|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 12 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Sandak szefem TAI, Tomasz Sygut za Jana Szula na czele TVP Info
Tomasz Sandak, dotąd wiceszef „Wiadomości”, zostanie p.o. dyrektorem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, która zostanie utworzona w TVP od lipca br. Nadzór nad kanałem TVP Info przejmie z kolei Tomasz Sygut, który zastąpi Jana Szula.
więcej |
|
Grecja zamyka państwowe media. Protestuje Europejska Unia Nadawców
Grecja zdecydowała się zawiesić działalność publicznego radia i telewizji, aby ratować państwowe finanse. Do protestów przeciw zawieszeniu programu włączyła się Europejska Unia Nadawców (EBU).
więcej |
|
Polska reklama w tym roku ostro w dół, ale w 2014 r. ma zyskać 6 proc.
W br. wartość polskiego rynku reklamowego zmaleje o 6 proc., natomiast w 2014 roku już urośnie, też o 6 proc. - prognozuje Dom Inwestycyjny PKO BP. Dla akcji TVN rekomenduje kupno, a dla akcji Cyfrowego Polsatu - trzymanie.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
A+E Networks postawi na rozwój. Będą kolejne kanały?
Izabella Wiley, dyrektor generalna A+E Networks w Polsce, planuje zwiększyć dystrybucję i oglądalność kanałów koncernu i poszerzyć ich ofertę programową. Nadawca rozważy też wprowadzenie do naszego kraju kolejnych stacji.
więcej
|
|
Tomasz Lis stracił 600 tys. widzów, hitem Katarzyna Figura
Program “Tomasz Lis na żywo” w sezonie 2012/2013 oglądało w TVP2 o 570 tys. widzów mniej niż serię nadawaną rok temu. Stacja w paśmie talk-show pozostała liderem rynku - wpływy reklamowe wyniosły 20 mln zł.
więcej
|
|
Tomasz Sandak szefem TAI, Tomasz Sygut za Jana Szula na czele TVP Info
Tomasz Sandak, dotąd wiceszef „Wiadomości”, zostanie p.o. dyrektorem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, która zostanie utworzona w TVP od lipca br. Nadzór nad kanałem TVP Info przejmie z kolei Tomasz Sygut, który zastąpi Jana Szula.
więcej
|
|
Dominik Libicki prezesem Cyfrowego Polsatu do 2016 r.
Dominik Libicki pozostanie prezesem Cyfrowego Polsatu przez kolejne trzy lata. Na następną kadencję powołała go we wtorek rada nadzorcza spółki.
więcej
|
|
Polo TV i Eska TV liderami wśród kanałów muzycznych, Viva z największym spadkiem
W maju br. liderem oglądalności wśród stacji muzycznych został kanał Polo TV. Z kolei wśród młodych widzów na pierwsze miejsce awansowała Eska TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał iTV, najwięcej straciła Viva Polska.
więcej
|
|
,,Pierwsza miłość" straciła 320 tys. widzów. 186 mln zł z reklam
Serial „Pierwsza miłość” w zakończonym właśnie sezonie oglądało średnio 2,29 mln osób, o 320 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Polsat w czasie emisji produkcji był liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 186,4 mln zł.
więcej
|
|
Puls2 od lipca przez całą dobę
Naziemny kanał Puls2 od lipca br. będzie nadawać przez całą dobę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat News liderem wśród kanałów tematycznych Grupy Polsat
W maju br. liderem oglądalności wśród stacji tematycznych Grupy Polsat był Polsat Sport. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Biznes, z najwięcej stracił Polsat Sport. Na piątym miejscu uplasował się Polsat Sport News.
więcej
|
|
Wakacyjne "Pytanie na śniadanie": nietypowe pary i twórca "Polimaty"
Telewizyjna Dwójka w lipcowe i sierpniowe soboty nadawać będzie wakacyjne wydania programu “Pytanie na śniadanie”. W magazynie pojawią się specjalne cykle Katarzyny Burzyńskiej i Radka Koterskiego, autora vloga “Polimaty”.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z ofertą dla osób tracących telewizję analogową
W związku z zaplanowanym na 17 czerwca br. kolejnym etapem wyłączeń telewizji analogowej Cyfrowy Polsat przygotował dla klientów promocyjne oferty płatnej telewizji naziemnej i satelitarnej pod hasłem „Super Okazja”.
więcej
|
|
Festiwal Opole 2013 w telewizji hybrydowej TVP
We wtorek 11 czerwca br. Telewizja Polska uruchomiła kolejną aplikację na platformie hybrydowej - serwis poświęcony Krajowemu Festiwalowi Piosenki Polskiej Opole 2013.
więcej
|
|
Co dalej z serialem "Gra o tron"? "Dziesięć sezonów byłoby przesadą"
Producent serii "Gra o tron", David Benioff ujawnił, że twórcy serialu nie zamierzają kręcić nowych odcinków w nieskończoność, niezależnie od inwencji autora sagi "Pieśń lodu i ognia", George'a R.R. Martina. Problemem są również dorastający dziecięcy aktorzy.
więcej
|
|
Puchar Konfederacji w trzech kanałach TVP (plan transmisji)
Telewizja Polska na trzech swoich antenach i w internecie transmitować będzie mecze piłkarskiego Pucharu Konfederacji, który rozgrywany będzie między 15 a 30 czerwca br. na stadionach Brazylii.
więcej
|
|
Izabella Wiley: Polska jest priorytetowym rynkiem dla A+E Networks UK
Z Izabellą Wiley rozmawiamy o planach A+E Networks w Polsce, lokalnych produkcjach i rynku stacji tematycznych.
więcej
|
|
Rusza platforma Orange w Rumunii
W czerwcu br. operator telekomunikacyjny Orange uruchomi w Rumunii platformę cyfrową. W jego ofercie znajdzie się 94 kanałów telewizyjnych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polska reklama w tym roku ostro w dół, ale w 2014 r. ma zyskać 6 proc.
W br. wartość polskiego rynku reklamowego zmaleje o 6 proc., natomiast w 2014 roku już urośnie, też o 6 proc. - prognozuje Dom Inwestycyjny PKO BP. Dla akcji TVN rekomenduje kupno, a dla akcji Cyfrowego Polsatu - trzymanie.
więcej
|
|
Zwierzęta w reklamach najskuteczniej promują płatki śniadaniowe, a najsłabiej sprzęt domowy
Obecność maskotek zwierzęcych w reklamach prasowych najlepiej działa w kampaniach płatków śniadaniowych, a najsłabiej w kampaniach sprzętu domowego - wynika z badania SWPS. Najbardziej pozytywnie kojarzą się lew, lis i sowa.
więcej
|
|
,,Ten smak nie jest kwestią przypadku" w reklamie ketchupu Pudliszki (wideo)
Pod hasłem „Pudliszki. Ten smak nie jest kwestią przypadku” ruszyła kampania reklamowa ketchupu Pudliszki (HJ Heinz Polska). Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Bomaye i Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Wyjątkowy efekt" reklamuje miksery i blendery Bosch ErgoMixx
W prasie, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa mikserów i blenderów ErgoMixx marki Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Akcję, prowadzoną pod hasłem „ErgoMixx - wyjątkowy efekt”, przygotowały agencje Adwertajzing i Insignia.
więcej
|
|
Wybrano najbrzydsze reklamy outdoorowe w Polsce (foto)
W facebookowym konkursie stowarzyszenia Miasto Moje a w Nim za najbrzydszą reklamę zewnętrzną w Polsce uznano kompozycję plakatów na budynku w Olsztynie. Wyróżnienia przyznano reklamom na willi Poraj w Zakopanem i hotelu Forum w Krakowie.
więcej
|
|
Piotr Zajlich dyrektorem kreatywnym w San Markos
Piotr Zajlich objął stanowisko creative & strategic director w agencji San Markos. Będzie zarządzał działem kreacji wraz z Andrzejem Kownackim, który awansował na to stanowisko w 2011 roku.
więcej
|
|
Ireneusz Sztejmer i Bartosz Kowalski w Cube Group
W maju br. pracę w Cube Group rozpoczęli Ireneusz Sztejmer i Bartosz Kowalski. Sztejmer objął funkcję sales managera, a Kowalski - key account managera.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|