Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 24 Maja 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Wizja apeluje do prezesa TVP. "To wstęp do prywatyzacji firmy"

Działający w TVP związek zawodowy Wizja planuje - wraz z sześcioma innymi - przeprowadzić strajk ostrzegawczy. Wizja apeluje do prezesa TVP o wycofanie się ze zmian w zatrudnieniu i prosi o pomoc NIK i Ministra Skarbu. więcej

 
Sprzedano ponad 6 tys. kart TV Republika, czas na urządzenia mobilne

TV Republika sprzedała już ponad 6 tys. kart umożliwiających jej oglądanie, a kanał ogląda w sieci codziennie kilkanaście tysięcy osób. Stacja lada dzień udostępni aplikacje na urządzenia mobilne i szykuje wzmocnienia programowe. więcej

 
Krystyna Pawłowicz: ,,Fakty" zmanipulowały moją wypowiedź z TVN24 o Marszu Szmat(wideo)

Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz domaga się od „Faktów” TVN sprostowania jej wypowiedzi na temat Marszu Szmat udzielonej TVN24. Pawłowicz uważa, że w „Faktach jej słowa zostały zmanipulowane. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Mindshare Polska poszukuje osoby na stanowisko
Performance Marketing Executive

Media Production poszukuje osoby na stanowisko
technik telewizyjny

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
MOBILE MARKETING SPECIALIST

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
Project Coordinator

Międzynarodowa i prestiżowa firma z branży mediowej poszukuje osoby na stanowisko
Senior Research Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Wiedza i praktyka poszukuje osoby na stanowisko
Weryfikator

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Zarząd Polskiego Radia zbulwersowany publikacjami na temat akcji ,,Orzeł może"

Zarząd Polskiego Radia wystosował do mediów oficjalne oświadczenie, w którym stwierdza, iż część publikacji prasowych dotyczących akcji Programu 3 PR „Orzeł może” to „szkodliwa próba wciągnięcia publicznego nadawcy w doraźną walkę polityczną”. więcej

 
Jaka przyszłość oddziałów terenowych TVP? "Oddzielenie stacji regionalnych od TVP Info"

Przyszłość oddziałów terenowych TVP oraz konieczność szybkiego wprowadzenia nowego systemu poboru abonamentu to główne tematy, o których dyskutowano podczas konferencji, zorganizowanej na Uniwersytecie Warszawskim przez Telewizję Polską. więcej

 
TVN daje serwisom treści wideo z własnymi reklamami

Agencja TVN tworzy sieć partnerską dla właścicieli serwisów internetowych. Będzie im bezpłatnie udostępniać materiały wideo, przy których emitowane będą sprzedawane przez TVN Media reklamy. Jednym z pierwszym partnerów został portal Interia.pl.   więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Michał Kobosko: Odchodzę z branży tradycyjnych mediów

Michał Kobosko, były redaktor naczelny m.in. „Wprost”, został dyrektorem zarządzającym Prime Speakers. - Postanowiłem odejść z branży tradycyjnych mediów, ponieważ jej model biznesowy umiera, a skala frustracji dziennikarzy i właścicieli mediów jest ogromna - mówi nam Kobosko. więcej

Apple najcenniejszą marką świata. Google przed IBM, Prada liderem wzrostu

Apple utrzymało status lidera w rankingu najcenniejszych marek świata - wynika z ósmej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown. więcej

"Sieci" przed "Do Rzeczy", "Gazeta Polska" traci czytelników
"Dziennik Trybuna" od środy w kioskach za 1,5 zł
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Wizja apeluje do prezesa TVP. "To wstęp do prywatyzacji firmy"

Działający w TVP związek zawodowy Wizja planuje - wraz z sześcioma innymi - przeprowadzić strajk ostrzegawczy. Wizja apeluje do prezesa TVP o wycofanie się ze zmian w zatrudnieniu i prosi o pomoc NIK i Ministra Skarbu. więcej

