Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 21 Stycznia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego

- Nie wierzę w pełną, absolutną niezależność naczelnego - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, nowy redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. Zapowiada, że tytuł nadal będzie patrzeć krytycznie na działania rządu i instytucji publicznych. więcej

 
,,Newsweek" wyżej od ,,Uważam Rze", ,,GP" przed ,,Wprost"

Spore zmiany w zestawieniu sprzedaży tygodników opinii - „Newsweek” zepchnął „Uważam Rze” z pozycji wicelidera rankingu, a „Gazeta Polaka” wyprzedziła „Wprost”. Na pierwszym miejscu pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

 
John Driscoll zamiast Piotr Waltera na stanowisku prezesa TVN Media

John Driscoll zastąpił Piotr Waltera na stanowisku prezesa spółki TVN Media. Niewykluczone, że do zarządu tej spółki dołączy niebawem kolejna osoba. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Mea Group poszukuje osoby na stanowisko
Event manager

Mea Group poszukuje osoby na stanowisko
Pracownik Działu Kreacji

Konfederacja Lewiatan poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. relacji z panelistami

Konfederacja Lewiatan poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. programowych

Wiedza i Praktyka poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Polcast Television Media Group poszukuje osoby na stanowisko
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Formacja TV poszukuje osoby na stanowisko
WYDAWCA

Formacja TV poszukuje osoby na stanowisko
RESEARCHER

Fabryka Idei poszukuje osoby na stanowisko
Manager Public Relations

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Szkło kontaktowe" traci widzów

„Szkło kontaktowe” w ostatnim roku oglądało prawie 400 tys. widzów. W stosunku do analogicznego okresu sprzed dwóch lat magazyn TVN24 stracił 68 tys. oglądających. Z kolei wpływy reklamowe w tym czasie spadły o 9,4 mln zł. więcej

 
Internet 2012 w liczbach

Serwis Royal Pingdom w jednym miejscu zebrał statystyki dotyczące internetu w 2012 roku. Ile wysłano e-maili? Ile było domen? Jaka była najpopularniejsza przeglądarka internetowa? Ile zdjęć wrzucono do Facebooka, a ile klipów obejrzano na YouTube? więcej

 
Najwięksi reklamodawcy 2012 r.: Aflofarm przed Orange i Procter & Gamble

W 2012 roku cennikowo na reklamę w mediach tradycyjnych najwięcej na polskim rynku wydał Aflofarm. Wyprzedził operatorów sieci Orange i T-Mobile oraz koncerny FMCG: Procter & Gamble i Unilevera. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Do Rzeczy" to tytuł wyrazisty, ale konserwatywny

Nowy tygodnik Pawła Lisickiego będzie się nazywać „Do Rzeczy” - To tytuł wyrazisty, ale konserwatywny i neutralny - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. I podkreślają, że dla grupy docelowej pisma jego nazwa nie ma dużego znaczenia. więcej

Kioski: ,,Super Express" lepszy od ,,GW", a ,,GPC" od ,,Rz"

Najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży kioskowej w listopadzie ub.r. był „Fakt”, a na drugim miejscu znalazł się „Super Express” wyprzedzający „Wyborczą”. Zaś dwa razy wyższy wynik od „Rzeczpospolitej” zanotowała „Gazeta Polska Codziennie”. więcej

Szymon Majewski na YouTubie słabiej od Lekko Stronniczych, Niekrytego Krytyka i Urbana
Łukasz Wejchert: Nadciąga fala mobilna, zmiany nieuniknione
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Szkło kontaktowe" traci widzów

„Szkło kontaktowe” w ostatnim roku oglądało prawie 400 tys. widzów. W stosunku do analogicznego okresu sprzed dwóch lat magazyn TVN24 stracił 68 tys. oglądających. Z kolei wpływy reklamowe w tym czasie spadły o 9,4 mln zł. więcej

 
Droższe reklamy w TVN, najwięcej za spot przy ,,Faktach"

W cenniku reklamowym TVN na luty spoty są średnio o 13,9 proc. droższa niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy „Faktach” oraz wieczornym paśmie serialowo-filmowym. więcej

 
Kanały dziecięce: MiniMini+ nowym liderem, stacje Disneya poza podium

W grudniu 2012 roku wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera awansowało MiniMini+, a poprzedni lider - Disney Channel wypadł poza podium. Największym wzrostem pochwalić się mógł CBeebies, z kolei najwięcej stracił kanał Boomerang. więcej

 
Kino Polska i Filmbox będą przerywać filmy reklamami

Kanały Kino Polska i Filmbox zaczną w najbliższych tygodniach emitować bloki reklamowe w czasie pokazywanych przez nie filmów. Dotąd reklamy nadawano jedynie pomiędzy poszczególnymi pozycjami. więcej

 
Platforma NC+ bez Anny Sawy i Joanny Parasiewicz

Ze spółką NC+, operatorem łączących się platform Cyfra+ i n, rozstają się Anna Sawa, szefowa komunikacji marketingowej platformy n oraz Joanna Parasiewicz, PR & communications manager n. więcej

 
19. seria ,,Top Gear" od lutego w BBC Knowledge

Stacja BBC Knowledge 7 lutego br., czyli 10 dni po premierze w Wielkiej Brytanii, rozpocznie emisję 19. serii kultowego programu motoryzacyjnego „Top Gear”. więcej

