|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 14 Marca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
21 marca rusza platforma nC+. Jaka będzie nowa oferta?
Nowa platforma cyfrowa nC+, która powstanie z połączenia n i Cyfry+, wystartuje 21 marca br. Już ruszyła kampania promocyjna nC+ i jej strona internetowa. Z podanych informacji wynika, że nastąpią zmiany w pakiecie Canal+.
więcej
|
Facebook bardziej obrazkowy: lepiej dla użytkowników, wyzwanie dla marketerów
W nowym news feedzie Facebook mocno stawia na multimedia, dając użytkownikom więcej opcji filtrowania treści - oceniają specjaliści z polskiej branży social media. Dla Wirtualnemedia.pl zmianę komentują Marta Szczepańska, Norbert Kilen, Marcin Czajka, Piotr Augustyński i Paweł Suchocki.
więcej
|
Grzegorz Hajdarowicz: Znaki towarowe ,,W sieci opinii" i ,,W sieci" na sprzedaż
|
,,Po prostu" plagiatuje ,,Superwizjera"?
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Andrzej Muras: widz ogląda telewizję selektywnie
- Telewizja przed 1990 rokiem, pominąwszy programy informacyjne i publicystyczne, reprezentowała wysoki poziom artystyczny i techniczny. Dziś telewizja publiczna jest w pełni komercyjna - mówi w rozmowie z nami Andrzej Muras, szef spółki Mediasat, związany z polskim rynkiem tv od ponad 50 lat.
więcej
|
|
,,Kuba Wojewódzki" stracił 280 tys. widzów. Hitem Weekend
14. sezon programu „Kuba Wojewódzki” - w porównaniu z emitowaną rok wcześniej 12. edycją talk-show - ma mniej o 280 tys. widzów. W czasie emisji formatu TVN jest dalej liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
TVP1 pokaże wręczenie Wiktorów, ale nie na żywo
Telewizyjna Jedynka pokaże niemal godzinną relację z ceremonii wręczenia nagród w tegorocznej edycji Wiktorów. Nie będzie to jednak transmisja.
więcej
|
|
Tomasz Wołek wraca na antenę Tele5
Kanał Tele5 reaktywuje program publicystyczny „Plusy dodatnie, plusy ujemne” prowadzony przez Tomasza Wołka. Na razie na antenie pojawią się specjalne wydania magazynu poświęcone konklawe.
więcej
|
|
MiniMini+ liderem kanałów dziecięcych, Nick Jr. Przed Boomerangiem i CBeebies
W lutym 2013 roku wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera awansował MiniMini+, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei największy spadek odnotował Disney XD. W zestawieniu zadebiutowały stacje Nick Jr. i Nickelodeon HD.
więcej
|
|
,,Prawo Agaty 3" ogląda 2,5 mln widzów, TVN przegrywa tylko z TVP2
Pierwsze trzy odcinki „Prawa Agaty 3” śledziło 2,5 mln widzów. Produkcja ma mniej widzów niż jesienią, ale znacznie poprawia wyniki TVN w swoim paśmie, a jej widownia rośnie. Serial wygrywa z TVP1 i Polsatem, ustępuje jednak propozycjom TVP2.
więcej
|
|
,,Polskie prywatne zbrodnie" w Polsat Crime & Investigation
W kwietniu br. na antenę Polsat Crime & Investigation Network trafi pierwsza polska produkcja. Będzie to serial dokumentalny „Polskie prywatne zbrodnie”, pokazujący najbardziej szokujące morderstwa, które wydarzyły się w ostatnich latach w Polsce.
więcej
|
|
Hity od Warner Bros dalej w Comedy Central
Firma Viacom International Media Networks Polska przedłużyła umowę na zakup kontentu od Warner Bros. International Television Distribution. Dzięki temu w Comedy Central dalej oglądać będzie można m.in. sitcomy „Teoria wielkiego podrywu” i „Mike i Molly”.
więcej
|
|
,,Lekarze" z mniejszą widownią, ale poprawiają wyniki TVN
Pierwsze trzy odcinki drugiej edycji serialu „Lekarze” oglądało 2,87 mln widzów. Medyczna produkcja notuje mniejszą oglądalność niż w poprzednim sezonie, ale znacznie poprawia widownię stacji względem ub.r. Serial daje TVN drugie miejsce w rynku.
więcej
|
|
Po występie kabaretu Limo SLD chce zmian w ustawie o rtv
Sojusz Lewicy Demokratycznej chce zmian w ustawie o radiofonii i telewizji. Partia uważa, że od audycji satyrycznych nie należy wymagać szanowania przekonań religijnych odbiorców. To reakcja na kontrowersje wokół występu kabaretu Limo w TVP2.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Zakochany Mały Głód reklamuje Danio w większym opakowaniu (wideo)
Rozpoczęła się właściwa odsłona kampanii reklamowej wspierającej relaunch opakowań Danio (Danone Polska). Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Tomasz Kot w kolejnej telezakupowej reklamie Netii (wideo)
Do emisji trafił drugi spot Telewizji Osobistej Netii z Tomaszem Kotem nawiązujący do stylistyki telewizyjnych telezakupów. Kampanię przygotowały firmy Brasil, Carat Polska i Value Media.
więcej
|
|
,,Uwolnij swoją dziką naturę" w nowej reklamie Liona (wideo)
15 marca rusza telewizyjna kampania reklamowa batonów Lion (Nestlé Polska) pod hasłem „Uwolnij swoją dziką naturę”. Akcję przygotowały agencja JWT Warszawa i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
,,Technologia tak ma!" - piszczący zachwyt w reklamie sieci Saturn (wideo)
13 marca w telewizji, radiu, prasie i internecie ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa sklepów Saturn. Akcję wspólnie z Media Saturn Holding Polska przygotowały firmy Ogilvy&Mather, Badi Badi, Universal McCann i Golden Submarine.
więcej
|
|
Nike pokazuje w reklamach historię butów Air Max
W centrum Warszawy pojawiły się wielkoformatowe reklamy zewnętrzne prezentujące historię butów Nike Air Max. Kampania, realizowana przez Mindshare Polska, obejmuje też reklamy w prasie i internecie.
więcej
|
|
Samsung największym reklamodawcą na rynku telefonów
Według badań firmy Kantar Media, Samsung w ubiegłym roku wyprzedził Apple w wydatkach na reklamy swoich telefonów komórkowych.
więcej
|
|
Nairobia z działem digital i Mariuszem Karbowskim
Agencja reklamowa Nairobia utworzyła dział interaktywny. Kieruje nim Mariusz Karbowski wcześniej związany m.in. z Artegence i Interactive Research Center.
więcej
|
|
Bebzol.com: z Evolution Media Net do Goldbach Audience
Z początkiem kwietnia serwis Bebzol.com zacznie współpracę z siecią reklamową Goldbach Audience. Poprzednio przez pół roku współpracował z Evolution Media Net.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Byli członkowie Rady Etyki Mediów muszą przeprosić Annę Marszałek i Bertolda Kittela
Trzej byli członkowie prezydium Rady Etyki Mediów - Magdalena Bajer, Maciej Iłowiecki i Helena Kowalik - mają przeprosić Annę Marszałek i Bertolda Kittela za uznanie ich artykułów za "kompromitację dziennikarstwa śledczego". Taką decyzję podjął wczoraj warszawski Sąd Okręgowy.
więcej
|
|
,,CD Action" liderem pism komputerowych w 2012, ,,Chip" z największym spadkiem
W 2012 roku wśród pism komputerowych i o grach komputerowych na pozycji lidera utrzymał się „CD Action”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „PC Format”, z kolei najwięcej stracił „Chip”.
więcej
|
|
Anda Rottenberg i Anna Meller piszą dla ,,Monitor Magazine"
Anda Rottenberg i Anna Dziewit-Meller to nowe felietonistki pisma „Monitor Magazine” (Kustra Group). Ich pierwsze teksty zadebiutowały w najnowszym wydaniu tytułu, które właśnie trafiło na rynek.
więcej
|
|
Jacek Nizinkiewicz w ,,Rzeczpospolitej"
Jacek Nizinkiewicz rozpoczął współpracę z „Rzeczpospolitą” (Gremi Media). Przeprowadza na łamach dziennika wywiady.
więcej
|
|
,,Viva! Trendy" z Anją Rubik i kampanią
Najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska), które trafi na rynek w czwartek 14 marca br., będzie mieć modowy charakter. Na jego okładce znajdzie się Anja Rubik, numer wspierać będzie kampania reklamowa.
więcej
|
|
Mila Kunis w kwietniowym ,,CKM" (foto)
W czwartek 14 marca br. ukaże się kwietniowe wydanie miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znajdzie się aktorka Mila Kunis.
więcej
|
|
Kto dostanie Nagrodę im. Dariusza Fikusa?
Kapituła Nagrody im. Dariusza Fikusa wyłoniła laureata tegorocznej edycji. Jego nazwisko zostanie ogłoszone 19 marca br. podczas gali wręczenia nagrody.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Od Google do RP.pl - 150 najpopularniejszych stron w polskim internecie
Trzy czołowe najpopularniejsze w Polsce strony internetowe to globalne serwisy Google, Facebook i YouTube, za którymi znajdują się największe polskie portale: Onet, WP i Allegro. Top 150 stron w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
YouTube promuje kanały satyryczne, m.in. Szymona Majewskiego i kabarety
Od kilku dni na YouTubie emitowane są reklamy popularnych kanałów satyrycznych prowadzonych w serwisie. YouTube przygotował je i pokazuje za darmo, w ramach współpracy w programie partnerskim z twórcami.
więcej
|
|
Symbol nazistowski SS w logo Allegro. Sąd nakazał przeprosiny
Fundacja "Zielone Światło" ma przeprosić portal aukcyjny allegro za zmodyfikowanie jego logo poprzez wpisanie w nie symbolu nazistowskiej SS - orzekł wczoraj warszawski sąd. Fundacja ma także usunąć publikacje ze zmienionym logo.
więcej
|
|
Facebook wzbogaca Open Graph
Działający wewnątrz Facebooka system Open Graph, pozwalający na integrację aplikacji z serwisem społecznościowym, został rozszerzony o zestaw nowych czynności.
więcej
|
|
Google zapłaci odszkodowanie za Street View. Nielegalnie zbierane dane
38 amerykański stanów i Dystrykt Kolumbii podpisały z Google ugodę, na mocy której otrzymają od internetowego giganta 7 milionów dolarów. To kara za przechwytywanie danych użytkowników sieci podczas tworzenia usługi Street View.
więcej
|
|
Grupa PWN przejmuje Weltbild.pl
Należąca do Grupy PWN spółka Azymut zostanie większościowym udziałowcem operatora sklepu internetowego Weltbild.pl, którego dotychczasowy właściciel, niemiecka grupa wydawnicza Verlagsgruppe Weltbild, wycofuje się z polskiego rynku.
więcej
|
|
ipla teraz także w telewizorach Sharp, Ikea i Thomson
Platforma ipla będzie dostępna na telewizorach Smart TV marek Sharp, Ikea i Thomson. Stanie się to możliwe dzięki podpisanej właśnie umowie między iplą a dostawcą rozwiązań dla Smart TV firmą NetRange.
więcej
|
|
Deezer otwiera się na deweloperów
Popularny serwis streamingu muzyki zapowiedział szereg działań, które mają usprawnić jego współpracę z twórcami aplikacji.
więcej
|
|
Vevo uruchamia własną telewizję
Ruszyło Vevo TV, internetowa telewizja popularnego serwisu muzycznego Vevo.
więcej
|
|
Firma Sare podpisała kontrakt z firmą marketingową z USA
Udział w targach CeBIT, czyli największych na świecie targach IT i nowych technologii może przynieść biorącym w nich udział wystawcom wymierne korzyści. Przekonała się o tym firma Sare, która sfinalizowała właśnie umowę z amerykańskimi partnerami. Dzięki zawartemu porozumieniu zyskają dostęp do nowych rynków.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|