|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 15 Lutego 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Branża o ,,Harper's Bazaar": bardzo modowy, sprzedaż nie będzie wysoka
Polska edycja miesięcznika „Harper's Bazaar” jest bardzo modowym pismem - zauważają pytani przez nas eksperci. Ich zdaniem, w związku z wysoką ceną, sprzedaż pisma nie będzie wysoka, ale ma szansę na zagospodarowanie niszy i reklamodawców.
więcej
|
|
Twitter rekordowo popularny w Polsce, ale mało atrakcyjny dla reklamodawców
W listopadzie i grudniu ub.r. serwis mikroblogowy Twitter odwiedziło po 1,7-1,8 mln internautów, o ponad 500 tys. więcej niż rok wcześniej. Specjaliści od social media nie wierzą jednak w potencjał reklamowy portalu.
więcej
|
|
Małgorzata Ohme poprowadzi show ,,Życie od kuchni" w TVP2
Psycholog Małgorzata Ohme będzie prowadzącą nowy reality-show TVP2 „Życie od kuchni” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W programie będzie pomagać rodzinom w poprawie nawyków dotyczących odżywiania i wzajemnych relacji.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Marquard bez Zięby i Milewskiej. Nie zaskoczyło to branży
Tomasz Zięba i Beata Milewska, zarządzający polskimi spółkami z Grupy Marquarda, z końcem marca br. opuszczają oba wydawnictwa. Decyzja, którą tłumaczą chęcią realizacji prywatnych planów, nie jest zaskoczeniem dla branży.
więcej
|
Allegro: Koniec ery aukcji, czas na ,,kup teraz"
- Przyszłością Allegro są inwestycje w zakupy natychmiastowe, ponieważ właśnie tego oczekują od nas klienci - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kuśnierska, dyrektor zarządzająca Allegro.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" tnie honoraria o 20-40 proc.
|
Duży spadek RMF FM i Jedynki, zyskały ZET i Radio Maryja
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Małgorzata Ohme poprowadzi show ,,Życie od kuchni" w TVP2
Psycholog Małgorzata Ohme będzie prowadzącą nowy reality-show TVP2 „Życie od kuchni” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W programie będzie pomagać rodzinom w poprawie nawyków dotyczących odżywiania i wzajemnych relacji.
więcej
|
|
,,Szpital" podnosi widownię TVN, ale przegrywa z TVP1 i Polsatem
Nowy serial paradokumentalny TVN „Szpital” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,83 mln widzów. To więcej niż stacja osiągała w tym paśmie tydzień wcześniej. Produkcja w rynku telewizyjnym daje TVN miejsce trzecie, wygrywając tylko z TVP2.
więcej
|
|
W górę cennik reklamowy. Najdroższe ,,M jak miłość", dużo tańsze ,,Ranczo"
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na marzec najdroższe są spoty przy serialu „M jak miłość”, między „Wiadomościami” i „Sportem” oraz przy meczach piłkarskiej reprezentacji. W TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 7,5 droższe niż przed rokiem.
więcej
|
|
,,Ostre Gadki" i ,,Polska Stylówa" na antenie Viva Polska
Kanał Viva Polska w najbliższych tygodniach wprowadzi na antenę dwa nowe polskie programy: „Ostre Gadki” oraz „Polską Stylówę”.
więcej
|
|
UPC: najszybciej rośnie telefonia, telewizja cyfrowa ma 210 tys. klientów więcej niż analog
W 2012 roku firma UPC Polska zanotowała niewielki spadek całkowitej liczby abonentów. Najbardziej - aż o 25 proc. - wzrosła liczba klientów usługi telefonii stacjonarnej. Z kolei telewizja cyfrowa ma już ponad 210 tys. abonentów więcej od analogowej.
więcej
|
|
Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Klasycznym w TVP (plan transmisji)
Telewizja Polska pokazywać będzie na swoich trzech antenach oraz w internecie transmisje z 39. Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym we włoskim Val di Fiemme, w których Polskę reprezentować będą m.in. Justyna Kowalczyk i Kamil Stoch.
więcej
|
|
TVN Style liderem, Polsat Play z największym wzrostem wśród kanałów lifestylowych
W styczniu 2013 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów lifestylowych awansowało TVN Style. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Play, z kolei największym spadek zanotował kanał Fashion.
więcej
|
|
Siódmy sezon serialu ,,Doktor Who!" w BBC Entertainment
31 marca 2013 roku kanał BBC Entertainment rozpocznie emisję drugiej części siódmej serii kultowego serialu „Doktor Who!”. Łącznie pokazanych zostanie osiem kolejnych odcinków tejże produkcji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Futurystyczna wizja internetu rzeczy
Od lat obserwuję nieustanną walkę o dominację mediowych i technologicznych trendów, w której z jednej strony kreatorami rzeczywistości są dostawcy technologii i producenci gadżetów, z drugiej zaś ci, którzy te technologie przekuwają w treści, emocje i rzeczywiste codziennie potrzeby konsumenta. Często zupełnie nowe, nieuświadomione potrzeby - pisze Radosław Brzuska.
więcej
|
|
W górę cennik reklamowy. Najdroższe ,,M jak miłość", dużo tańsze ,,Ranczo"
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na marzec najdroższe są spoty przy serialu „M jak miłość”, między „Wiadomościami” i „Sportem” oraz przy meczach piłkarskiej reprezentacji. W TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 7,5 droższe niż przed rokiem.
więcej
|
|
Małgorzata Socha kolejną gwiazdą Play, reklamuje Formułę WWW (wideo)
Małgorzata Socha jako druga, po Marcinie Prokopie, gwiazda reklamuje Formułę WWW oferowaną przez sieć Play. Kampanię przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Banana Republic, K2 i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Pinterest i Instagram - kanały luksusowej promocji
Pinterest i Instagram, dwa portale społecznościowe, których żadna podążająca za trendami marka nie powinna lekceważyć. Dlaczego dla branży produktów luksusowych i modowej są to portale „must have”? Jak sprawić, aby dzięki nim, zrealizować założone cele marketingowe marki?
więcej
|
|
Prima Finezja reklamowana jako ,,świeżo palona" (wideo)
W telewizji i BTL-u rusza kampania reklamowa kawy Prima Finezja produkowanej przez D.E. Master Blenders 1753. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prima. Świeżo palona” przygotowały firmy Draft FCB + Ad Fabrika, Alvernia i Media Direction OMD.
więcej
|
|
IDMnet: dział agencyjny z Michałem Szynalem, dział wsparcia sprzedaży z Adamem Siedleckim
IDMnet skonsolidował działy agencyjne sieci IDMnet, Afilo i BizAd, a wspólną strukturą będzie zarządzał Michał Szynal. Natomiast na czele poszerzonego działu wsparcia sprzedaży stanął Adam Siedlecki.
więcej
|
|
1 i 2 liga piłkarska mają nowe logotypy
Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował nowe logotypy 1 i 2 ligi. Zaprojektowała je agencja SaltPepper Brand Design.
więcej
|
|
Invest-Bank z latarnią reklamuje kredyt gotówkowy (wideo)
Ruszyła kolejna w ostatnim okresie kampanii reklamowa kredytu mieszkaniowego oferowanego przez Invest-Bank. Akcję przygotowały agencja Schulz Brand Friendly i dom mediowy IQ Media.
więcej
|
|
Ogłoszono jury Cannes Lions 2013
Na czele 16 grup jurorskich oceniających prace na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions staną dyrektorzy najbardziej znanych agencji z całego świata, m.in. Mark Tutssel, Shelly Lazarus, Tony Granger i Dan Wieden.
więcej
|
|
Saturn reklamuje ,,totalną wyprzedaż" (wideo)
Od czwartku do niedzieli w sklepach Saturn trwa promocja „Totalna wyprzedaż”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez Media Saturn Holding Polska wspólnie z firmami idealideal i Universal McCann.
więcej
|
|
Paweł Lewicki odchodzi z El Padre
Z końcem lutego, Paweł Lewicki odchodzi z agencji El Padre, której jest współwłaścicielem oraz pełnił funkcję wiceprezesa zarządu. Decyzję o odejściu tłumaczy chęcią osobistego realizowania się poza strukturami spółki.
więcej
|
|
Grupa Sare w 2012 r.: 8,66 mln zł przychodów, 544 tys. zł zysku
W ub.r. grupa kapitałowa Sare zanotowała 8,664 mln zł przychodów ze sprzedaży, 15,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast zysk netto grupy spadł w skali roku o 42,5 proc., do kwoty 544 tys. zł.
więcej
|
|
Dagmara Jagodzińska i Tomasz Trochim w Neon Shake Advertising
Wrocławska agencja Neon Shake Advertising zatrudniła kolejne osoby. Dagmara Jagodzińska objęła stanowisko junior graphic designera, a Tomasz Trochim będzie pełnił funkcję account managera.
więcej
|
|
Xerox oficjalnym partnerem WTA
Xerox został oficjalnym partnerem międzynarodowej organizacji kobiecego tenisa Women's Tennis Association (WTA). Umowa została zawarta na okres trzech lat.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Branża o ,,Harper's Bazaar": bardzo modowy, sprzedaż nie będzie wysoka
Polska edycja miesięcznika „Harper's Bazaar” jest bardzo modowym pismem - zauważają pytani przez nas eksperci. Ich zdaniem, w związku z wysoką ceną, sprzedaż pisma nie będzie wysoka, ale ma szansę na zagospodarowanie niszy i reklamodawców.
więcej
|
|
Bartosz Hojka oraz Robert Musiał mają trafić do zarządu Agory
Agora Holding - główny udziałowiec spółki Agora - zgłosił wczoraj wieczorem do nowego zarządu spółki dwie osoby: Bartosza Hojkę (szefa Grupy Radiowej Agora) oraz Roberta Musiała (szef pionu druku).
więcej
|
|
,,Auto-Moto" lepsze od ,,TopGear" wśród pism motoryzacyjnych
W listopadzie 2012 roku wśród tygodników motoryzacyjnych pozycję lidera zajął „Motor”. Z kolei wśród miesięczników na pierwsze miejsce awansowało „Auto-Moto”, które wyprzedziło „TopGear”.
więcej
|
|
Wydawca ,,Maxima" i ,,Stuffa" ogłosił upadłość
Spółka Ginza Media Group, wydawca miesięczników „Maxim Polska” i „Stuff”, złożyła w sądzie rejonowym w Warszawie wniosek o ogłoszenie upadłości likwidacyjnej - podała spółka w komunikacie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Twitter rekordowo popularny w Polsce, ale mało atrakcyjny dla reklamodawców
W listopadzie i grudniu ub.r. serwis mikroblogowy Twitter odwiedziło po 1,7-1,8 mln internautów, o ponad 500 tys. więcej niż rok wcześniej. Specjaliści od social media nie wierzą jednak w potencjał reklamowy portalu.
więcej
|
|
Futurystyczna wizja internetu rzeczy
Od lat obserwuję nieustanną walkę o dominację mediowych i technologicznych trendów, w której z jednej strony kreatorami rzeczywistości są dostawcy technologii i producenci gadżetów, z drugiej zaś ci, którzy te technologie przekuwają w treści, emocje i rzeczywiste codziennie potrzeby konsumenta. Często zupełnie nowe, nieuświadomione potrzeby - pisze Radosław Brzuska.
więcej
|
|
Pinterest i Instagram - kanały luksusowej promocji
Pinterest i Instagram, dwa portale społecznościowe, których żadna podążająca za trendami marka nie powinna lekceważyć. Dlaczego dla branży produktów luksusowych i modowej są to portale „must have”? Jak sprawić, aby dzięki nim, zrealizować założone cele marketingowe marki?
więcej
|
|
Radio ZET rusza z wideoczatami (hangoutami) z gwiazdami
Startuje akcja „Bliskie ZETknięcia” zorganizowana przez Radio ZET i EMI Music Poland na platformie Google+. W spotkaniach w formie wideoczatów wezmą udział gwiazdy muzyki, m.in. Bajm, T.Love, LemON, Liber & Natalia Szroeder czy Patrycja Markowska.
więcej
|
|
ipla na Samsung Smart TV z kolejnymi kanałami na żywo
Aplikacja ipla dostępna na telewizorach z serii Samsung Smart TV pozwala teraz na oglądanie przez internet w sumie 20 kanałów telewizyjnych oraz na dostęp do wydarzeń w systemie PPV.
więcej
|
|
Szybsze łącza internetowe dzięki europejskim naukowcom
Europejscy naukowcy uruchomili trzyletni projekt RITE - Redukcji Opóźnień Transportu Internetowego. Komisja Europejska zainwestowała w tę inicjatywę 3,6 miliona euro.
więcej
|
|
MAC chce łatwiejszej i bardziej powszechnej e-administracji
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji opublikowało projekt nowelizacji ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Nowela ma służyć upowszechnieniu elektronicznej administracji w Polsce.
więcej
|
|
Ponad połowa internautów opowiada w sieci o życiu miłosnym
Z okazji Walentynek zajmująca się prywatnością i bezpieczeństwem w sieci firma Abine opublikowała wyniki badań dotyczących tego, jak internet wpływa na współczesne związki. Okazuje się, że ponad połowa ankietowanych chętnie dzieli się detalami na ten temat na Facebooku.
więcej
|
|
400 Gb/s od France Telecom-Orange i Alcatel-Lucent
Firmy France Telecom-Orange i Alcatel-Lucent poinformowały o wdrożeniu kanału optycznego o przepływności 400 Gb/s w sieci komercyjnej.
więcej
|
|
Grupa Sare w 2012 r.: 8,66 mln zł przychodów, 544 tys. zł zysku
W ub.r. grupa kapitałowa Sare zanotowała 8,664 mln zł przychodów ze sprzedaży, 15,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast zysk netto grupy spadł w skali roku o 42,5 proc., do kwoty 544 tys. zł.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|