|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 7 Lutego 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Konflikt w Agorze. "To sprawa honoru, a nie kwestia biznesowa"
- Zakulisowe doniesienia, jakoby odejście Piotra Niemczyckiego z funkcji prezesa Agory miało być wynikiem konfliktów na linii rada nadzorcza - zarząd to spekulacje, których nie komentujemy - mówi nam Urszula Strych, rzecznik Agory.
więcej
|
Spadki sprzedaży dzienników w 2012 roku. ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" straciły najwięcej
W 2012 roku wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Dziennik Gazeta Prawna”, a najmniej - „Fakt”, notujący najwyższą sprzedaż.
więcej
|
Kwestia Smaku i Kotlet.tv najpopularniejszymi polskimi blogami
|
YouTube i Facebook zyskały użytkowników - w dół Google, Onet i WP
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Marcin Meller wraca do ,,Dzień dobry TVN", zastąpi Andrzeja Sołtysika
Marcin Meller znów będzie prowadzić „Dzień dobry TVN”. Ma zastąpić Andrzeja Sołtysika w weekendowych wydaniach tego programu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Serial ,,M jak miłość" stracił 600 tys. widzów
Serial „M jak miłość” od początku września ub.r. ogląda w Dwójce średnio 6,9 mln widzów. To o 600 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Produkcja nadal daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
TVP1 i Polsat liderami naziemnej telewizji cyfrowej, traci Polo TV
Wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej w styczniu br. najchętniej oglądana była TVP1, a widzowie z grupy komercyjnej zdecydowanie najchętniej wybierali Polsat. Największy spadek względem grudnia ub.r. zanotował kanał Polo TV.
więcej
|
|
Nowy serial paradokumentalny ,,Zdrady" wiosną w Polsacie
Telewizja Polsat w wiosennej ramówce umieści nowy serial paradokumentalny „Zdrady”. Produkcja, która oparta na rosyjskim formacie, nadawana będzie w ramach czwartkowego bloku seriali.
więcej
|
|
TVP: chcemy pokazać filmy Gargas i National Geographic jednego dnia
TVP zaprzecza informacjom, że zrezygnowała z planów emisji obu filmów o katastrofie smoleńskiej. Chce je pokazać tego samego wieczoru wraz z dyskusją na ich temat. Kiedy? Tego nadal nie wiadomo.
więcej
|
|
Kanały dokumentalne: TVP Historia na podium, BBC Knowledge o 137 proc. do góry
W styczniu br. wśród kanałów dokumentalnych pozycję lidera oglądalności utrzymał Discovery Channel. Największym wzrostem w rankingu pochwalić się mogła stacja BBC Knowledge, z kolei najwięcej stracił kanał CBS Reality.
więcej
|
|
W 2012 r. globalny rynek płatnej telewizji był wart 238 mld USD
W 2012 roku wartość globalnego rynku płatnej telewizji wzrosła do 238 miliardów dolarów, w porównaniu do 223 miliardów dolarów w roku 2011 - wynika z danych firmy badawczej ABI Research.
więcej
|
|
Liberty Global kupuje Virgin Media za 23,3 mld dolarów
Koncern Liberty Global, właściciel UPC Polska, kupuję brytyjskiego operatora telekomunikacyjnego Virgin Media za 23,3 miliardów dolarów. Dzięki tej transakcji usługi oferowane przez grupę Liberty Global docierać będą do 25 mln klientów w 14 krajach.
więcej
|
|
4fun Media udostępni swoje produkcje pubom i restauracjom
Grupa 4fun Media stworzyła system licencyjny, w którego ramach udzielać będzie płatnych licencji na pokazywanie swoich produkcji w pubach, restauracjach, kinach oraz na pokazach plenerowych.
więcej
|
|
AXN pokaże ósmy sezon serialu ,,Zabójcze umysły"
20 lutego 2013 roku kanał AXN rozpocznie emisję ósmego sezonu popularnego amerykańskiego serialu „Zabójcze umysły”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Telewizja przydaje się marketingowi w sieci
Czy to w rozmowach branżowych czy też biznesowych, coraz częściej dominuje jeden temat. Temat efektywności, skuteczności reklam. Głównie dotyka to sfery displayowej, bo tak naprawdę to ona spędza sen powiek marketerom. Coraz więcej możliwości i rozwiązań w sieci nie przekłada się na końcowy cel, czyli dotarcie z reklamą do odbiorcy. Szczególnie to jest widoczne w przypadku kampanii opartych na modelu CPM (koszt za tysiąc odsłon). Wszystko jednak wygląda na to, iż zmienia się na lepsze - pisze Dariusz Geiger, prezes Zieltraffic Polska.
więcej
|
|
Czy zwykłymi narzędziami można wyczarować innowacje?
Internet i media cyfrowe to od lat wielki poligon doświadczalny - agencje z całego świata w tym właśnie medium ‘wyżywają się’ kreatywnie. Powstają nietypowe formy reklamy, pojawiają się nowe technologie i możliwości, które pozwalają na tworzenie rzeczy do tej pory nie istniejących - pisze Jacek Karolak z Starcom MediaVest Group.
więcej
|
|
Stuhr, Pazura, Boberek i Mikulski w kampanii ,,Rak. To się leczy!" (wideo)
Fundacja Rosa rozpoczęła kampanię „Rak. To się leczy!” zachęcającą do badań profilaktycznych. Akcję, opartą na scenach filmowych z udziałem Jerzego Stuhra, Cezarego Pazury, Jarosława Boberka i Stanisława Mikulskiego, przygotowała CAE Agency.
więcej
|
|
PKPP Lewiatan dziecięcymi przysłowiami promuje przedsiębiorców (wideo)
Ruszyła kampania „Przedsiębiorcy tworzą” promująca rolę przedsiębiorców w życiu Polaków. Akcję organizuje PKPP Lewiatan, a przygotowały i realizują firmy PZL i MEC oraz stowarzyszenie SAR.
więcej
|
|
Google wprowadza do AdWords kampanie rozszerzone
W AdWords, systemie reklamowym Google, jest udostępniana opcja kampanii rozszerzonych, która umożliwia łatwiejsze zarządzanie - w ramach jednej kampanii - reklamami wyświetlanymi na różnych urządzeniach i w różnym czasie.
więcej
|
|
Marek Dorobisz dyrektorem kreatywnym w Lemon Sky
Marek Dorobisz został dyrektorem departamentu kreacji w Lemon Sky. Wcześniej stanowisko to zajmował Bartosz Żukowski, który obecnie zarządza jednym z teamów kreatywnych.
więcej
|
|
Anna Górka: z Goldbach Poland do Evolution Media Net
Anna Górka rozpoczęła pracę w Evolution Media Net na stanowisku szefa działu sprzedaży zagranicznej. Wcześniej odpowiadała za kampanię międzynarodowe w ARBOinteractive (obecnie Goldbach Poland).
więcej
|
|
Cezary Jaszkowski dyrektorem ds. obsługi klientów w biurze reklamy Grupa o2
Cezary Jaszkowski objął w biurze reklamy Grupy o2 nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. obsługi klientów. Jednocześnie został zastępcą Filipa Hołowczyca, dyrektora działu agencyjnego i performance.
więcej
|
|
Wolters Kluwer Polska: z IDMnetu do Online Advertising Network
Sieć reklamowa Online Advertising Network rozpoczęła obsługę serwisów Wolters Kluwer Polska na zasadach wyłączności agencyjnej i sieciowej. Poprzednio zajmował się tym IDMnet.
więcej
|
|
Emilia Komorowska i Tymoteusz Kopczewski w Tribal DDB
Emilia Komorowska rozpoczęła pracę jako junior account executive, a Tymoteusz Kopczewski jako account executive w agencji interaktywnej Tribal DDB.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Salon24.pl na czele serwisów prawicowych, wPolityce.pl i Niezalezna.pl mocno w górę
Wśród serwisów informacyjno-publicystycznych o profilu prawicowym najpopularniejszy jest blogowy Salon24.pl. Natomiast w skali roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały wPolityce.pl, Niezalezna.pl i NowyEkran.pl.
więcej
|
|
Nielimitowane przeglądanie stron WWW w Play
Sieć komórkowa Play, jako pierwsza w Polsce, wprowadziła taryfę z możliwością nielimitowanego przeglądania stron internetowych.
więcej
|
|
Internauci zdecydowali: nowy pionek w Monopoly (wideo)
Hasbro, producent Monopoly, pozwoliło internautom zdecydować o tym, jaki pionek zniknie, a jaki pojawi się w nowej edycji słynnej gry planszowej. W kolejnym wydaniu Monopoly możemy więc spodziewać się kota kosztem żelazka.
więcej
|
|
Eksperyment Chrome w krainie Oz
Disney, UNIT9 i Google wspólnie przygotowały kolejny, interaktywny Eksperyment Chrome, zatytułowany „Znajdź drogę do Oz”.
więcej
|
|
Deezer dostępny na telewizorach
Serwis streamingowy Deezer rusza również w wersji dostępnej dla telewizorów Smart TV.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|