|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 26 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cięcia w Radiu ZET. Mniej korespondentów w kraju
Radio ZET zmniejszyło liczbę korespondentów krajowych. Cięcia objęły także warszawską redakcję rozgłośni. - Zmiany wynikają z oszczędności - usłyszeliśmy w stacji.
więcej |
|
SDP: pieniądze od PiS dostało CP Foksal za wynajem sali, PO zapłaciła za to 150 tys. zł
Zarząd Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich dementuje informację, jakoby w 2011 roku otrzymało od PiS-u 19,6 tys. zł. Pieniądze trafiły bowiem do Centrum Prasowego Foksal jako opłata za wynajem sali, za co PO w 2011 roku zapłaciła prawie 150 tys. zł.
więcej |
|
Axe, Dove, IKEA, Guinness, Old Spice Man, PETA - wszystkie ,,złote" spoty z Cannes Lions 2013
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich kampanii, które otrzymały Złote Lwy w kategoriach Film i Film Craft w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek Toshiba, IKEA, Axe, Dove, Old Spice oraz spoty z kampanii społecznych, m.in. PETA.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Reklama bardziej społeczna, a mniej biznesowa (komentarze po Cannes Lions)
Tegoroczny festiwal Cannes Lions pokazał, że komunikacja marketingowa jest coraz bliżej odbiorców, za to nadal trudno połączyć w niej kreatywność z efektami biznesowymi. Dla Wirtualnemedia.pl komentują m.in. Adam Nowakowski, Marcin Mroszczak, Tomasz Pawlikowski, Katarzyna Przewuska i Max Olech.
więcej
|
Michał Kobosko: Na rynku prasowym czeka nas fala konsolidacji
- Na rynku mediów mamy do czynienia z dreptaniem w miejscu i zakłamywaniem rzeczywistości. Redaktorzy naczelni zamiast koncentrować się na jakości produktu, muszą ciąć koszty i zwalniać dziennikarzy - mówi nam Michał Kobosko, były szef m.in. „Wprost” i „Newsweeka”.
więcej
|
Cannes Lions: Grand Prix dla Dove i ,,Dumb ways to die", Lwy dla 180heartbeats i Y&R Warsaw
|
,,Nasze matki, nasi ojcowie": Kłamliwa produkcja, choć dobrze zrobiona (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Duże zwolnienia w platformie nc+
Platforma nc+ planuje w najbliższym czasie zwolnić kolejne 100 osób. To następny etap restrukturyzacji związanej z połączeniem nadawców n i Cyfra+.
więcej
|
|
Krzysztof Ibisz poprowadzi "Bezpieczne wakacje" w Polsacie i Polsat News
Latem na antenie Polsatu i Polsat News pojawi się cykl “Bezpieczne wakacje”. Będzie on miał charakter wejść antenowych, które Krzysztof Ibisz poprowadzi z turystycznych miejscowości.
więcej
|
|
Pracownicy TVP apelują do premiera. ,,Brak decyzji może zbliżyć nas do stanu telewizji greckiej"
Rada Pracowników Telewizji Polskiej w specjalnym liście zaapelowała do premiera Donalda Tuska o wystąpienie z inicjatywą nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji w zakresie finansowania mediów publicznych.
więcej
|
|
TVN nagrodzony za "Kubę Wojewódzkiego" (wideo)
Telewizja TVN otrzymała dwie nagrody w konkursie PromaxBDA Global Excellence Promotional, Marketing and Design Awards za zwiastuny ramówki wiosennej oraz talk-show “Kuba Wojewódzki”. Wyróżniony został też kanał AXN.
więcej
|
|
Maciej Kurzajewski opowie widzom TVP1, jak działa giełda
TVP1 szykuje program, który objaśniać ma widzom mechanizmy funkcjonowania giełdy. Pilotowy odcinek “Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o giełdzie” pojawi się na antenie w czwartek. Gospodarzem magazynu będzie Maciej Kurzajewski
więcej
|
|
Vectra ma już prawie 500 000 klientów telewizji cyfrowej
Sieć kablowa Vectra na koniec kwietnia br. miała łącznie 860 tys. abonentów. Już niemal pół miliona z nich korzysta z telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
,,Drugie śniadanie mistrzów" straciło widzów i przegrało z TVP Info
Program Marcina Mellera „Drugie śniadanie mistrzów” w porównaniu do poprzedniego sezonu stracił 18 tys. widzów. TVN24 w czasie emisji talk-show przegrała walkę o widza z TVP Info, ale wygrała z Polsat News.