 
Sprzedano ponad 6 tys. kart TV Republika, czas na urządzenia mobilne

TV Republika sprzedała już ponad 6 tys. kart umożliwiających jej oglądanie, a kanał ogląda w sieci codziennie kilkanaście tysięcy osób. Stacja lada dzień udostępni aplikacje na urządzenia mobilne i szykuje wzmocnienia programowe. więcej

 
Krystyna Pawłowicz: ,,Fakty" zmanipulowały moją wypowiedź z TVN24 o Marszu Szmat(wideo)

Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz domaga się od „Faktów” TVN sprostowania jej wypowiedzi na temat Marszu Szmat udzielonej TVN24. Pawłowicz uważa, że w „Faktach jej słowa zostały zmanipulowane. więcej

 
Jaka przyszłość oddziałów terenowych TVP? "Oddzielenie stacji regionalnych od TVP Info"

Przyszłość oddziałów terenowych TVP oraz konieczność szybkiego wprowadzenia nowego systemu poboru abonamentu to główne tematy, o których dyskutowano podczas konferencji, zorganizowanej na Uniwersytecie Warszawskim przez Telewizję Polską. więcej

 
TVN daje serwisom treści wideo z własnymi reklamami

Agencja TVN tworzy sieć partnerską dla właścicieli serwisów internetowych. Będzie im bezpłatnie udostępniać materiały wideo, przy których emitowane będą sprzedawane przez TVN Media reklamy. Jednym z pierwszym partnerów został portal Interia.pl.   więcej

 
SDP: zmiany w TVP prowadzą do jej ostatecznego demontażu

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich zabrało głos w sprawie planowanego przeniesienia pracowników TVP do firmy zewnętrznej. - Obawiamy się, że takie działanie prowadzi jedynie do ostatecznego demontażu telewizji publicznej - napisał zarząd SDP.   więcej

 
,,Malanowski i partnerzy" mieli 1,85 mln widzów i wygrali z konkurencją

„Malanowskiego i partnerów” w wiosennej ramówce oglądało średnio 1,85 mln widzów. Polsat w czasie emisji docu-crime był liderem w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 19,9 mln zł.   więcej

 
Czwarta edycja show "Tylko taniec" jesienią, ruszają castingi

Polsat zdecydował o emisji w jesiennej ramówce czwartej edycji programu “Tylko taniec. Got to dance”. W połowie czerwca br. ruszają do niej precastingi, które odbędą się w 11 miastach. więcej

 
TVP chce sprzedać na "mieszkania" obecną siedzibę w Gdańsku i zbudować nową

Telewizja Polska planuje sprzedaż obecnej siedziby swojego oddziału w Gdańsku i budowę nowego, mniejszego budynku w innej dzielnicy. Spółka liczy, że zarobi na tej transakcji duże pieniądze. więcej

 
Cyfrowy Polsat z kanałem HBO na żywo w internecie

Cyfrowy Polsat wprowadził do oferty pakiet HBO HD HBO GO, łączący wszystkie usługi oferowane przez platformę pod marką HBO za pośrednictwem dekoderów oraz online. Nowością jest możliwość oglądania stacji HBO także w internecie. więcej

 
Carat będzie reklamował AXN w Polsce, Rumunii i na Węgrzech

Dom mediowy Carat wygrał przetarg na przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową w offline i online kanałów telewizyjnych AXN w Polsce, Rumunii i na Węgrzech   więcej

 
Krystian Pudzianowski i "Sexy Bikini" w TV.Disco

Z początkiem czerwca br. kanał TV.Disco wprowadzi na antenę wakacyjną ramówkę. Znajdą się w niej m.in. program prowadzony przez Krystiana Pudzianowskiego i magazyn “Sexi Bikini”.   więcej

 
HBO pokaże szósty sezon serialu ,,Czysta krew"

17 czerwca 2013 roku kanał HBO rozpocznie emisję szóstej serii popularnego serialu „Czysta krew”. więcej

 
Trzeci sezon serialu ,,Rodzina Borgiów" w HBO

25 maja br. kanał HBO rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Rodzina Borgiów”. więcej

 
 
Radio  
 
Zarząd Polskiego Radia zbulwersowany publikacjami na temat akcji ,,Orzeł może"

Zarząd Polskiego Radia wystosował do mediów oficjalne oświadczenie, w którym stwierdza, iż część publikacji prasowych dotyczących akcji Programu 3 PR „Orzeł może” to „szkodliwa próba wciągnięcia publicznego nadawcy w doraźną walkę polityczną”. więcej

 
Polskie Radio Kielce straciło pozycję lidera, w górę RMF FM i Radio ZET

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres luty - kwiecień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach. więcej

 
Radio ZET i Jedynka tracą, RMF FM nowym liderem w Lublinie

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres luty - kwiecień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie. więcej

 
Polskie Radio: start cyfryzacji blokuje brak środków finansowych

Cyfryzacja Polskiego Radia mogłaby się rozpocząć jeszcze w tym roku. Nadawca już rok temu był przygotowany do tego procesu, który jednak tuż przed Euro 2012 został zawieszony. Start projektu blokuje brak środków finansowych. Nadawca obawia się również kosztów związanych z równoległym nadawaniem sygnału analogowego i cyfrowego. więcej

 
Reklama  
 
Imprezowy spot w kampanii ,,SM - walcz o siebie!" (wideo)

Rozpoczęła się tegoroczna edycja kampanii społecznej „SM - walcz o siebie!”. Twarzami akcji, przygotowanej przez agencje Telescope, Eura7 i Multi Communications, są ciężarna Marysia Willy, tancerka Gabriela Zenka i muzyk Jakub „Pietz” Piecuch.   więcej

 
UOKiK: dwie trzecie parabanków łamie prawo w reklamach

Reklamy 23 z 37 największych parabanków w Polsce są sprzeczne z prawem - wynika z analizy UOKiK-u. Urząd wszczął już w tej sprawie postępowanie.   więcej

 
Mateusz Kusznierewicz będzie reklamował ubezpieczenia turystyczne Warty (wideo)

Żeglarz Mateusz Kusznierewicz został ambasadorem reklamowym Warta Travel Plus, odświeżonej oferty ubezpieczeń turystycznych Warty. Działania będą prowadzone pod hasłem „Ahoj, przygodo!”.   więcej

 
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Joanna Krzenciessa, dyrektor zarządzająca agencji Sales Link.   więcej

 
Łaciate reklamowane jako ,,dobrze chronione przed światłem" (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze startuje nowa kampania reklamowa mleka Łaciate (Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol”). Akcję przygotowały firmy Publicis, Pirania Film, Human Ark i MEC.   więcej

 
Lisner reklamuje pasty kanapkowe Pastella (wideo)

W telewizji, internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa past kanapkowych Pastella produkowanych przez Lisner. Akcję, pod hasłem „To musi być Lisner”, przygotowały firmy GPD Advertising, Papaya Films i MEC.   więcej

 
Capivit A+E reklamowany ,,codziennie rano dla Twojego piękna"

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Capivit A+E (Omega Pharma). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Capivit codziennie rano dla Twojego piękna”, przygotowały firmy Ogilvy Action i Initiative Warszawa. więcej

 
Rodzina Wesołowskich reklamuje wafle i ciastka Familijne (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wafli i ciastek Familijne (Jutrzenka Colian). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Familijne. Wesoła z nas paczka”, przygotowały firmy Soho Square, RedWorks i Universal McCann.   więcej

 
Rihanna reklamuje własną kolekcję River Island

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek letnią kolekcję odzieży River Island zaprojektowaną we współpracy z piosenkarką Rihanną. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Havas Media i Valkea Social Media. więcej

