|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 19 Kwietnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
REM: Dziennikarze zbyt tendencyjni, nie można łączyć informacji i komentarza
Rada Etyki Mediów w sprawozdaniu za lata 2011-2012 wytyka polskim dziennikarzom zbyt częste naruszanie zasad etyki zawodowej, w tym głównie tendencyjność i jednostronność.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy" z większą sprzedażą od ,,W Sieci", ostro w dół ,,Uważam Rze"
Wśród tygodników opinii w lutym br. największy spadek - wynoszący aż 82,1 proc. - zanotowało „Uważam Rze”. „Tygodnik Do Rzeczy” miał sprzedaż o 11 tys. egz. większą niż „W Sieci”, ale nie udało mu się przebić „Polityki”.
więcej
|
|
Grzegorz Hajdarowicz ,,Hieną Roku 2013"?
SDP nominowało właśnie Grzegorza Hajdarowicza do „Hieny Roku 2013”. Jako powód podano pozbawienie przez Gremi Media opieki prawnej Tomasza Wróblewskiego, Cezarego Gmyza i Pawła Lisickiego.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
200 odcinków ,,Kuby Wojewódzkiego": 2 mln widzów i 214 mln zł z reklam
We wtorek stacja TVN nadała 200. odcinek programu „Kuba Wojewódzki”. Dotąd emitowany od sześciu i pół roku talk-show przyniósł stacji prawie 214 mln zł z reklam, a każdy jego odcinek oglądało średnio 2 mln widzów.
więcej
|
|
Polsat szuka uczestników do szóstej edycji ,,Tylko muzyki"
Telewizja Polsat jesienią tego roku pokaże szóstą edycję programu „Tylko muzyka. Must be the music”. Precastingi do nowej serii muzycznego show ruszają pod koniec kwietnia.
więcej
|
|
Ojciec Tadeusz Rydzyk obawia się o koncesję dla TV Trwam
Ojciec Tadeusz Rydzyk, szef TV Trwam, wyraził obawę, że KRRiT może znowu nie przyznać Fundacji Lux Veritatis koncesji na naziemne nadawanie cyfrowe. Tym razem zrobił to podczas czwartkowego posiedzenia Sejmowej Komisji Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii.
więcej
|
|
TLC HD na platformie nc+
Kanał TLC HD od piątku 19 kwietnia br. pojawi się w ofercie nowej platformy nc+. Dostęp do kanału zyskają też abonenci z dotychczasowymi ofertami platformy n i Cyfry+.
więcej
|
|
Microsoft wskrzesi ,,Herosów"
Popularny kilka lat temu serial „Herosi” może doczekać się kontynuacji dzięki staraniom Microsoftu.
więcej
|
|
,,My Little Pony: Przyjaźń to magia 3" od maja na antenie MiniMini+
20 maja 2013 roku dziecięcy kanał MiniMini+ rozpocznie emisje trzeciej serii popularnej animacji „My Little Pony: Przyjaźń to magia 3”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Brian Cahill: Opowiadanie historii to jedna z najważniejszych części naszego życia
Z Brianem Cahillem, globalnym dyrektorem strategicznym LiquidThread, rozmawiamy o potencjale „branded contentu” w Polsce i na świecie.
więcej
|
|
Hodowcy drobiu promują ,,drobiowe przysmaki - każdemu w smak" (wideo)
Ruszyła kampania „Drobiowe przysmaki - każdemu w smak” promująca jedzenie produktów drobiowych. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa przygotowały firmy Legend Group, Infinity Media i Red Carpet.
więcej
|
|
,,Uwierzysz jak spróbujesz" w kampanii Coca-Coli Zero (wideo)
Rusza kampania reklamowa Coca-Coli Zero (Coca-Cola Poland Services) oparta na zabawnym spocie rozgrywającym się w kinie. Akcję przygotowały firmy McCann, Starcom, K2 i Rc2.
więcej
|
|
,,all in for #mygirls" - Ewa Chodakowska reklamuje Adidas Women
Rusza kampania reklamowa marki Adidas Women pod hasłem „all in for #mygirls”. Akcja, w której bierze udział znana trenerka fitness Ewa Chodakowska, obejmuje przede wszystkim internet.
więcej
|
|
,,Wszechorzeźwienie" w kampanii nowej wersji Redd's (wideo)
Rusza kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową wersję piwa Redd’s (Kompania Piwowarska) - ananasowo-grapefriutową. Akcję przygotowały i realizują firmy GPD Advertising, Oto Film, Platige Image, Lubię to, Q&A Consulting i MEC.
więcej
|
|
,,Krystaliczne orzeźwienie" reklamuje piwo Lech
Rusza kampania reklamowa piwa Lech Premium (Kompania Piwowarska) podkreślająca zapewniane przez nie orzeźwienie. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, MEC, John Pitcher, Mango Design, Afekt i Q&A Consulting.
więcej
|
|
,,Niezbędny tak jak Ty" w reklamach narzędzi Topex (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa narzędzi ręcznych Topex. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Topex - niezbędny tak jak Ty” przygotowały firmy What i Arena Media.
więcej
|
|
,,1 proc. - wybierz mądrze" w kampanii organizacji pozarządowych (wideo)
Ruszyła kampania „1 proc. - wybierz mądrze”, w której grupa organizacji pozarządowych zachęca do rozważnego wyboru celu społecznego, na który przekazuje się 1 proc. swojego podatku dochodowego.
więcej
|
|
Kit Kat: Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy
Pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z Kit Kat” ruszyła wizerunkowa kampania batonów Kit Kat (Nestlé Polska) reklamująca również ich wersję Kit Kat Chunky Xtra Break. Akcję przygotowały firmy JWT Warszawa i MEC.
więcej
|
|
Agencja LiquidThread wchodzi do Polski za Strawberry Branded Content Strategies
Należąca do grupy Starcom MediaVest agencja branded kontentowa LiquidThread wchodzi na Polski rynek, zastępując Strawberry Branded Content Strategies. Firmą nadal kierować będzie Beata Bacieczko.
więcej
|
|
Julita Pastuszka dyrektorem marketingu i PR Produkt Roku Polska
Julita Pastuszka objęła stanowisko dyrektora marketingu i PR w firmie Produkt Roku Polska. Jest to nowo utworzone stanowisko.
więcej
|
|
Adkontekst wprowadza reklamy mobilne
W ofercie kontekstowo-behawioralnej sieci reklamowej Adkontekst (należącej do firmy Netsprint) pojawiły się reklamy na urządzenia mobilne pracujące na różnych systemach operacyjnych.
więcej
|
|
Anna Grzelewska communication managerem w Volvo Auto Polska
Anna Grzelewska objęła obowiązki communication managera w Volvo Auto Polska.
więcej
|
|
,,Czytaj to, co lubisz. Tak jak lubisz" - Agora promuje MetroMsn.pl
Agora rozpoczęła kampanię wizerunkową portalu MetroMsn.pl. Akcja, realizowana w głównie w mediach spółki, promuje treści obecne w portalu oraz podkreśla jego dostępność na różnych urządzeniach.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
REM: Dziennikarze zbyt tendencyjni, nie można łączyć informacji i komentarza
Rada Etyki Mediów w sprawozdaniu za lata 2011-2012 wytyka polskim dziennikarzom zbyt częste naruszanie zasad etyki zawodowej, w tym głównie tendencyjność i jednostronność.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy" z większą sprzedażą od ,,W Sieci", ostro w dół ,,Uważam Rze"
Wśród tygodników opinii w lutym br. największy spadek - wynoszący aż 82,1 proc. - zanotowało „Uważam Rze”. „Tygodnik Do Rzeczy” miał sprzedaż o 11 tys. egz. większą niż „W Sieci”, ale nie udało mu się przebić „Polityki”.
więcej
|
|
Grzegorz Hajdarowicz ,,Hieną Roku 2013"?
SDP nominowało właśnie Grzegorza Hajdarowicza do „Hieny Roku 2013”. Jako powód podano pozbawienie przez Gremi Media opieki prawnej Tomasza Wróblewskiego, Cezarego Gmyza i Pawła Lisickiego.
więcej
|
|
Szymon Hołownia dołącza do ,,Rzeczpospolitej"
Szymon Hołownia dołączy do zespołu dziennika „Rzeczpospolita” (Gremi Media), gdzie zostanie publicystą i felietonistą.
więcej
|
|
Igor Janke odchodzi z dziennikarstwa do agencji Bridge
Igor Janke, ostatnio związany z „Rzeczpospolitą”, kończy pracę jako dziennikarz. Janke został partnerem i członkiem zarządu agencji Bridge, poprzednio funkcjonującej pod nazwą Media&Doradztwo.
więcej
|
|
,,Bravo" z największym spadkiem wśród pism młodzieżowych
W styczniu 2013 roku prawie wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem dwutygodnik „Bravo”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Twist”.
więcej
|
|
Eliza Sarnacka-Mahoney korespondentką ,,Dziennika Gazety Prawnej" w USA
Eliza Sarnacka-Mahoney została korespondentką „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Top polskich blogów: na czele Wojciechowska, Kotlet.tv, Pani Basia, Palikot, Czubaszek i Mucha
Połowa polskich internautów czyta blogi. Wśród najpopularniejszych przeważają blogi celebrytów (m.in. Martyny Wojciechowskiej, Marii Czubaszek i Anny Muchy) i blogi kulinarne (na czele z Kotlet.tv i Moje Wypieki).
więcej
|
|
Google: 14 mld USD przychodu i 3,3 mld USD zysku w I kw.
Firma Google podała swoje wyniki finansowe za pierwsze trzy miesiące bieżącego roku.
więcej
|
|
Internet o prędkości 200 Mb/s w Orange (wideo)
Od czwartku w wybranych lokalizacjach na terenie Warszawy, klienci Orange Polska mogą korzystać z ultraszybkiego dostępu do internetu o prędkości 200 Mb/s, który jest oferowany w technologii światłowodowej. W ramach pilotażu trwającego do końca sierpnia będzie można skorzystać z nowej oferty bezpłatnie.
więcej
|
|
Nowe aplikacje mobilne LinkedIn (wideo)
Największy serwis społecznościowy dla profesjonalistów, LinkedIn, zaprezentował nową wersję aplikacji mobilnej na iOS i Androida.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|