więcej
|
|
Płatna telewizja za 5 lat w miliardzie domów
Z badań firmy Research and Markets wynika, że w 2018 liczba gospodarstw domowych z dostępem do płatnej telewizji na całym świecie będzie wynosić już niemal miliard.
więcej
|
|
"Gra o tron" ulubionym serialem internetowych piratów
"Gra o tron" to serial, który internauci najchętniej ściągają nielegalnie z sieci.
więcej
|
|
Eurosport Player w telewizorach Samsung Smart TV
Aplikacja Eurosport Player, pozwalająca na oglądanie kanałów Eurosport i Eurosport 2, dostępna jest już w telewizorach Samsung z serii Smart TV.
więcej
|
|
20 tys. osób odwiedziło w tym roku Telewizję Polską
Około 20 tys. osób odwiedziło w tym roku główną siedzibę Telewizji Polskiej przy ul. Woronicza. W porównaniu do I półrocza ub.r. liczba zwiedzających wzrosła o 20 proc.
więcej
|
|
Powstanie drugi sezon serialu Hannibal, premiera w 2014 roku
Na zlecenie Sony Pictures Television Networks powstanie drugi sezon serialu “Hannibal”. Będzie go można zobaczyć w przyszłym roku na kanale AXN.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Axe, Dove, IKEA, Guinness, Old Spice Man, PETA - wszystkie ,,złote" spoty z Cannes Lions 2013
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich kampanii, które otrzymały Złote Lwy w kategoriach Film i Film Craft w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek Toshiba, IKEA, Axe, Dove, Old Spice oraz spoty z kampanii społecznych, m.in. PETA.
więcej
|
|
TVN i TVP więcej z reklam, mocno w górę Polo TV i TVN 7 (TOP 10)
W maju br. wzrosty cennikowych wpływów reklamowych osiągnęły TVN, TVP1 i TVP2, a niewielki spadek zanotował Polsat. Natomiast TVN 7 zarobił prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej, a w czołówce zestawienia po raz pierwszy znalazło się Polo TV.
więcej
|
|
Button, Leibovitz, Reed, Weswood, Koolhaas - legendy na Cannes Lions 2013 (relacja)
Zapraszamy do ostatniej relacji festiwalu Cannes Lions. Piszą Ania Kozłowska i Monika Dzikiewicz z domu mediowego Starcom, które reprezentowały Polskę w konkursie Young Media Lions.
więcej
|
|
Lionel Richie w reklamie piwa Tap King śpiewa "Hello" prosto z lodówki (wideo)
Piosenkarz Lionel Richie wystąpił w nietypowej australijskiej reklamie piwa, Tap King.
więcej
|
|
Paweł Nastula twarzą reklamową e-papierosów Mild
Paweł Nastula przez najbliższe półtora roku będzie reklamował elektroniczne papierosy Mild (produkowane przez Grupę Chic). Ma to podkreślać, że są zdecydowanie mniej szkodliwe od zwykłych papierosów, a ich palenie wcale nie jest niemęskie.
więcej
|
|
,,We've been everywhere" w internetowej kampanii Bridgestone
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa opon Bridgestone prowadzona pod hasłem „We’ve been everywhere” („Jesteśmy wszędzie”). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT i PHD.
więcej
|
|
Nowe napoje Fortuna w opakowaniach od Czteryczwarte
Na rynku pojawiła się nowa linia napojów marki Fortuna (Agros-Nova). Za projekt ich opakowań odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Deisgn.
więcej
|
|
Karolina Stanisławska: z Pride&Glory do OS3
Do zespołu agencji OS3 dołączyła Karolina Stanisławska, która zasiliła dział strategii. Przez ostatnie dwa lata pracowała w agencji Pride&Glory.
