|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 14 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Trwa wyprzedaż w ITI. Pod młotek poszło Multikino
Grupa ITI wyprzedaje kolejne aktywa. Spółka podpisała właśnie transakcję sprzedaży 100 proc. akcji sieci kin Multikino. Kupi je brytyjsko-irlandzki operator Vue Entertainment.
więcej
|
|
TV Republika w sieci Inea. Trwają rozmowy z UPC, Vectrą i Multimedia
TV Republika lada dzień dołączy do oferty sieci kablowej Inea - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca cały czas prowadzi także rozmowy z trójką największych operatorów kablowych w Polsce.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka" z mniejszą widownią. 48 mln zł z reklam
Piątą edycję programu „Tylko muzyka” oglądało w Polsacie średnio 3,25 mln osób. Względem emitowanej wiosną ub.r. trzeciej serii show straciło 240 tys. widzów. Dało jednak stacji pozycję wicelidera rynku i przyniosło z reklam 47,6 mln zł.
więcej
|
|
Jacek Rakowiecki rzecznikiem prasowym Telewizji Polskiej
Jacek Rakowiecki, były redaktor naczelny miesięcznika „Film”, został nowym rzecznikiem prasowym Telewizji Polskiej i kierownikiem Centrum Informacji TVP.
więcej
|
|
UPC sprzedało część sieci Aster. Netia zwiększy zasięg o pół mln lokali
Operator UPC Polska sfinalizował odsprzedaż części sieci dawnego Aster w Warszawie i Krakowie. Jej nabywcą została Netia.
więcej
|
|
Rusza 58. konkurs Eurowizji. Kolejny raz bez TVP
W tym tygodniu odbędą się trzy koncerty składające się na tegoroczny 58. Konkurs Piosenki Eurowizji, organizowany w szwedzkim Malmo. Podobnie jak w ub.r., transmisji z imprezy zabraknie w TVP. Fani konkursu zdani są na stacje zagraniczne.
więcej
|
|
TVN liderem rynku telewizyjnego, najsłabszy w historii wynik TVP1
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVN. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej stacja ta umocniła się na pierwszym miejscu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Multimedia Polska emituje obligacje o wartości 1 mld zł
Spółka Multimedia Polska wyemitowała właśnie siedmioletnie obligacje o łącznej wartości 1,038 mld zł. - Celem nowej emisji obligacji jest uporządkowanie struktury finansowania spółki - mówi Andrzej Rogowski, prezes Multimediów.
więcej
|
|
Wedding TV zmienia się w Love
Kanał Wedding TV w poniedziałek 20 maja br. zmieni nazwę na Love. Stacja zyska też nowe logo i oprawę graficzną, a jej oferta programowa poszerzy się o dodatkowe pozycje.
więcej
|
|
Zrekonstruowany cyfrowo ,,Rejs" w TVP HD
Kanał TVP HD pokaże zrekonstruowaną cyfrowo wersję kultowego filmu Marka Piwowskiego „Rejs”.
więcej
|
|
Grupa ITI sprzedaje Multikino
Grupa ITI zdecydowała się na sprzedaż sieci kin Multikino. Ich nabywcą będzie Grupa Vue Entertainment. Transakcja zostanie zrealizowana po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
|
Serial ,,Vera" od czerwca na antenie Ale Kino+
9 czerwca 2013 roku kanał Ale Kino+ rozpocznie emisję brytyjskiego serialu kryminalnego „Vera”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Namysłów Pils reklamowany ,,dla tych, co się znają". Spot wyreżyserował Tomasz Bagiński (wideo)
Ruszyła pierwsza w historii piwa Namysłów Pils telewizyjna kampania reklamowa. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Namysłów Pils. Dla tych, co się znają”, przygotowały agencja BBDO Warszawa i dom mediowy Maxus.
więcej
|
|
Samolot LOT-u obrandowany logo Black Energy. Tyson w nowej reklamie
Grupa Food Care, producent napojów Black Energy, podpisała umowę z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, których flotę na początku czerwca br. zasili tzw. Black Jet. Mike Tyson weźmie tymczasem udział w kolejnej kampanii reklamowej promującej markę Black Energy.
więcej
|
|
Hipnotyzujący viral promuje smak Coca-Coli Zero (wideo)
Do internetu trafił viralowy spot pokazujący, że Coca-Cola Zero nie różni się smakiem od Coca-Coli. Viral przygotowały firmy Duval Guillaume i Caviar.
więcej
|
|
Podróżna i hip-hopowiec w nowych reklamach pożyczki w ING Banku Śląskim (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej pożyczkę gotówkową oferowaną przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały agencja Brain i dom mediowy PanMedia Western.
więcej
|
|
Bezgranicznie.pl - tata-superbohater w kampanii DPD (wideo)
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej firmy kurierskiej DPD Polska opartej na serwisie Bezgranicznie.pl. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada dział marketingu DPD oraz firmy Trailer And More, OS3 multimedia i New Age Media.
więcej
|
|
,,I robisz wrażenie" w kampanii loko-suszarek BaByliss (wideo)
Ruszyła pierwsza na polskim rynku telewizyjna kampania reklamowa loko-suszarek BaByliss. Akcję przygotowała i realizuje agencja Pakaya.
więcej
|
|
,,Miejskie ptaki" reklamują lornetki Nikon Aculon
W prasie, internecie i punktach sprzedaży wystartowała kampania reklamowa lornetek Nikon Aculon. Akcję przygotowały i realizują firmy Nairobia, SF1 i Maxus.
więcej
|
|
PanMedia Western zmienia nazwę na Lowe Media
Dom mediowy PanMedia Western będzie teraz funkcjonował pod nazwą Lowe Media. Ma to podkreślać przynależność firmy do Grupy Lowe Poland.
więcej
|
|
,,Będzie głośno" - Łódź reklamuje letnie koncerty
Rusza outdoorowa kampania promująca koncerty, które w okresie letnim odbędą się w Łodzi. Akcję, pod hasłem „W Łodzi będzie głośno”, przygotowała agencja Mosqi.to.
więcej
|
|
UOKiK: 2,3 mln zł kary dla Samsunga za reklamę naśladującą kampanię cyfryzacji
Reklama telewizorów Samsung wprowadzała w błąd sugerując, że jest częścią rządowej kampanii informacyjnej dotyczącej cyfryzacji telewizji - orzekła prezes UOKiK-u i nałożyła na firmę 2,288 mln zł kary.
więcej
|
|
Spadające ceny reklamują Vision Express (wideo)
Trwa telewizyjna kampania reklamująca niskie ceny w Vision Express. Akcję przygotowały firmy Idealiści, Platige Image i Starlink.
więcej
|
|
,,Trwałe piękno drewna" w kampanii produktów Bondex
W radiu i internecie trwa kampania reklamowa produktów do pielęgnacji drewna Bondex. Akcja przebiega pod hasłem „Trwałe piękno drewna mimo zmiennego klimatu”.
więcej
|
|
Tymbark reklamuje szklankę soku do śniadania (wideo)
Wystartowała radiowa kampania reklamowa soków Tymbark. Akcję przygotowały agencja 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Dla kobiet wszystko" w kampanii serwisu ofeminin.pl
Serwis kobiecy ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska) rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. Realizowana jest ona pod hasłem “Dla kobiet wszystko”.
więcej
|
|
The Media Insight internetowym domem mediowym X-Trade Brokers
Dom mediowy The Media Insight (należący do GroupM) zwyciężył w przeglądzie ofert na obsługę w internecie budżetu reklamowego domu maklerskiego X-Trade Brokers.
więcej
|
|
Alfa Romeo sponsorem toru Monza
Słynny tor wyścigowy Monza ma nowego sponsora. Jest nim włoski producent samochodów Alfa Romeo.
więcej
|
|
Karolina Jurewicz group account directorem w OMD
Karolina Jurewicz objęła stanowisko group account directora w OMD. Dotychczas pełniła funkcję CEE senior account manager’a.
więcej
|
|
Olga Kowalska i Rafał Machul w agencji Kalicińscy
Do zespołu Kalicińskich dołączyli Olga Kowalska, która objęła stanowisko external relations manager oraz Rafał Machul - architekt informacji.
