|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 26 Marca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
nc+ nie reaguje na internetowy lincz. ,,Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji opadnie"
Oferta nc+ spotkała się w internecie z masową krytyką. Użytkownicy oprócz mnóstwa krytycznych komentarzy tworzą prześmiewcze memy. - Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji nieco opadnie - wyjaśnia nam strategię nc+ w social media Norbert Kilen.
więcej
|
|
Energa, Tauron i PGE dużo więcej na reklamę, Enea i RWE ostro w dół (raport)
W ub.r. dostawcy energii wydali na reklamę 2 proc. więcej niż rok wcześniej. Wśród największych firm duże wzrosty budżetów reklamowych zanotowały Energa, Tauron i PGE, a spore spadki - PGE i RWE.
więcej
|
|
Stacje radiowe w internecie: na czele Eska.pl, RMFon.pl przyciąga najdłużej
Wśród stron internetowych stacji radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notują Eska.pl i PolskieRadio.pl. Natomiast najwięcej czasu internauci korzystają z serwisów RMFon.pl, EskaGO.pl i Open.fm.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
nc+ nie reaguje na internetowy lincz. ,,Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji opadnie"
Oferta nc+ spotkała się w internecie z masową krytyką. Użytkownicy oprócz mnóstwa krytycznych komentarzy tworzą prześmiewcze memy. - Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji nieco opadnie - wyjaśnia nam strategię nc+ w social media Norbert Kilen.
więcej
|
|
Platforma nc+ ma już 15 tys. klientów i walczy o kolejnych
- Dotąd do platformy nc+ przeszło 15 tys. klientów n i Cyfry+ - poinformował Julien Verley, prezes nc+. Operator przygotował ponad 600 wariantów promocyjnych dla dotychczasowych klientów obu platform, których jest około 2,5 mln.
więcej
|
|
Biegi narciarskie wygrały z konkurencją. Justyna Kowalczyk zyskała 130 tys. widzów
Średnio 2,32 mln widzów oglądało w minionym sezonie relacje z Pucharu Świata w biegach narciarskich z udziałem Justyny Kowalczyk. Relacje w porównaniu z poprzednim sezonem zyskały 130 tys. oglądających a wpływy z reklam wyniosły 14,6 mln zł.
więcej
|
|
,,Komisarz Alex" stracił 660 tys. widzów
Pierwsze cztery odcinki trzeciej serii „Komisarza Alexa” oglądało średnio 3,46 mln widzów, czyli o 660 tys. osób mniej niż pierwsze odcinki premierowego sezonu rok wcześniej. Kryminalna produkcja zapewnia Jedynce drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Skoki narciarskie dzięki sukcesom Stocha i Żyły zyskały pół mln widzów
Transmitowany na antenie TVP1 Puchar Świata w skokach narciarskich w sezonie 2012/2013 oglądało średnio 3,84 mln widzów. W porównaniu z sezonem 2011/2012 zawody zyskały 520 tys. widzów. Wpływy z reklam wyniosły 33,7 mln zł.
więcej
|
|
Nowe pakiety Canal+ w sieci Vectra. Jakie ceny?
Sieć Vectra jako jeden z pierwszych operatorów kablowych rozpoczęła od poniedziałku 25 marca br. sprzedaż nowych pakietów Canal+ i ujawniła ich ceny. W ramach promocji pakiety te dostępne są w cenach od 29,90 zł do 49,90 zł.
więcej
|
|
Część abonentów automatycznie będzie migrować do nc+
Część obecnych klientów Cyfry+ i platformy n automatycznie będzie migrować do nowej oferty platformy nc+. Dotyczy to abonentów pakietów premium, którzy informację na ten temat otrzymali w liście od operatora.
więcej
|
|
Filip Chajzer poprowadzi ,,Studio TTV"
Filip Chajzer został drugim prowadzącym magazyn „Studio TTV” w telewizji TTV. Będzie prowadzić program na zmianę z dotychczasowym gospodarzem Romanem Czejarkiem.
więcej
|
|
,,Głęboka woda", ,,Londyńczycy" i ,,Dom nad rozlewiskiem" w chińskiej telewizji
Telewizja Polska sprzedała chińskiej telewizji CCTV prawa do pokazywania kilku swoich serialu. Od maja br. jej widzowie oglądać będą mogli pierwszy sezonu serialu „Głęboka woda”.
więcej
|
|
Przez sytuację na Cyprze TVN przesuwa ofertę obligacji
Grupa TVN zdecydowała o przesunięciu planowanej oferty obligacji Senior Notes. Powodem jest pogorszenie warunków rynkowych mające związek z ostatnimi wydarzeniami na Cyprze - wynika z komunikatu spółki.
więcej
|
|
TVN wyprzedziła Polsat, rekordowy tydzień TVN7
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym utrzymała się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowała TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
2012 rekordowym rokiem dla telewizji
W ubiegłym roku ludzie spędzali przed telewizorami więcej czasu niż kiedykolwiek wcześniej. Średnio były to 3 godziny i 17 minut dziennie - wynika z raportu Eurodata TV Worldwide przygotowanego przez Mediamaterie.
więcej
|
|
SLD składa skargę przeciwko ,,Wiadomościom" TVP1
Sojusz Lewicy Demokratycznej złożył do KRRiT skargę na TVP1. Zdaniem SLD, telewizyjne „Wiadomości” były nieobiektywne, ponieważ nie zrelacjonowały niedzielnego Sejmiku Kobiet Lewicy.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat zmienia ofertę TV Mobilnej
Cyfrowy Polsat wprowadził zmiany w ofercie usługi TV Mobilna. Pojawił się w niej nowy dekoder, a umowę zawrzeć można teraz na krótszy okres.
więcej
|
|
Julien Verley: nie zmienimy oferty nc+. 600 wariantów promocyjnych
Julien Verley, prezes nc+, zapowiedział, że platforma, mimo ostrej krytyki swojej oferty, nie zamierza jej zmieniać. Operator planuje skontaktować się z każdym z dotychczasowych abonentów n i Cyfry+ i przedstawić mu specjalnie przygotowaną promocję
więcej
|
|
Nadchodzi ósmy sezon serialu Dexter (zobacz zwiastun)
Do internetu trafił zwiastun nowego, ósmego sezonu serialu "Dexter".
więcej
|
|
Abonenci nc+ oburzeni na wysokie ceny. Platforma się broni
Po prezentacji oferty platformy nc+ fora internetowe zaroiły się od negatywnych komentarzy na temat wysokich cen, oburzeni klienci dołączają też do specjalnego profilu na Facebooku. Przedstawiciele nc+ bronią swojej oferty i szykują kolejną konferencję.
więcej
|
|
History promuje serial ,,Warszat Danny'ego" (wideo)
Kanał History rozpoczął kampanią reklamową promującą nowy serial dokumentalny stacji „Warsztat Danny’ego”. Działania obejmują telewizję, prasę, radio i internet.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Energa, Tauron i PGE dużo więcej na reklamę, Enea i RWE ostro w dół (raport)
W ub.r. dostawcy energii wydali na reklamę 2 proc. więcej niż rok wcześniej. Wśród największych firm duże wzrosty budżetów reklamowych zanotowały Energa, Tauron i PGE, a spore spadki - PGE i RWE.
więcej
|
|
Reklama tv o 8 proc. w górę. TVN przed Polsatem, TV Puls z dużym wzrostem (TOP10)
W lutym br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 8,4 proc. więcej niż przed rokiem. TVN wyprzedził pod względem przychodów Polsat, a duże wzrosty zanotowały TV Puls, TVP 2, TV 4 i Disney Channel.
więcej
|
|
,,Made to feel good" - Goodyear reklamuje się bardziej lifestyle'owo i dla kobiet
Pod hasłem „Made to feel good” zaczęła się kampania promująca nowe pozycjonowanie opon Goodyear. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Leo Burnett.
więcej
|
|
Bartosz Krzewski i Kamil Wiszowaty w zarządzie Value Media
Pracujący w domu mediowym Value Media media buying director Bartosz Krzewski i business development & strategy director Kamil Wiszowaty zostali członkami zarządu firmy. Jednocześnie zyskali nowe kompetencje.
więcej
|
|
Grupa SMT: Sebastian Łękawa i Szymon Pura w zarządzie za Kamilę Karpińską
Sebastian Łękawa i Szymon Pura zostali członkami zarządu Grupy SMT (do niedawna działającej pod nazwą Grupa ADV). Poprzednio pracowali w należącej do niej spółce SMT Software. Jednocześnie z zarządu Grupy SMT odeszła Kamila Karpińska.
więcej
|
|
Majonez Świętokrzyski znika z rynku, bo jest zbyt podobny do Kieleckiego
Sąd nakazał firmie Roleski wycofanie ze sprzedaży Majonezu Świętokrzyskiego. Jego etykieta za bardzo przypomina bowiem oznakowanie Majonezu Kieleckiego, produkowanego przez WSP Społem Kielce.
więcej
|
|
Karta paliwowa za 4 opony w promocji Bridgestone
2 kwietnia startuje promocja opon Bridgestone, w której przy zakupie ich zestawu klient otrzyma kartę paliwową BP o wartości 100 lub 200 zł. Za koncepcję kreatywną i realizację akcji odpowiada agencja Sales Link.
więcej
|
|
,,Taniej niż myślisz" - Frisco.pl porównuje się z Tesco
Pod hasłem „Taniej niż myślisz” rozpoczęła się kampania reklamowa internetowego supermarketu Frisco.pl porównująca obowiązujące w nim ceny z ofertą hipermarketów Tesco.
więcej
|
|
,,Zawsze 30-70 proc. taniej" w kampanii Outlet Factory
Ruszyła kolejna kampania reklamowa centrów odzieżowych Outlet Factory z serii „Manifest Your Style”. Akcję przygotowała Grupa Eskadra i IQ Media.
więcej
|
|
HTC zmienia strategie marketingową na bardziej agresywną
Tajwański producent smartfonów, HTC, ma zamiar zmienić sposób promowania swoich urządzeń. Firma rezygnuje ze sloganu „Quietly Brilliant”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Tygodniki Zamojski" liderem tygodników lokalnych, ,,Tygodnik Ostrołęcki" stracił najwięcej
W styczniu 2013 roku na pozycji lidera wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
więcej
|
|
Katarzyna Sielicka wicenaczelną ,,Wprost"
Katarzyna Sielicka, była wicenaczelna „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), zostanie od kwietnia br. zastępcą redaktora naczelnego tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”).
więcej
|
|
,,Kropka TV" zmienia dodatek kulinarny
Najnowsze wydanie tygodnika telewizyjnego „Kropka TV” (P&P) ukazało się w poniedziałek 25 marca br. z odświeżonym dodatkiem kulinarnym „Kuchnia i kropka!”.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z kursem Excela
We wtorek 26 marca i w środę 27 marca „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) dołączy do części nakładu płyty „Excel 2010. Praktyczny kurs obsługi”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
nc+ nie reaguje na internetowy lincz. ,,Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji opadnie"
Oferta nc+ spotkała się w internecie z masową krytyką. Użytkownicy oprócz mnóstwa krytycznych komentarzy tworzą prześmiewcze memy. - Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji nieco opadnie - wyjaśnia nam strategię nc+ w social media Norbert Kilen.
więcej
|
|
Stacje radiowe w internecie: na czele Eska.pl, RMFon.pl przyciąga najdłużej
Wśród stron internetowych stacji radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notują Eska.pl i PolskieRadio.pl. Natomiast najwięcej czasu internauci korzystają z serwisów RMFon.pl, EskaGO.pl i Open.fm.
więcej
|
|
Marek Pyza redaktorem naczelnym wPolityce.pl
Marek Pyza zastąpił Jacka Karnowskiego na stanowisku redaktora naczelnego portalu wPolityce.pl. - Zmiana była planowana od pewnego już czasu. Wynika z naturalnego rozwoju naszej grupy medialnej - tłumaczy Karnowski, obecnie naczelny tygodnika „Sieci”.
więcej
|
|
Mark Zuckerberg wchodzi w świat polityki
Założyciel i prezes Facebooka, Mark Zuckerberg, zamierza aktywnie zaangażować się w politykę w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
|
Google Reader znika z powodu obaw o ochronę prywatności
Powodem, dla którego Google zdecydowało się zamknąć ceniony wśród użytkowników czytnik RSS Google Reader, ma być obawa o niedostateczne zabezpieczenia prywatności.
więcej
|
|
Yahoo! kupiło aplikację brytyjskiego nastolatka
17-letni Nick D'Aloisio został jednym z najmłodszych milionerów świata po tym, jak Yahoo! zapłaciło około 30 milionów dolarów za jego aplikację Summly.
więcej
|
|
Internauci zdecydują jaki serial zrealizuje Amazon
Amazon przygotowuje odcinki pilotażowe dla 13 nowych seriali. Internauci zadecydują, który z nich doczeka się realizacji całego sezonu.
więcej
|
|
Oktawave wprowadza nowe usługi - market aplikacji oraz konektor
Spółka Oktawave rozwija działalność w sektorze usług IT. Nowa oferta obejmuje stworzenie w ciągu najbliższych 2-3 miesięcy sklepu z aplikacjami oraz tzw. konektora, czyli oprogramowania łączącego chmury prywatne z publicznymi. Oktawave oferuje już infrastrukturę chmur obliczeniowych, nad którymi użytkownicy mają pełną kontrolę.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|