|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 23 Kwietnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Do Rzeczy" z większą sprzedażą od ,,W Sieci", ostro w dół ,,Uważam Rze"
Wśród tygodników opinii w lutym br. największy spadek - wynoszący aż 82,1 proc. - zanotowało „Uważam Rze”. „Tygodnik Do Rzeczy” miał sprzedaż o 11 tys. egz. większą niż „W Sieci”, ale nie udało mu się przebić „Polityki”.
więcej
|
Grzegorz Hajdarowicz ,,Hieną Roku 2013"?
SDP nominowało właśnie Grzegorza Hajdarowicza do „Hieny Roku 2013”. Jako powód podano pozbawienie przez Gremi Media opieki prawnej Tomasza Wróblewskiego, Cezarego Gmyza i Pawła Lisickiego.
więcej
|
Branża: zakup G+J przez Burdę to dobry ruch
|
Tomasz Machała: Zdjęcia w spodniach Levi's to nie kryptoreklama
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
KRRiT: Trzeba pilnie zmienić sposób ściągania abonamentu
Zdaniem KRRiT, brak skutecznych regulacji prawnych dotyczących finansowania mediów publicznych oraz słaba ściągalność abonamentu to najbardziej palące problemy na polskim rynku mediów, które należy jak najszybciej rozwiązać.
więcej
|
|
Telewizja Polska: do końca maja bez zmian w ramówce TVP Info
Telewizja Polska zapewnia, że wszystkie stałe pozycje z anteny TVP Info, w tym „Telekurier” będą nadawane w tym kanale do końca maja br. O tym, jak wyglądać będzie ramówka letnia stacji, zarząd TVP ma zdecydować w najbliższym czasie.
więcej
|
|
Agnieszka Radwańska: TVN nie ma wstępu na moje konferencje
Agnieszka Radwańska zabroniła dziennikarzom TVN pojawiania się na konferencjach prasowych z jej udziałem. Tenisistka uważa, że materiał o niej, który znalazł się na antenie tej stacji tuż po igrzyskach w Londynie, był nieprawdziwy.
więcej
|
|
,,Bitwa o dom" traci widzów z odcinka na odcinek, ale poprawia wyniki TVN
Nowy reality-show „Bitwa o dom” ogląda średnio 1,12 mln osób. Program podnosi wyniki TVN względem analogicznego okresu ub.r. i zajmuje drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z TVP2 - w grupie komercyjnej TVN jest liderem.
więcej
|
|
Rada nadzorcza TVP zadowolona z działalności zarządu
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej będzie wnioskować do walnego zgromadzenia o udzielenie absolutorium prezesowi i członkom zarządu spółki za 2012 rok. Uchwały w tej sprawie podjęto na posiedzeniu 22 kwietnia br.
więcej
|
|
Jan Dworak: Na naciski Lux Veritatis będziemy reagować spokojnie
- Zarzuty i naciski kierowane pod naszym adresem przez Fundację Lux Veritatis i Ojca Rydzyka są ewidentnie odczuwalne w przestrzeni publicznej. Wszelkie decyzje będziemy jednak podejmować poza emocjami - mówi nam Jan Dworak, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
|
Polsat potwierdza: Koniec programu Krzysztofa Ibisza i Anny Zejdler-Ibisz
Polsat zdecydował o zakończeniu emisji magazynu „Studio Weekend”, którego gospodarzami są Krzysztof Ibisz i Anna Zejdler-Ibisz. Program spada z anteny, bo ma niską oglądalność.
więcej
|
|
TVN nowym liderem, TVP1 w dół. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła także wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Telekurier" stracił widzów, ale wygrywa z konkurencją
W obecnym sezonie magazyn reporterski TVP Info „Telekurier” ogląda o 240 tys. widzów mniej niż rok wcześniej, ale stacja w czasie emisji programu cały czas wygrywa z TVN24 i Polsat News.
więcej
|
|
Dexter żegna się z widzami. To ostatni sezon (wideo)
Twórcy serialu "Dexter" zaprezentowali w internecie nowy zwiastun ósmego i ostatniego sezonu.
więcej
|
|
Festiwal komedii na Twitterze
Z początkiem tego tygodnia wystartował pięciodniowy festiwal komedii, organizowany przez telewizję Comedy Central. Prawie całe wydarzenie ma jednak odbyć się na Twitterze.
więcej
|
|
,,Disco Jazda" od maja na antenie iTV
Kanał iTV w maju br. wprowadzi do ramówki nowy program pod tytułem „Disco Jazda”, w którym zaprezentowane zostaną kulisy tras koncertowych największych gwiazd muzyki disco polo.