więcej
|
|
Malum i Procontent Communication wypromują nową usługę Itelo
Agencje Malum i Procontent Communication wygrały konkurs na wprowadzenie na rynek nowej usługi firmy Itelo - platformy teleinformatycznej umożliwiającej ekspertom z wielu dziedzin zarabianie na swojej wiedzy.
więcej
|
|
Łukasz Wylęga: Firmy walczą o nośniki w miejscowościach turystycznych, to będzie udane lato
Nawet 20 mln złotych mogą wydać firmy na reklamę w ośrodkach wakacyjnych. Specjaliści szacują, że nadchodzący sezon będzie znacznie lepszy niż ubiegły. Reklama w kurortach ma bardzo duży zasięg/ Najważniejsze 10 miejscowości umożliwia dotarcie do 70 proc. z 10 mln turystów. Firmy wykupują nośniki, pomimo tego że jedno- lub dwumiesięczne kampanie są droższe od długoterminowych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
SDP: pieniądze od PiS dostało CP Foksal za wynajem sali, PO zapłaciła za to 150 tys. zł
Zarząd Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich dementuje informację, jakoby w 2011 roku otrzymało od PiS-u 19,6 tys. zł. Pieniądze trafiły bowiem do Centrum Prasowego Foksal jako opłata za wynajem sali, za co PO w 2011 roku zapłaciła prawie 150 tys. zł.
więcej
|
|
Europejscy wydawcy sprzeciwiają się propozycjom Google
Google, w odpowiedzi na zarzuty o stosowanie monopolistycznych praktyk, zaproponowało Komisji Europejskiej zmiany w działaniu wyszukiwarki. Europejscy wydawcy prasy uważają jednak, że rozwiązania amerykańskiej firmy są nie do przyjęcia.
więcej
|
|
,,Zabawy i Marzenia z Barbie" nowym liderem pism dla dzieci
W I kwartale 2013 roku na pozycję lidera wśród pism dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Gormiti”, z kolei najwięcej stracił „H2O Wystarczy Kropla Magazyn”.
więcej
|
|
6 Media wydaje magazyny ,,Stomatologia" i ,,Weterynaria"
We wrześniu br. agencja reklamowa 6 Media wprowadzi na rynek dwa nowe miesięczniki branżowe: „Stomatologia. Sztuka - praktyka - rzemiosło“ oraz „Weterynaria. Sztuka - praktyka - rzemiosło“.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Europejscy wydawcy sprzeciwiają się propozycjom Google
Google, w odpowiedzi na zarzuty o stosowanie monopolistycznych praktyk, zaproponowało Komisji Europejskiej zmiany w działaniu wyszukiwarki. Europejscy wydawcy prasy uważają jednak, że rozwiązania amerykańskiej firmy są nie do przyjęcia.
więcej
|
|
"Gra o tron" ulubionym serialem internetowych piratów
"Gra o tron" to serial, który internauci najchętniej ściągają nielegalnie z sieci.
więcej
|
|
Fajne.to - e-dysk od Grupy o2 zintegrowany z Facebookiem
Grupa o2 uruchomiła serwis Fajne.to, darmowy dysk społecznościowy zintegrowany z Facebookiem. Każdy użytkownik może przechowywać na stronie pliki o łącznym rozmiarze do 2 GB.
więcej
|
|
YouTube transmituje mecze Wimbledonu (wideo)
Legendarny wielkoszlemowy turniej tenisa ziemnego, Wimbledon, internauci mogą oglądać też w należącym do Google serwisie YouTube.
więcej
|
|
Firefox 22 z wbudowanym asm.js i wsparciem dla WebRTC
Mozilla wydała najnowszą wersję przeglądarki Firefox na platformy Windows, Mac, Linux oraz Android.
więcej
|
|
Karolina Stanisławska: z Pride&Glory do OS3
Do zespołu agencji OS3 dołączyła Karolina Stanisławska, która zasiliła dział strategii. Przez ostatnie dwa lata pracowała w agencji Pride&Glory.
więcej
|
|
LOT otwiera sklep internetowy AirKiosk
AirKiosk to nowy serwis internetowy polskich linii lotniczych LOT, za pośrednictwem którego można kupić upominki związane z firmą.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|