|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 6 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Kuba Wojewódzki" stracił widzów, ale jest liderem. 20 mln zł z reklam
14. sezon programu „Kuba Wojewódzki” - w porównaniu z emitowaną rok wcześniej 12. edycją - stracił 170 tys. widzów. W czasie emisji formatu TVN pozostała jednak liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,4 mln zł.
więcej |
|
Martyna Wojciechowska: W przestrzeni internetowej jestem po prostu sobą
- Siła blogowania polega m.in. na tym, że ludzie blogują ze zwyczajnej potrzeby pisania o czymś, co jest dla nich ważne, zabawne, ale też często trudne. Bywa przecież, że blog staje się swego rodzaju terapią dla piszącego - mówi Wirtualnemedia.pl Martyna Wojciechowska, podróżniczka, pisarka, szefowa „National Geographic Polska” oraz... blogerka.
więcej |
|
"Julia 2" miała ponad milion wyświetleń, TVN planuje kolejne seriale do sieci
Internetowy miniserial TVN “Julia 2” został wyświetlony w serwisie tvn player ponad milion razy - wynika z danych udostępnionych przez TVN. Stacja planuje kolejne produkcje przeznaczone wyłącznie do internetu.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN24 po raz pierwszy w historii wyprzedziła TVP Info
W maju br. po raz pierwszy w historii kanał TVN24 miał wyższą średnią oglądalność od TVP Info, którego widownia zmalała o 20 proc. Zdaniem Telewizji Polskiej jej kanał traci z powodu cyfryzacji.
więcej
|
|
,,Kuba Wojewódzki" stracił widzów, ale jest liderem. 20 mln zł z reklam
14. sezon programu „Kuba Wojewódzki” - w porównaniu z emitowaną rok wcześniej 12. edycją - stracił 170 tys. widzów. W czasie emisji formatu TVN pozostała jednak liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,4 mln zł.
więcej
|
|
Martyna Wojciechowska: W przestrzeni internetowej jestem po prostu sobą
- Siła blogowania polega m.in. na tym, że ludzie blogują ze zwyczajnej potrzeby pisania o czymś, co jest dla nich ważne, zabawne, ale też często trudne. Bywa przecież, że blog staje się swego rodzaju terapią dla piszącego - mówi Wirtualnemedia.pl Martyna Wojciechowska, podróżniczka, pisarka, szefowa „National Geographic Polska” oraz... blogerka.
więcej
|
|
"Julia 2" miała ponad milion wyświetleń, TVN planuje kolejne seriale do sieci
Internetowy miniserial TVN “Julia 2” został wyświetlony w serwisie tvn player ponad milion razy - wynika z danych udostępnionych przez TVN. Stacja planuje kolejne produkcje przeznaczone wyłącznie do internetu.
więcej
|
|
DVB-T: TVP1 i Polsat liderami, rośnie ATM Rozrywka
Wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej w maju 2013 roku najchętniej oglądana była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Najwyższy wynik wśród stacji powstałych na potrzeby DVB-T odnotował kanał Puls 2.
więcej
|
|
TVN przegrała dwie sprawy podatkowe z NSA, a jedną wygrała
Spółka TVN przegrała w Naczelnym Sądzie Administracyjnym dwie sprawy podatkowe związane z transakcją nabycia udziałów w spółce ITI Neovision będącej operatorem platformy N. TVN wygrała za to sprawę dotyczącą kosztów zakupu dekoderów.
więcej
|
|
Główne stacje porozumiały się ws. napisów dla niesłyszących i audiodeskrypcji
Najwięksi nadawcy telewizyjni, którzy mają swoje kanały w naziemnej telewizji cyfrowej, podpisali porozumienie dotyczące realizacji udogodnień dla osób niesłyszących i niewidzących w swoich programach.
więcej
|
|
TVP zerwała współpracę z Wojciechem Fibakiem
Wojciech Fibak nie będzie już komentował meczów tenisowych w TVP. Współpracę zakończono z uwagi na zamieszanie wokół artykułu o Fibaku zamieszczonym we „Wprost”.
więcej
|
|
Justin Theroux jako burmistrz w "The Leftovers", nowym serialu HBO
Justin Theroux zagra główną rolę w nowym serialu stacji HBO "The Leftovers".
więcej
|
|
Dzień Muzyki w Canal+
21 czerwca br. Canal+ będzie świętować na swojej antenie Dzień Muzyki. Ramówkę wypełnią koncerty i filmy muzyczne.
więcej
|
|
CNN liderem wśród kanałów informacyjnych i mediów biznesowych
CNN jest najpopularniejszym kanałem informacyjnym i medium biznesowym w Europie - wynika z badania EMS przygotowanego przez Ipsos.