 
Carat będzie reklamował AXN w Polsce, Rumunii i na Węgrzech

Dom mediowy Carat wygrał przetarg na przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową w offline i online kanałów telewizyjnych AXN w Polsce, Rumunii i na Węgrzech   więcej

 
Jarosław Nyczaj i Agnieszka Kamieniecka w agencji Wizard

Do działu kreacji Wizard dołączyli art director Jarosław Nyczaj i copywriter Agnieszka Kamieniecka. W agencji utworzyli duet kreatywny. więcej

 
Prasa  
 
,,Twój Styl", ,,Tele Tydzień" i ,,Party" dużo więcej z reklam. Ostro w dół ,,Wprost" i ,,Polityka" (TOP 10)

W kwietniu br. magazyny cennikowo zarobiły z reklam 0,6 proc. mniej niż rok wcześniej. Duże wzrosty osiągnęły „Twój Styl”, „Tele Tydzień” i „Party”, za to spadki na poziomie 17-27 proc. zanotowały „Wprost” i „Polityka”.   więcej

 
,,Tele Świat" liderem wśród dwutygodników telewizyjnych

W lutym 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „TV 14”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”. więcej

 
2000. wydanie miesięcznika "Zwierciadło" z Maciejem Stuhrem

W czwartek 23 maja br. ukazało się jubileuszowe, 2000. wydanie miesięcznika “Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło).  Na jego okładce znalazł się Maciej Stuhr. więcej

 
Internet  
 
Penguin 2.0, czyli Google wprowadziło zmiany w algorytmie wyszukiwania (wideo)

Google wprowadziło nową wersję swojego algorytmu wyszukiwania. Aktualizacja nazwana Penguin 2.0 ma usprawnić działanie wyszukiwarki. więcej

 
Wrzuta.pl na nowo: filmy do 2 GB, subskrypcje, znajomi i nowe profile

Należący do Grupy o2 serwis multimedialny Wrzuta.pl został udostępniony w zmienionej wersji. Na stronie można publikować filmy rozmiarze do 2 GB, pojawiły się też nowe profile użytkowników oraz rankingi najpopularniejszych materiałów.   więcej

 
Największa konwersja z AOL Search, najwięcej płacą na Pinterest

Badania przeprowadzone przez firmę Monetate, że w sprzedaży internetowej pod względem konwersji najskuteczniejsze są wyszukiwarki, szczególnie AOL Search. Jeśli zaś chodzi o wielkość zakupów, liderem jest Pinterest.   więcej

 
Ponad połowa polskich firm nie miała kryzysu w social media

52 proc polskich firm nie odnotowało sytuacji w social media, którą określiłyby jako kryzysową. Blisko jedna trzecia podmiotów przyznało, że doświadczyły takiego kryzysu - wynika z badania SW Research.   więcej

 
Paczkomaty InPost reklamują NajlepszeRabaty.pl

Ruszyła kampania reklamowa serwisu NajlepszeRabaty.pl uruchomionego przez Paczkomaty InPost. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Marketing Wizards i AtomClick.   więcej

 
Twitter z weryfikacją logowania, ale nie w Polsce (wideo)

Po kilku tygodniach zapowiedzi Twitter wreszcie uruchomił opcję weryfikacja logowania przez kod SMS. W Polsce jednak ciągle nowa funkcja nie jest aktywna. więcej

 
Aktualizacja YouTube'a na Windows Phone ciągle nie spełnia wymagań Gooogle

Na platformie Windows Phone dostępna jest już nowa wersja aplikacji YouTube. Microsoft nie zastosował się jednak do wszystkich wymogów otrzymanych od Google. więcej

 
Nowe możliwości dla sprzedawców na Twitterze

Twitter wprowadził nową kartę, pozwalającą sprzedawcom zbierać dane kontaktowe potencjalnych konsumentów.   więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Ponad połowa polskich firm nie miała kryzysu w social media

