|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 14 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Fibak nie powinien grozić mediom, tylko przedstawić własną wersję (opinie)
Wojciech Fibak musi przestać walczyć z mediami i zacząć z nimi rozmawiać, przedstawiając swoją wersję wydarzeń opisanych przez „Wprost”, żeby ratować swój wizerunek - oceniają eksperci. Dla nas komentują Piotr Czarnowski, Wiesław Godzic, Eliza Misiecka i Paweł Trochimiuk.
więcej
|
Krzysztof Ibisz: Z wiekiem dziennikarz staje się bardziej wiarygodny i ciekawszy dla widza
- Obserwując amerykański i zachodnio-europejski rynek telewizyjny widać, że wiek gwiazd jest ich atutem. To potwierdza, że liczy się zarówno telewizyjne, jak i życiowe doświadczenie i że media nie są wyłącznie dla młodych - mówi nam Krzysztof Ibisz.
więcej
|
Blogerzy sami o sobie: Blogosferę dopiero czeka świetlana przyszłość (opinie)
|
Mariusz Max Kolonko podbija YouTube, bo umie ,,sprzedać" kontrowersje (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Siódma seria "Hotelu 52" jesienią w Polsacie. W obsadzie Weronika Rosati
Telewizja Polsat w piątek 14 czerwca br. rozpocznie zdjęcia do siódmego sezonu serialu “Hotel 52”. W nowej serii do obsady produkcji dołączy Weronika Rosati, nie będzie w niej natomiast Laury Samojłowicz, grającej dotąd główną rolę.
więcej
|
|
TVN24 liderem wśród kanałów tematycznych Grupy TVN, duży wzrost TTV
W maju br. liderem oglądalności wśród stacji tematycznych Grupy TVN była informacyjna TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła TTV a najwięcej stracił biznesowy kanał TVN CNBC.
więcej
|
|
"Kawa czy herbata?" w wakacje tylko w piątki
“Kawa czy herbata?” w lipcu i sierpniu br. nie zniknie z anteny TVP1, ale będzie nadawana tylko w piątki - przez godzinę. Poszczególne wydania będą emitowane z różnych miast w naszym kraju.
więcej
|
|
Prezes TVP przeciwko zamknięciu greckiej telewizji publicznej
Juliusz Braun, prezes Telewizji Polskiej, znalazł się w gronie sygnatariuszy specjalnego oświadczenia, popierającego protest szefa EBU przeciw zamknięciu mediów publicznych w Grecji.
więcej
|
|
Magdalena Błaszczyk dyrektorem u nadawcy Tele 5 i Polonii 1
Magdalena Błaszczyk, była wicedyrektor programowa TV Puls, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. operacyjnych w spółce Polcast Television.
więcej
|
|
TVP Seriale, Kino Polska i AXN na czele kanałów filmowych
W maju 2013 roku wśród kanałów filmowych liderem został stacja TVP Seriale, która zanotowała także największy wzrost w zestawieniu. Na podium znalazły się jeszcze Kino Polska i AXN.
więcej
|
|
Nina Cieślińska poprowadzi "Parszywą 13" w Rbl.TV
W piątek 21 czerwca br. na antenie kanału Rbl.TV zadebiutuje Nina Cieślińska. Prezenterka poprowadzi nowy muzyczny magazyn “Parszywa 13”.
więcej
|
|
Vectra oferuje nowy dekoder HD Motoroli
Sieć kablowa Vectra poszerzyła swoją ofertę o nowy dekoder HD wyprodukowany przez firmę Motorola.
więcej
|
|
UPC wyłącza cztery kanały. Będą nowości
Sieć kablowa UPC Polska 31 lipca br. wyłączy z oferty cztery kanały telewizyjne. Operator zapowiada jednak, że niebawem dołączy nowe stacje.
więcej
|
|
W lipcu najdroższe reklamy w TVP za 34,5 tys. zł
W lipcowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są bloki reklamowe między „Wiadomościami”, „Sportem” i „Pogodą” oraz przed wieczornymi filmami w niedzielę w TVP. Ceny spotów zmalały w skali roku o 2 proc.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Dwa miesiące TV Republika na rynku. Co dalej? Czy przyjdą reklamodawcy?
