Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 6 Czerwca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Blogerzy silniejsi od dziennikarzy? (opinie)

- Blogerzy są coraz częściej postrzegani jako grupa silniejsza nawet od dziennikarzy, a blogi z mało znaczącego fenomenu stały się opiniotwórczym medium - uważają eksperci ds. komunikacji. Są jednak też głosy krytyczne. Zdaniem niektórych, „złota era” blogerów minęła. więcej

 
TVN24 po raz pierwszy w historii wyprzedziła TVP Info

W maju br. po raz pierwszy w historii kanał TVN24 miał wyższą średnią oglądalność od TVP Info, którego widownia zmalała o 20 proc. Zdaniem Telewizji Polskiej jej kanał traci z powodu cyfryzacji. więcej

 
Włodzimierz Schmidt: Internet zaczyna dominować we wszystkich sferach naszego życia

- Reklamodawcy wierzą w to, że właśnie internet jest platformą dającą najbardziej skuteczne dotarcie z przekazem marketingowym do konsumenta - mówi nam Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Polskapresse poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista / Starszy Specjalista ds. sprzedaży

X Concept poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Firma mediowa poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania

Heads Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Agencja Mediowa MEC poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner Buyer

Firma marketingowa poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

STARS Sp. z o.o. (Ebiquity) poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Mindshare Polska poszukuje osoby na stanowisko
Performance Marketing Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Kuba Wojewódzki" stracił widzów, ale jest liderem. 20 mln zł z reklam

14. sezon programu „Kuba Wojewódzki” - w porównaniu z emitowaną rok wcześniej 12. edycją - stracił 170 tys. widzów. W czasie emisji formatu TVN pozostała jednak liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,4 mln zł. więcej

 
Martyna Wojciechowska: W przestrzeni internetowej jestem po prostu sobą

- Siła blogowania polega m.in. na tym, że ludzie blogują ze zwyczajnej potrzeby pisania o czymś, co jest dla nich ważne, zabawne, ale też często trudne. Bywa przecież, że blog staje się swego rodzaju terapią dla piszącego - mówi Wirtualnemedia.pl Martyna Wojciechowska, podróżniczka, pisarka, szefowa „National Geographic Polska” oraz... blogerka. więcej

 
"Julia 2" miała ponad milion wyświetleń, TVN planuje kolejne seriale do sieci

Internetowy miniserial TVN “Julia 2” został wyświetlony w serwisie tvn player ponad milion razy - wynika z danych udostępnionych przez TVN. Stacja planuje kolejne produkcje przeznaczone wyłącznie do internetu. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Nowe logo i system transakcyjny mBanku. 100 mln złotych na rebranding

10 czerwca br. ruszy zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa promująca nowy mBank. Akcja potrwa 2 miesiące i będzie kosztować 12 mln złotych. We wtorek ruszył nowy serwis transakcyjny mBanku oraz pokazano nowe logo. więcej

Agnieszka Szulim poprowadzi "Dzień dobry TVN"

Agnieszka Szulim prowadzić będzie wakacyjne wydania “Dzień dobry TVN”. Prezenterka w nowej roli zadebiutuje 14 czerwca br. w duecie z Bartoszem Węglarczykiem. więcej

Robert Kozyra odchodzi z "Mam talent!"
Cropp: Nasza odzież była szyta w Bangladeszu
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN24 po raz pierwszy w historii wyprzedziła TVP Info

W maju br. po raz pierwszy w historii kanał TVN24 miał wyższą średnią oglądalność od TVP Info, którego widownia zmalała o 20 proc. Zdaniem Telewizji Polskiej jej kanał traci z powodu cyfryzacji. więcej

 
,,Kuba Wojewódzki" stracił widzów, ale jest liderem. 20 mln zł z reklam

14. sezon programu „Kuba Wojewódzki” - w porównaniu z emitowaną rok wcześniej 12. edycją - stracił 170 tys. widzów. W czasie emisji formatu TVN pozostała jednak liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,4 mln zł. więcej

 
Martyna Wojciechowska: W przestrzeni internetowej jestem po prostu sobą

- Siła blogowania polega m.in. na tym, że ludzie blogują ze zwyczajnej potrzeby pisania o czymś, co jest dla nich ważne, zabawne, ale też często trudne. Bywa przecież, że blog staje się swego rodzaju terapią dla piszącego - mówi Wirtualnemedia.pl Martyna Wojciechowska, podróżniczka, pisarka, szefowa „National Geographic Polska” oraz... blogerka. więcej