52 proc polskich firm nie odnotowało sytuacji w social media, którą określiłyby jako kryzysową. Blisko jedna trzecia podmiotów przyznało, że doświadczyły takiego kryzysu - wynika z badania SW Research.   więcej

 
Public Relations  
 
Rusza XI edycja konkursu Złote Spinacze
 
On Board PR wypromuje Groupona
 
Partner of Promotion wypromuje Renault i Dacia w krajach bałtyckich
 
Technologie  
 
Rekordowa sprzedaż Samsunga Galaxy S4 - 10 mln w miesiąc
 
Wysoka sprzedaż HTC One
 
Aktualizacja YouTube'a na Windows Phone ciągle nie spełnia wymagań Gooogle
 
Globalna ekspansja Kindle i Amazon Appstore
 
Czołowe aplikacje na iOS i Androida w większości niedostępne na Windows Phone i BlackBerry 10
 
Przesyłamy coraz więcej danych telefonami komórkowymi
 
T-Mobile zaoferuje pakiet usług bankowych pod własną marką
 
TPSA spełniła większość zobowiązań inwestycyjnych z porozumienia z UKE
 
HTC rusza z trasą HTC One City Tour
 
Prestigio: sprzedaliśmy już milion tabletów
 
Gospodarka  
 
Jan Kulczyk: Płacenie większych podatków po to, by politycy mogli więcej obiecywać, jest nieracjonalne
 
W polskich firmach rosną tylko wynagrodzenia i eksport
 
Patriotyzm gospodarczy - co to jest
 
Pensja płacona rodzicom jest kosztem firmy - jak prowadzić firmę wspólnie z matką lub z ojcem
 
Fundusze akcji japońskich notuję rekordowe wzrosty
 
PKP Intercity obniży ceny biletów i zwiększy liczbę wykorzystywanych wagonów do 1600
 
Minimalne wynagrodzenie za pracę - jak rośnie płaca minimalna
 
Surowe kary przed e-sądem
 
Paweł Klimkowski w zarządzie Opera TFI
 
Kultura/Rozrywka  
 
Czwarta edycja show "Tylko taniec" jesienią, ruszają castingi
 
"Love Songs" - Vanessa Paradis (wideo)
 
"Talk A Good Game" - nowa płyta Kelly Rowland. Posłuchaj "Dirty Laundry"
 
Striptiz Jennifer Aniston w filmie "We're the Millers" (wideo)
 
Nie powstanie film "Kac Vegas 4"
 
Dirtyphonics i Submotion Orchestra na festiwalu Audioriver
 
Amanda Seyfried i Ben Stiller w "While We're Young" (wideo)
 
Wraca film "Strażnik czasu" ("Timecop")
 
HBO pokaże szósty sezon serialu ,,Czysta krew"
 
Trzeci sezon serialu ,,Rodzina Borgiów" w HBO
 
Blog  
 
Dwie listy - Krzysztof Czabański
 
5 powodów, dla których warto zainwestować w affiliate marketing - Dariusz Geiger
 
Absurdalny brief dla miast - Monika Klama
 
Koniec TVP - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Szulim,Wojewódzki i ja... - Andrzej Bober
 
Nasz gość  
 
Marek Gargała: Kryzys w branży reklamowej trwa od ponad 10 lat

- Klienci zlecając kampanie reklamowe zbyt często sugerują się wynikami badań, w których zbyt nowatorskie rozwiązania konsumenci zazwyczaj odrzucają. To dlatego nasz rynek reklamowy nie jest zbyt innowacyjny - mówi nam Marek Gargała, dyrektor zarządzający Publicis. więcej

 
Katarzyna Dowbor: W telewizji powinno być miejsce także dla osób dojrzałych
 
Maciej Witucki: rynek telekomunikacyjny skurczy się przynajmniej o 8 proc.
 
Kwestionariusz  
 
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Joanna Krzenciessa, dyrektor zarządzająca agencji Sales Link.   więcej

 
Michał Samojlik: Niezastąpiony gadżet... mózg
 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl