|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 23 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anna Bogdańska odchodzi z Merlin.pl
Anna Bogdańska, dotychczasowa prezes Merlin.pl, sklepu internetowego przejętego niedawno przez Czerwoną Torebkę, odchodzi z firmy. W ciągu pół roku Merlin.pl przeniesie się z Warszawy do Poznania.
więcej |
|
iPad Mini, Dove, UNICEF, Duracell, Volswagen - wszystkie ,,złote" reklamy prasowe z Cannes Lions 2013
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Prasa w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek iPad Mini, Dove, Land Rover, Duracell, Comedy Central i Volswagen oraz kilka kampanii społecznych.
więcej |
|
Konkurent TV Trwam ma kilka dni na powrót do walki o multipleks
Spółka Wieczorna.pl, która zgłosiła do konkursu na nadawanie na MUX-1 kanał Radiotelewizja, ma jeszcze niecały tydzień na korektę swojego wniosku koncesyjnego. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poprosiła o to, bo w pierwotnym wniosku tej firmy były błędy.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
"Newsweek" traci czytelników, "Sieci" przed "Do Rzeczy" a "Uważam Rze" na ostatnim miejscu
W kwietniu br. “Uważam Rze” po raz pierwszy w historii zanotowało niższą sprzedaż ogółem niż także wydawany przez Gremi Media “Przekrój”. Liderem wśród tygodników opinii pozostał “Gość Niedzielny”, a większość tytułów zanotowała spadki sprzedaży.
więcej
|
Koniec "Wieczorynki". TVP przeniesie bajki do TVP ABC
“Wieczorynka” w ciągu roku zniknąć ma z TVP1, bo jej widownia cały czas spada. - Nie ma dokładnego terminu, kiedy to nastąpi. Ale będziemy starali się, aby zgrało się to ze startem dziecięcej stacji TVP ABC - mówi nam Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP.
więcej
|
Krzysztof Skórzyński z "Faktów" zaśpiewał na antenie TVN (wideo)
|
Rekordowe spadki reklamowe gazet. ,,GW" i ,,Polska" 20 proc. w dół, ,,Rz" - 38 proc. (TOP10)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Związki zawodowe TVP przeciw zmianom w regulaminie wynagradzania. "Fikcyjne, wysokopłatne stanowiska"
Trzy największe organizacje związkowe działające w TVP odrzuciły proponowane przez zarząd zmiany w regulaminie wynagradzania. Zdaniem związkowców, prowadzić one będą do stworzenia “fikcyjnych, wysokopłatnych stanowisk pracy”. Rzecznik prasowy TVP temu zaprzecza.
więcej
|
|
Konkurent TV Trwam ma kilka dni na powrót do walki o multipleks
Spółka Wieczorna.pl, która zgłosiła do konkursu na nadawanie na MUX-1 kanał Radiotelewizja, ma jeszcze niecały tydzień na korektę swojego wniosku koncesyjnego. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poprosiła o to, bo w pierwotnym wniosku tej firmy były błędy.
więcej
|
|
Ambasador Niemiec: Polacy i Niemcy zbyt mało wiedzą o sobie
- Nie chcę się utożsamiać z filmem „Nasze matki, nasi ojcowie”, jednak aby oddać mu sprawiedliwość, trzeba uczciwie przyznać, że w sposób bardzo wyraźny wielokrotnie pokazuje on związek istniejący między niemiecką winą i wynikającymi z niej konsekwencjami - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rüdiger Freiherr, ambasador Niemiec w Polsce.
więcej
|
|
8,8 mln zł zysku Telewizji Polskiej w br.
Telewizja Polska w okresie od stycznia do maja br. zanotowała 8,8 mln zł zysku brutto. To wynik lepszy niż w analogicznym okresie rok wcześniej - podała spółka w komunikacie.
więcej
|
|
Jesień w Polsat Play: "997" i Bogusław Wołoszański poza granicami Polski
W jesiennej ramówce kanału Polsat Play mają znaleźć się trzy nowe programy, w tym magazyn “997. Fajbusiewicz na tropie”. Na antenie pojawi się też trzecia seria “Skarbów III Rzeczy”, która ma być realizowana częściowo poza granicami Polski.
więcej
|
|
63 proc. Polaków uważa, że TVP słusznie pokazała serial "Nasze matki, nasi ojcowie"
Prawie 63 proc. Polaków, którzy słyszeli o niemieckim serialu „Nasze matki, nasi ojcowie” nadanym w TVP, uważa decyzję stacji o jego emisji za słuszną - wynika z sondażu TNS Polska przygotowanego na zlecenie “Wiadomości” TVP1.
więcej
|
|
Halina Frąckowiak nie zgadza się z krytyką festiwalu w Opolu
Festiwal piosenki w Opolu to - moim zdaniem - wciąż najważniejsza tego typu impreza, jaka odbywa się w naszym kraju - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Halina Frąckowiak.
więcej
|
|
Finał show "Ekipa na swoim" na żywo z dwóch miast
We wtorek 25 czerwca br. Polsat pokaże finałowy odcinek programu “Ekipa na swoim”. Finał reality-show nadawany będzie na żywo z dwóch miast, a uświetnią go występy gwiazd muzyki.
więcej
|
|
Ruszyła platforma mobilna od VoodooDance i TVP
Firma VoodooDance wspólnie z TVP uruchomiła rozbudowaną aplikację mobilną typu second screen skierowaną do kibiców sportowych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cannes Lions: Grand Prix dla Dove i ,,Dumb ways to die", Lwy dla 180heartbeats i Y&R Warsaw
Aż pięć nagród Grand Prix w tegorocznym konkursie Cannes Lions zdobyła kampania „Dumb ways to die”. Lwy przyznano także agencji 180heartbeats + Jung von Matt za akcję „Rak'n'Roll Records” i Young & Rubicam Warsaw za projekt Doping TV.
więcej
|
|
iPad Mini, Dove, UNICEF, Duracell, Volswagen - wszystkie ,,złote" reklamy prasowe z Cannes Lions 2013
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Prasa w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek iPad Mini, Dove, Land Rover, Duracell, Comedy Central i Volswagen oraz kilka kampanii społecznych.
więcej
|
|
,,Nie bądź burak, jedz warzywa!" - zachęca Fundacja Allegro All For Planet (wideo)
Wystartowała ogólnopolska proekokologiczna kampania Fundacji Allegro All For Planet „Nie bądź burak, jedz warzywa!”. Twarzami akcji są Hacen Sahraoui i Rafał Rutkowski, a jej pomysł i strategię opracowała agencja IdPR (Grupa Afekt).
więcej
|
|
RMF FM i Polskie Radio sporo mniej z reklam, w górę Radio ZET i Tok FM (TOP 10)
W maju br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 1,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Kilkunastoprocentowe wzrosty wpływów reklamowych osiągnęły Radio ZET i Tok FM, za to spore spadki zanotowały RMF FM, Jedynka i Trójka.
więcej
|
|
Angela Merkel w reklamie wypożyczalni samochodów Sixt
Sixt, firma zajmująca się wypożyczaniem samochodów, zdecydowała się wykorzystać wizerunek kanclerz Niemiec w swojej nowej reklamie.
więcej
|
|
,,100 proc. gwarancji słońca" w letniej kampanii Neckermanna
Neckermann rozpoczął kampanię reklamową letnich podróży zagranicznych ze swojej oferty. Akcja obejmuje radio, prasę i internet.
więcej
|
|
Robert Downey Jr. będzie reklamował HTC
Słynny amerykański aktor, Robert Downey Jr., ma zostać twarzą nowej kampanii reklamowej producent smartfonów HTC.
więcej
|
|
Bakoma reklamuje Jogurt Naturalny Gęsty (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa Jogurtu Naturalnego Gęstego marki Bakoma. Akcję przygotowały firmy Upside i Universal McCann.
więcej
|
|
,,Początek czegoś niezwykłego" - Nestea promowana aplikacją mobilną (wideo)
W telewizji, radiu, internecie i prasie trwa kampania reklamowa napoju Nestea (Coca-Cola Poland Services). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Początek czegoś niezwykłego”, odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Starcom, Havas Engage Warsaw i RC2.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Michał Kobosko: Na rynku prasowym czeka nas fala konsolidacji
- Na rynku mediów mamy do czynienia z dreptaniem w miejscu i zakłamywaniem rzeczywistości. Redaktorzy naczelni zamiast koncentrować się na jakości produktu, muszą zajmować się restrukturyzacją, cięciem kosztów i zwalnianiem dziennikarzy - mówi nam Michał Kobosko, były szef m.in. „Wprost” i „Newsweeka”.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" z najwyższą sprzedażą wśród tygodników lokalnych
W kwietniu 2013 roku na pozycji lidera wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
więcej
|
|
Tygodniki telewizyjne: zyskały tylko ,,Teleprogramy", liderem ,,Tele Tydzień"
W kwietniu br. prawie wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Super TV”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Teleprogramy”. Liderem pozostał „Tele Tydzień”.
więcej
|
|
PiS wsparł też SDP, Niezalezna.pl oraz stowarzyszenie Semki, Ziemkiewicza i Rymkiewicza
W 2011 roku Prawo i Sprawiedliwość przekazało środki pieniężne Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, spółce wydające serwis Niezalezna.pl oraz Stowarzyszeniu Twórców dla Rzeczypospolitej. Natomiast Radio Wnet dostało od partii 73 tys. zł.
więcej
|
|
,,Vice Magazine" przeprasza za sesję z samobójstwami
W ostatnim numerze amerykańskiego „Vice Magazine” znalazła się sesja modowa inspirowana samobójstwami znanych pisarek. Po fali oburzenia pismo przeprosiło za tę publikację i usunęło zdjęcia ze swojego serwisu internetowego.
więcej
|
|
Jarosław Pachowski ponownie w radzie nadzorczej PMPG
Walne zgromadzenie akcjonariuszy Platformy Mediowej Point Group wybrało nową radę nadzorczą spółki na kolejną, trzyletnią kadencję. Oprócz czterech dotychczasowych osób zasiadać w niej będzie Jarosław Pachowski.
więcej
|
|
Prokuratura nie wszczęła śledztwa przeciw "Wprost"
Warszawska prokuratura odmówiła wszczęcia śledztwa z zawiadomienia członków spółki CAM Media w związku z publikacjami w tygodniku “Wprost” (AWR “Wprost”) dotyczącymi wygranych przez CAM Media przetargów na obsługę instytucji państwowych.
więcej
|
|
"Auto Świat" z wynikami testu salonów samochodowych
W najnowszym wydaniu tygodnika “Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), które trafia na rynek w poniedziałek 24 czerwca, opublikowane zostaną wyniki 10. testu salonów samochodowych przeprowadzonego przez tygodnik.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|