|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 8 Lutego 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Pięć nowości wiosną w TVN. Wracają ,,Top model", ,,X Factor" i ,,Przepis" (wideo)
Seriale „Kocham.Enter” i „Szpital”, program „Na językach” oraz reality „Bitwa o dom” - to wiosenne nowości TVN. Na antenę trafią też kolejne edycje „X Factora” i „Top model” oraz trzy duże seriale. - Rynek się poprawia - mówi Edward Miszczak.
więcej
|
|
Sprzedaż tygodnika ,,Uważam Rze" ostro w dół
- Średnia sprzedaż „Uważam Rze” w grudniu 2012 wyniosła ok. 55 tys. egz. - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do listopada ub.r. jest to spadek o ponad połowę. - Staliśmy się ofiarą nieuczciwych działań - komentuje Jan Piński, szef tygodnika.
więcej
|
|
Rekord Chomikuj.pl: 6,4 mln użytkowników, 200 mln odsłon
Mimo kontrowersji wokół legalności obecnych na nim treści serwis Chomikuj.pl w końcówce ub.r. notował rekordowo wysoką odwiedzalność. Miesięcznie na stronę wchodziło 6,4-6,5 mln użytkowników, którzy wykonywali ponad 200 mln odsłon.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Na krawędzi", ,,Zdrady" i ,,Avatar" w wiosennej ramówce Polsatu
Wiosną w Polsacie pojawią się dwa nowe seriale: fabularny „Na krawędzi” i paradokumentalny„Zdrady”. W ofercie będzie też drugi sezon „Przyjaciółek”, kolejne edycje „Tylko muzyki”, „Tylko tańca” oraz „Pamiętników z wakacji”. Hitem filmowym będzie „Avatar”.
więcej |
|
,,Do Rzeczy": pierwszy numer ze sprzedażą 121-123 tys. egz.
Sprzedaż ogółem pierwszego numeru „Do Rzeczy” (Orle Pióro) wyniosła między 121 a 123 tys. egz. - wynika z prognozy podanej przez Michała M. Lisieckiego, wydawcę tygodnika.
więcej |
|
Facebook: Serce i Rozum przed Demotywatorami, Plus i Eska z milionem fanów
W styczniu Serce i Rozum wyprzedziły Demotywatory, stając się najpopularniejszym polskim fanpage’em na Facebooku. Profile Plusa i Radia Eska przekroczyły poziom miliona użytkowników, a pod koniec miesiąca swój fanpage skasował Kuba Wojewódzki.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Konflikt w Agorze. "To sprawa honoru, a nie kwestia biznesowa"
- Zakulisowe doniesienia, jakoby odejście Piotra Niemczyckiego z funkcji prezesa Agory miało być wynikiem konfliktów na linii rada nadzorcza - zarząd to spekulacje, których nie komentujemy - mówi nam Urszula Strych, rzecznik Agory.
więcej
|
Spadki sprzedaży dzienników w 2012 roku. ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" straciły najwięcej
W 2012 roku wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Dziennik Gazeta Prawna”, a najmniej - „Fakt”, notujący najwyższą sprzedaż.
więcej
|
TVN stawia na promocję w internecie. Rezygnuje z billboardów
|
Kwestia Smaku i Kotlet.tv najpopularniejszymi polskimi blogami
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Pięć nowości wiosną w TVN. Wracają ,,Top model", ,,X Factor" i ,,Przepis" (wideo)
Seriale „Kocham.Enter” i „Szpital”, program „Na językach” oraz reality „Bitwa o dom” - to wiosenne nowości TVN. Na antenę trafią też kolejne edycje „X Factora” i „Top model” oraz trzy duże seriale. - Rynek się poprawia - mówi Edward Miszczak.
więcej
|
|
,,Na krawędzi", ,,Zdrady" i ,,Avatar" w wiosennej ramówce Polsatu
Wiosną w Polsacie pojawią się dwa nowe seriale: fabularny „Na krawędzi” i paradokumentalny„Zdrady”. W ofercie będzie też drugi sezon „Przyjaciółek”, kolejne edycje „Tylko muzyki”, „Tylko tańca” oraz „Pamiętników z wakacji”. Hitem filmowym będzie „Avatar”.
więcej
|
|
"Julia" wraca do TVN, ale będzie tylko w internecie
Stacja TVN przygotowuje dziesięć odcinków serialu będącego kontynuacją telenoweli „Julia” emitowanej w ub.r. na jej antenie. Obejrzeć będzie można je tylko w internecie w serwisie tvn player.
więcej
|
|
Formuła 1 znika z Polsatu. Trafi do TV4 czy Polsat Sport News?
Nie wiadomo, czy w tym roku Formuła 1 pokazywana będzie nadal na antenie Polsatu. Transmisje z zawodów, które z powodu braku Roberta Kubicy, straciły widzów, mogą zostać przeniesione do TV4 lub Polsatu Sport News.
więcej
|
|
Piotr Gursztyn i Piotr Szumlewicz przyciągają do Superstacji codziennie 20 tys. widzów
Program Piotra Gursztyna i Piotra Szumlewicza „Ja panu nie przerywałem” od startu w październiku ub.r. gromadzi codziennie średnio 20 tys. widzów. Magazyn w swoim paśmie ma słabsze wyniki niż Superstacja rok wcześniej, ale notuje wyższe udziały od jej średniej.
więcej
|
|
Eurosport umocnił się na pozycji lidera kanałów sportowych
W styczniu 2013 roku wśród kanałów sportowych na pozycji lidera umocnił się Eurosport, który jednocześnie pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei ponownie najwięcej stracił ESPN Classic. Tuż za podium uplasował się Polsat Sport News.
więcej
|
|
TVN znika z giełdowego indeksu WIG20
TVN opuści WIG20 - giełdowy indeks największych spółek - podała do publicznej wiadomości Giełda Papierów Wartościowych.
więcej
|
|
20 mln Polaków w zasięgu internetu LTE Cyfrowego Polsatu
Zasięg usług LTE oferowanych przez Cyfrowy Polsat zwiększył się już do ponad 50 proc. populacji Polski. To efekt rozbudowy sieci LTE i HSPA/HSPA+ przez spółki Polkomtel i NFI Midas.
więcej
|
|
Trzeci sezon serialu ,,Gra o tron" w kwietniu w HBO
1 kwietnia 2013 roku kanał HBO rozpocznie emisję trzeciej serii obsypanego nagrodami serialu „Gra o tron”. Polska premiera odbędzie się dzień po premierze w USA.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
W Polsce jest 90 tys. nośników outdoorowych i 60 tys. digital signage
Na koniec 2012 r. w funkcjonowało w Polsce 90,6 tys. nośników reklamy zewnętrznej i 60,4 tys. nośników digital signage. Na outdoorze najwięcej jest nośników małego rozmiaru i citylightów, a w digital signage ilościowo dominuje firma Screen Network.
więcej
|
|
Marcin Prokop reklamuje Formułę WWW w Play (wideo)
Twarzą kampanii reklamującej - wprowadzoną właśnie w Play Formułę WWW - został Marcin Prokop. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, K2, Papaya Films i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
David Beckham reklamuje bieliznę H&M (wideo)
David Beckham wystąpił w nakręconej przez popularnego reżysera filmowego Guya Ritchie reklamie bielizny H&M.
więcej
|
|
,,Szybko nas przybywa" - Plus chwali się zasięgiem internetu LTE (wideo)
Ruszyła kampania sieci Plus informująca o rosnącym zasięgu jej internetu LTE. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy 303, TFP, Televisor i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Multimedia Polska: naciśnij przycisk na pilocie, a otrzymasz czekoladę Milka
Firma Kraft startuje z kampanią interaktywną, w której wykorzysta możliwości usługi Vision+ działającej w sieci Multimedia Polska do promocji czekolady Milka Caramel.
więcej
|
|
Żywiec postawił na agencję Gong
Agencja Gong wygrała przetarg marki Żywiec na obsługę digital. W przetargu brały udział także Artegence, Multimedia, Tribal DDB i Pride & Glory Interactive, która wcześniej obsługiwała Żywca.
więcej
|
|
Anna Bobowska w mail-media
Do zespołu mail-media dołączyła Anna Bobowska, która objęła stanowisko sales and project managera.
więcej
|
|
Think Kong dla belgijskiej organizacji Test Achats w Polsce
Agencja Think Kong jest odpowiedzialna za przygotowanie i wsparcie realizacji działań dla Test Achats - belgijskiej organizacji zajmującej się ochroną praw konsumentów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Sprzedaż tygodnika ,,Uważam Rze" ostro w dół
- Średnia sprzedaż „Uważam Rze” w grudniu 2012 wyniosła ok. 55 tys. egz. - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do listopada ub.r. jest to spadek o ponad połowę. - Staliśmy się ofiarą nieuczciwych działań - komentuje Jan Piński, szef tygodnika.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy": pierwszy numer ze sprzedażą 121-123 tys. egz.
Sprzedaż ogółem pierwszego numeru „Do Rzeczy” (Orle Pióro) wyniosła między 121 a 123 tys. egz. - wynika z prognozy podanej przez Michała M. Lisieckiego, wydawcę tygodnika.
więcej
|
|
Piotr Legutko: Jestem dziennikarzem i będę się tego trzymał (polemika ze Staszewskim)
„Mimo wieloletnich starań licznych instytucji oraz osób prywatnych wciąż pracuję jako dziennikarz. I tej wersji będę się trzymał” - Piotr Legutko odpowiada na tekst Wojciecha Staszewskiego dotyczący sytuacji i zarobków dziennikarzy prasowych.
więcej
|
|
,,Multikino&Gala" na stałe miesięcznikiem. 80 tys. egz. sprzedaży
Magazyn „Mulitkino&Gala”, którego pierwszy numer do sprzedaży w kasach sieci Multikino trafił w drugiej połowie grudnia ub.r., ukazywać się będzie co miesiąc. Pierwsze wydanie sprzedało się w liczbie 80 tys. egz.
więcej
|
|
"New York Times" zarabia więcej ze sprzedaży gazet niż na reklamach
W 2012 roku po raz pierwszy w historii przychody amerykańskiej grupy medialnej The New York Times Company były wyższe ze sprzedaży gazet i subskrypcji wydania cyfrowego niż z reklam.
więcej
|
|
Dziennikarz to brzmi dumnie?
Czytając opinie i komentarze wielu moich starszych kolegów-dziennikarzy nie sposób przejść obojętnie obok dyskusji o zarobkach w mediach. Zwłaszcza jeśli sytuacja ta dotyczy nas bezpośrednio - pisze Marta Golda na swoim blogu w portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Rekord Chomikuj.pl: 6,4 mln użytkowników, 200 mln odsłon
Mimo kontrowersji wokół legalności obecnych na nim treści serwis Chomikuj.pl w końcówce ub.r. notował rekordowo wysoką odwiedzalność. Miesięcznie na stronę wchodziło 6,4-6,5 mln użytkowników, którzy wykonywali ponad 200 mln odsłon.
więcej
|
|
Facebook: Serce i Rozum przed Demotywatorami, Plus i Eska z milionem fanów
W styczniu Serce i Rozum wyprzedziły Demotywatory, stając się najpopularniejszym polskim fanpage’em na Facebooku. Profile Plusa i Radia Eska przekroczyły poziom miliona użytkowników, a pod koniec miesiąca swój fanpage skasował Kuba Wojewódzki.
więcej
|
|
"Julia" wraca do TVN, ale będzie tylko w internecie
Stacja TVN przygotowuje dziesięć odcinków serialu będącego kontynuacją telenoweli „Julia” emitowanej w ub.r. na jej antenie. Obejrzeć będzie można je tylko w internecie w serwisie tvn player.
więcej
|
|
comScore: 1,3 miliarda internautów ogląda wideo online
1,28 miliarda internautów z całego świata w wieku co najmniej 15 lat, stanowiących 83,8 proc. ogółu użytkowników w tej grupie wiekowej, oglądało w grudniu ubiegłego roku klipy wideo online - wynika z danych firmy badawczej comScore.
więcej
|
|
81-proc. wzrost przychodu LinkedIn w IV kw. 2012 r., ponad 200 mln członków
Portal społecznościowy LinkedIn zaprezentował swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2012 rok.
więcej
|
|
20 mln Polaków w zasięgu internetu LTE Cyfrowego Polsatu
Zasięg usług LTE oferowanych przez Cyfrowy Polsat zwiększył się już do ponad 50 proc. populacji Polski. To efekt rozbudowy sieci LTE i HSPA/HSPA+ przez spółki Polkomtel i NFI Midas.
więcej
|
|
Microsoft atakuje Gmail: kolejna edycja Scroogled (wideo)
Scroogled, kampania Microsoftu wymierzona przeciwko produktom Google, tym razem wzięła na celownik popularną usługę pocztową internetowego giganta - Gmail.
więcej
|
|
Nowy prezes Mega
Vikram Kumar, nowozelandzki działacz na rzecz wolnego i otwartego internetu, został mianowany prezesem Mega, nowego serwisu Kima Dotcoma.
więcej
|
|
Google Polska wybrało Havas PR Warsaw zamiast Grayling Poland
Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła kompleksową obsługę Google Polska w zakresie public relations. Poprzednio zajmowała się tym Grayling Poland. Dodatkowo projekt specjalny dla Google przygotowuje Ciszewski MSL.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|