więcej
|
|
Maria Gólcz: z Deloitte do Sociomantic
Maria Gólcz dołączyła do warszawskiego oddziału Sociomantic Labs . Obsługuje kampanie reklamowe w modelu RTB dla klientów z kraju i regionu Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Raport REM: Dziennikarze są tendencyjni, ale rzadko przedstawiają nieprawdę
- Dziennikarze naruszają zasady etyki zawodowej oraz stosują „język nienawiści”, ale rzadkie są przypadki przedstawiania nieprawdy - to główne wnioski z najnowszego raportu Rady Etyki Mediów, do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Dobre Rady" liderem wśród pism poradnikowych, ,,Claudia" z największym wzrostem
W lutym 2013 roku pozycję lidera wśród miesięczników poradnikowych dla pań zajęły „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Claudia”, z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
więcej
|
|
PMPG na plusie. Przychody wzrosły o 20 proc.
Platforma Mediowa Point Group, właściciel m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, zanotowała wzrost przychodów w I kwartale tego roku i zakończyła go dodatnim wynikiem finansowym.
więcej
|
|
Anna Traczewska brand managerem "Newsweeka"
Anna Traczewska została brand managerem tygodnika “Newsweek Polska” w Ringier Axel Springer Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To kolejne wzmocnienie działu marketingu spółki po odejściu kilku menedżerów do Gremi Media.
więcej
|
|
PiS: pozwiemy "Newsweek", jeśli nie będzie sprostowania
Prawo i Sprawiedliwość zapowiedziało, że pozwie tygodnik “Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) do sądu, jeśli pismo nie sprostuje informacji o tym, że pomoc prawna dla rodzin smoleńskich finansowana była z funduszy klubu parlamentarnego PiS.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Reserved rośnie na Facebooku. Prosto i TVN liderami na YouTubie, MTV i TVN24 - na Twitterze (raport)
W kwietniu facebookowy profil Reserved zyskiwał średnio 2,4 tys. fanów każdego dnia i przekroczył poziom miliona użytkowników. Na YouTubie najwięcej subskrybentów i wyświetleń notują kanały Prosto i TVN, a na Twitterze najwięcej obserwujących mają MTV Polska i TVN24.
więcej
|
|
Darmowa muzyka online od STX Jamboree
Agencja marketingu muzycznego STX Jamboree uruchomiła na swojej stronie internetowej darmowy odsłuch muzyki wydawanej przez to wydawnictwo.
więcej
|
|
Ponad połowa internautów na świecie aktywnie korzysta z Facebooka
Facebook to zdecydowanie najpopularniejszy portal społecznościowy. W I kwartale br. przynajmniej raz w miesiącu logowało się do niego 51 proc. internautów z całego świata - wynika z badania GlobalWebIndex.
więcej
|
|
Amazon wprowadził wirtualną walutę
Amerykańscy użytkownicy platformy Amazon Appstore mogą już realizować w serwisie płatności wirtualną walutą Amazon Coins.
więcej
|
|
Plus: nielimitowany dostęp do stron www, YouTube i ipli
Sieć komórkowa Plus wprowadza promocję nielimitowanego dostępu do zwykłych stron www, a także serwisów YouTube i ipla. W ramach oferty dostępny jest także od 1 zł zestaw zawierający tablet Modecom i router ZTE.
więcej
|
|
Marcin Książkowski szefem PoradnikZdrowie.pl, a Łukasz Suda - Glamki.pl
Od maja br. dwa serwisy internetowe Muratora mają nowych redaktorów prowadzących. Marcin Książkowski został szefem redakcji serwisu PoradnikZdrowie.pl, natomiast Łukasz Suda kieruje zespołem witryny Glamki.pl.
więcej
|
|
Google szykuje usługę dla graczy
Już podczas rozpoczynającej się jutro konferencji Google I/O może zostać zaprezentowana platforma Google Play Games, stworzona z myślą o graczach korzystających z urządzeń z systemem Android.
więcej
|
|
Rekomendacje Google+ na stronach mobilnych
Google uruchomiło zintegrowany z serwisem społecznościowym Google+ system rekomendacji treści, działający na urządzeniach mobilnych.
więcej
|
|
,,Dla kobiet wszystko" w kampanii serwisu ofeminin.pl
Serwis kobiecy ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska) rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. Realizowana jest ona pod hasłem “Dla kobiet wszystko”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|