 
"Julia 2" miała ponad milion wyświetleń, TVN planuje kolejne seriale do sieci

Internetowy miniserial TVN “Julia 2” został wyświetlony w serwisie tvn player ponad milion razy - wynika z danych udostępnionych przez TVN. Stacja planuje kolejne produkcje przeznaczone wyłącznie do internetu. więcej

 
DVB-T: TVP1 i Polsat liderami, rośnie ATM Rozrywka

Wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej w maju 2013 roku najchętniej oglądana była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Najwyższy wynik wśród stacji powstałych na potrzeby DVB-T odnotował kanał Puls 2. więcej

 
TVN przegrała dwie sprawy podatkowe z NSA, a jedną wygrała

Spółka TVN przegrała w Naczelnym Sądzie Administracyjnym dwie sprawy podatkowe związane z transakcją nabycia udziałów w spółce ITI Neovision będącej operatorem platformy N. TVN wygrała za to sprawę dotyczącą kosztów zakupu dekoderów. więcej

 
Główne stacje porozumiały się ws. napisów dla niesłyszących i audiodeskrypcji

Najwięksi nadawcy telewizyjni, którzy mają swoje kanały w naziemnej telewizji cyfrowej, podpisali porozumienie dotyczące realizacji udogodnień dla osób niesłyszących i niewidzących w swoich programach.   więcej

 
TVP zerwała współpracę z Wojciechem Fibakiem

Wojciech Fibak nie będzie już komentował meczów tenisowych w TVP. Współpracę zakończono z uwagi na zamieszanie wokół artykułu o Fibaku zamieszczonym we „Wprost”. więcej

 
Justin Theroux jako burmistrz w "The Leftovers", nowym serialu HBO

Justin Theroux zagra główną rolę w nowym serialu stacji HBO "The Leftovers". więcej

 
Dzień Muzyki w Canal+

21 czerwca br. Canal+ będzie świętować na swojej antenie Dzień Muzyki. Ramówkę wypełnią koncerty i filmy muzyczne. więcej

 
CNN liderem wśród kanałów informacyjnych i mediów biznesowych

CNN jest najpopularniejszym kanałem informacyjnym i medium biznesowym w Europie - wynika z badania EMS przygotowanego przez Ipsos. więcej

 
,,Anthony Bourdain: bez rezerwacji 8" od czerwca na antenie Kuchni+

25 czerwca 2013 na antenie Kuchni+ wystartuje ósma seria kulinarnego programu „Anthony Bourdain: bez rezerwacji”. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM rozstało się z Wawrzyńcem Sierosławskim

Radio RMF FM zakończyło współpracę z realizatorem dźwięku Wawrzyńcem Sierosławskim, który z rozgłośnią związany był od 1994 roku. więcej

 
Reklama  
 
Polskie media i rozrywka będą rosły o 3,2 proc. rocznie dzięki internetowi

Przez najbliższe 4 lata wartość polskiego rynku mediów i rozrywki będzie zwiększać się o 3,2 proc. rocznie, w 2017 roku osiągając poziom11,4 mld dolarów - prognozuje PwC. Najbardziej zyska na wartości internet, za to stracą prasa i płatna telewizja. więcej

 
10 najpopularniejszych reklam na YouTube: Dove przed Evian, Call of Duty i Pepsi (wideo)

W ciągu ostatniego roku najwięcej odtworzeń na YouTube zanotowała reklama „Dove Sketches”. Kolejne miejsca zajęły spot Turkish Airlines z Kobe Bryantem i Leo Messim oraz reklamy Evian, Call of Duty, Pepsi i Internet Explorera. więcej

 
Żubr reklamowany jako ,,wywarzony z natury" (wideo)

Startuje nowa kampania reklamowa piwa Żubr (Kompania Piwowarska), pod hasłem „Wywarzony z natury”. Akcję przygotowały firmy Paralotna, Tequila\Polska, Focus Advantage, Kalicińscy.com, Starcom i Alert Media Communications. więcej

