|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 7 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Uważam Rze" zmniejsza objętość, ale podnosi cenę
Tygodnik „Uważam Rze” (Gremi Media) od najnowszego wydania, które trafiło na rynek 6 mają br., kosztuje 4,90 zł. To o 1 zł więcej niż dotąd. Jednocześnie o kilkanaście stron zmniejszyła się objętość pisma i wypadło z niego kilka działów.
więcej
|
|
,,Anna German" hitem TVP1. Serial oglądało 6,3 mln widzów
Biograficzny serial „Anna German” oglądało w TVP1 średnio 6,27 mln osób. Produkcja ponad trzykrotnie podniosła oglądalność Jedynki w piątkowe wieczory i nie dała szans konkurencji. Wpływy z reklam wyniosły 6,4 mln zł.
więcej
|
|
Agnieszka Chylińska twarzą Avivy, reklamuje ubezpieczenia zdrowotne (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczeń zdrowotnych oferowanych przez Avivę. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy GreyGroup, PromoAgency, Film It i ZenithOptimedia Group i Cube Group, jest piosenkarka Agnieszka Chylińska.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Bloomberg Businessweek Polska" tanieje o 4 zł. ,,Chcemy zachęcić czytelników w kioskach"
Cena tygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” (Gremi Media) od bieżącego numeru została obniżona z 9,90 do 5,90 zł. Wydawca oczekuje, że więcej egzemplarzy pisma będzie kupowane w kioskach niż w prenumeracie.
więcej |
|
Pakiet Ekstraklasa już w nc+. Jakie kanały w ofercie?
Platforma nc+ od 6 maja br. oferuje pakiet Ekstraklasa, dający dostęp do wszystkich meczów T-Mobile Ekstraklasy oraz ponad 20 kanałów, w większości niekodowanych. Jest on dostępny dla dotychczasowych abonentów Canal+ przedłużających umowę.
więcej |
|
Top 95 stacji tematycznych: TTV liderem po największym wzroście
W kwietniu br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności została TTV, która jednocześnie zyskała najwięcej w zestawieniu. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Discovery Channel. Top 95 kanałów w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Odświeżona ,,Rzeczpospolita" chce pozyskać fachowców
„Rzeczpospolita” od poniedziałku zmodyfikuje zawartość i szatę graficzną, chcąc stać się gazetą bardziej użyteczną dla przedsiębiorców. Sobotnie wydanie będzie przygotowywane już w czwartek, a gazeta zamykana będzie kilka godzin wcześniej niż dotąd.
więcej
|
UOKiK: platforma nc+ złamała prawo, 11 mln zł kary
ITI Neovision, wprowadzając ofertę platformy nc+ oraz informując o jej warunkach złamała prawo - uznała prezes UOKiK i nakazała natychmiastowe usunięcie skutków zakwestionowanych działań. Klienci mogą kontynuować umowy na dotychczasowych warunkach, a spółka musi zapłacić blisko 11 mln zł.
więcej
|
Dzięki NJU.mobile będzie jeszcze taniej, na czym stracą operatorzy
|
Świat reklamy ,,dojną krową" dla klientów? (opinie o konkursach)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Anna German" hitem TVP1. Serial oglądało 6,3 mln widzów
Biograficzny serial „Anna German” oglądało w TVP1 średnio 6,27 mln osób. Produkcja ponad trzykrotnie podniosła oglądalność Jedynki w piątkowe wieczory i nie dała szans konkurencji. Wpływy z reklam wyniosły 6,4 mln zł.
więcej
|
|
Pakiet Ekstraklasa już w nc+. Jakie kanały w ofercie?
Platforma nc+ od 6 maja br. oferuje pakiet Ekstraklasa, dający dostęp do wszystkich meczów T-Mobile Ekstraklasy oraz ponad 20 kanałów, w większości niekodowanych. Jest on dostępny dla dotychczasowych abonentów Canal+ przedłużających umowę.
więcej
|
|
Top 95 stacji tematycznych: TTV liderem po największym wzroście
W kwietniu br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności została TTV, która jednocześnie zyskała najwięcej w zestawieniu. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Discovery Channel. Top 95 kanałów w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl
więcej
|
|
KRRiT: W telewizyjnych programach informacyjnych nie ma jednostronności
- Nie zgadzamy się z tezą, jakoby programy informacyjne emitowane w głównych kanałach tv miały być jednostronne i promować obecną władzę - tak na zarzuty kierowane pod adresem mediów tzw. „głównego nurtu” m.in. przez twórców TV Republika odpowiada Jan Dworak, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
|
,,Tylko taniec" stracił widzów. 18 mln zł z reklam
Trzecią edycję talent-show „Tylko taniec. Got to dance” śledziło w Polsacie o ponad 360 tys. widzów mniej niż nadawaną rok wcześniej pierwszą odsłonę tanecznego widowiska. Program dał stacji drugie miejsce w rynku, a jego wpływy reklamowe wyniosły 18 mln zł.
więcej
|
|
UPC ma już 800 tys. klientów telewizji cyfrowej. Szybko rośnie telefon
Na koniec marca br. sieć kablowa UPC Polska miała już niemal 800 tys. klientów telewizji cyfrowej. Najdynamiczniej w ciągu roku rosła jednak liczba klientów telefonii stacjonarnej. Natomiast cała baza abonencka operatora stopniała o niecałe 2 proc.
więcej
|
|
Słaby tydzień TVN i Polsatu - rekordowy wynik TV Puls
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymała TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
TV Republika dla wszystkich abonentów Cyfrowego Polsatu
Kanał TV Republika do końca maja br. będzie dostępny dla wszystkich klientów platformy Cyfrowy Polsat w ramach tzw. otwartego okna. Kanał znalazł się na pozycji 67. listy stacji platformy. więcej
|
|
Agnieszka Lisowska-Kalicka i Hanna Krawczyńska w 4fun Media
Agnieszka Lisowska-Kalicka została nowym channel managerem kanału TV.Disco w spółce 4fun Media, natomiast Hanna Krawczyńska objęła w niej funkcję PR managera.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Agnieszka Chylińska twarzą Avivy, reklamuje ubezpieczenia zdrowotne (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczeń zdrowotnych oferowanych przez Avivę. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy GreyGroup, PromoAgency, Film It i ZenithOptimedia Group i Cube Group, jest piosenkarka Agnieszka Chylińska.
więcej
|
|
,,Podziel się radością" - polskie imiona i ksywki na opakowaniach Coca-Coli (wideo)
W ramach startującej kampanii Coca-Coli „Podziel się radością” na puszkach i butelkach tego napoju zamiast logo znajdą się popularne polskie imiona i pseudonimy. Wspierają to działania reklamowe, za które odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Next, Starcom i Rc2.
więcej
|
|
Marcin Kalkhoff odchodzi z Lowe GGK do własnej firmy BrandAuditors
Marcin Kalkhoff zakończył pracę jako dyrektor strategiczny w agencji reklamowej Lowe GGK i otworzył swoją firmę BrandAuditors zajmującą się analizami marketingowymi.
więcej
|
|
Getin Bank reklamuje 24 razy najlepszą pożyczkę gotówkową (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Getin Bank. Akcję przygotowały firmy Bardzo, Konqubinat, Lunapark i MediaVest.
więcej
|
|
Matka, studentka i fashonistka jako konsultantki reklamują Avon (wideo)
Startuje kampania reklamowa Avon zachęcająca do pracy jako konsultantka tej firmy oraz promująca jej nowe kosmetyki. Akcję przygotowały agencja Soho Square i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
,,Jeśli business class to zbyt mało" w kampanii Porsche Panamera
Rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Porsche Panamera. Akcję, skierowaną do biznesmenów, przygotowała i realizuje agencja Advertiva.
więcej
|
|
Wiewiórki reklamują ,,pożyczkę bez wyrzeczeń" w Banku BGŻ (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Bank BGŻ. Akcję, w której występują znane z poprzednich reklam BGŻ animowane wiewiórki, przygotowały firmy Grandes Kochonos, Initiative Warszawa i Performics Optimedia Group.
więcej
|
|
Outdoorowa kampania społeczna widoczna tylko dla dzieci (wideo)
Hiszpańska fundacja ANAR w swojej kampanii przeciwko przemocy wobec dzieci wykorzystała reklamy outdoorowe widoczne tylko dla najmłodszych.
więcej
|
|
,,Fenomen pięknej skóry" reklamuje Oeparol Stimulance (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa preparatów Oeparol Stimulance (produkowanych przez firmę Adamed). Akcję przygotowały agencja Schulz Brand Friendly i dom mediowy Universal McCann.
więcej
|
|
Świat zielonej herbaty i owoców w reklamie Tymbark Next (wideo)
Do emisji trafiła nowa reklama napojów Tymbark Next, w której ich świat poznają młode osoby. Kampanię przygotowały agencja 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Plus z TUI: do 600 zł zniżki na wakacje lub wycieczkę
Ruszyła promocja dla klientów sieci komórkowej Plus, dzięki której mogą oni otrzymać do 600 zł zniżki na wakacje lub wycieczkę w biurze podróży TUI.
więcej
|
|
T-Mobile Truck - mobilny salon T-Mobile rusza w Polskę
W podróż po Polsce wyruszył T-Mobile Truck - mobilny salon sieci T-Mobile.
więcej
|
|
Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje Leasing Swobodny
Ruszyła kampania reklamowa Leasingu Swobodnego wprowadzonego na rynek przez Europejski Fundusz Leasingowy. Akcja obejmuje telewizję i internet.
więcej
|
|
Aneta Sarga szefem reklamy Polskapresse na Śląsku
Aneta Sarga została dyrektorem biura reklamy Polskapresse Filia Śląsk, wydawcy „Dziennika Zachodniego”.
więcej
|
|
,,Gotowa na lato?" w promocji Remington
Trwa promocja konsumencka marki Remington pod hasłem "Gotowa na lato?", w której do wygrania jest 800 suszarek.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Uważam Rze" zmniejsza objętość, ale podnosi cenę
Tygodnik „Uważam Rze” (Gremi Media) od najnowszego wydania, które trafiło na rynek 6 mają br., kosztuje 4,90 zł. To o 1 zł więcej niż dotąd. Jednocześnie o kilkanaście stron zmniejszyła się objętość pisma i wypadło z niego kilka działów.
więcej
|
|
,,Bloomberg Businessweek Polska" tanieje o 4 zł. ,,Chcemy zachęcić czytelników w kioskach"
Cena tygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” (Gremi Media) od bieżącego numeru została obniżona z 9,90 do 5,90 zł. Wydawca oczekuje, że więcej egzemplarzy pisma będzie kupowane w kioskach niż w prenumeracie.
więcej
|
|
Grzegorz Lewicki szefem działu Nauka we ,,Wprost"
Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) przywraca na łamy dział Nauka. Jego kierownikiem został Grzegorz Lewicki.
więcej
|
|
Coraz mniej wolnych mediów na świecie, Polska na 47. miejscu
Według najnowszego raportu organizacji Freedom House obecnie procent globalnej populacji z dostępem do wolnych mediów jest najmniejszy od ponad 10 lat.
więcej
|
|
Amerykańskie gazety: nakłady w dół, rosną cyfrowe subskrypcje
Według raportu Alliance for Audited Media od października 2012 do marca 2013 nakład gazet w Stanach Zjednoczonych spadł o 0,7 procenta w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Coraz więcej jest jednak prenumerat wersji cyfrowych.
więcej
|
|
Aneta Sarga szefem reklamy Polskapresse na Śląsku
Aneta Sarga została dyrektorem biura reklamy Polskapresse Filia Śląsk, wydawcy „Dziennika Zachodniego”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|