszłości będzie m.in. multidyscyplinarność i zrozumienie kompleksowości komunikacji - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska, dyrektor zarządzający domu mediowego Lowe Media (dawniej PanMedia Western). więcej

 
Zastój na rynku reklamowym wynika z recesji gospodarczej

- Branża reklamowa jest stałym elementem systemu rynkowego, w którym żyjemy, więc nadal będzie generować miejsca pracy, ale inaczej niż dotychczas - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Baran, CEO Grey Group Polska.   więcej

 
Change Integrated i Value Media łączą się w Group One i planują akwizycje

Agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Value Media od początku lipca działają jako holding komunikacyjny Group One. W IV kwartale br. chcą przejąć kolejne firmy. więcej

 
Elektromarkety Media Expert zmieniają nazwę na Avans

80 elektromarketów Media Expert zaczyna działać pod marką Avans. Tym samym sieć Avans powiększyła się do 250 sklepów. więcej

 
Prasa  
 
"Super Express" i "Gazeta Polska Codziennie" zyskały czytelników

Tylko “Super Express” i “Gazeta Polska Codziennie” zakończyły maj ze wzrostem sprzedaży - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Największy spadek zanotowały “Przegląd Sportowy”, “Rzeczpospolita” i “Fakt”. więcej

 
Kolejne roszady w "Fakcie". "Zła atmosfera w redakcji"

W “Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska) miały miejsce kolejne roszady personalne. Z redakcją rozstaje się Anna Zasiadczyk, szefowa działu Ludzie, a dział Polityka ma już czwartego kierownika w ciągu czterech miesięcy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Węglarczyk I zastępcą naczelnego "Rzeczpospolitej", Piasecki naczelnym "Sukcesu"

Bartosz Weglarczyk został pierwszym zastępcą redaktora naczelnego “Rzeczpospolitej” (Gremi Media). Przestał jednocześnie piastować funkcję szefa miesięcznika “Sukces” - stanowisko to przejął Marcin Piasecki. więcej

 
Fiat stawia na prasę, buduje medialne imperium

Włoska firma medialna RCS ma nowego głównego akcjonariusza. Po przejęciu łącznie 20,1 procenta udziałów został nim Fiat. więcej

 
"Viva!" z Joanną Krupą i jej mężem wsparta kampanią

W czwartek 4 lipca ukaże się nowe wydanie dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska) z Joanną Krupą i Romainem Zago na okładce. Wydanie wsparte będzie kampanią reklamową. więcej

 
Internet  
 
Gadu-Gadu.pl i Ochyachy.pl przeniesione na 24.pl

GG Network łączy swoje witryny kontentowe Gadu-Gadu.pl i Ochyachy.pl w nowy serwis -  24.pl. Gadu-Gadu.pl docelowo będzie służyć do pobierania komunikatora GG i korzystania z niego w przeglądarce. więcej

 
Spadki w mobilnym Megapanelu. Ostro w dół Grupa Gazeta.pl i Allegro.pl

W kwietniu czołowe serwisy zanotowały niższy ruch na urządzeniach mobilnych niż miesiąc wcześniej. Najwięcej straciły Grupa Gazeta.pl (do której wyników nie jest już doliczany ruch z Photoblog.pl) oraz Allegro.pl więcej

 
Facebook for Every Phone najpopularniejszym fanpage'em na Facebooku (Top 25)

Oficjalna strona mobilnej aplikacji "Facebook for Every Phone" jest najbardziej lubianą stroną w portalu społecznościowym Facebook - wynika z danych opracowanych przez serwis Inside Facebook na podstawie własnej usługi PageData. więcej

 
Google inwestuje w Vevo, by utrzymać je na YouTube

Vevo podpisało nową umowę licencyjną z Google, na mocy której będzie dalej umieszczać swoje materiały na YouTube. Internetowego giganta ta inwestycja mogła kosztować nawet 50 milionów dolarów. więcej

 
Na Facebooku pojawiły się naklejki

Facebook udostępnił w swojej wersji przeglądarkowej nowe, duże emotikony, nazywane naklejkami. więcej

 
Artur Brzęczkowski dyrektorem marketingu Wonga.com

Artur Brzęczkowski z początkiem lipca objął funkcję dyrektora marketingu w Wonga.com na polskim rynku. Poprzednio - przez 12 lat - pracował w Allegro.pl. więcej

 
Założyciel Megaupload: Nie wkraczajmy w ciemne wieki szpiegowania

Kim Dotcom, twórca zamkniętego przez FBI serwisu Megaupload, w nowozelandzkim parlamencie nawoływał do odejścia od metod szpiegowania internautów, stosowanych przez amerykański rząd. więcej

 
Amerykanie protestują przeciwko śledzeniu w internecie

W czwartek w całych Stanach Zjednoczonych odbędzie się blisko 100 protestów przeciwko śledzeniu internautów przez NSA. więcej

 
Atmedia sprzedają reklamy wideo w serwisach Agory

Broker reklamowy Atmedia podpisał umowę z Agorą na mocy której rozpoczął sprzedaż kampanii wideo na łamach serwisów internetowych należących do tej spółki. więcej

 
Barbara Gajewska w OS3

Do zespołu agencji OS3 dołączyła Barbara Gajewska, która wzmocniła dział client service. Odpowiada za koordynację jednego z dwóch teamów odpowiedzialnych za obsługę klienta. więcej

 
Klara Zamłyńska: z OS3 multimedia do hyperCREW

Do zespołu agencji hyperCREW dołączyła Klara Zamłyńska, która zajmie się wsparciem strategicznych działań socialowych oraz rozwinięciem tej usługi w ofercie agencji. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy niezadowoleni z obsługi przez przedsiębiorstwa i instytucje publiczne

Klienci są niezadowoleni i poirytowani z powodu negatywnych doświadczeń związanych z obsługą świadczoną przez przedsiębiorstwa i instytucje publiczne. Ocena ta dotyczy takich branż jak usługi telekomunikacyjne, finansowe, operatorzy telewizji i internetu, handel detaliczny oraz sektor energetyczny i administracja publiczna - wynika z badania Ipsos-Mori. więcej

 
82 proc. płatności detalicznych jest realizowane gotówką. "W małych sklepach trudno o terminal"

Płatności gotówkowe stanowią 82 proc. wszystkich płatności detalicznych w Polsce – wynika z badania TNS, dotyczącego zwyczajów płatniczych Polaków. Zdaniem Piotra Kwiatkowskiego, prezesa TNS Polska, taka popularność gotówki wynika przede wszystkim z braku możliwości płacenia kartą w małych sklepach. Około połowa z nich albo nie ma terminali płatniczych, albo honoruje płatności kartą dopiero od pewnej kwoty. więcej

 
Public Relations  
 
Agnieszka Nowak i Aneta Arwaj-Sidorowicz pracują jako CommuniCanDo
 
Technologie  
 
Nokia 207 i Nokia 208 - dwa nowe, tanie telefony od Nokii (wideo)
 
Samsung w dwa miesiące sprzedał 20 mln smartfonów Galaxy S4
 
Platige Image z Vivid Games szykują grę na platformy mobilne
 
E-sklep Play z informacjami o dostępności telefonów
 
Krzysztof Witoń: Hawe stworzy sieć światłowodową o nieograniczonej przepustowości
 
Gospodarka  
 
Pracodawcy piszą do premiera Donalda Tuska. "Jesteśmy bardzo zaniepokojeni działaniami rządu"
 
PKO BP zachęca do płatności mobilnych, bo opłaty są znacznie niższe
 
Tylko jedna umowa na sprzedaż i dystrybucję prądu
 
Krzysztof Witoń: Hawe stworzy sieć światłowodową o nieograniczonej przepustowości
 
Mamy coraz mniejszy dług u fiskusa. To efekt obniżki stóp procentowych
 
Mirosław Gronicki: nowelizacja budżetu oznacza coraz większy dług. Cięcia wydatków niewskazane
 
Firmy usługowe nie radzą sobie z kryzysem, coraz więcej bankructw
 
Raty kredytów hipotecznych w złotych dalej będą się obniżać
 
Kto ma większe szanse w procesach rekrutacyjnych
 
Kultura/Rozrywka  
 
Nicole Kidman reklamuje buty Jimmy Choo (wideo)
 
Jennifer Aniston: zjedzenie Big Maca to jak wlewanie benzyny do sterylnie czystego systemu
 
Hey "Podobno" z Wietnamu (wideo)
 
Marcia Gay Harden i Jacki Weaver w nowym filmie Woody'ego Allena
 
Na początku 2014 roku nowa płyta zespołu Kasabian
 
Koniec konfliktu w Bon Jovi
 
Nicolas Cage w filmie "Lost Melody"
 
Blog  
 
Autocenzura a blogosfera - Zbigniew Brzeziński
 
Hakowi Tuska ruszają do boju! - Krzysztof Czabański
 
Po co Apple reklamuje samą siebie??? - Janusz Kamieński
 
Mężczyzna polski - odkodowanie - Monika Klama
 
Eutanazja po polsku. - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Janusz Weiss: Zwolnienie mnie z Radia ZET to sprawa kuriozalna

- W kwestii mojego zwolnienia z Radia ZET jest wiele sprzeczności. Wciąż nie wiem, dlaczego to się stało - mówi nam Janusz Weiss, współtwórca Radia ZET, który znany jest m.in. dzięki kultowej audycji „Dzwonię do Pani, Pana w bardzo nietypowej sprawie”. więcej

 
Katarzyna Kieli: widzowie Discovery Channel nie oczekują lokalnych produkcji
 
Anna Kaczmarska: Internet proponuje dużo więcej kobietom niż mężczyznom
 
Kwestionariusz  
 
Łukasz Pawłowski: U pracowników cenię ... szczerość

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Łukasz Pawłowski, social media director w BrainJuice Group. więcej

 
Piotr Miklaszewski: Szefem jestem ... chyba nie najgorszym
 
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl