|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 24 Kwietnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 razy złoto, ale bez Grand Prix w KTR 2013. Triumfują Saatchi & Saatchi i ING
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR nie przyznano Grand Prix. Najwięcej nagród zdobyła agencja Saatchi & Saatchi, a wyróżnienia dla firm roku otrzymały ING Bank Śląski (reklamodawca), Graffiti Film (dom produkcyjny) i Badi Badi (studio postprodukcyjne).
więcej |
|
Onet opuszcza siedzibę TVN. Przenosi się do Ringier Axel Springer
Grupa Onet w tym tygodniu zakończy przeprowadzkę swoich warszawskich pracowników z siedziby Grupy TVN przy ulicy Wiertniczej do siedziby Ringier Axel Springer Polska przy ulicy Domaniewskiej.
więcej |
|
Coraz większe spadki reklamowe gazet. ,,GW" i ,,Polska" w dół o 20 proc., ,,Rz" o 30 proc.
W I kwartale br. gazety cennikowo zarobiły z reklam o 15,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Wpływy „Gazety Wyborczej” i „Polski” spadły o ok. 20 proc., „Super Expressu” i „Pulsu Biznesu” - o ponad 20 proc., a „Rzeczpospolitej” i „Naszego Miasta” - o ok. 30 proc.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Monica Bellucci i Cisowianka Perlage - za i przeciw (opinie)
- Zaangażowanie Moniki Bellucci do reklamy Cisowianki Perlage jest doskonałym krokiem - ocenia Krzysztof Justynowicz z GPD Advertising. Natomiast Wojciech Kotala z Schulz Brand Friendly wytyka spotowi mankamenty realizacyjne i przerost formy nad treścią.
więcej
|
Media Trendy 2013: bez Grand Prix, Medium Roku - YouTube
W tegorocznej edycji konkursu Media Trendy nie przyznano nagrody Grand Prix. Człowiekiem Roku zostali Polscy Paraolimpijczycy, Medium Roku - YouTube, a Wydarzeniem Roku - Wojna o Acta.
więcej
|
Serialowa ofensywa Polsatu: będą dwie nowe produkcje
|
,,Do Rzeczy" z większą sprzedażą od ,,W Sieci", ostro w dół ,,Uważam Rze"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Nowa oprawa TV4 od maja (wideo)
Telewizyjna Czwórka od 1 maja br. zyska nową oprawę antenową. Łączy ona w sobie elementy filmowe z nowoczesną grafiką. Kanał będzie emitować m.in. nowe ID, jingle reklamowe i spoty promocyjne.
więcej
|
|
Magazyn Polsat News ,,Premierzy" traci widzów z odcinka na odcinek
Nowy magazyn Polsat News „Premierzy”, prowadzony przez Dorotę Gawryluk i Jarosława Gugałę, ogląda średnio 71 tys. osób. Program traci widzów z odcinka na odcinek i notuje niższe wyniki od TVP Info czy TVN24.
więcej
|
|
Ruszają konsultacje na temat wykorzystania drugiej dywidendy cyfrowej. Internet czy telewizja?
Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpisze jeszcze w tym tygodniu konsultacje społeczne na temat możliwych sposobów zagospodarowania dwunastu kanałów z zakresu 470-862 MHz, które należą do tzw. drugiej dywidendy cyfrowej.
więcej
|
|
Fundusz Warburg Pincus inwestuje w sieć kablową Inea
Fundusz private equity Warburg Pincus został mniejszościowym udziałowcem wielkopolskiej sieci kablowej Inea. Inwestor ma wspomóc budowę przez operatora sieci nowej generacji NGA (Next Generation Access).
więcej
|
|
TVP1 szuka uczestników do koncertu ,,SuperDebiuty z Marylą!"
Telewizja Polska rozpoczęła eliminacje do koncertu „Sing Sing - SuperDebiuty z Marylą!” będącego częścią 50. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2013. Koncert odbędzie się 14 czerwca br. w amfiteatrze opolskim, a pokaże go TVP1.
więcej
|
|
TTV: ,,Odlotowy ogród" przeniesiony na jesień
Telewizja TTV - wbrew pierwotnym planom - w wiosennej ramówce nie pokaże programu ogrodniczego „Odlotowy ogród”. Magazyn trafi na antenę stacji dopiero jesienią br.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
18 razy złoto, ale bez Grand Prix w KTR 2013. Triumfują Saatchi & Saatchi i ING
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR nie przyznano Grand Prix. Najwięcej nagród zdobyła agencja Saatchi & Saatchi, a wyróżnienia dla firm roku otrzymały ING Bank Śląski (reklamodawca), Graffiti Film (dom produkcyjny) i Badi Badi (studio postprodukcyjne).
więcej
|
|
Coraz większe spadki reklamowe gazet. ,,GW" i ,,Polska" w dół o 20 proc., ,,Rz" o 30 proc.