więcej
|
|
,,Anthony Bourdain: bez rezerwacji 8" od czerwca na antenie Kuchni+
25 czerwca 2013 na antenie Kuchni+ wystartuje ósma seria kulinarnego programu „Anthony Bourdain: bez rezerwacji”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polskie media i rozrywka będą rosły o 3,2 proc. rocznie dzięki internetowi
Przez najbliższe 4 lata wartość polskiego rynku mediów i rozrywki będzie zwiększać się o 3,2 proc. rocznie, w 2017 roku osiągając poziom11,4 mld dolarów - prognozuje PwC. Najbardziej zyska na wartości internet, za to stracą prasa i płatna telewizja.
więcej
|
|
10 najpopularniejszych reklam na YouTube: Dove przed Evian, Call of Duty i Pepsi (wideo)
W ciągu ostatniego roku najwięcej odtworzeń na YouTube zanotowała reklama „Dove Sketches”. Kolejne miejsca zajęły spot Turkish Airlines z Kobe Bryantem i Leo Messim oraz reklamy Evian, Call of Duty, Pepsi i Internet Explorera.
więcej
|
|
Żubr reklamowany jako ,,wywarzony z natury" (wideo)
Startuje nowa kampania reklamowa piwa Żubr (Kompania Piwowarska), pod hasłem „Wywarzony z natury”. Akcję przygotowały firmy Paralotna, Tequila\Polska, Focus Advantage, Kalicińscy.com, Starcom i Alert Media Communications.
więcej
|
|
Cristiano Ronaldo twarzą marki Herbalife
Firma Herbalife została sponsorem Cristiano Ronaldo, portugalskiego piłkarza Realu Madryt. W ramach 5-letniej umowy będzie mogła wykorzystywać jego wizerunek w swoich działaniach reklamowych.
więcej
|
|
Alior Bank promuje platformę walutową Alior Trader. Do wygrania 100 tys. zł (wideo)
Ruszył konkurs promujący Alior Trader, internetową platformę Alior Banku do inwestycji walutowych. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy PZL, Sympatico i Maxus.
więcej
|
|
Przestępstwa na włosach reklamują Garnier Fructis Goodbye Damage (wideo)
W telewizji i prasie zaczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek szampony Garnier Fructis Goodbye Damage. Akcję przygotowały firmy Publicis i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Headz Marketing Partner wybuduje kilkanaście nośników wielkoformatowych
Firma outdoorowa Headz Marketing Partner zamierza wybudować 10-15 nośników podświetlanych o rozmiarach 12x4 metrów w centralnych punktach dużych miast. Przeznaczy na to ok. 13 mln zł.
więcej
|
|
,,Czas na Twój kolejny krok" w kampanii Canon (wideo)
W całej Europie ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa marki Canon pod hasłem „Czas na Twój kolejny krok”. Akcję przygotowały firmy McGarry Bowen i PHD.
więcej
|
|
Agnieszka Klimczak, Małgorzata Drozdowska i Katarzyna Wielgołaska w Draft FCB + Ad Fabrika
Do działu kreacji Draft FCB + Ad Fabrika dołączył duet kreatywny Agnieszka Klimczak (copywriter) i Małgorzata Drozdowska (art. director) oraz art. director Katarzyna Wielgołaska, która będzie tworzyć team z Magdaleną Braniewską
więcej
|
|
Witosław Klembowski i Paweł Chróściak w dziale mobile Interactive Solutions
Agencja Interactive Solutions wyodrębniła zespół zajmujący się segmentem mobile, który tworzą Witosław Klembowski jako mobile business manager i Paweł Chróściak jako mobile operations manager.
więcej
|
|
Kubuś Waterrr reklamowany w magicznym basenie (wideo)
Do emisji trafił nowy spot telewizyjny wody smakowej Kubuś Waterrr (Maspex Wadowice). Przygotowały go firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Gdańsk promuje się rosyjskiej telewizji
W niedzielę 9 czerwca największe stacje telewizyjne w Kaliningradzie pokażą materiały product placementowe na temat Gdańska. Przygotowano je we współpracy z agencją RedComm.
więcej
|
|
Julia Modzelewska: z MarketShare do BrainJuice Group
Do BrainJuice Group dołączyła Julia Modzelewska, która objęła stanowisko client service director. Będzie odpowiedzialna za kontakty z kluczowymi klientami i nadzór nad działem client service.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Blogerzy silniejsi od dziennikarzy? (opinie)
- Blogerzy są coraz częściej postrzegani jako grupa silniejsza nawet od dziennikarzy, a blogi z mało znaczącego fenomenu stały się opiniotwórczym medium - uważają eksperci ds. komunikacji. Są jednak też głosy krytyczne. Zdaniem niektórych, „złota era” blogerów minęła.
