|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 11 Kwietnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF FM umacnia się na pozycji lidera, duży spadek Jedynki
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce należy do RMF FM. W I kwartale br. rozgłośnia ta pochwalić się mogła największym wzrostem udziału, z kolei największe spadki zanotowały Jedynka, Trójka oraz Radio Maryja.
więcej |
|
Cyfrowy Polsat wyprzedził ofensywę reklamową nc+ i wykorzystał jej kryzys
Przez dwa tygodnie poprzedzające start nc+, Cyfrowy Polsat na reklamy w telewizji i radio wydał cennikowo 7,7 mln zł, a przez kolejne dwa i pół tygodnia - prawie 8 mln zł. Najintensywniej operator promował się, kiedy nasilił się kryzys wizerunkowy nc+.
więcej |
|
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" stracił widzów, ale nie daje szans konkurencji
Nadawany od lat w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów” gromadzi obecnie 2,75 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program stracił 300 tys. widzów, ale i tak jest liderem w rynku telewizyjnym.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TOP 300 serwisów internetowych w Polsce (raport)
Czołową dziesiątkę stron w polskim internecie tworzą cztery globalne portale (Google, FB, YouTube i Wikipedia) oraz sześć polskich serwisów (Onet, WP, Allegro, Gazeta, NK i Interia). Top 300 najpopularniejszych stron w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Film Anity Gargas z większą widownią niż ,,Śmierć prezydenta"
Film Anity Gargas „Anatomia upadku” o katastrofie smoleńskiej obejrzało w poniedziałkowy wieczór w TVP1 średnio 3,14 mln widzów, zaś pokazywana wcześniej „Śmierć prezydenta” przyciągnęła przed ekrany mniej o 200 tys. oglądających.
więcej
|
Facebook blisko 14 mln użytkowników, tracą portale
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2013 roku
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
200 tys. widzów oglądało debiut TV Republika (wideo)
Próbną emisję TV Republika w internecie obejrzało wczoraj ok. 200 tys. widzów. - RWE wyłączyła nam na kilka godzin prąd „w wyniku awarii”. Pozostawiam czytelnikom komentarz w tej sprawie - mówi nam Piotr Barełkowski, szef TV Niezależnej, operatora TV Republika.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat wyprzedził ofensywę reklamową nc+ i wykorzystał jej kryzys
Przez dwa tygodnie poprzedzające start nc+, Cyfrowy Polsat na reklamy w telewizji i radio wydał cennikowo 7,7 mln zł, a przez kolejne dwa i pół tygodnia - prawie 8 mln zł. Najintensywniej operator promował się, kiedy nasilił się kryzys wizerunkowy nc+.
więcej
|
|
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" stracił widzów, ale nie daje szans konkurencji
Nadawany od lat w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów” gromadzi obecnie 2,75 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program stracił 300 tys. widzów, ale i tak jest liderem w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Celebryci wkraczają do scripted-docu. Radek Liszewski i Patrycja Pająk w ,,Szpitalu"
Radek Liszewski, lider zespołu Weekend i modelka Patrycja Pająk to celebryci, które zagrają w serialu paradokumentalnym TVN „Szpital”.
więcej
|
|
Widzowie Canal+ krytykują komentatorów Ligi Mistrzów z nSportu
Część abonentów Cyfry+, którzy we wtorek pierwszy raz oglądali w Canal+ mecz Ligi Mistrzów, narzeka, że komentujący go dziennikarze nSportu faworyzowali Borussię Dortmund, w której gra trzech Polaków.
więcej
|
|
Tomasz Sekielski zaprzecza, by płacił funkcjonariuszowi BOR za wypowiedź
Tomasz Sekielski zaprzecza informacjom podanym w komunikacie Kancelarii Senatu, jakoby miał proponować funkcjonariuszowi BOR nagranie wypowiedzi za pieniądze. List w tej sprawie do prezesa TVP Juliusza Brauna wysłał marszałek Senatu Bogdan Borusewicz.
więcej
|
|
Kanał ShortsTV HD wkracza do Polski
Firma Chello Central Europe zaoferowała operatorom w Polsce międzynarodowy kanał ShortsTV HD z krótkometrażowym kontentem.
więcej
|
|
Ruszają eliminacje do drugiej edycji show TVN ,,MasterChef"
W maju br. rozpoczną się precastingi do drugiej edycji show TVN „MasterChef”. Wszyscy chętni mogą zgłaszać swoje uczestnictwo w programie już teraz przez internet.
więcej
|
|
TVP kręci ,,Bezdech" z Bogusławem Lindą i Jerzym Stuhrem
Telewizja Polska 9 kwietnia br. rozpoczęła realizację autorskiego spektaklu Andrzeja Barta pod tytułem „Bezdech” dla Teatru Telewizji. W roli głównej wystąpi Bogusław Linda. Sztukę widzowie zobaczą jesienią br.
więcej
|
|
Gala Fryderyk 2013 na antenie TVP2
Telewizyjna Dwójka pokaże retransmisję z rozdania tegorocznych Fryderyków. Galę poprowadzą Grażyna Torbicka, Artur Orzech oraz Piotr Metz.
więcej
|
|
Euronews i Bloomberg Television pogłębiają współpracę
Stacje telewizyjne Euronews oraz Bloomberg Television na mocy zawartego partnerstwa mają udostępniać sobie wzajemnie wybrane treści dotyczące wydarzeń w świecie biznesu.
więcej
|
|
,,Męska robota" od maja na antenie Comedy Central
27 maja 2013 roku kanał Comedy Central rozpocznie emisje serialu „Męska robota”.
więcej
|
|
Robert Kubica w rajdzie WRC. Relacja w TV4 i TV6
Kanały TV4 i TV6 pokazywać będą relacje z Rajdu Portugalii wchodzącego w skład serii World Rally Championship (WRC). Rywalizować w nim będzie Robert Kubica. Będzie to jego pierwszy występ w zawodach tej klasy od czasu wypadku.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wojciecha Borowskiego czeka odbudowa pozycji McCann Worldgroup (opinie)
- Wojciech Borowski obejmując funkcję CEO w McCann Worldgroup podejmuje się trudnego zadania. Będzie musiał odbudować pierwszoligową pozycję firmy na polskim rynku - mówią eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Netia reklamuje Telewizję Osobistą niezadowolonym klientom nc+ (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Telewizji Osobistej Netii skierowana m.in. do klientów niezadowolonych z oferty nc+. Akcję przygotowały firmy Brasil, Carat Polska i Value Media.
więcej
|
|
Robert Korzeniowski reklamuje największą promocję Powerade
Rusza promocja napoju izotonicznego Powerade (Coca-Cola Poland Services) największa w historii tej marki na polskim rynku. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Roberta Korzeniowskiego.
więcej
|
|
,,Już nigdy nie umieraj jutro!" - Rafał Królikowski reklamuje Alcovit Med
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek preparat Alcovit Med. (A&D Pharma). Twarzą akcji pod hasłem „Już nigdy nie umieraj jutro!”, przygotowanej przez firmy Closbrothers i Hill+Knowlton Strategies, jest aktor Rafał Królikowski.
więcej
|
|
Szymon Majewski wśród Pigmejów reklamuje płatności mobilne w PKO BP (wideo)
Startuje kampania reklamowa aplikacji IKO do płatności mobilnych, którą udostępnił niedawno PKO Bank Polski. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy DDB, Universal McCann, OS3 i Value Media - jest Szymon Majewski.
więcej
|
|
Reklamy General Motors wracają na Facebooka
Po prawie roku przerwy, General Motors zamierza zacząć ponownie realizować swoje kampanie reklamowe na Facebooku.
więcej
|
|
Zofia Smełka, Marcin Mroczek i Andrzej Błachut w Havas Worldwide Warsaw
Wspólnie z nowym dyrektorem kreatywnym Wojciechem Dagielem pracę w agencji Havas Worldwide Warsaw rozpoczęli Zofia Smełka oraz duet kreatywny Marcin Mroczek i Andrzej Błachut.
więcej
|
|
Ecorys Polska będzie reklamować Warmię i Mazury w Polsce i za granicą
Firma konsultingowa Ecorys Polska wygrała przetarg na realizację kampanii promującej walory turystyczne Warmię i Mazury w Polsce i za granicą. Przy akcji Ecorys będzie współpracował z Arena Media i Polską Fundacją Komunikacji.
więcej
|
|
100 000 euro dla Fundacji TVN od Ryanaira ze sprzedaży rozbieranego kalendarza
Linia lotnicza Ryanair przekazała Fundacji TVN czek o wartości 100 000 euro ze sprzedaży wszystkich 10 000 egzemplarzy kalendarza personelu pokładowego Ryanair 2013.
więcej
|
|
Za 50 mln zł rusza kampania promocyjna Polski w Azji. Liczymy na bogatych turystów z Chin
Przede wszystkim w Chinach, ale także w Japonii i Indiach ruszy wkrótce kampania Polskiej Organizacji Turystycznej. To największa jak dotychczas akcja promocyjna w Azji z budżetem 50 mln zł. POT liczy na przyciągnięcie zamożnych turystów indywidualnych z Pekinu, Szanghaju i Kantonu. Akcja ruszy w drugiej połowie tego roku.
