|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 26 Lutego 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Marcin Sikora nowym naczelnym magazynu "Stuff"
Marcin Sikora został nowym redaktorem naczelnym miesięcznika "Stuff", którego wydawanie od marca br. przejmie Arskom Group. Sekretarzem redakcji będzie z kolei Adam Turek.
więcej
|
|
Gazety coraz mniej z reklam. ,,GW", ,,Rz" i ,,SE" z największymi spadkami
Styczniu br. cennikowe wpływy reklamowe dzienników były o 5,6 proc. niższe niż rok wcześniej. Duży wzrost tych przychodów zanotował tylko „Dziennik Gazeta Prawna”, za to kilkunastoprocentowe spadki - „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i „Super Express”.
więcej
|
|
12 zgłoszeń w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie
12 wniosków koncesyjnych w konkursie na cztery miejsca na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej wpłynęło w wczoraj do Krajowej Rady - poinformowała Wirtualnemedia.pl Monika Bąk, rzecznik prasowa KRRiT.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Nad rozlewiskiem" oglądało 4,1 mln widzów. Ponad 8 mln zł z reklam
Serial „Nad rozlewiskiem” oglądało średnio 4,08 mln widzów. W porównaniu do poprzedniej części sagi, emitowanej jesienią 2011 roku, produkcja zyskała 300 tys. widzów i dała TVP1 pozycję lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 8,3 mln zł.
więcej |
|
,,Tele Tydzień" najchętniej czytanym tygodnikiem w II półroczu 2012 roku
„Tele Tydzień” pozostaje liderem czytelnictwa tygodników w Polsce, ale - tak jak wszystkie tytuły z czołowej dziesiątki - zanotował on spadek popularności. Z kolei na czele dwutygodników znalazła „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC.
więcej |
|
Profile Samsunga i iPhone'a 5 z oszukańczymi konkursami: wyśmiewane i usuwane
Fanpage Samsunga obiecujący telefony tej marki w zamian za jego polubienie i udostępnienie zniknął już z Facebooka, za to podobny profil iPhone’a 5 nadal działa. Szybko pojawiły się fanpage’e i wpisy parodiujące działania obu profili.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
12 zgłoszeń w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie
12 wniosków koncesyjnych w konkursie na cztery miejsca na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej wpłynęło w wczoraj do Krajowej Rady - poinformowała Wirtualnemedia.pl Monika Bąk, rzecznik prasowa KRRiT.
więcej
|
|
,,Nad rozlewiskiem" oglądało 4,1 mln widzów. Ponad 8 mln zł z reklam
Serial „Nad rozlewiskiem” oglądało średnio 4,08 mln widzów. W porównaniu do poprzedniej części sagi, emitowanej jesienią 2011 roku, produkcja zyskała 300 tys. widzów i dała TVP1 pozycję lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 8,3 mln zł.
więcej
|
|
,,Julia 2" - nowy internetowy projekt TVN. Wkrótce seriale wyłącznie do sieci?
Od poniedziałku 25 lutego br. w serwisie tvn player oglądać można serial internetowy „Julia 2” - będący kontynuacją nadawanej w TVN telenoweli „Julii”. Jeśli projekt okaże się sukcesem, stacja może zacząć produkować seriale wyłącznie do internetu.
więcej
|
|
Telewizja cyfrowa UPC bez dekodera. Moduły CI+ dostępne dla klientów (wideo)
Sieć kablowa UPC Polska od poniedziałku wprowadziła oficjalnie do oferty moduły CI+ umożliwiające oglądanie telewizji cyfrowej operatora bez konieczności wypożyczania dekodera.
więcej
|
|
Wiosna w TVN Turbo: Tede, seriale o kierowcach i strażakach, żużel
TVN Turbo wiosną pokaże m.in. nowe seriale o pracy kierowców aut dostawczych i strażaków, a także program rapera Tede. Na antenę wracają znane widzom pozycje oraz mecze Pucharu Polski i Ligi Europejskiej, nowością będą za to zawody żużlowe.
więcej
|
|
Maciej Maciejowski i Waldemar Ostrowski w zarządzie TVN Media
Maciej Maciejowski i Waldemar Ostrowski dołączyli do zarządu TVN Media - spółki zależnej TVN zajmującej się sprzedażą reklam i marketingiem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wraz z nim zarząd tej firmy liczy pięć osób.
więcej
|
|
"Anna German" hitem weekendu, "Tylko muzyka" wyżej od "X Factora"
Spośród premierowych pozycji weekendu w głównych stacjach najwięcej widzów zgromadziła nadana w TVP1 "Anna German". Premierowy odcinek piątej serii "Tylko muzyki" miał więcej widzów od pierwszego wydania "X Factor 3".
więcej
|
|
Jak powstawał spot ,,Wszędzie się kręci TVN"? (making of)
W najnowszym spocie promocyjnym TVN występują gwiazdy ośmiu formatów stacji, a jego tłem muzycznym jest piosenka Czesława Mozila. Prezentujemy materiał making of pokazujący jak wyglądała praca na planie filmu.
więcej
|
|
TVP1 liderem, Puls2 z rekordem, TVN24 traci
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
TVP promuje seriale i "The Voice of Poland" (foto)
Seriale TVP1 i TVP2 oraz programy "The Voice of Poland" i "Dzięki Bogu już weekend" promowane będą w ramach wiosennej kampanii Telewizji Polskiej. Działania przygotował nadawca we własnym zakresie, a media zakupił Maxus Warszawa.
więcej
|
|
,,Moralność i etyka czasów kryzysu" - nowy program ks. Kazimierza Sowy w Religia.tv
Od marca br. w Religia.tv emitowany będzie program pt. „Moralność i etyka czasów kryzysu”. Eksperci będą w nim wyjaśniać zjawiska ze świata finansów i ekonomii, a także oceniać je pod kątem etycznym. Magazyn poprowadzi szef stacji ks. Kazimierz Sowa.
więcej
|
|
Tele5 świętować będzie Dzień Mężczyzn
Kanał Tele5 z okazji przypadającego w niedzielę 10 marca br. święta panów nada tego dnia program specjalny „Dzień Mężczyzn”. Poprowadzi go Monika Pachnik.
więcej
|
|
Olbrzymie zainteresowanie Polsat Boxing Night
120 tys. osób zapłaciło za możliwość obejrzenia w Cyfrowym Polsacie i ipli - w systemie pay-per-view - sobotniej gali Polsat Boxing Night. W walce wieczoru Przemysław Saleta pokonał Andrzeja Gołotę. Cyfrowy Polsat zapowiada kolejne walki w PPV.
więcej
|
|
TVP Info i TVP Parlament już do oglądania w internecie
Telewizja Polska od poniedziałku 25 lutego br. udostępnić będzie w internecie i na urządzeniach mobilnych możliwość oglądania TVP Info, TVP Parlament oraz 16 oddziałów terenowych TVP.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Gazety coraz mniej z reklam. ,,GW", ,,Rz" i ,,SE" z największymi spadkami
Styczniu br. cennikowe wpływy reklamowe dzienników były o 5,6 proc. niższe niż rok wcześniej. Duży wzrost tych przychodów zanotował tylko „Dziennik Gazeta Prawna”, za to kilkunastoprocentowe spadki - „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i „Super Express”.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk śpiewa disco-polo i przerywa ślub w reklamach kredytów w eurobanku (wideo)
Z udziałem Piotra Adamczyka rozpoczęła się kampania reklamowa kredytów gotówkowego i hipotecznego oferowanych przez eurobank. Obie odsłony akcji przygotowały firmy Brasil, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
|
Edyta Olszówka twarzą reklamową kosmetyków Bielenda (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków Bielenda z udziałem aktorki Edyty Olszówki. Akcję firma Bielenda przygotowała wspólnie z fotografem Mateuszem Stankiewiczem i agencją Cappuccino Public Relations.
więcej
|
|
Jak powstawał spot ,,Wszędzie się kręci TVN"? (making of)
W najnowszym spocie promocyjnym TVN występują gwiazdy ośmiu formatów stacji, a jego tłem muzycznym jest piosenka Czesława Mozila. Prezentujemy materiał making of pokazujący jak wyglądała praca na planie filmu.
więcej
|
|
Izabela Skonieczna odchodzi z Burdy
Izabela Skonieczna, brand manager miesięcznika „Elle”, a obecnie także p.o. dyrektor marketingu wydawnictwa Hubert Burda Media Polska, odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Smak niezapomnianych chwil" w jubileuszowej kampanii Nescafé
W telewizji i prasie trwa kampania reklamowa kawy rozpuszczalnej Nescafé (produkowanej przez Nestlé) z okazji 75-lecia istnienia tej marki. Akcję przygotowały agencja Publicis i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Wojak z orłem reklamowany jako ,,uczciwie warzony"
Startuje kampania reklamowa piwa Wojak (Kompania Piwowarska) podkreślająca, że jest ono warzone uczciwie, zgodnie ze sztuką piwowarską. Akcja, przygotowana przez firmy GPD i MEC, prezentuje zmienione opakowania Wojaka, zaprojektowane przez agencję Sieberthead.