 
Cristiano Ronaldo twarzą marki Herbalife

Firma Herbalife została sponsorem Cristiano Ronaldo, portugalskiego piłkarza Realu Madryt. W ramach 5-letniej umowy będzie mogła wykorzystywać jego wizerunek w swoich działaniach reklamowych. więcej

 
Alior Bank promuje platformę walutową Alior Trader. Do wygrania 100 tys. zł (wideo)

Ruszył konkurs promujący Alior Trader, internetową platformę Alior Banku do inwestycji walutowych. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy PZL, Sympatico i Maxus. więcej

 
Przestępstwa na włosach reklamują Garnier Fructis Goodbye Damage (wideo)

W telewizji i prasie zaczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek szampony Garnier Fructis Goodbye Damage. Akcję przygotowały firmy Publicis i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Headz Marketing Partner wybuduje kilkanaście nośników wielkoformatowych

Firma outdoorowa Headz Marketing Partner zamierza wybudować 10-15 nośników podświetlanych o rozmiarach 12x4 metrów w centralnych punktach dużych miast. Przeznaczy na to ok. 13 mln zł. więcej

 
,,Czas na Twój kolejny krok" w kampanii Canon (wideo)

W całej Europie ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa marki Canon pod hasłem „Czas na Twój kolejny krok”. Akcję przygotowały firmy McGarry Bowen i PHD. więcej

 
Agnieszka Klimczak, Małgorzata Drozdowska i Katarzyna Wielgołaska w Draft FCB + Ad Fabrika

Do działu kreacji Draft FCB + Ad Fabrika dołączył duet kreatywny Agnieszka Klimczak (copywriter) i Małgorzata Drozdowska (art. director) oraz art. director Katarzyna Wielgołaska, która będzie tworzyć team z Magdaleną Braniewską więcej

 
Witosław Klembowski i Paweł Chróściak w dziale mobile Interactive Solutions

Agencja Interactive Solutions wyodrębniła zespół zajmujący się segmentem mobile, który tworzą Witosław Klembowski jako mobile business manager i Paweł Chróściak jako mobile operations manager. więcej

 
Kubuś Waterrr reklamowany w magicznym basenie (wideo)

Do emisji trafił nowy spot telewizyjny wody smakowej Kubuś Waterrr (Maspex Wadowice). Przygotowały go firmy Brasil i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Gdańsk promuje się rosyjskiej telewizji

W niedzielę 9 czerwca największe stacje telewizyjne w Kaliningradzie pokażą materiały product placementowe na temat Gdańska. Przygotowano je we współpracy z agencją RedComm. więcej

 
Julia Modzelewska: z MarketShare do BrainJuice Group

Do BrainJuice Group dołączyła Julia Modzelewska, która objęła stanowisko client service director. Będzie odpowiedzialna za kontakty z kluczowymi klientami i nadzór nad działem client service. więcej

 
Prasa  
 
Magazyny people: "Show" z największym spadkiem, "Gala" zyskała najwięcej

W marcu br. trzy najpopularniejsze dwutygodniki z segmentu people zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło “Show”. Największym wzrostem pochwalić się mogła “Gala”, a “Grazia” osiągnęła najniższy wynik od debiutu. więcej

 
Tomasz Jastrun też odszedł z ,,Wprost"

Felietonista Tomasz Jastrun zakończył współpracę z tygodnikiem „Wprost” (PMPG). Uzasadnił, że nie akceptuje obecnej linii redakcyjnej pisma. więcej

 
Spadła sprzedaż wszystkich dzienników regionalnych

W kwietniu 2013 roku wszystkie dzienniki regionalne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Dziennik Wschodni”. Liderem zestawienia pozostał „Dziennik Zachodni”. więcej

 
Prasa w Ameryce ciągle słabnie

Według nowego raportu PwC „Global Entertainment and Media Outlook” amerykańscy wydawcy prasowi muszą przygotować się na dalsze spadki przychodu w najbliższych latach. więcej

 
SQN przejmuje dystrybucję książek Wydawnictwa Zwierciadło

Wydawnictwo SQN od czerwca br. przejęło dystrybucję książek wydawanych przez Wydawnictwo Zwierciadło. więcej

 
Internet  
 
Blogerzy silniejsi od dziennikarzy? (opinie)

