|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 11 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Blogerzy sami o sobie: Blogosferę dopiero czeka świetlana przyszłość (opinie)
- Blogi powstają z pasji ich twórców, ale też są po prostu efektem nieograniczonego dostępu do internetu. Da się na nich zarobić duże pieniądze - to opinia polskich blogerów. Mówią dla nas: Kasia Tusk, Natalia Hatalska, Artur Kurasiński, Andrzej Tucholski, Tomasz Tomczyk oraz Michał Stępień.
więcej
|
Mariusz Max Kolonko podbija YouTube, bo umie ,,sprzedać" kontrowersje (opinie)
W ciągu 7 miesięcy kanał Mariusza Maxa Kolonki na YouTubie zyskał 172 tys. subskrybentów i osiągnął 11 mln wyświetleń. Kolonko zanotował o wiele lepszy start na portalu niż Szymon Majewski i Jerzy Urban. Komentują: Stanisław M. Stanuch, Michał Brański i Łukasz Skalik.
więcej
|
Interaktywni krytykują mBank: słabe logo, wady w serwisie
|
Gremi Media tnie etaty. Pracownicy zostaną współpracownikami
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Izabella Wiley szefem polskiego biura A+E Networks UK
Izabella Wiley, była szefowa polskiego oddziału Viacomu, została dyrektorem generalnym polskiego biura firmy A+E Networks UK, które właśnie utworzono w Warszawie. Do zespołu dołączyła także Agnieszka Szozda.
więcej
|
|
TOPtrendy z mniejszą widownią. 23 mln zł z reklam
Tegoroczny festiwal TOPtrendy obejrzało o 410 tys. mniej widzów niż ubiegłoroczny, ale Polsat w czasie transmisji pozostał liderem rynku. - Wynik był satysfakcjonujący - zapewnia nas Marcin Perzyna, szef imprezy.
więcej
|
|
Krzysztof Ibisz: Z wiekiem dziennikarz staje się bardziej wiarygodny i ciekawszy dla widza
- Obserwując amerykański i zachodnio-europejski rynek telewizyjny widać, że wiek gwiazd jest ich atutem. To potwierdza, że liczy się zarówno telewizyjne, jak i życiowe doświadczenie i że media nie są wyłącznie dla młodych - mówi nam Krzysztof Ibisz.
więcej
|
|
Ruszyły zdjęcia do czwartej serii "Prawa Agaty"
Telewizja TVN w poniedziałek rozpoczęła zdjęcia do czwartego sezonu serialu “Prawo Agaty” z Agnieszką Dygant w roli głównej. Widzowie nowe odcinki zobaczą w jesiennej ramówce stacji.
więcej
|
|
TVP kręci 10. sezon "Ojca Mateusza", Artur Żmijewski reżyserem
Telewizja Polska realizuje 10. sezon “Ojca Mateusza”. Zdjęcia do produkcji potrwają do początku lipca br., a nowe odcinki widzowie TVP1 zobaczą jesienią br.
więcej
|
|
Najsłabszy w historii wynik TVP2, a najlepszy - TVN7. Polsat nowym liderem
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Agnieszka Popielewicz i Marcin Cejrowski gospodarzami "Polsat by night"
Polsat w najbliższy czwartek pokaże pilotowy odcinek programu “Polsat by night”, w którym prezentowane będą relacje z imprez i wywiady z gwiazdami. Jego gospodynią będzie Agnieszka Popielewicz, której pomagać ma Marcin Cejrowski.
więcej
|
|
Niewidomi i niesłyszący kontra KRRiT
Organizacje działające na rzecz dostępności internetu i telewizji dla niepełnosprawnych uważają, że zawarte między nadawcami i KRRiT porozumienie dotyczące udogodnień dla niesłyszących i niewidomych w telewizji łamie prawa tych osób.
więcej
|
|
,,Rodzinka.pl" straciła 410 tys. widzów. 18 mln zł z reklam
Czwarta seria „Rodzinki.pl”, w porównaniu do emitowanej jesienią ub.r. trzeciej straciła 410 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji produkcji była wiceliderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 17,5 mln zł.
więcej
|
|
Kanały premium: Canal+ Family liderem, Canal+ i HBO z taki samym udziałem
W maju 2013 roku - wśród kanałów premium - najchętniej oglądana była nowa stacja Canal+ Family - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. Canal+ i HBO zanotowały w zeszłym miesiącu identyczny wynik.
więcej
|
|
Trzecia edycja "The Voice of Poland" bez Justyny Steczkowskiej
Justyna Steczkowska nie będzie trenerką w trzeciej edycji programu “The Voice of Poland”, która ma trafić na antenę TVP2 jesienią br. Piosenkarka swoją decyzję tłumaczy sprawami osobistymi i zawodowymi.
więcej
|
|
"The Spark" - nowy serial science fiction HBO
Twórca serialu "Last Resort" Karl Gajdusek przygotuje produkcje science fiction dla stacji HBO.
więcej
|
|
"Dziwne przygody Koziołka Matołka" w MiniMini+
Kanał MiniMini+ w lipcu br. rozpocznie emisję kultowego serialu animowanego pt. „120 przygód Koziołka Matołka”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Będę brał Cię" - Piotr Adamczyk jako hip-hopowiec reklamuje kredyt w eurobanku (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa kredytu gotówkowego w eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka. W akcji - przygotowanej przez firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom - aktor wciela się w rolę hip-hopowca.
więcej
|
|
,,Poznaj nas na nowo" w kampanii mBanku (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej odsłony mBanku. Akcję - obejmującą telewizję, kina, internet, prasę i outdoor - przygotowały i realizują firmy Grey Group, Film Produkcja i Mindshare Polska.
więcej
|
|
5 blogerów z Martyną Wojciechowską promuje Orange Travel
Ruszyła Misja Orange Travel, w której wspólnie z Martyną Wojciechowską bierze udział 5 blogerów: Matylda „Segritta” Kozakiewicz, Eliza „Fashionelka” Wydrych, Krzysztof Gonciarz, Remigiusz „Rock” Maciaszek oraz Tomek „Kominek” Tomczyk.
więcej
|
|
Netizens Peppermint dzieli się na dom produkcyjny Netizens i agencję reklamową Peppermint
Agencja interaktywna Netizens Peppermint przekształca się w dwie odrębne, ale ściśle współpracujące ze sobą firmy: interaktywny dom produkcyjny Netizens i agencję reklamową Peppermint.
więcej
|
|
,,Zacznij działać!" w kampanii Nivea Men Originals (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa kremu Nivea Men Originals. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Draft FCB + Ad Fabrika, Opcom i MEC.
więcej
|
|
Maria Jodłowska i Natalia Pryzowicz: z DDB Warszawa do Next
Tworzące team kreatywny Maria Jodłowska i Natalia Pryzowicz dołączyły do agencji Next. Poprzednio pracowały wspólnie w DDB Warszawa.
więcej
|
|
Zott Belriso reklamowany jako ,,ryż na mleku nr 1 w Polsce" (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa ryżu na mleko Zott Belriso. Akcję przygotowały agencja Pahnke i dom mediowy Carat Polska.
więcej
|
|
Europejskie Forum Nowych Idei wsparte reklamami (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa Europejskiego Forum Nowych Idei. Akcję przygotowała agencja Walk Creative wspólnie z zespołem marketingu i komunikacji Forum.
więcej
|
|
,,Pochwal się gdzie mieszkasz" - zachęcają Myślenice (wideo)
W internecie i na outdoorze trwa kampania promująca Myślenice oparta na spocie pod hasłem „Pochwal się gdzie mieszkasz”. Produkcją reklamy zajęła się firma Image Pro.
więcej
|
|
,,Orzeźwiający Patrol" samplingowo promuje piwo Redd's
Trwa kampania samplingowa wspierająca wprowadzenie grapefruitowo-ananasowej wersji piwa Redd’s (Kompania Piwowarska). Za przygotowanie i realizację akcji - prowadzonej pod hasłem „Orzeźwiający Patrol Redd’sa” - odpowiada agencja IQ Marketing.
więcej
|
|
,,Budujemy" w kampanii Poznań City Center
Rusza pierwsza odsłona kampanii reklamowej powstającego obecnie centrum handlowego Poznań City Center. Akcję, obejmującą internet i outdoor, przygotowały firmy GPD Advertising, Wide Open i Simplicity.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tomasz Terlikowski rezygnuje, "Hipster prawica" na czele "Frondy"
Tomasz Terlikowski zrezygnował z kierowania kwartalnikiem “Fronda” (Fronda). Nowym redaktorem naczelnym został Mateusz Matyszkowicz, reprezentujący konserwatywne środowisko określające się mianem “Hipster prawicy”.
więcej
|
|
Spada sprzedaż magazynów męskich. ,,Men's Health" liderem
W I kwartale 2013 roku wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo”. Liderem zestawienia pozostał „Men's Health”.
więcej
|
|
Brytyjski ,,The Times" zwalnia dziennikarzy
Kierownictwo brytyjskiego dziennika „The Times” rozpoczyna walkę z problemami finansowymi tytułu. W najbliższych tygodniach zwolniona zostanie jedna dziesiąta redakcji.
więcej
|
|
Ringier Axel Springer Polska wprowadza pakiety reklamowe na tablety
W ofercie biura reklamy Ringier Axel Springer Polska pojawiły się pakiety obejmujące wydania na tablety trzech tytułów - tygodnika “Newsweek Polska”, miesięcznika biznesowego “Forbes” i miesięcznika “Auto Świat Magazyn”.
więcej
|
|
Radosław Sikorski podpisał ugodę z ,,Pulsem Biznesu"
Radosław Sikorski oraz wydawca „Pulsu Biznesu” zawarli ugodę w procesie o antysemickie wpisy na forum internetowym magazynu, dotyczące Ministra Spraw Zagranicznych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|