|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 27 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
UPC podnosi ceny telewizji i internetu
Sieć kablowa UPC Polska od 1 sierpnia br. podniesie abonament za telewizję cyfrową i dostęp do internetu. Zmiana ta jednak nie będzie dotyczyć wszystkich abonentów.
więcej
|
|
,,Ekipa na swoim" miała tylko 600 tys. widzów. Rinke Rooyens: to nowatorski projekt telewizyjny
Program „Ekipa na swoim” oglądało w Polsacie średnio 600 tys. osób. Stacja w czasie emisji reality-show, który był częścią akcji promocyjnej piwa Warka, miała mniej widzów niż jej konkurenci. Wpływy z reklam wyniosły 10,3 mln zł.
więcej
|
|
Polsat kręci kolejny sezon "Świata według Kiepskich"
ATM Grupa rozpoczęła zdjęcia do kolejnego sezonu serialu komediowego "Świat według Kiepskich”. Nowe odcinki komediowej produkcji widzowie Polsatu zobaczą jesienią br.
więcej
|
|
Alicja Leśniak poprowadzi magazyn "Glob" w TVP1
Telewizyjna Jedynka w sobotę 29 czerwca br. rozpocznie emisję nowego programu popularnonaukowego “Glob”. Jego gospodynią będzie Alicja Leśniak.
więcej
|
|
Jakie transmisje powinny być w otwartej telewizji? Ruszyły konsultacje
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpoczęła konsultacje społeczne dotyczące rozporządzenia w sprawie listy dodatkowych ważnych wydarzeń, z których transmisje powinny być pokazywane tylko w otwartej telewizji.
więcej
|
|
Legia Warszawa walczy o Ligę Mistrzów. Mecze w TVP1 i na sport.tvp.pl
TVP1 i serwis sport.tvp.pl transmitować będą mecze eliminacyjne do Ligi Mistrzów UEFA z udziałem Legii Warszawa. Stacja na początek pokaże dwumecz, w którym stołeczna drużyna zmierzy się z zespołem The New Saints.
więcej
|
|
RTL inwestuje miliony euro w kanały na YouTube
27 milionów euro ma zainwestować niemiecki koncern medialny RTL w BroadbandTV, jedną z największych firm w obszarze zarządzania treścią na YouTube.
więcej
|
|
Kultowe dokumenty HBO ponownie na antenie
W lipcu i sierpniu br. kanał HBO2 przypomni dziewięć dokumentów, które zostały w ostatnich latach wyprodukowane przez polski oddział HBO.
więcej
|
|
Milagros Aleman starszym wiceprezesem Nickelodeona
Milagros Aleman, która od stycznia br. pracuje jako general manager grupy Nickelodeon na region North w Viacom International Media Networks, obejmie tę funkcję na stałe. Równocześnie awansuje na stanowisko senior vice presidenta grupy Nickelodeona.
więcej
|
|
Radio |
|
|
650 mln zł z abonamentu w 2014 roku. Większość trafi do TVP
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji prognozuje, że w 2014 roku wpływy abonamentowe wyniosą 650 mln zł. Większość z nich trafić ma do TVP, a nie do spółek publicznego radia, jak to miało miejsce w poprzednich latach.
więcej
|
|
Lego, Dove, Mercedes-Benz - wszystkie ,,złote" spoty radiowe Cannes Lions 2013
Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Radio w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek Dove, Lego i Mercedes-Benz oraz spoty z kampanii społecznych, m.in. „Dumb ways to die”.
więcej
|
|
Rusza letnia ramówka RMF Maxxx. Lista "Hop Bęc" z Ibizy
Radio RMF Maxxx w piątek 28 czerwca wystartuje z letnią ramówką. Znajdą się w niej specjalne pasma programowe, a podczas wakacji lista “Hop Bęc” nadawana będzie z Ibizy.
więcej
|
|
Jedynka i Radio ZET tracą w Bydgoszczy, RMF FM liderem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres marzec - maj 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy.
więcej
|
|
Jarek Budnik, Piotr Jaworski, Zygmunt Chajzer, Robert Sowa promują Radio Złote Przeboje (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa „Radia Złote Przeboje” promująca cykl weekendowych imprez letnich odbywających się w 10 miastach Polski. Obejmuje ona emisję filmu reklamowego w sieci kin Helios oraz Cinema City, spoty w Radiu Złote Przeboje, kampanię outdoorową wykorzystującą nośniki AMS oraz prasę i internet.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Więcej pracowników w agencjach, mniej w domach mediowych. Pensje nie rosną
Zatrudnienie w agencjach marketingowych wzrosło w ostatnim roku z 57 do 66 osób, ale wynagrodzenie podwyższono tylko dla 25 proc. stanowisk. Natomiast średnia liczba pracowników domu mediowego zmalała ze 101 do 91. Jakie są przeciętne wynagrodzenia na poszczególnych stanowiskach? Szczegóły w raporcie.
więcej
|
|
SAR i ZAR z nowym logo i zarządem, prezesem Igor Kaleński
Igor Kaleński zastąpił Tomasza Bałuka na stanowisku prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Związku Agencji Reklamowych w Polsce. Do zarządu organizacji dołączyli Radosław Miklaszewski, Marcin Goworski, Olga Sobieraj i Michał Kazimierczak.
więcej
|
|
,,Pepsi challenge" rusza w Polsce jako ,,Wyzwanie smaku" (wideo)
Startuje polska odsłona kampanii reklamowej „Pepsi challenge”. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod nazwą „Wyzwanie smaku”, odpowiadają agencje BBDO Warszawa, OMD, Digital One, Ewesa i Influent PR.
więcej
|
|
Lego, Dove, Mercedes-Benz - wszystkie ,,złote" spoty radiowe Cannes Lions 2013
Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Radio w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek Dove, Lego i Mercedes-Benz oraz spoty z kampanii społecznych, m.in. „Dumb ways to die”.
więcej
|
|
Unilever najskuteczniejszym reklamodawcą na świecie
Według tegorocznej edycji rankingu Effie Effectiveness Index, najbardziej efektywnym reklamodawcą na świecie jest firma Unilever.
więcej
|
|
Jasne zasady najważniejsze dla sklepów uczestniczących w programach lojalnościowych
Jeden sklep uczestniczy średnio w 1-2 programach motywacyjnych, ale większość z nich chciałaby brać udział w większej ich ilości - wynika z badania TNS Polska.
więcej
|
|
Subfundusz UniAkcje Dywidendowy reklamowany jako ,,solidny grunt dla owocnych inwestycji"
Ruszyła kampania wprowadzonego właśnie do oferty Union Investment TFI subfunduszu UniAkcje Dywidendowy. Akcję przygotowały i realizują agencja S4 i dom mediowy Lowe Media.
więcej
|
|
Blacklama dla Nike Poland
Agencja Blacklama wygrała przetarg na przygotowanie i realizację projektu społeczno-sportowego dla Nike na polskim rynku. Działania będą mieć charakter długofalowy.
więcej
|
|
,,Zmień energię na dobre" - Megawatek reklamuje Energetyczne Centrum
Ruszyła kampania reklamowa EnergetycznegoCentrum, oparta na nowej strategii przygotowanej przez agencję Diferente. Bohaterem akcji, prowadzonej pod hasłem „Zmień energię na dobre”, jest Megawatek, nowy brand hero firmy.
więcej
|
|
Jarek Budnik, Piotr Jaworski, Zygmunt Chajzer, Robert Sowa promują Radio Złote Przeboje (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa „Radia Złote Przeboje” promująca cykl weekendowych imprez letnich odbywających się w 10 miastach Polski. Obejmuje ona emisję filmu reklamowego w sieci kin Helios oraz Cinema City, spoty w Radiu Złote Przeboje, kampanię outdoorową wykorzystującą nośniki AMS oraz prasę i internet.