- Blogerzy są coraz częściej postrzegani jako grupa silniejsza nawet od dziennikarzy, a blogi z mało znaczącego fenomenu stały się opiniotwórczym medium - uważają eksperci ds. komunikacji. Są jednak też głosy krytyczne. Zdaniem niektórych, „złota era” blogerów minęła. więcej

 
Włodzimierz Schmidt: Internet zaczyna dominować we wszystkich sferach naszego życia

- Reklamodawcy wierzą w to, że właśnie internet jest platformą dającą najbardziej skuteczne dotarcie z przekazem marketingowym do konsumenta - mówi nam Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska. więcej

 
Martyna Wojciechowska: W przestrzeni internetowej jestem po prostu sobą

- Siła blogowania polega m.in. na tym, że ludzie blogują ze zwyczajnej potrzeby pisania o czymś, co jest dla nich ważne, zabawne, ale też często trudne. Bywa przecież, że blog staje się swego rodzaju terapią dla piszącego - mówi Wirtualnemedia.pl Martyna Wojciechowska, podróżniczka, pisarka, szefowa „National Geographic Polska” oraz... blogerka. więcej

 
Michał Boni: możliwa prostsza regulacja dotycząca akceptacji cookies

- Jestem otwarty na powołanie wspólnie z IAB Polska zespołu roboczego, który mógłby wypracować nową, prostszą formułę regulacji dotyczących akceptacji plików cookies - powiedział podczas pierwszego dnia Forum IAB Michał Boni, minister administracji i cyfryzacji. więcej

 
60 proc. Polaków korzysta z internetu chociaż raz w tygodniu. Jak i gdzie używamy internetu?

60 proc. Polaków korzysta przynajmniej raz w tygodni z internetu wynika z badań "Internauci 2013" przeprowadzonych przez Fundację Centrum Badania Opinii Społecznej. To 4 proc. więcej niż w maju 2012 roku. Najwięcej internautów jest wśród osób wieku 18-24 lat. więcej

 
Amazon stawia na zakupy spożywcze (wideo)

Amerykański gigant handlu internetowego, Amazon, zamierza w przyszłości mocno rozwinąć usługę zakupów spożywczych. więcej

 
Coraz więcej reklam na Amazonie

Amazon chce znacząco zwiększyć swój przychód z reklam w nadchodzących latach. Można więc spodziewać się większej liczby kampanii realizowanych na stronach internetowego giganta. więcej

 
Kropki od WP.pl na Androida

Wirtualna Polska udostępniła dwie wersje gry Kropki na urządzenia z systemem operacyjnym Android - bezpłatną z reklamami oraz płatną bez reklam. więcej

 
Jak szukać informacji w internecie?

Wyszukiwanie treści w internecie stanowi obecnie codzienną czynność wykonywaną przez każdego z nas. W praktyce jednak, wielu internautów nie potrafi efektywnie korzystać ze wszystkich narzędzi i możliwości jakie oferuje nam wyszukiwarka Google, przez co tracą mnóstwo czasu na znalezienie potrzebnej informacji - pisze Marcin Pawłowski z Clearsense. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Biedronka i Lidl najbardziej zaufanymi sklepami spożywczymi, Dbam o Zdrowie liderem wśród aptek

Polacy najchętniej robią zakupy spożywcze w Biedronce i Lidlu. Szukając kosmetyków najczęściej wybieramy Rossmanna, a wśród aptek największym zaufaniem darzymy sieć Dbam o Zdrowie. Z kolei odzież najczęściej kupujemy w sklepach H&M oraz Reserved - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest. więcej

 
HSBC najcenniejszym bankiem globalnym, Wells Fargo liderem wśród banków regionalnych

W 2012 roku globalne banki osiągnęły wzrost wartości swoich marek o 23%, dzięki czemu cała kategoria znalazła się na drugim miejscu pod względem tempa wzrostu. Również banki regionalne (obecne tylko na jednym rynku) dobrze sobie radziły i łącznie osiągnęły wartość 236 mld USD, co stanowi wzrost o 15% - wynika z ósmej dorocznej edycji rankingu BrandZ Top 100, realizowanego przez Millward Brown Optimor na zlecenie Grupy WPP. więcej

