|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 4 Lipca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dzienniki tracą widzów. Piotr Kraśko: Eksplozja internetu zmieniła wszystko
Wszystkie główne programy informacyjne w I półroczu br. zanotowały spadki oglądalności, a liderem ponownie zostały „Wiadomości”. Serwisy coraz silniej rozwijają swoje aktywności w internecie.
więcej
|
|
Rosną zyski TVP ze sprzedaży produkcji za granicę
O 728 proc. wzrosły w I półroczu 2013 w stosunku do analogicznego okresu ub.r. zyski TVP z tytułu sprzedaży praw do emisji filmów i seriali zagranicznym telewizjom i dystrybutorom. Najwięcej produkcji spółka sprzedała ostatnio do Rosji, Holandii, USA, Chin, Brazylii i Czech.
więcej
|
|
,,Pytanie na śniadanie" straciło widzów. 89 mln zł z reklam
Magazyn „Pytanie na śniadanie” miał w minionym sezonie mniej widzów niż rok wcześniej, a TVP2 w czasie nadawania programu była wiceliderem rynku. Łączne wpływy z reklam z wszystkich dni emisji wyniosły 89,1 mln zł.
więcej
|
|
"Orange Music" na antenie Rbl.tv, prowadzi Natalia Jakuła
Kanal Rbl.tv rozpoczyna emisję nowego programu muzycznego pod tytułem “Orange Music”. Będzie on powstawał we współpracy z portalem Orangemusic.pl, a poprowadzi go Natalia Jakuła.
więcej
|
|
Polsat Sport z rekordem oglądalności wśród kanałów sportowych
W czerwcu br. liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Polsat Sport, który zanotował najwyższą widownię w historii nadawania. Największym wzrostem pochwalić się mógł Canal+ Sport, a najwięcej stracił Sportklub.
więcej
|
|
Urszula Marzec przeszła z Canal+ do Viasat World
Urszula Marzec z początkiem lipca objęła stanowisko marketing managera w polskim oddziale Viasat World. Poprzednio pracowała w Canal+ Cyfrowym.
więcej
|
|
Kino Polska: osiągniemy 55 mln zł zysku w 2014 roku
Kino Polska szacuje, iż zysk EBITDA grupy kapitałowej Kino Polska TV za rok 2014 wyniesie ok. 55 mln zł - podała spółka w komunikacie. Prognoza ta została przygotowana w związku z planowaną transakcją przejęcia na własność przez grupę siedmiu kanałów filmowych marki FilmBox oraz wszelkich działań związanych z produkcją i dystrybucją tych kanałów.
więcej
|
|
"Odjazdowe disco lato z iTV". Stacja nagrywa program w autobusie
Kanał iTV latem nagrywać będzie program “Dancefloor” w specjalnym “party busie”, który przejeżdżać będzie przez centrum Warszawy. Akcja ma na celu wzmocnić wizerunek iTV jako kanału muzycznego i interaktywnego.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Kot jako kowboj reklamuje Foton i e-fakturę w Netii (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej internetu Foton oferowanego przez Netię. Akcję, której twarzą jest Tomasz Kot, przygotowały firmy PZL, Prime Time, Carat Polska i Value Media.
więcej
|
|
Theraflu nie jest ,,nr 1 na grypę na świecie" - reklama wprowadzała w błąd
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że hasło „Theraflu nr 1 na grypę na świecie!” zawarte w telewizyjnym spocie tego preparatu nie zostało poparte odpowiednimi dowodami, przez co może wprowadzać odbiorców w błąd.
więcej
|
|
Agencja TRND wchodzi do Polski, szefem Rafał Krauze
Globalna agencja marketingu rekomendacji konsumenckich TRND zaczęła działalność na polskim rynku. Szefem firmy w Polsce jest Rafał Krauze, wcześniej związany m.in. z agencją Sodova i Gruner+Jahr Polska.
więcej
|
|
Coca-Cola, Heineken, American Express - najbardziej efektywnie kreatywne kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)
Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały nagrody w kategorii Creative Effectiveness w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są akcje promujące marki Coca-Cola, Heineken i American Express Open.
więcej
|
|
Zieleń i głos Magdaleny Różczki reklamuje Poznań w Irlandii
W radiu i internecie w Irlandii ruszyła kampania promująca atrakcje turystyczne Poznania. Reklamy przygotowała agencja Just, a głosu do spotu radiowego użyczyła Magdalena Różczka.
więcej
|
|
Butelkowa pszenica reklamuje piwo Paulaner (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa pszenicznego Paulaner (Grupa Żywiec). Za przygotowanie i realizację akcji - obejmującej telewizję i internet - odpowiadają firmy Just, MediaVest i Roots PR.
więcej
|
|
Nicole Kidman reklamuje buty Jimmy Choo (wideo)
Aktorka Nicole Kidman została twarzą ekskluzywnej marki obuwniczej Jimmy Choo.
więcej
|
|
Artur Brzęczkowski dyrektorem marketingu Wonga.com
Artur Brzęczkowski z początkiem lipca objął funkcję dyrektora marketingu w Wonga.com na polskim rynku. Poprzednio - przez 12 lat - pracował w Allegro.pl.
więcej
|
|
Domy mediowe będą potrzebowały ścisłych umysłów analitycznych
- Warunkiem rozwoju zawodowego w domach mediowych w przyszłości będzie m.in. multidyscyplinarność i zrozumienie kompleksowości komunikacji - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska, dyrektor zarządzający domu mediowego Lowe Media (dawniej PanMedia Western).
więcej
|
|
Zastój na rynku reklamowym wynika z recesji gospodarczej
- Branża reklamowa jest stałym elementem systemu rynkowego, w którym żyjemy, więc nadal będzie generować miejsca pracy, ale inaczej niż dotychczas - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Baran, CEO Grey Group Polska.
więcej
|
|
Change Integrated i Value Media łączą się w Group One i planują akwizycje
Agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Value Media od początku lipca działają jako holding komunikacyjny Group One. W IV kwartale br. chcą przejąć kolejne firmy.
więcej
|
|
Elektromarkety Media Expert zmieniają nazwę na Avans
80 elektromarketów Media Expert zaczyna działać pod marką Avans. Tym samym sieć Avans powiększyła się do 250 sklepów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|