|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 5 Marca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Artur Brzęczkowski po 12 latach odszedł z Allegro.pl
Z końcem lutego Artur Brzęczkowski opuścił stanowisko dyrektora marketingu Allegro.pl. Jego obowiązki przejął Marcin Dyczak, który od pół roku jest dyrektorem marketingu wszystkich serwisów transakcyjnych Grupy Allegro.
więcej |
|
Pisma people: ,,Party" liderem w 2012 roku, ,,Gala" zyskała najwięcej
Liderem sprzedaży w segmencie magazynów people w 2012 roku pozostało „Party” (Edipresse Polska), które minimalnie wyprzedziło „Show”. Największy spadek sprzedaży w ub.r. zanotował „Flesz”, a najwięcej zyskała „Gala”.
więcej |
|
Eska z milionem fanów, Serce i Rozum coraz bliżej 2 mln, wpadka MEN-u (raport z Facebooka)
W lutym fanpage Radia Eska przekroczył poziom miliona fanów, a profil Serca i Rozumu zbliża się do 2 mln. Na Facebook powrócił Kuba Wojewódzki, a wpadkę zaliczył administrator fanpage’u Ministerstwa Edukacji Narodowej. Szczegóły w raporcie catNapoleon.com i Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Karnowscy, Ziemkiewicz i Gmyz z programami w TV Republika
- TV Republika to inicjatywa ponadśrodowiskowa, zrzeszająca ludzi, którzy konkurują w mediach pisanych, ale są w stanie na innym poziomie działać wspólnie - mówi nam Bronisław Wildstein, jej redaktor naczelny.
więcej
|
Aktor Władysław Kowalski twarzą kampanii przeciwko homofobii ,,Rodzice, odważcie się mówić"
W piątek rusza ogólnopolska kampania społeczna „Rodzice, odważcie się mówić”, adresowana do rodziców osób homoseksualnych. Jedną z twarzy kampanii jest aktor Władysław Kowalski, który pojawi się na bilbordach ze swoim synem Kubą.
więcej
|
Branża o reklamach Play: celebryci jak Mumio w Plusie, hasło jak z T-Mobile
|
Profile Samsunga i iPhone'a 5 z oszukańczymi konkursami: wyśmiewane i usuwane
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Top 90 kanałów tematycznych: Eurosport liderem
W lutym br. wśród kanałów tematycznych liderem oglądalności był Eurosport. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Discovery Channel. Największy wzrost w obu grupach zanotowała TTV. Top 90 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Skok skoczków po brąz oglądało więcej widzów niż "srebrny" bieg Kowalczyk
4,84 mln widzów oglądało w TVP1 drużynowy konkurs w skokach narciarskich podczas Mistrzostw Świata w Val Di Fiemme w którym polska drużyna zdobyła brązowy medal. To była najchętniej oglądana transmisja z tej imprezy.
więcej
|
|
Rusza ,,Życie od kuchni" w TVP2, Robert Sowa kucharzem w show
Telewizyjna Dwójka w pierwszej połowie marca br. wprowadzi na antenę swój pierwszy lifestylowy reality-show. W programie „Życie od kuchni” Małgorzata Ohme pomagać będzie rodzinom poprawić swoje życie. Gotowania uczyć będzie zaś Robert Sowa.
więcej
|
|
TVP1 sporo zyskała, TVN wyprzedziła Polsat
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowała TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Rusza Universal Channel HD, na początek trafi do Cyfrowego Polsatu
We wtorek 5 marca br. emisję rozpocznie stacja Universal Channel HD, będąca odpowiednikiem kanału Universal Channel, nadającym w wysokiej rozdzielczości. Kanał w momencie startu trafi do Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
|
,,Ranczo" hitem weekendu, kabarety TVP2 wyżej od ,,The Voice"
Pierwszy odcinek nowego sezonu „Rancza” był najchętniej oglądanym serialem weekendu. „Tylko taniec 3” Polsatu miał więcej widzów niż pierwsze odcinki „The Voice of Poland 2” w Dwójce. Ten ostatni program pokonany został też przez nowy show kabaretowy TVP2.
więcej
|
|
Barbara Guźniczak nowym prezesem spółki TVPasja
Barbara Guźniczak od marca 2013 roku została prezesem spółki TVPasja, zajmującej się dystrybucją kanałów telewizyjnych. Zastąpiła Iwonę Wasiewicz, która pozostaje w firmie jako dyrektor ds. dystrybucji kanałów telewizyjnych.
więcej
|
|
ATM System z większym kontraktem na obsługę Ekstraklasy
Spółka ATM System, będąca częścią ATM Grupy, rozszerzyła współpracę z należącą do Ekstraklasy SA spółką Live Park na obsługę meczów T-Mobile Ekstraklasy.
więcej
|
|
Serial "The Bridge" w tym roku na kanałach FOX
“The Bridge” - to nowy serial sensacyjny, który wyprodukują Shine International i FOX International Channels. Produkcja jeszcze w tym roku trafi na antenę jednego z polskich kanałów FOX-a.
więcej
|
|
Reklamy w Stars.tv od kwietnia. Będzie je sprzedawać Atmedia
Muzyczna stacja Stars.tv od kwietnia br. rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie firma Atmedia.
więcej
|
|
Serial ,,Hannibal" od kwietnia na antenie AXN
10 kwietnia 2013 roku kanał AXN rozpocznie emisję serialu „Hannibal”. Polska premiera tej produkcji odbędzie się sześć dni po premierze amerykańskiej.
więcej
|
|
,,Gorejący krzew" odkodowany w HBO GO
Pierwsza część filmu Agnieszki Holland „Gorejący krzew”, zrealizowanego dla HBO Europe, będzie dostępna za darmo dla wszystkich użytkowników w serwisie HBO GO.
więcej
|
|
Giro d'Italia w Eurosporcie do 2016 roku
Eurosport Group i RCS Sport ogłosiły przedłużenie współpracy o kolejne cztery sezony oraz rozszerzenie jej o produkcję i przekaz na żywo w formacie wysokiej rozdzielczości.
więcej
|
|
Boomerang pokaże kolejną serię animacji ,,Całkiem nowe przygody Toma i Jerry'ego"
18 marca 2013 roku dziecięcy kanał Boomerang rozpocznie emisję nowych odcinków animacji „Całkiem nowe przygody Toma i Jerry’ego”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Media Markt: będzie kontynuacja konkursu ,,Bierz co chcesz w 150 sekund!"
Media Markt planuje zorganizowanie akcji o podobnym formacie jak niedawno zakończony konkurs „Bierz co chcesz w 150 sekund!”. Na jego reklamy sieć cennikowo wydała ponad 4 mln zł, ale zyskała ponad tysiąc publikacji w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
więcej
|
|
,,Kończ bez strachu" w kampanii prezerwatyw przeciw AIDS (wideo)
Pod hasłem „Kończ bez strachu” rozpoczęła się kampania promująca bezpieczny seks. Akcję organizuje Społeczny Komitet ds. AIDS, a w spotach występują młodzi aktorzy: Dominika Gwit, Alan Andersz i Philippe Tłokiński.
więcej
|
|
Anna Grodzka wspiera tolerancję wobec osób LGBT w akcji MTV (wideo)
Anna Grodzka, poseł Ruchu Palikota, wzięła udział w kampanii przeciw nietolerancji wspieranej przez stację MTV Polska. W ramach akcji „Będzie lepiej” osoby ze świata mediów, polityki i kultury nagrywają krótkie filmy z pozytywnym przekazem.
więcej
|
|
Szymon Majewski z krasnoludkami i królewną reklamuje Mini Ratkę w PKO BP (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Mini Ratka w PKO Banku Polskim z udziałem Szymona Majewskiego. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3 Multimedia, Universal McCann i Value Media.
więcej
|
|
OBI z nadprzyrodzonymi mocami reklamuje, że ,,tak to robi" (wideo)
Pod hasłem „OBI tak to robi” ruszyła kampania reklamowa sklepów OBI, której bohaterem jest pracownik o nadprzyrodzonych zdolnościach. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather, Redworks i PanMedia Western.
więcej
|
|
,,Szklanka soku do śniadania" w reklamie Tymbarku (wideo)
Pod hasłem „Szklanka soku do śniadania” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa soków Tymbark (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały agencja 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Urodzinowa kampania reklamuje Garnier BB Przeciw Zmarszczkom (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kremu Garnier BB Przeciw Zmarszczkom (L’Oréal Polska). Akcje przygotowały firmy Publicis, Orka, Digital Wonderland i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Weź to na chłodno" w kampanii piwa Tatra (wideo)
Do emisji w telewizji trafiła pierwsza reklama piwa Tatra (Grupa Żywiec) przygotowana przez agencję Heart & Brain. Przy kampanii, prowadzonej pod hasłem „Weź to na chłodno”, pracowały też firmy Opus Film i MediaVest.
więcej
|
|
Novem Group: Jarosław Kalbarczyk dyrektorem sprzedaży, Maciej Kozłowski w dziale strategii i planowania
Jarosław Kalbarczyk rozpoczął pracę jako dyrektor sprzedaży Novem Group. Natomiast funkcję senior strategy plannera w dziale strategii i planowania firmy objął Maciej Kozłowski.
więcej
|
|
Dominika Poleszak i Marek Bałabuch w Replise Polska
Do zespołu Replise dołączyła dwójka nowych pracowników - Dominka Poleszak oraz Marek Bałabuch, którzy obejmą stanowisko client partnera - business development managera. Będą odpowiedzialni za sprzedaż i obsługę klientów.
więcej
|
|
Jet Line z działem projektowania
Firma outdoorowa Jet Line utworzyła w swojej strukturze dział projektowania graficznego.
więcej
|
|
Reklamy w Stars.tv od kwietnia. Będzie je sprzedawać Atmedia
Muzyczna stacja Stars.tv od kwietnia br. rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie firma Atmedia.
więcej
|
|
Agnieszka Włodarczyk w Legend Group
Agnieszka Włodarczyk dołączyła do działu kreacji Legend Group, gdzie objęła stanowisko senior art director.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Mniej felietonów we ,,Wprost", ale Król i Środa zostają
W tygodniku „Wprost” (AWR Wprost) będzie publikowanych mniej felietonów. Z łamów znikają teksty Krzysztofa Daukszewicza i Güntera Verheugena, natomiast Magdalena Środa i Marcin Król częściej będą pisać dłuższe artykuły.
więcej
|
|
Pisma people: ,,Party" liderem w 2012 roku, ,,Gala" zyskała najwięcej
Liderem sprzedaży w segmencie magazynów people w 2012 roku pozostało „Party” (Edipresse Polska), które minimalnie wyprzedziło „Show”. Największy spadek sprzedaży w ub.r. zanotował „Flesz”, a najwięcej zyskała „Gala”.
więcej
|
|
Tomasz Bocheński dyrektorem artystycznym Grupy Polskapresse
Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny „Dziennika Polskiego”, awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora artystycznego całej Grupy Polskapresse.
więcej
|
|
,,Ale Historia Extra" Agory tym razem o Stalinie
We wtorek 5 marca br. na rynek trafi drugie wydanie magazynu historycznego „Ale Historia Extra” (Agora). Zatytułowane one będzie „Stalin - Czasy Czerwonego Tyrana”.
więcej
|
|
,,Tele Świat" liderem dwutygodników telewizyjnych w 2012 roku
W 2012 roku w porównaniu do 2011 roku dwa spośród trzech dwutygodników z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
więcej
|
|
Kolekcja ,,W krainie operetki" z ,,Gazetą Wyborczą"
Na czterech kolejnych płytach, które ukażą się wraz z „Gazetą Wyborczą” (Agora) 5, 6, 12 i 13 marca 2013 r., znajdą się utwory twórców operetek.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Artur Brzęczkowski po 12 latach odszedł z Allegro.pl
Z końcem lutego Artur Brzęczkowski opuścił stanowisko dyrektora marketingu Allegro.pl. Jego obowiązki przejął Marcin Dyczak, który od pół roku jest dyrektorem marketingu wszystkich serwisów transakcyjnych Grupy Allegro.
więcej
|
|
Eska z milionem fanów, Serce i Rozum coraz bliżej 2 mln, wpadka MEN-u (raport z Facebooka)
W lutym fanpage Radia Eska przekroczył poziom miliona fanów, a profil Serca i Rozumu zbliża się do 2 mln. Na Facebook powrócił Kuba Wojewódzki, a wpadkę zaliczył administrator fanpage’u Ministerstwa Edukacji Narodowej. Szczegóły w raporcie catNapoleon.com i Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polskie trendy Google w styczniu: królował Harlem Shake
W polskim internecie w lutym najszybciej na popularności zyskał robiący furorę na YouTube taniec Harlem Shake.
więcej
|
|
Harlem Shake Red Bulla podbija YouTube (wideo)
Najbardziej popularnym oryginalnym kanałem na YouTube w ubiegłym tygodniu był ten należący do Red Bulla. Firma swój sukces zawdzięcza przede wszystkim własnej przeróbce ostatniego hitu internetu - Harlem Shake.
więcej
|
|
Yahoo! zamyka usługi
Z początkiem kwietnia Yahoo! wyłączy lub przestanie wspierać siedem usług ze swojego katalogu. Wśród nich znalazła się aplikacja dla systemu BlackBerry.
więcej
|
|
MCI.TechVentures inwestuje w niemiecki e-sklep windeln.de
Fundusz MCI.TechVentures, zarządzany przez MCI Management, zainwestował w windeln.de - niemiecką spółkę prowadzącą sklep internetowy z produktami codziennego użytku dla niemowląt.
więcej
|
|
Robert Zarański dyrektorem Zumi i produktów e-commerce Grupy Onet
Z początkiem marca Robert Zarański objął stanowisko dyrektora Zumi i produktów e-commerce w Grupie Onet. Zastąpił na nim Tomasza Nowaka, który rozstał się z firmą.
więcej
|
|
Mozilla pracuje nad alternatywą dla Skype'a, Komunikacja wideo z poziomu przeglądarki
Mozilla pracuje nad technologią, która umożliwi rozmowy audio i wideo przez internet i przez urządzenia mobilne. Ma to być alternatywa dla Skype’a, której przewagą będzie brak konieczności ściągania dodatkowego oprogramowania. Wystarczy sama przeglądarka. Aktualnie projekt jest w fazie testów. Za kilka miesięcy rozmowy dzięki tzw. technologii WebRTC (rozmowy w czasie rzeczywistym online) mają być powszechnie dostępne dla użytkowników Mozilli na całym świecie. Możliwe, ze podobne rozwiązania będą możliwe również w innych przeglądarkach..
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|