W I kwartale br. gazety cennikowo zarobiły z reklam o 15,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Wpływy „Gazety Wyborczej” i „Polski” spadły o ok. 20 proc., „Super Expressu” i „Pulsu Biznesu” - o ponad 20 proc., a „Rzeczpospolitej” i „Naszego Miasta” - o ok. 30 proc.
więcej
|
|
Marcin Prokop w biurze, knajpie i u teściów reklamuje Halls (wideo)
Trwa promujący cukierki Halls (Kraft Foods Polska) konkurs „Podejmij wyzwanie”, którego twarzą jest Marcin Prokop. Towarzyszy temu kampania reklamowa w telewizji i internecie przygotowana przez JWT Warszawa i Starcom.
więcej
|
|
Duża umowa reklamowa Twittera i domu mediowego Starcom
Twitter podpisał wieloletni kontrakt reklamowy z międzynarodowym domem mediowym Starcom MediaVest Group.
więcej
|
|
,,Ruch to radość" w reklamie Coca-Coli (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Coca-Coli pod hasłem „Ruch to radość”. Akcję przygotowały firmy McCann Warsaw i Starcom.
więcej
|
|
Krystyna Czubówna reklamuje Insulan (posłuchaj)
Rozpoczęła się radiowa kampania reklamowa suplementu diety Insulan (Novascon Pharmaceuticals), do której głosu użyczyła Krystyna Czubówna. Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Motion Brand.
więcej
|
|
Wojciech Mann reklamuje ciężarówki MAN
Wojciech Mann bierze udział w kampanii reklamowej MAN TGX Euro 6, nowego ciągnika do ciężarówek. Akcję przygotowały i realizują agencje S4 i Driim Interactive.
więcej
|
|
Przewaga w biznesie reklamuje Orange dla Firm (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa Orange dla Firm wspierająca promocję „21 powodów, że lepiej być w Orange”. Akcję przygotowały Havas Worldwide Warsaw i MEC.
więcej
|
|
Husqvarna w wiosennej kampanii pokazuje, co ją wyróżnia (wideo)
Ruszyła kampania Husqvarny reklamująca urządzenia różnych marek tej firmy (Husqvarna, Gardena, McCulloch). Akcje obejmuje telewizję, radio, prasę, internet i punkty sprzedaży.
więcej
|
|
Serwisy grupy InnovaWeb: z Evolution Media Net do Ad-Vice
Pod koniec kwietnia sieć reklamowa Ad-Vice rozpoczęła współpracę na wyłączność z serwisami grupy InnovaWeb: stylistka.pl, przepisy.net, mamzdrowie.pl, naszetatuaze.pl, fajnamama.pl, magazyndomowy.pl, fryzury.info, szatnia.pl.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Rusza Polityka Insight - płatny serwis z analizami
Wydawca tygodnika „Polityka” uruchomił centrum analityczne Polityka Insight. Przygotowywać ono będzie codzienny płatny serwis internetowy z analizami politycznymi i gospodarczymi. Projektem kieruje Wawrzyniec Smoczyński.
więcej
|
|
Felietony Krzysztofa Skiby po 11 latach znikają z ,,Wprost"
W tygodniku „Wprost” nie będą się już ukazywać felietony Krzysztofa Skiby - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Muzyk i satyryk publikował je w piśmie przez 11 lat.
więcej
|
|
Coraz większe spadki reklamowe gazet. ,,GW" i ,,Polska" w dół o 20 proc., ,,Rz" o 30 proc.
W I kwartale br. gazety cennikowo zarobiły z reklam o 15,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Wpływy „Gazety Wyborczej” i „Polski” spadły o ok. 20 proc., „Super Expressu” i „Pulsu Biznesu” - o ponad 20 proc., a „Rzeczpospolitej” i „Naszego Miasta” - o ok. 30 proc.
więcej
|
|
,,Zabawy i Marzenia z Barbie" nowym liderem wśród pism dla dzieci
W styczniu 2013 roku w segmencie miesięczników dla dzieci na pozycję lidera awansował magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.
więcej
|
|
Dane PBC w płatnej aplikacji na smartfony
Polskie Badania Czytelnictwa udostępniły płatną aplikację na smartfony z danymi o czytelnictwie badanych tytułów prasowych. Jest ona dostępna w wersjach na telefony z systemami iOS i Android.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|