Mijają dwa miesiące od debiutu TV Republika, który odbił się głośnym echem w branży. Niewątpliwą zaletą nowego kanału jest fakt, że jest on adresowany do węższej grupy celowej niż inne kanały informacyjno-publicystyczne - pisze Maciej Marek z OMD.
więcej
|
|
Robert Makłowicz i Henio z Krysią reklamują ,,sezon na pomidory" w Tesco (wideo)
W nowej kampanii hipermarketów Tesco reklamowana jest oferta polskich pomidorów. Akcję, której twarzami są Robert Makłowicz, Henio i Krysia, przygotowały i realizują firmy PZL oraz MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
,,Owoc kultury" Frugo pojawił się na muralach
W ramach kampanii Frugo (FoodCare) pod hasłem „Owoc kultury” w Warszawie i Krakowie wykonano murale ze sloganami „Humanizm Wam w duszę” czy „Kwiatek Ci w rękę Jadziu”. Zajęli się tym miejscy writerzy we współpracy z agencją Media Stars Polska.
więcej
|
|
Magdalena Cybula za Tomasza Przybka w zarządzie Apelli
Magdalena Cybula została nowym wiceprezesem agencji reklamowej Apella. Zastąpiła na tym stanowisku Tomasza Przybka, który chce skoncentrować się na zarządzaniu wydawnictwem Fratria (jest jego prezesem).
więcej
|
|
Anna Przybylska w piknikowej kampanii Limango.pl
Ruszyła letnia kampania reklamowa internetowego klubu zakupowego Limango.pl z udziałem Anny Przybylska, ambasadorki serwisu. Akcję przygotował dział marketingu Limango Polska wspólnie z agencją Republic.
więcej
|
|
,,Koniec ery rozmrażania" reklamuje lodówki Samsung Cool (wideo)
W telewizji, internecie, prasie i sklepach ruszyła kampania reklamowa nowych lodówek Samsung Cool. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Koniec ery rozmrażania”, przygotowały firmy Cheil, Starcom i Havas PR Warsaw.
więcej
|
|
Kostiumy Gatta Swimwear reklamowane na outdoorze
Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa nowej kolekcji kostiumów kąpielowych Gatta Swimwear. Akcję ich producent, firma Ferax, przygotowała wspólnie z domem mediowym Arena Media.
więcej
|
|
Łukasz Pawłowski social media directorem Brainjuice Group
Łukasz Pawłowski został social media directorem Brainjuice Group. Będzie także kierował działem Future PR i będzie odpowiedzialny za budowanie strategii w mediach społecznościach dla klientów grupy.
więcej
|
|
Łukasz Kukwa: z agencji SMVG do Value Media
Do zespołu domu mediowego Value Media dołączył Łukasz Kukwa, obejmując stanowisko digital analytics master. Wcześniej pracował w domu mediowym Starcom i agencji Cube Group.
więcej
|
|
Suzanne Powers nowym szefem strategii McCann Worldgroup
Suzanne Powers, global strategy officer w agencji Crispin Porter + Bogusky, przechodzi do McCann Worldgroup.
więcej
|
|
Maybellinetrends.pl w nowej odsłonie
Ruszył nowy, oficjalny serwis marki Maybelline New York w Polsce. Witrynę przygotowała agencja MRM.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
PKP donosi na wydawcę ,,Wprost" do CBA
Według „Gazety Finansowej” Michał M. Lisiecki, prezes wydającej „Wprost” spółki PMPG, proponował Totalizatorowi Sportowemu i PKP usługi reklamowe po zawyżonych cenach w zamian za odpowiednie artykuły o firmach w tygodniku. PMPG już pozwała prezesa TS.
więcej
|
|
Edipresse zmienia "Poradnik Domowy". Ma konkurować z "Claudią" i "Olivią"
Wydawnictwo Edipresse Polska przekształci kupiony w lutym “Poradnik Domowy” w magazyn poradnikowy o charakterze premium. - Chcemy tchnąć w ten tytuł nowe życie - zapowiada Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse.
więcej
|
|
Wniosek o odwołanie Skowrońskiego i Bochwic. "Rujnujcie naszą wiarygodność"
Władze Oddziału Warszawskiego SDP wezwały Krzysztofa Skowrońskiego, który jest prezesem zarządu głównego stowarzyszenia, do ustąpienia ze stanowiska. Ten sam apel dotyczy Teresy Bochwic, członkini zarządu. - Wasza obecność we władzach rujnuje wiarygodność SDP i jego członków - napisano w oficjalnym oświadczeniu.
więcej
|
|
,,Motor" i ,,TopGear" liderami wśród pism motoryzacyjnych
W I kwartale br. wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei wśród miesięczników pozycję lidera utrzymał „TopGear”, a najwięcej zyskało „Auto-Moto”.
więcej
|
|
Marek Król nie współpracował z SB. "Wygram z Urbanem i wyczyszczę internet"
Sąd Okręgowy w Warszawie oczyścił Marka Króla, twórcę i byłego redaktora naczelnego tygodnika “Wprost” z zarzutu współpracy ze służbami bezpieczeństwa w PRL-u.
więcej
|
|
Lis: degrengolada Skowrońskiego, szantaż Janeckiego. Popierają PiS, by wrócić do TVP i PR
Zdaniem Tomasza Lisa prawicowi dziennikarze wspierają PiS, żeby po ewentualnym przejęciu władzy przez tę partię wrócić do mediów publicznych. Środki otrzymane od PiS przez Radio Wnet to według Lisa „żałosny sponsoring”.
więcej
|
|
"Computerworld" z 1000. wydaniem i aplikacją mobilną
W czwartek 13 czerwca br. ukazało się tysięczne wydanie miesięcznika “Computerworld” (IDG Poland). Z tej okazji tytuł pojawił się też w wersji mobilnej.
więcej
|
|
,,Mazowieckie To i Owo" nagrodzone
Tygodnik „Mazowieckie To i Owo” został laureatem Nagrody Pro Publico Bono im. Bolesława Wierzbiańskiego dla mediów lokalnych, które mają największe dokonania na polu promowania wartości obywatelskich.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook wprowadza hashtagi. "Świetny ruch porządkujący wszystkie dyskusje"
Wprowadzenie hashtagów na Facebooku to świetny ruch, który uporządkuje wszystkie dyskusje użytkowników tego największego na świecie serwisu społecznościowego - pisze Norbert Kilen, strategy director agencji Think Kong.
więcej
|
|
Strony źle skonfigurowane dla smartfonów spadną w Google
Najnowsze zmiany w algorytmach wyszukiwania Google mają sprawić, że strony źle przygotowane pod kątem przeglądania na smartfonach mogą znaleźć niżej w wynikach.
więcej
|
|
Wielka Brytania przyjrzy się podatkom Google
Brytyjska Komisja Finansów Publicznych (PAC) zaleciła tamtejszemu urzędowi podatkowemu, by zbadał sprawę wyjątkowo niskich podatków płaconych przez Google w Zjednoczonym Królestwie.
więcej
|
|
6 proc. polskich internautów odwiedza strony o diecie, Vitalia.pl liderem
Średnio niemal 6 proc. internautów przynajmniej raz w miesiącu wchodzi na strony dotyczące diety, odchudzania i fitnessu. Najchętniej odwiedzany jest portal Vitalia.pl - wynika z badania Megapanel PBI/Gemius.
więcej
|
|
,,Bloguj z przyjemnością" - Bloog.pl reklamowany w nowej wersji
Należący do Wirtualnej Polski serwis blogowy Bloog.pl został udostępniony w nowej odsłonie. Będzie to wspierać kampania reklamowa obejmująca internet i prasę.
więcej
|
|
Home.pl partnerem Legii Warszawa
Świeżo upieczony mistrz Polski w piłce nożnej, Legia Warszawa, nawiązał współpracę z serwisem hostingowym Home.pl.
więcej
|
|
Marcin Pery: obecne regulacje dotyczące cookies długo się nie utrzymają
Narzucone przez Prawo telekomunikacyjne przepisy dotyczące cookies w aktualnej formie są uciążliwe dla internautów. Szczególnie irytujące są dla tych, którzy – dbając o swoją prywatność – nie pozwalają na zapisywanie „ciasteczek” na swoim komputerze, więc muszą ostrzeżenia o nich czytać i akceptować przy każdym wejściu na daną stronę. Dlatego, zdaniem prezesa Redefine, spółki odpowiedzialnej za działania internetowe grupy Polsat, obecne regulacje długo się nie utrzymają.
więcej
|
|
Maybellinetrends.pl w nowej odsłonie
Ruszył nowy, oficjalny serwis marki Maybelline New York w Polsce. Witrynę przygotowała agencja MRM.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|