więcej
|
|
Włodzimierz Schmidt: Internet zaczyna dominować we wszystkich sferach naszego życia
- Reklamodawcy wierzą w to, że właśnie internet jest platformą dającą najbardziej skuteczne dotarcie z przekazem marketingowym do konsumenta - mówi nam Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.
więcej
|
|
Martyna Wojciechowska: W przestrzeni internetowej jestem po prostu sobą
- Siła blogowania polega m.in. na tym, że ludzie blogują ze zwyczajnej potrzeby pisania o czymś, co jest dla nich ważne, zabawne, ale też często trudne. Bywa przecież, że blog staje się swego rodzaju terapią dla piszącego - mówi Wirtualnemedia.pl Martyna Wojciechowska, podróżniczka, pisarka, szefowa „National Geographic Polska” oraz... blogerka.
więcej
|
|
Michał Boni: możliwa prostsza regulacja dotycząca akceptacji cookies
- Jestem otwarty na powołanie wspólnie z IAB Polska zespołu roboczego, który mógłby wypracować nową, prostszą formułę regulacji dotyczących akceptacji plików cookies - powiedział podczas pierwszego dnia Forum IAB Michał Boni, minister administracji i cyfryzacji.
więcej
|
|
60 proc. Polaków korzysta z internetu chociaż raz w tygodniu. Jak i gdzie używamy internetu?
60 proc. Polaków korzysta przynajmniej raz w tygodni z internetu wynika z badań "Internauci 2013" przeprowadzonych przez Fundację Centrum Badania Opinii Społecznej. To 4 proc. więcej niż w maju 2012 roku. Najwięcej internautów jest wśród osób wieku 18-24 lat.
więcej
|
|
Amazon stawia na zakupy spożywcze (wideo)
Amerykański gigant handlu internetowego, Amazon, zamierza w przyszłości mocno rozwinąć usługę zakupów spożywczych.
więcej
|
|
Coraz więcej reklam na Amazonie
Amazon chce znacząco zwiększyć swój przychód z reklam w nadchodzących latach. Można więc spodziewać się większej liczby kampanii realizowanych na stronach internetowego giganta.
więcej
|
|
Kropki od WP.pl na Androida
Wirtualna Polska udostępniła dwie wersje gry Kropki na urządzenia z systemem operacyjnym Android - bezpłatną z reklamami oraz płatną bez reklam.
więcej
|
|
Jak szukać informacji w internecie?
Wyszukiwanie treści w internecie stanowi obecnie codzienną czynność wykonywaną przez każdego z nas. W praktyce jednak, wielu internautów nie potrafi efektywnie korzystać ze wszystkich narzędzi i możliwości jakie oferuje nam wyszukiwarka Google, przez co tracą mnóstwo czasu na znalezienie potrzebnej informacji - pisze Marcin Pawłowski z Clearsense.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Biedronka i Lidl najbardziej zaufanymi sklepami spożywczymi, Dbam o Zdrowie liderem wśród aptek
Polacy najchętniej robią zakupy spożywcze w Biedronce i Lidlu. Szukając kosmetyków najczęściej wybieramy Rossmanna, a wśród aptek największym zaufaniem darzymy sieć Dbam o Zdrowie. Z kolei odzież najczęściej kupujemy w sklepach H&M oraz Reserved - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest.
więcej
|
|
HSBC najcenniejszym bankiem globalnym, Wells Fargo liderem wśród banków regionalnych
W 2012 roku globalne banki osiągnęły wzrost wartości swoich marek o 23%, dzięki czemu cała kategoria znalazła się na drugim miejscu pod względem tempa wzrostu. Również banki regionalne (obecne tylko na jednym rynku) dobrze sobie radziły i łącznie osiągnęły wartość 236 mld USD, co stanowi wzrost o 15% - wynika z ósmej dorocznej edycji rankingu BrandZ Top 100, realizowanego przez Millward Brown Optimor na zlecenie Grupy WPP.
więcej
|
|
Nie chcemy rachunków w formie elektronicznej, wolimy wersję papierową
Spośród osób, które w gospodarstwie domowym odpowiadają za opłacanie rachunków aż 77% nie jest zainteresowanych otrzymywaniem rachunków w formie elektronicznej. Przyczynami takiej postawy są: przyzwyczajenie do papierowej formy, trudności z biegłą obsługą komputera oraz brak dostępu do Internetu - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
12% Polaków używa bankowości mobilnej, na świecie w ten sposób płaci 15% konsumentów
5 proc. Polaków płaci za zakupy telefonem a bankowości mobilnej używa 12 proc. z nas . Na świecie już 15% konsumentów płaci telefonem - wynika z badania TNS.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|