więcej
|
|
Plus reklamuje smartfony LTE za złotówkę (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa smartfonów LTE dostępnych w taryfie Plus Abonament. Akcję przygotowały agencje Change i Artegence oraz dom mediowy Media Direction OMD.
więcej
|
|
"Hollywood" - nowa reklama iPada (wideo)
Apple opublikowało kolejną reklamę tabletu iPad.
więcej
|
|
Owocowy Kubek Delecty reklamowany jako ,,apetyczna przekąska"
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa kisieli Owocowy Kubek marki Delecta. Akcję przygotowały agencja Czteryczwarte i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
AMS wprowadziła CityINFOtv do Trójmiasta
Należąca do AMS (Agora) sieć informacyjno-reklamowa CityINFOtv została poszerzona o 187 ekranów w 89 autobusach i trolejbusach miejskich w Trójmieście. Do tej pory CityINFOtv działała tylko w Warszawie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Marcin Sikora nowym naczelnym magazynu "Stuff"
Marcin Sikora został nowym redaktorem naczelnym miesięcznika "Stuff", którego wydawanie od marca br. przejmie Arskom Group. Sekretarzem redakcji będzie z kolei Adam Turek.
więcej
|
|
Gazety coraz mniej z reklam. ,,GW", ,,Rz" i ,,SE" z największymi spadkami
Styczniu br. cennikowe wpływy reklamowe dzienników były o 5,6 proc. niższe niż rok wcześniej. Duży wzrost tych przychodów zanotował tylko „Dziennik Gazeta Prawna”, za to kilkunastoprocentowe spadki - „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i „Super Express”.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" najchętniej czytanym tygodnikiem w II półroczu 2012 roku
„Tele Tydzień” pozostaje liderem czytelnictwa tygodników w Polsce, ale - tak jak wszystkie tytuły z czołowej dziesiątki - zanotował on spadek popularności. Z kolei na czele dwutygodników znalazła „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC.
więcej
|
|
,,Historia Do Rzeczy" od środy w kioskach. ,,Będziemy wywabiać białe plamy historii"
W środę 27 lutego br. w sprzedaży pojawi się pierwszy numer nowego miesięcznika „Historia Do Rzeczy” (Orle Pióro). - Będziemy w nim konsekwentnie wywabiali wszystkie „białe plamy” historii - deklaruje Piotr Zychowicz, redaktor naczelny magazynu.
więcej
|
|
Pisma dla dzieci: ,,Scooby-Doo!" liderem, ,,Kubuś i Przyjaciele" stracił najwięcej
W listopadzie 2012 roku w segmencie pism dla dzieci na pozycji lidera utrzymał się miesięcznik „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Świnka Peppa Magazyn”, z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.
więcej
|
|
Izabela Skonieczna odchodzi z Burdy
Izabela Skonieczna, brand manager miesięcznika „Elle”, a obecnie także p.o. dyrektor marketingu wydawnictwa Hubert Burda Media Polska, odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Mark Dekan nowym prezesem Ringier Axel Springer Media AG
Mark Dekan od marca br. zostanie nowym chief executive officerem w firmie Ringier Axel Springer Media AG. Zastąpi na tym stanowisku Floriana Felsa, który przejdzie do Ringier AG.
więcej
|
|
,,Książki. Magazyn do czytania": nowe rubryki i wersja na iPhone'a
Najnowsze wydanie kwartalnika „Książki. Magazyn do czytania” (Agora) ukaże się we wtorek 26 lutego br. z dwiema nowymi rubrykami „Książeczki” oraz „Teatry”. Od tego numeru tytuł dostępny będzie tez w wersji na iPhone'a.
więcej
|
|
Ks. Sowa: chamska okładka ,,Newsweeka", Tomasz Lis ma ze sobą problem
- „Newsweek” ma jakąś fobię na punkcie Kościoła - stwierdził ks. Kazimierz Sowa, komentując okładkę nowego numeru pisma. Dodał, że okładka jest chamska i pokazuje, że „naczelny albo szefostwo ma jakiś problem sami z sobą”.
więcej
|
|
Bronisław Komorowski Człowiekiem Roku 2012 ,,Wprost"
Prezydent Bronisław Komorowski został Człowiekiem Roku 2012 tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). Ogłoszone to zostało podczas poniedziałkowej gali w Teatrze Polskim.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|