więcej
|
|
Daniel Olejniczak i Emil Krzemiński w Listonic
Daniel Olejniczak i Emil Krzemiński dołączyli do zespołu obsługi klienta i sprzedaży firmy Listonic. Olejniczak objął funkcję specjalisty ds. sprzedaży, a Krzemiński - account managera.
więcej
|
|
Od lipca Pewex.pl w Evolution Media Net
Sieć Evolution Media Net i spółka Pewex podpisały umowę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Od 1 lipca serwis Pewex.pl będzie obsługiwany przez sieć reklamową Evolution.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Top 150 miesięczników w naszym kraju. Na czele ,,Przyślij Przepis"
Na pozycji lidera sprzedaży wśród wszystkich miesięczników w naszym kraju znalazł się w I kwartale 2013 roku kulinarny magazyn „Przyślij Przepis”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Top 150 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Historia Do Rzeczy" nie zostanie zgłoszona do ZKDP
Spółka Orle Pióro, wydawca ukazującego się od marca br. miesięcznika “Historia Do Rzeczy”, nie planuje zgłaszać tytułu do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Nie ujawnia też, jak sprzedaje się magazyn.
więcej
|
|
Agnieszka Radwańska rozbierze się dla ,,The Body Issue"
W lipcu, w amerykańskim magazynie „The Body Issue” pojawią się zdjęcia z rozbieranej sesji polskiej tenisistki Agnieszki Radwańskiej.
więcej
|
|
,,Przyjaciółka" i ,,Party" to dwutygodniki z największą sprzedażą (top 23)
W I kwartale 2013 roku wśród wszystkich dwutygodników największą sprzedaż ogółem odnotowała „Przyjaciółka”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma people oraz poradnikowe. Top 23 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Anna Dereszowska na okładce siódmego katalogu "Itaka & Gala"
Wydawnictwo G+J Polska we współpracy z biurem podróży Itaka przygotowało siódmą edycję katalogu “Itaka & Gala”, która trafiła właśnie do dystrybucji w salonach Itaki.
więcej
|
|
Internet |
|
|
76 proc. Polaków ma w domu internet, ale aż 15 proc. z nich go nie używa
Komputer z dostępem do internetu ma w domu aż 75,7 proc. Polaków w wieku powyżej 16 lat, ale nie wszyscy korzystają z sieci. Spada popularność telefonu stacjonarnego, a laptopy wypierają komputery stacjonarne - wynika z badania Diagnoza Społeczna 2013.
więcej
|
|
Większość Polaków traktuje internet jako przestrzeń publiczną
Tylko 2% polskich internautów uważa, że sieć jest przestrzenią prywatną. Prawie wszyscy traktują ją jako przestrzeń publiczną bądź częściowo publiczną. Zdecydowana większość intuicyjnie wie także czym są dane osobowe, choć nie zna szczegółowo ich zakresu - wynika z raportu IAB Polska.
więcej
|
|
10 proc. polskich stron ze szkodliwym oprogramowaniem
Według nowych danych opublikowanych przez Google w Raporcie Przejrzystości, na co 10 polskiej stronie internetowej znajduje się szkodliwe oprogramowanie.
więcej
|
|
"Seksmisja" z audiodeskrypcją na YouTube (wideo)
Na YouTube udostępniony został film "Seksmisja" z audiodeskrypcją. To efekt umowy pomiędzy studiem filmowym Kadr i należącą do Google platformą.
więcej
|
|
RTL inwestuje miliony euro w kanały na YouTube
27 milionów euro ma zainwestować niemiecki koncern medialny RTL w BroadbandTV, jedną z największych firm w obszarze zarządzania treścią na YouTube.
więcej
|
|
W Europie nie mamy tak szybkiego internetu, za jaki płacimy
Według nowych badań Komisji Europejskiej, w Europie operatorzy zapewniają konsumentom średnio tylko 74 proc. reklamowanej prędkości danych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|