więcej
|
|
nc+ promuje półfinały Ligi Mistrzów (wideo)
Platforma nc+ rozpoczęła kampanię promocyjną, w której informuje, że wszystkie mecze półfinałowe Ligi Mistrzów UEFA obejrzeć będzie można na antenach stacji Canal+ Sport HD i nSport HD.
więcej
|
|
,,Scooby Doo! i Brygada Detektywów 2" od maja w Cartoon Network
Od 6 maja 2013 roku dziecięcy kanał Cartoon Network rozpocznie emisję drugiego sezonu animacji „Scooby Doo! i Brygady Detektywów”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Cyfryzacja radia pod znakiem zapytania
KRRiT jeszcze przed wakacjami uchwali stanowisko w sprawie cyfryzacji radia. Jako pierwsze miało zacząć realizować ten projekt Polskie Radio. Tymczasem pojawiają się pierwsze problemy. - W naszym przypadku start cyfryzacji nie będzie możliwy bez wsparcia państwa - mówi nam Radosław Kazimierski, rzecznik prasowy PR.
więcej
|
|
Kobiety najchętniej słuchają RMF FM
W I kwartale 2013 roku pozycję lidera w ogólnopolskim rynku radiowym wśród kobiet zajęło RMF FM – wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Monica Bellucci i Cisowianka Perlage - za i przeciw (opinie)
- Zaangażowanie Moniki Bellucci do reklamy Cisowianki Perlage jest doskonałym krokiem - ocenia Krzysztof Justynowicz z GPD Advertising. Natomiast Wojciech Kotala z Schulz Brand Friendly wytyka spotowi mankamenty realizacyjne i przerost formy nad treścią.
więcej
|
|
Media Trendy 2013: bez Grand Prix, Medium Roku - YouTube
W tegorocznej edycji konkursu Media Trendy nie przyznano nagrody Grand Prix. Człowiekiem Roku zostali Polscy Paraolimpijczycy, Medium Roku - YouTube, a Wydarzeniem Roku - Wojna o Acta.
więcej
|
|
Piotr Żyła w produktowych reklamach przekąsek Beskidzkie (wideo)
Do emisji trafiły produktowe reklamy paluszków, orzeszków i chipsów Beskidzkie (produkowanych przez firmę Aksam) z udziałem skoczka narciarskiego Piotra Żyły. Akcję przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i IQ Media.
więcej
|
|
,,Moje miasto się przytula" w kampanii czekolady Milka (wideo)
Pod hasłem „Moje miasto się przytula” rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa czekolady Milka (Kraft Foods Polska). Za przygotowanie i realizację akcji producent odpowiada wspólnie z firmami Starcom, Next, Alert Media Communications, Rc2 i Event Factory.
więcej
|
|
,,Każdy ma w sobie to coś" w kampanii Prince Polo (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wafelków Prince Polo (Kraft Foods Polska) promująca nowe pozycjonowanie tej marki. Akcję, pod hasłem „Każdy ma w sobie to coś, tak jak Prince Polo”, przygotowały firmy Corporate Profiles Consulting, Ogilvy & Mather Advertising, Dynamofilm i Starcom.
więcej
|
|
Cheetos Duos reklamowany dla całej rodziny (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek chrupki Cheetos Duos (PepsiCo). Po raz pierwszy spot marki Cheetos nie jest animowany i występują w nim dorośli.
więcej
|
|
,,Koniec z szarością!" reklamuje Idéalia BB Vichy (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży kremu Idéalia BB marki Vichy (L’Oréal Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Koniec z szarością!”, przygotowały firmy TBWA Poland i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Katarzyna Glinka zmienia kolor włosów w reklamie Garnier Color Naturals
Ruszyła kampania reklamowa farb do włosów Garnier Color Naturals z udziałem aktorki Katarzyny Glinki. Akcję przygotowały agencja Publicis i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Lekcja geografii reklamuje kulki mięsne Pudliszki (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowy produkt marki Pudliszki (HJ Heinz Polska) - Kulki Mięsne Dobrze Nadziane. Akcję przygotowały firmy Publicis Lion, Garaż, Badi Badi i Mindshare Polska.
więcej
|
|
DDB Warszawa będzie reklamować TBC Bank
Agencja DDB Warszawa wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacyjnej i formatu kreatywnego reklam dla gruzińskiego TBC Banku.
więcej
|
|
,,I zabawa, i kariera. Biorę Dwa!" w kampanii 2KC
W radiu, prasie, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu na kaca 2KC (produkowanego przez Colfarm). Akcję przygotowała agencja Goahead.
więcej
|
|
Przezroczysty billboard reklamuje serwis pogodowy MetService (wideo)
Na nietypową formę reklamy outdoorowej zdecydował się nowozelandzki serwis pogodowy MetService. Wykorzystał on bowiem billboard, który jest... zupełnie przezroczysty.
więcej
|
|
Tańczące dzieci znów w reklamie Evian (wideo)
Danone opublikował nowy spot promujący wodę mineralną Evian, nawiązujący do najsłynniejszej reklamy tego produktu.
więcej
|
|
Havas Media wypromuje Orangina Schweppes International
Firma Orangina Schweppes International - po lokalnym przeglądzie ofert - wybrała dom mediowy Havas Media do obsługi swojego budżetu mediowego.
więcej
|
|
Reebok rusza z imprezami Reebok Fitness Heroes
Od początku maja do września będzie trwał cykl 30 imprez pod nazwą Reebok Fitness Heroes. Ich celem jest promowanie pasjonatów dyscyplin takich jak cross fit, joga i taniec.
więcej
|
|
Monica Bellucci w reklamie Cisowianki Perlage (wideo)
W telewizji i kinach ruszyła kampania reklamowa wody Cisowianka Perlage (Polskie Zdroje) z udziałem włoskiej aktorki Moniki Bellucci. Akcję producent Cisowianki przygotował wspólnie z firmami The Chimney Pot, Tyrka Studio i Equinox Polska.
więcej
|
|
nc+ promuje półfinały Ligi Mistrzów (wideo)
Platforma nc+ rozpoczęła kampanię promocyjną, w której informuje, że wszystkie mecze półfinałowe Ligi Mistrzów UEFA obejrzeć będzie można na antenach stacji Canal+ Sport HD i nSport HD.
więcej
|
|
Robert Stopyra: z Lemon Sky do Possible
Do zespołu agencji interaktywnej Possible (holding WPP) dołączył Robert Stopyra, który objął stanowisko new business directora.
więcej
|
|
Postaw na leady!
Ogromne znaczenie internetu jako kanału komunikacji marketingowej, jest bezdyskusyjne. Kluczowy w realizacji działań e-reklamowych poza przemyślaną strategią, dobrym dobrem form reklamowych i obszarów emisji jest odpowiedni dobór sposobu rozliczenia kampanii - pisze Sebastian Białousz.
więcej
|
|
Okazjum.pl w Evolution Media Net
Sieć reklamowa Evolution Media Net podpisała umowę z Okazjum.pl, który prezentuje promocje i wyprzedaże w sieciach handlowych.
więcej
|
|
Coolerki - nowe paluszki Fanexu w opakowaniach od Studio DN
Fanex, producent artykułów spożywczych, wprowadził na rynek Coolerki - paluszki w kształcie kuleczek. Opakowania nowego produktu zaprojektowała firma Studio DN.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Rapaczyńska, Kossakowski i Jagiełło kandydatami do zarządu Agory
Wanda Rapaczyńska, Grzegorz Kossakowski i Tomasza Jagiełło to trzej kandydaci do pięcioosobowego zarządu Agory, których zamiera zgłosić spółka Agora-Holding, kontrolowana przez założycieli „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
CAM Media i minister Nowak: informacje ,,Wprost" o naszych powiązaniach to plotki i insynuacje
Minister transportu Sławomir Nowak i prezes firmy reklamowej CAM Media zaprzeczają podanym przez „Wprost” informacjom, jakoby łączyły ich nieuczciwe relacje towarzysko-biznesowe. Nowak i kierownictwo firmy zastanawiają się nad podaniem tygodnika do sądu.
więcej
|
|
Miesięcznik ,,Charaktery" debiutuje na tabletach
Od wydania majowego miesięcznik psychologiczny „Charaktery” (Charaktery) dostępny będzie także w wersji na tablety z systemami Android i iOS. Zawierać ona będzie dodatkowe materiały.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z atlasem samochodowym Polski
We wtorek i środę, 23 i 24 kwietnia z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się atlas samochodowy Polski w skali 1:260 000.
więcej
|
|
,,Super Express" z kolekcją ,,Superogród"
We wtorek 23 kwietnia rusza nowa kolekcja „Super Expressu” (Murator) pod tytułem „Superogród”. Kolejne zeszyty serii będą zawierać mini poradnik z informacjami dla działkowców, ogrodników i amatorów zieleni oraz nasiona kwiatów i warzyw.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Producenci sprzętu elektronicznego dominują na rynku dóbr konsumpcyjnych
Dzięki rosnącej popularności urządzeń mobilnych, takich jak tablety czy smartfony, ich producenci deklasują konkurencję w opracowanym przez Deloitte rankingu globalnych graczy na rynku dóbr konsumpcyjnych "Global Powers of Consumer Products 2013". Pomimo kryzysu 250 największym producentom na świecie udało się zwiększyć zarówno przychody, które w ostatnim zakończonym roku finansowym przekroczyły 3 biliony dolarów, jak i zyski.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|