|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 28 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Wydawnictwo Bauer łączy redakcje i zwalnia
Wydawnictwo Bauer zdecydowało o połączeniu redakcji swoich magazynów telewizyjnych w trzy redakcyjne platformy. W związku z tym zwolniono co najmniej kilkanaście osób - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nie będzie boomu na reklamowym rynku pracy (opinie)
- Stagnacja to konsekwencja m.in. presji cenowej ze strony reklamodawców; czeka nas czas konsolidacji, potrzebni będą ludzie uniwersalni, ale duże pieniądze zarabiać będą specjaliści od technologii - to najczęstsze opinie na temat reklamowego rynku pracy w Polsce.
więcej
|
|
Dwa mecze latem w TVN. "Wakacyjne urozmaicenie ramówki"
W lipcu TVN transmitować będzie dwa mecze piłki nożnej - finałowe spotkanie Generali Deyna Cup oraz Super Mecz Lechia Gdańsk - FC Barcelona. - To wakacyjne urozmaicenie ramówki - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dwa mecze latem w TVN. "Wakacyjne urozmaicenie ramówki"
W lipcu TVN transmitować będzie dwa mecze piłki nożnej - finałowe spotkanie Generali Deyna Cup oraz Super Mecz Lechia Gdańsk - FC Barcelona. - To wakacyjne urozmaicenie ramówki - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN.
więcej
|
|
Cztery główne stacją tracą na rzecz nowych graczy
Nowe stacje na multipleksach zabierają widzów czterem głównym kanałom naziemnym. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, ich udziały w czasie oglądania spadły w I półroczu średnio o 13 proc. na rzecz stacji tematycznych i nowych graczy na multipleksach.
więcej
|
|
Więcej muzyki w MTV Polska - koncerty i kulisy
Latem w ramówce MTV Polska pojawi się nowe pasmo muzyczne “Music Is On”, m.in. z koncertami gwiazd muzyki. Na antenie znajdzie się też seria “Ekipa z Cardiff” i kolejne sezony znanych produkcji.
więcej
|
|
Mariusz Łukomski: TVP chciała kupić prawa do emisji ,,Generała Nila" za bezcen (opinia)
Prezes Monolith Films stwierdza, że - jego zdaniem - większość oświadczenia rzecznika TVP na temat zakupu praw do emisji filmu „Generał Nil” mija się z prawdą. - Negocjacje już nie mają miejsca, zakończyły się dwa miesiące temu, więc wywód o spisku tygodnika „Do Rzeczy” oraz Monolith Films jest wbrew logice - mówi nam Mariusz Łukomski.
więcej
|
|
,,Mad Men" codziennie w TVP Kultura
W lipcu i sierpniu br. kanał TVP Kultura powtórzy trzy dotąd wyemitowane sezony amerykańskiego serialu “Mad Men”.
więcej
|
|
TVR z nowościami na wakacje i emisją przez 24 godziny
Kanał TVR 1 lipca br. wprowadza letnią ramówkę. Znajdą się w niej m.in. relacje z zawodów strongmanów, magazyn o golfie czy koncerty muzyczne. Stacja przejdzie też na emisję 24-godzinną.
więcej
|
|
nc+ z telefonem - nowa oferta w ramach jednego abonamentu od Orange i nc+
Platforma nc+ we współpracy z siecią Orange wprowadziła do oferty dwa pakiety złożone z oferty telewizji cyfrowej nc+ i telefonii komórkowej Orange. Wzbogacono także ofertę platformy z internetem mobilnym.
więcej
|
|
Radio |
|
|
RMF FM latem zabierze słuchaczy na Costa Bravo. Jacek Braciak będzie czytać Kinga
W poniedziałek rusza letnia ramówka RMF FM. Stacja nie zaplanował specjalnych zmian programowych, pojawią się za to konkursy i specjalne akcje programowe, a Jacek Braciak czytać będzie powieść Stephena Kinga.