 
Nie chcemy rachunków w formie elektronicznej, wolimy wersję papierową

Spośród osób, które w gospodarstwie domowym odpowiadają za opłacanie rachunków aż 77% nie jest zainteresowanych otrzymywaniem rachunków w formie elektronicznej. Przyczynami takiej postawy są: przyzwyczajenie do papierowej formy, trudności z biegłą obsługą komputera oraz brak dostępu do Internetu - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
12% Polaków używa bankowości mobilnej, na świecie w ten sposób płaci 15% konsumentów

5 proc. Polaków płaci za zakupy telefonem a bankowości mobilnej używa 12 proc. z nas . Na świecie już 15% konsumentów płaci telefonem  - wynika z badania TNS. więcej

 
Public Relations  
 
Blogerzy silniejsi od dziennikarzy? (opinie)
 
ŁubuDubu PR wypromuje MotoRaporter.com
 
Robert Borowicz szefem marketingu i PR w BNP Paribas Real Estate
 
Marta Sadluk: z Hill+Knowlton Strategies do Kolko
 
Technologie  
 
Microsoft pokazał Windowsa 8.1 (wideo)
 
Fit, Duo 13 i Pro - nowe serie komputerów Vaio od Sony (wideo)
 
Samsung Galaxy S4 Active: S4 dla aktywnych
 
Komputery Asusa z procesorami Intel Core nowej generacji
 
Plus miał na koniec I kw. 13.857 tys. klientów, przychody w dół
 
12% Polaków używa bankowości mobilnej, na świecie w ten sposób płaci 15% konsumentów
 
Kropki od WP.pl na Androida
 
Wielkie spotkanie telekomunikacyjne w Polsce. "Jesteśmy bardzo innowacyjnym krajem"
 
Gospodarka  
 
HSBC najcenniejszym bankiem globalnym, Wells Fargo liderem wśród banków regionalnych
 
Stopy procentowe znowu w dół, kredytobiorcy znowu zyskują
 
Tesco rośnie szybko w internecie. Stawia też remont sklepów i planuje nowe kierunki rozwoju
 
mBank stawia na młodych, chce pozyskiwać rocznie ponad 100 tys. nowych rachunków
 
Wielkie spotkanie telekomunikacyjne w Polsce. "Jesteśmy bardzo innowacyjnym krajem"
 
90 proc. produkcji polskiego sektora lotniczego trafia na eksport
 
Ile kosztuje utrzymanie auta? Tyle co kredyt na mieszkanie
 
Zapłacony podatek do odzyskania - korzystne orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego
 
Odsetki za długi w podatkach znowu niższe
 
Kultura/Rozrywka  
 
Palma Violets, Sanaves i The National na Heineken Open'er
 
Keira Knightley zagra w "The Imitation Game"
 
Justin Theroux jako burmistrz w "The Leftovers", nowym serialu HBO
 
Beyoncé z jej "Rise Up" z animacji "Tajemnica zielonego królestwa" (posłuchaj)
 
Will Smith stawia na ambitne kino, rezygnuje z kina akcji
 
"Stars Dance" - nowa płyta Seleny Gomez (wideo)
 
Blog  
 
Czy Waldemar Kumor to dziennikarz, czy...? - Tomasz Plonkowski
 
Co marketingowcy mają wspólnego z ZOMO? - Janusz Kamieński
 
Festiwal w Opolu - 50. Jubileuszowy a brzmi nudnie... - Ewa Derlatka
 
Odwrócone powinności - Krzysztof Czabański
 
Post Scriptum - Magda Furman
 
Nasz gość  
 
Włodzimierz Schmidt: Internet zaczyna dominować we wszystkich sferach naszego życia

- Reklamodawcy wierzą w to, że właśnie internet jest platformą dającą najbardziej skuteczne dotarcie z przekazem marketingowym do konsumenta - mówi nam Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska. więcej

 
Martyna Wojciechowska: W przestrzeni internetowej jestem po prostu sobą
 
Mateusz Kirstein: Radio ZET Gold może umacniać retro-wizerunek Radia ZET
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Miklaszewski: Szefem jestem ... chyba nie najgorszym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Miklaszewski, szef działu produkcji Alvernia Studios. więcej

 
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów
 
Michał Samojlik: Niezastąpiony gadżet... mózg
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl