|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 22 Marca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Julien Verley: Przede wszystkim chcemy utrzymać dotychczasowych abonentów
- Polski rynek telewizyjny to jeden z najbardziej zaawansowanych rynków w skali Europy. W segmencie cyfrowych platform telewizyjnych ma jeszcze bardzo duży potencjał - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Julien Verley, prezes zarządu i dyrektor generalny nc+.
więcej
|
|
,,Uważam Rze" o 77 proc. w dół. ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy" łeb w łeb
W styczniu 2013 roku wśród tygodników opinii największy spadek sprzedaży, wynoszący aż 77,32 proc. zanotowało „Uważam Rze”. Tuż za podium znalazły się dwa nowe tytuły: „W Sieci” oraz „Do Rzeczy”, a różnica między nimi wyniosła zaledwie 73 egz.
więcej
|
|
Polskapresse z MR: możliwe cięcia i fuzje tytułów
Eksperci rynku mediowego oceniają, że Polskapresse po przejęciu Mediów Regionalnych zyskają silniejszą pozycję reklamową i być może zrezygnują z niektórych tytułów. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Rafał Oracz, Małgorzata Węgierek, Jerzy Karwelis, Monika Rychlica i Jacek Czynajtis.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Julien Verley: Przede wszystkim chcemy utrzymać dotychczasowych abonentów
- Polski rynek telewizyjny to jeden z najbardziej zaawansowanych rynków w skali Europy. W segmencie cyfrowych platform telewizyjnych ma jeszcze bardzo duży potencjał - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Julien Verley, prezes zarządu i dyrektor generalny nc+.
więcej
|
|
Platforma nc+ bez rewolucji. Internauci krytykują ceny
Platforma nc+, która wystartowała 21 marca br., łączy oferty Cyfry+ i n, ale nie oferuje żadnych rewolucyjnych nowości, a internauci już narzekają na wysokie ceny pakietów. Operator chce utrzymać jednak dotychczasową bazę klientów.
więcej
|
|
,,Top model" liderem rynku, a widownia rośnie
Trzecia edycja „Top model” ma o 400 tys. widzów mniej niż nadawana jesienią 2011 roku druga seria. Widownia formatu rośnie jednak z odcinka na odcinek, a produkcja zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Likwidacja programu Polsat News to ,,eliminowanie tematyki międzynarodowej z debaty"
Kilkunastu dziennikarzy i naukowców podpisało się pod listem otwartym, w którym określili oni zdjęcie z anteny kanału Polsat News magazynu „To był dzień na świecie” jako ”eliminowanie tematyki międzynarodowej z polskiej debaty publicznej”.
więcej
|
|
Canal+ rozdzielony na pakiety. Więcej sportu w nSport HD. Co w kablówkach?
W ofercie nc+ znajdzie się nowa paczka kanałów Canal+, która podzielona zostanie między trzy pakiety. Dodatkowo wzmocniona zostanie oferta sportowa kanału nSport HD, który będzie oferowany w niższym pakiecie niż Canal+.
więcej
|
|
nc+: półtora roku na migrację, nowa oferta pre-paid i internet z Orange
Wszyscy abonenci Cyfry+ i n będą mieli czas aż do wygaśnięcia swoich dotychczasowych umów na migrację do nowej oferty nc+. W kwietniu br. nowa platforma zaoferuje też nową ofertę pre-paid, a także pakiety z dostępem do internetu.
więcej
|
|
nc+ bez kanałów Universala, CBS, Cartoon Network i Sportklubu
W nowej platformie nc+ nie będzie niektórych stacji dostępnych dotąd w n i Cyfrze+. Do nowej oferty nie dostały się kanały Universal Networks, stacje pod marką CBS, a także Sportklub, Travel Channel, Cartoon Network, TCM czy Wojna i pokój.
więcej
|
|
nc+: nowy dekoder, dwa rodzaje usługi multiroom, aplikacja mobilna
- Rozwiązania technologiczne, które oferować będzie platforma nc+ zaczerpnięte będą z platformy n - przyznaje Artur Przybysz, wiceprezes nc+ ds. sprzedaży i logistyki. W ofercie będzie m.in. nowy dekoder, dwa rodzaje usługi multiroom oraz aplikacja nc+ GO.
więcej
|
|
Platforma nC+ z pakietami od 39 zł do 199 zł. Jakie kanały?
Od 39 zł do 199 zł będą kosztowały pakiety nowej platformy cyfrowej nC+. - Dwa główne elementy naszej oferty to bogactwo i elastyczność - zapowiada Artur Przybysz, wiceprezes nC+ ds. sprzedaży i logistyki.
więcej
|
|
Powstanie czternasta seria serialu "CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas"
Serial "CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas" doczeka się czternastej odsłony.
więcej
|
|
16. sezon serial ,,Kobra - oddział specjalny" w TVN7
25 marca 2013 roku kanał TVN7 rozpocznie emisję szesnastego sezonu niemieckiego serialu „Kobra - oddział specjalny”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kamil Bednarek i Czesław Mozil w reklamach Play na Kartę (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa Play na Kartę, której twarzami są Kamil Bednarek i Czesław Mozil. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Yakumama, K2 i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
8 proc. mniej na reklamę radiową. RMF FM i Polskie Radio ostro w dół (TOP10)
W lutym br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 8,3 proc. mniej niż przed rokiem. Najbardziej spadły przychody RMF, Jedynki i Trójki, za to duże wzrosty zanotowały Eska Rock i Eska Poznań.
więcej
|
|
Nowe narzędzia Facebooka dla reklamodawców: Lookalike Audiences
Facebook uruchomił Lookalike Audiences - nową funkcję dla specjalistów od marketingu, pozwalającą zwiększyć zasięg reklam.
więcej
|
|
,,Nowa definicja rozrywki". nc+ promuje swoją ofertę. Brand Nature Access autorem logo (wideo)
Platforma nc+ wystartowała z kampanią reklamową wprowadzającą jej ofertę na rynek. Realizowana jest ona pod hasłem „Nowa definicja rozrywki”. Logo nc+ i całą identyfikację wizualną przygotowała agencja Brand Nature Access.
więcej
|
|
Beyoncé będzie reklamować letnią kolekcję H&M
Amerykańska piosenkarka Beyoncé będzie gwiazdą globalnej kampanii reklamującej letnią kolekcję H&M. Na potrzeby akcji zrealizowano już sesję zdjęciową na Bahamach.
więcej
|
|
Reorganizacja agencji Sales Link. Joanna Olkiewicz na czele field marketingu
Agencja Sales Link zreorganizowała swoją strukturę. Jak podano w komunikacie “zmiany są wynikiem dynamicznego rozwoju agencji oraz odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku”.
więcej
|
|
KFC reklamuje nowe smaki twistera (wideo)
KFC rozpoczęło kampanię reklamową nowych smaków tortilli Twister. Kampanię przygotowały firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.
więcej
|
|
Główne aspekty marketingu sensorycznego
Marketing sensoryczny nabiera coraz to większego znaczenia. Umiejętnie dobrane bodźce dźwiękowe, zapachowe oraz wizualne wpływają na decyzje zakupowe klientów, poprawiają percepcję i procesy pamięciowe. W konsekwencji konsumenci łatwiej zapamiętują daną markę i częściej do niej wracają - pisze Aleksandra Potrykus, country manager w Mood Poland.
więcej
|
|
Velvet: Detal ma znaczenie
Do 14 kwietnia potrwa ogólnopolska akcja „Detal ma znaczenie”, organizowana przez Kimberly-Clark, właściciela marki Velvet. Promocja jest związana z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych linii dekoracyjnego papieru toaletowego Velvet: Atmosfera Natury oraz Styl i Kolor. Działania promocyjne skierowane do konsumentów obejmują konkurs fotograficzny.
więcej
|
|
Nowe soki Fortuna w opakowaniach od Czteryczwarte
Na rynku pojawiła się limitowana edycja nowych soków marki Fortuna (Agros-Nova). Za projekt ich opakowań odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Deisgn.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Uważam Rze" o 77 proc. w dół. ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy" łeb w łeb
W styczniu 2013 roku wśród tygodników opinii największy spadek sprzedaży, wynoszący aż 77,32 proc. zanotowało „Uważam Rze”. Tuż za podium znalazły się dwa nowe tytuły: „W Sieci” oraz „Do Rzeczy”, a różnica między nimi wyniosła zaledwie 73 egz.
więcej
|
|
Polskapresse z MR: możliwe cięcia i fuzje tytułów
Eksperci rynku mediowego oceniają, że Polskapresse po przejęciu Mediów Regionalnych zyskają silniejszą pozycję reklamową i być może zrezygnują z niektórych tytułów. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Rafał Oracz, Małgorzata Węgierek, Jerzy Karwelis, Monika Rychlica i Jacek Czynajtis.
więcej
|
|
Mecom: 17 mln zł za Media Regionalne na obniżenie zadłużenia
- Skala działalności Mediów Regionalnych stała się dla nas zbyt mała w porównaniu do wyzwań stojących przed rynkiem prasowym w Polsce - tak sprzedaż spółki uzasadnił prezes Mecomu Stephen Davidson. Za udziały firmy fundusz otrzyma od Polskapresse i Grupy RMF 17 mln zł.
więcej
|
|
Tomasz Lis nominowany do Hieny Roku za okładkę ,,Newsweeka" z księdzem i dzieckiem
Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska), został nominowany do nagrody Hieny Roku 2013 przez zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich.
więcej
|
|
Marzena Rogalska będzie pisać dla ,,Wprost"
Marzena Rogalska rozpoczęła współpracę z tygodnikiem „Wprost” (AWR „Wprost”). Będzie pisać teksty oraz przeprowadzać dla pisma wywiady. Pierwszy materiał dziennikarki ma się pojawić już w najbliższym wydaniu „Wprost”, które ukaże się w poniedziałek.
więcej
|
|
Polskapresse kupuje Media Regionalne
Polskapresse przejmuje od Mecom Group piony prasowy, internetowy i poligraficzny Mediów Regionalnych. Zgodę na transakcję musi jeszcze wyrazić UOKiK.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Grupa Allegro wygasza Citeam.pl: koniec ofert lokalnych i turystycznych
Należący do Grupy Allegro serwis zakupów grupowych Citeam.pl rezygnuje z zamieszczania ofert turystycznych i lokalnych. W związku z tym zwolniono sporą część pracowników, głównie z działu handlowego.
więcej
|
|
Darmowe Wi-Fi w warszawskich autobusach
Do końca roku po Warszawie będzie jeździło aż 150 autobusów zapewniających pasażerom darmowy dostęp do internetu.
więcej
|
|
Nowe narzędzia Facebooka dla reklamodawców: Lookalike Audiences
Facebook uruchomił Lookalike Audiences - nową funkcję dla specjalistów od marketingu, pozwalającą zwiększyć zasięg reklam.
więcej
|
|
Serwisy zaczynają informować internautów o plikach cookies (wideo)
Od kilku dni na części największych portali wyświetlane są komunikaty o sposobie wykorzystywaniu przez nie plików cookies. To efekt wchodzącej w życie nowelizacji Prawa telekomunikacyjnego.
więcej
|
|
YouTube z miliardem użytkowników
YouTube to kolejny, po Facebooku, serwis internetowy któremu udało się osiągnąć poziom miliarda unikalnych użytkowników miesięcznie.
więcej
|
|
Google Keep: nowy wirtualny notatnik (wideo)
Google uruchomiło narzędzie Keep - prosty, internetowy notatnik zintegrowany z Dyskiem Google.
więcej
|
|
VoD.pl z płatną ofertą Premium
W należącym do Grupy Onet serwisie VoD.pl wydzielono sekcję Premium z płatnymi filmami i serialami. Obecnie jest w niej dostępnych ok. 150 produkcji.
więcej
|
|
Siedem lat Twittera (wideo)
W tym tygodniu Twitter, największy serwis mikroblogowy świata, obchodzi siódme urodziny.
więcej
|
|
Europejski Klub Liderów wspiera internetowych przedsiębiorców
Wiceprzewodnicząca Komisji Europejskiej i europejska komisarz ds. agendy cyfrowej, Neelie Kroes, powołała do życia Klub Liderów, mający wspierać rozwój start-upów w Unii Europejskiej.
więcej
|
|
Piano Media wprowadziło opłaty za materiały audio i wideo
W systemie płatnych treści internetowych obok artykułów i treści audio pojawi się wideo. Za kilka tygodni oferta Piano Media będzie zawierała filmy dokumentalne. Po sukcesie na trzech rynkach – polskim, słowackim i słoweńskim, firma zamierza wejść na dwa kolejne, z czego jeden spoza Europy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|