|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 13 Marca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
21 marca rusza platforma nC+. Jaka będzie nowa oferta?
Nowa platforma cyfrowa nC+, która powstanie z połączenia n i Cyfry+, wystartuje 21 marca br. Już ruszyła kampania promocyjna nC+ i jej strona internetowa. Z podanych informacji wynika, że nastąpią zmiany w pakiecie Canal+.
więcej
|
Facebook bardziej obrazkowy: lepiej dla użytkowników, wyzwanie dla marketerów
W nowym news feedzie Facebook mocno stawia na multimedia, dając użytkownikom więcej opcji filtrowania treści - oceniają specjaliści z polskiej branży social media. Dla Wirtualnemedia.pl zmianę komentują Marta Szczepańska, Norbert Kilen, Marcin Czajka, Piotr Augustyński i Paweł Suchocki.
więcej
|
Grzegorz Hajdarowicz: Znaki towarowe ,,W sieci opinii" i ,,W sieci" na sprzedaż
|
,,Po prostu" plagiatuje ,,Superwizjera"?
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Michał Fajbusiewicz wraca z programem ,,997"
Polsat Play reaktywuje emitowany przez lata w Telewizji Polskiej magazyn kryminalny Michała Fajbusiewicza. Program „997. Fajbusiewicz na tropie” trafi na antenę stacji jesienią br. - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat: gotowe warianty na start nC+, możliwe przejęcie TV4 i TV6
- Przygotowaliśmy kilka wariantów działań w związku ze startem platformy nC+ i wybrane z nich będziemy realizować - deklaruje Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu. Nie wyklucza, że operator przejmie w tym roku kanały telewizyjne, być może należące do spółki Polskie Media TV4 i TV6.
więcej
|
|
27 mln zł zysku brutto TVP w styczniu i lutym
Telewizja Polska w styczniu i lutym br. miała ok. 26,7 mln zł zysku brutto. To zdecydowanie więcej niż w analogicznym okresie ub.r., gdy wynik TVP wynosił 5,6 mln zł.
więcej
|
|
"Perfekcyjna pani domu" ma 1,1 mln widzów. TVN przegrywa z Polsatem
Nadawany w TVN trzeci sezon programu “Perfekcyjna pani domu” po trzech odcinkach gromadzi średnio 1,11 mln widzów. Stacja w paśmie emisji reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z Polsatem.
więcej
|
|
Leszek Czajka z fryzjerskim rewolucjami w nowej ramówce Polsat Cafe
Polsat Cafe wiosną br. wprowadzi do ramówki program, w którym Leszek Czajka będzie przeprowadzać metamorfozy salonów fryzjerskich. Nowością będą też „Historie miłosne”. Na antenę wraca „Jem i chudnę”, nowa formułę otrzyma program Kasi Cichopek.
więcej
|
|
TTV ,,przekracza granice": cztery nowości i odświeżone programy
Wiosną w ofercie kanału TTV znajdą się cztery nowe pozycje programowe: „Ostre cięcie”, ”Siedem grzechów”, „Odlotowy ogród” oraz „Zakręceni”, a znane widzom pozycje zostaną odświeżone. Celem stacji jest przekroczenie w tym roku 1 proc. udziału.
więcej
|
|
Prawie 600 mln zł zysku Cyfrowego Polsatu w 2012 roku
Cyfrowy Polsat zanotował w ub.r. 2,783 mld zł przychodów i 598,3 mln zł skonsolidowanego zysku netto. Liczba abonentów na koniec roku wyniosła 3,566 mln.
więcej
|
|
Filmbox Live w tym roku na konsole PlayStation 3
Stworzony przez Grupę SPI serwis Filmbox Live z kanałami na żywo i filmami na żądanie jeszcze w tym roku pojawi się na konsolach PlayStation 3.
więcej
|
|
HBO pokaże kolejny sezon serialu ,,Spartakus: Wojna potępionych"
16 marca 2013 roku kanał HBO rozpocznie emisję pierwszego odcinka kolejnej serii serialu „Spartakus: Wojna potępionych”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Facebook i jego technologiczne rozwiązania w e-marketingu
Ubiegły 2012 rok stał m.in. pod znakiem budowania efektywnych narzędzi e-marketingowych przez ekipę Zuckerberga - pisze Dariusz Geiger, prezes Ingenious Technologies Polska.
więcej
|
|
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Adriana Kajca, prezes i dyrektor zarządzający agencji Talk Marketing.
więcej
|
|
,,Amazing to znaczy" w kampanii nowej Škody Octavii (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Škoda Octavia. Akcję przygotowały i realizują firmy Change Integrated, GoldenSubmarine, Kalicińscy.com, Good Looking Studio, New Age Media, MediaCom Warszawa i Q&A Consulting.
więcej
|
|
POS Media Poland z wyłącznością reklamową na wózki i kasy w Tesco
Od początku kwietnia firma POS Media Poland będzie mieć wyłączność na realizację kampanii reklamowych w sfrefach kasowej i wózków zakupowych w hipermarketach Tesco. Umowę podpisano na rok.
więcej
|
|
"Discover" i "Brilliant" - nowe reklamy iPhone'a 5 (wideo)
Firma Apple zaprezentowała dwie nowe reklamy telewizyjne promujące telefon iPhone 5.
więcej
|
|
Marionnaud: Draft FCB + Ad Fabrika zamiast BBDO Warszawa
Agencja Draft FCB + Ad Fabrika wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową sieci perfumerii Marionnaud. Poprzednio zajmowała się tym BBDO Warszawa.
więcej
|
|
Połowa firm w Polsce inwestuje w programy lojalnościowe dla partnerów biznesowych
Połowa przedsiębiorstw działających w Polsce organizuje programy lojalnościowe skierowane do partnerów biznesowych. W 2012 r. średnia roczna kwota przeznaczona na ich prowadzenie wynosiła 460 000 zł - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Mood: nowa strategia marki
Wraz z globalnym rebrandingiem, Mood wprowadza nową strategię swojej marki, dzięki której firma ma być kojarzona nie tylko z marketingiem sensorycznym, ale z szeroko rozumianym "experience designem".
więcej
|
|
Anna Elwart: z Glossy Media do FashionFan
Anna Elwart objęła stanowisko project managera sieci modowej FashionFan (Cube Group). Wcześniej pracowała dla Glossy Media.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serwisy plotkarskie: NoCoTy.pl coraz bliżej Pudelka, tracą Plejada i Plotek (TOP15)
Najpopularniejszym serwisem plotkarskim pozostaje Pudelek.pl, ale NoCoTy.pl ma już tylko minimalnie mniej użytkowników. W skali roku spore spadki zanotowały Życiegwiazd.onet.pl, Plejada.pl i Plotek.pl.
więcej
|
|
Kliknięcia na Facebooku ,,Lubię to!" zdradzają kim jesteś
Badania naukowców z Uniwersytetu Cambridge i Microsoft Research potwierdził, że na podstawie analizy kliknięć „Lubię to!” na Facebooku można określić wiele cech danej osoby.
więcej
|
|
Ipla już rentowna i z 1,5 mln pobrań mobilnych
Należąca do Cyfrowego Polsatu telewizja internetowa Ipla zanotowała w IV kwartale ub.r. 0,7 mln zł zysku EBITDA. Aplikacja została już 1,5 mln razy pobrana na urządzenia mobilne.
więcej
|
|
E-sklepy spożywcze wciąż mało popularne
Internet wciąż jest rzadko wykorzystywanym przez polskich konsumentów miejscem dokonywania zakupów żywności - wynika z badania GfK.
więcej
|
|
Facebook i jego technologiczne rozwiązania w e-marketingu
Ubiegły 2012 rok stał m.in. pod znakiem budowania efektywnych narzędzi e-marketingowych przez ekipę Zuckerberga - pisze Dariusz Geiger, prezes Ingenious Technologies Polska.
więcej
|
|
Pinterest udostępnia darmowe narzędzia analityczne
Twórcy treści mogą już w serwisie Pinterest korzystać z Pinterest Web Analytics - zestawu narzędzi do analizy zawartości stron.
więcej
|
|
Ridley Scott wyprodukuje filmy dla Machinimy
Machinima, duża internetowa sieć wideo, nawiązała współpracę z RSA Films, firmą słynnego producenta i reżysera Ridleya Scotta. Owocem tego partnerstwa ma być 12 krótkich filmów.
więcej
|
|
Mobilny Gmail w nowej odsłonie
Google udostępniło nową, odświeżoną odsłonę mobilnej wersji Gmaila dostępnej przez przeglądarkę.
więcej
|
|
6 milionów płatnych subskrybentów Spotify
Już 6 milionów osób na całym świecie płaci za subskrypcję w muzycznym serwisie streamingowym Spotify.
więcej
|
|
GoldenSubmarine z nową stroną www
Ruszyła nowa strona internetowa agencji GoldenSubmarine. Witrynę wykonano w technologii RWD.
więcej
|
|
ZUS stawia na internet. Chce być bardziej nowoczesny i przyjazny użytkownikom
Zakład Ubezpieczeń Społecznych stara się zmienić swój wizerunek na bardziej nowoczesny i bardziej przyjazny użytkownikom. Na nowym portalu informacyjnym ZUS-u zarejestrowało się już ponad 100 tysięcy osób. Umożliwia on m.in. opłacenie składek, sprawdzenie danych czy złożenie deklaracji. Ma to na celu uczynienie kontaktu z ZUS szybszym i wygodniejszym.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|