więcej
|
|
Gremi Media wprowadza cztery nowe pakiety reklamowe
W ofercie spółki Gremi Media pojawiły się cztery nowe pakiety reklamowe, obejmujące tytuły prasowe wydawnictwa.
więcej
|
|
Rubikom Strategy Consultants z butikiem doradczym Movedo
Agencja Rubikom Strategy Consultants uruchomiła butik doradczy Movedo specjalizujący się w komunikacji lifestyle oraz shopper&trade marketingu. Nową strukturą kieruje Edyta Dobrowolska.
więcej
|
|
Stopklatka.pl w Evolution Media Net
Stopklatka.pl rozpoczęła współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
więcej
|
|
Ewa Grzybowska i Paulina Sajda w biurze reklamy ofeminin.pl
Ewa Grzybowska i Paulina Sajda dołączyły do zespołu biura reklamy online w Ringier Axel Springer Polska. Odpowiadać będą za przygotowanie projektów specjalnych w serwisie dla kobiet ofeminin.pl.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Pisma poradnikowe: ,,Dobre Rady" liderem, ,,Olivia" z dużym wzrostem
W styczniu 2013 roku pozycję lidera wśród miesięczników poradnikowych dla pań zajęły „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się może „Olivia”, z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
więcej
|
|
,,InStyle" w odświeżonej formule. Anna Ibisz w reklamie (wideo)
Od majowego wydania, które ukazało się 10 kwietnia br., miesięcznik „InStyle” (Burda Media Polska) zyskał zmienioną zawartość i odświeżoną szatę graficzną. Numer wspiera kampania reklamowa, w której zobaczyć można Annę Zejdler-Ibisz, naczelną magazynu.
więcej
|
|
Gremi Media wprowadza cztery nowe pakiety reklamowe
W ofercie spółki Gremi Media pojawiły się cztery nowe pakiety reklamowe, obejmujące tytuły prasowe wydawnictwa.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serwisy VoD: w górę VoD.pl, Ipla i TVP - tracą TVN Player i Iplex
Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem VoD jest należący do Grupy Onet VoD.pl, który w skali roku zanotował spory wzrost odzwiedzalności, podobnie jak Ipla i dział VoD portalu TVP.pl. Natomiast zmalały zasięgi TVN Playera i Iplexu.
więcej
|
|
Zakupy online dla większości internautów to przyjemność, najważniejsza oszczędność (raport)
Robienie zakupów sprawia większości internautów przyjemność, a najważniejszym atrybutem zakupów w sieci powinna być według nich oszczędność pieniędzy - wynika z raportu "e-Commerce w Polsce 2012 w oczach internautów" autorstwa firmy Gemius.
więcej
|
|
25 najbardziej lubianych stron na Facebooku
Oficjalna strona mobilnej aplikacji "Facebook for Every Phone" jest najbardziej lubianą stroną w portalu społecznościowym Facebook - wynika z danych opracowanych przez serwis Inside Facebook na podstawie własnej usługi PageData.
więcej
|
|
Facebook Home - policzek dla Apple
Facebook Home w praktyce przejmie tę część telefonów z Androidem, których użytkownicy zdecydują się na korzystanie z tego interfejsu. Trudno powiedzieć, czy odbierze Apple klientów, jednak może znacząco zmienić ścieżkę podejmowania decyzji podczas wyboru nowego telefonu - ocenia Paweł Woszkowski z agencji Smartzilla.
więcej
|
|
Google szykuje komunikator Google Babel
Już w maju, podczas tegorocznej konferencji I/O, ma zostać zaprezentowany nowy komunikator internetowy Google Babel.
więcej
|
|
Reklamy General Motors wracają na Facebooka
Po prawie roku przerwy, General Motors zamierza zacząć ponownie realizować swoje kampanie reklamowe na Facebooku.
więcej
|
|
Bieber z połową fałszywych fanów na Twitterze, inne gwiazdy niewiele lepiej
Justin Biebera na Twitterze śledzi rekordowa liczba ponad 37 milionów użytkowników serwisu. Jednak według firmy Socialbakers niemal połowa z nich to fałszywe konta. Inne popularne osoby również są śledzone przez miliony tego typu profili.
więcej
|
|
Microsoft ostrzega przed Google Play (wideo)
Ruszył kolejny etap organizowanej przez Microsoft kampanii Scroogled, wymierzonej w Google. Tym razem gigant z Redmond wziął na celownik platformę Google Play.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|