więcej
|
|
Radio ZET z pasmem "Lato ZET", ale bez Moniki Olejnik
Od poniedziałku 1 lipca br. Radio ZET wprowadza letnią ramówkę. Znajdzie się w niej m.in. wielogodzinne pasmo “Lato ZET”. Na wakacje z anteny zniknie za to program Moniki Olejnik. Ponadto rozgłośnia planuje zorganizować kilka eventów.
więcej
|
|
Walter wiceszefem informacji Radia ZET, Leśkiewicz szefem newsów Radia ZET Gold
Marcin Walter został zastępcą dyrektora informacji Radia ZET, a Iza Leśkiewicz objęła stanowisko koordynatora ds. wiadomości nowej sieci Radio ZET Gold.
więcej
|
|
,,Wakacjo Leggins" w radiowej Trójce
W letniej ramówce radiowej Trójki znajdzie się letni cykl “Wakacjo Leggins”, który w krzywym zwierciadle przedstawi wszystko, co kojarzy się z wakacjami. Jego autorem jest Marcin Gutowski.
więcej
|
|
Rekordowy wzrost Radia ZET w Kielcach, RMF i Radio Kielce w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres marzec - maj 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Nie będzie boomu na reklamowym rynku pracy (opinie)
- Stagnacja to konsekwencja m.in. presji cenowej ze strony reklamodawców; czeka nas czas konsolidacji, potrzebni będą ludzie uniwersalni, ale duże pieniądze zarabiać będą specjaliści od technologii - to najczęstsze opinie na temat reklamowego rynku pracy w Polsce.
więcej
|
|
Dwie dekady polskiej reklamy. Rafał Baran: stąpaliśmy po niezbadanym gruncie
- Kiedy dziś porównuję funkcjonowanie reklamy, do tego, jak działała kilkanaście lat temu, widzę oszałamiający postęp, jaki dokonał się w branży. Reklama zmieniła się nie do poznania, ale zmieniła także nas - jej odbiorców - podsumowuje Rafał Baran w książce „Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010”.
więcej
|
|
Reklama Wzrostanu obraźliwa i dyskryminująca dla niskich osób
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot preparatu dla dzieci Wzrostan (produkowanego przez Aflofarm Polska) zawiera treści obraźliwe i dyskryminujące dla osób niskiego wzrostu oraz może wprowadzać odbiorców w błąd.
więcej
|
|
Bocian i orzeł będą reklamować Polomarket jako ,,mój ulubiony" (wideo)
Animowany bocian Klekot i orzeł Orłowski to nowi bohaterowie komunikacji reklamowej supermarketów Polomarket, która będzie prowadzona pod hasłem „Mój ulubiony”. Koncepcją i produkcją reklam zajęły się firmy Ostecx Créative i Oversee Production.
więcej
|
|
Emocje, zaangażowanie, storytelling i ryzyko - Wojciech Dagiel o Cannes Lions 2013 (fotorelacja)
- Tegoroczne werdykty w Cannes Lions pokazały, że dziś liczą się przede wszystkim kampanie, które zmieniają ludzi i ich postawy oraz wpływają na ich życie - ocenia Wojciech Dagiel z Havas Worldwide Warsaw. Zapraszamy na jego fotorelację z festiwalu.
więcej
|
|
Google, Scrabble, ONZ, ScoreCleaner, GetCash - ,,złoty" mobile z Cannes Lions 2013 (wideo)
Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Mobile w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek Google, Scrabble oraz kilka projektów społecznych.
więcej
|
|
Piwny koncert reklamuje Lech ,,dla pozytywnie zakręconych" (wideo)
Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Lech (Kompania Piwowarska) wspierającej promocję, w której do wygrania są bilety na koncerty zespołów Myslovitz, Czesław Śpiewa i Hurts w poznańskim Browarze Lecha. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Warsaw, John Pitcher, Lemon Sky, OTO Film, Orka, Afekt i MEC.
więcej
|
|
Black Energy Drink w kobiecej butelce
Napój energetyczny Black Energy Drink (FoodCare) trafił do sprzedaży w półprzezroczystych butelach PET o pojemności 250 ml, skierowanej do kobiet.
więcej
|
|
Avon Cosmetics Polska stawia na Next w social media
Avon Cosmetics Polska rozszerzył współpracę z agencją interaktywną Next (należącą do grupie Starcom MediaVest) o działania w mediach społecznościowych. Agencja będzie obsługiwać profile facebookowe Avon Polska, Avon Kontra Rak Piersi i Avon Kontra Przemoc.
więcej
|
|
V&P wypromuje na nowo dyskonty Pepco
Agencja V&P wdroży nową strategię i komunikację sieci dyskontów odzieżowo-przemysłowych Pepco. Zlecenie zdobyła w wieloetapowym przetargu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Multiscreening po polsku - jak jednocześnie korzystamy z komputera, smartfonu, telewizora i tabletu (raport)
73 proc. polskich internautów podczas oglądania telewizji korzysta nieraz z komputera, smartfona lub tabletu. Najczęściej postępują tak osoby w wieku 19-30 lat.
więcej
|
|
OS3 Group przejmuje jedną piątą Tocowazne.pl
OS3 Group objęła 20 proc. udziałów w spółce Wydaje.pl, wydawcy serwisu Tocowazne.pl założonego i kierowanego przez Tomasza Wróblewskiego, byłego redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
NSA zbiera coraz więcej danych o internautach
Tylko w ubiegłym roku amerykańska agencja NSA przechwyciła setki miliardów rekordów metadanych z międzynarodowej komunikacji elektronicznej.
więcej
|
|
Google stworzyło ankiety dla webmasterów
Twórcy stron internetowych mogą teraz umieścić na swoich serwisach zaprojektowane przez Google ankiety, pozwalające mierzyć zadowolenie internautów.
więcej
|
|
eMarketer: wartość globalnego rynku e-commerce sięgnie w br. 1,2 bln USD
W 2013 roku globalny przychód ze sprzedaży online sięgnie 1,2 biliona dolarów. W najbliższych latach najbardziej do wzrostu przyczyni się region Azji i Pacyfiku - prognozuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Project Syndicate w polskiej wersji, szefem Michał Kobosko
Ruszyła polska wersja Project Syndicate - międzynarodowego serwisu wiedzy, analiz i opinii. Zamieszczane w niej będą teksty znanych ekonomistów, intelektualistów i liderów biznesu na świecie. Polską redakcją kieruje Michał Kobosko.
więcej
|
|
Imgur z kreatorem memów
Użytkownicy popularnego serwisu do hostowania grafiki, Imgur, mogą teraz łatwo tworzyć własne memy.
więcej
|
|
Nowości na Google Earth
Google odświeżyło swój serwis mapowy Earth, dodając do niego wiele nowych zdjęć satelitarnych Ziemi.
więcej
|
|
Video na Instagramie - czy zmienia coś dla marketingowców?
Kilka dni temu Instagram, do tej pory oparty na edytowaniu i publikacji zdjęć ze smartfona, ogłosił wprowadzenie nowej funkcji. To możliwość nakładania filtrów na krótkie 15-sekundowe filmy i publikowania ich w profilu użytkownika. W ciągu 24 godzin od wprowadzenia nowej opcji użytkownicy Instagrama wgrali 5 milionów filmów, co wskazuje na niewątpliwie duży potencjał nowego rozwiązania - pisze Anita Wojtaś-Jakubowska z agencji Think Kong.
więcej
|
|
LOT stawia na internet i mobile, wprowadza promocyjne ceny biletów
LOT zachęca klientów niskimi cenami biletów. Regularnie pojawiają się promocje, dzięki którym po Europie można polecieć nawet za mniej niż 400 zł w dwie strony. To forma pobudzania rynku - mówi prezes polskich linii lotniczych i podkreśla, że efekty promocji można mierzyć jedynie w perspektywie wielomiesięcznej.
więcej
|
|
Maffashion Człowiekiem Roku Polskiego Internetu (wideo)
Julia Kuczyńska, autorka bloga modowego Maffashion, wygrała organizowany przez grupę IDG konkurs na Człowieka Roku Polskiego Internetu 2013.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|