 
 
Radio  
 
Słuchacze w wieku 40-59 lat wybierają RMF FM, Radio ZET i Jedynkę

W 2012 roku pozycję lidera rynku radiowego w grupie wiekowej 40-59 lat zajęło RMF FM, a na podium uplasowały się jeszcze Radio ZET i Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
3 mln Polaków zalega z abonamentem. Są winni już 2,3 mld zł

Zaległości Polaków z tytułu abonamentu radiowo-telewizyjnego wyniosły na koniec ub.r., niemal 2,265 mld zł. Ponad 2,9 mln osób zalegało z płatnością dłużej niż miesiąc - podała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

 
Łódź: RMF i Jedynka tracą, Eska w górę

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres październik - grudzień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi. więcej

 
Jan Dworak: czas na zmianę systemu abonamentowego, choć wpływy rosną

Trwają prace nad zmianą systemu abonamentowego. Jak przekonuje Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, obecny jest nieskuteczny, anachroniczny i nie zapewnia odpowiedniego poziomu finansowania mediom publicznym. Rozwiązaniem nie ma być jednak podwyżka opłat, ale ich upowszechnienie. W zeszłym roku po raz pierwszy od kilku lat wpływy z abonamentu wzrosły, głównie dzięki większej efektywności Poczty Polskiej i organów skarbowych. więcej

 
Reklama  
 
John Driscoll zamiast Piotr Waltera na stanowisku prezesa TVN Media

John Driscoll zastąpił Piotr Waltera na stanowisku prezesa spółki TVN Media. Niewykluczone, że do zarządu tej spółki dołączy niebawem kolejna osoba. więcej

 
Najwięksi reklamodawcy 2012 r.: Aflofarm przed Orange i Procter & Gamble

W 2012 roku cennikowo na reklamę w mediach tradycyjnych najwięcej na polskim rynku wydał Aflofarm. Wyprzedził operatorów sieci Orange i T-Mobile oraz koncerny FMCG: Procter & Gamble i Unilevera. więcej

 
Asia Piwka reklamuje wiosenno-letnią kolekcję marki Aryton

Rusza kampania reklamowa kolekcji wiosna-lato 2013 odzieży Aryton. Akcję, z udziałem modelki Asi Piwki, firma Aryton przygotowała we współpracy m.in. z fotografką Aldoną Kaczmarczyk. więcej

 
MPG i Media Contacts łączą się w Havas Media

Domy mediowe MPG i Media Contacts, należące do Havas Media Group, łączą swoje struktury w Havas Media. Razem mają skoncentrować się na rozwoju usług internetowych. więcej

 
Droższe reklamy w TVN, najwięcej za spot przy ,,Faktach"

W cenniku reklamowym TVN na luty spoty są średnio o 13,9 proc. droższa niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy „Faktach” oraz wieczornym paśmie serialowo-filmowym. więcej

 
Magazyny w 2012 r. z reklam: ,,Wprost", ,,Newsweek" i ,,Twój Styl" na czele

Czasopisma w ub.r. cennikowo zarobiły z reklam 3,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty osiągnęły liderujące w tym segmencie „Wprost”, „Newsweek Polska”, „Twój Styl” i „Viva!”, za to spadki zanotowały „Tele Tydzień” i „Claudia”. więcej

 
Kino Polska i Filmbox będą przerywać filmy reklamami

Kanały Kino Polska i Filmbox zaczną w najbliższych tygodniach emitować bloki reklamowe w czasie pokazywanych przez nie filmów. Dotąd reklamy nadawano jedynie pomiędzy poszczególnymi pozycjami. więcej

 
Speak Up z mylącymi reklamami o ,,dofinansowaniu z Unii Europejskiej"

Mailing szkoły językowej Speak Up sugerujący, że jej klienci dzięki środkom z Unii Europejskiej mogą otrzymać 1,3 tys. zł dofinansowania kursu, wprowadzał odbiorców w błąd - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
,,I wracasz do siebie" - w pierwszej kampanii Chlorchinaldinu (wideo)

Rozpoczęła się pierwsza duża kampania reklamowa preparatu Chlorchinaldin produkowanego przez firmę Valeant. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Chlorchinaldin. I wracasz do siebie”, przygotowały firmy Bed&Breakfast, Rock&Reel i Easymedia. więcej

 
Kuba Wojewódzki w kampanii Play ze Stuhrem, Dygant i Różczką

W nowych reklamach Play oprócz Kuby Wojewódzkiego będą występować Maciej Stuhr, Agnieszka Dygant i Magdalena Różczka. Kampania będzie promować nowe oferty sieci i zachęcać do przejścia do niej klientów innych telekomów. więcej

 
PKP Informatyka z nowym logo

PKP Informatyka, dostawca usług IT dla sektora transportowo-logistycznego, ma nowe logo. Za jego projekt odpowiada firma KOW media&marketing. więcej

 
,,Pokusa elegancji" w wyprzedażowej kampanii Silesia City Center

Pod hasłem „Pokusa elegancji” rozpoczęła się kampania reklamowa śląskiego centrum handlowego Silesia City Center. Wszystkie tegoroczne akcje marketingowe centrum będą prowadzone pod hasłem „Pełnia inspiracji”. więcej

 
Prasa  
 
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego

- Nie wierzę w pełną, absolutną niezależność naczelnego - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, nowy redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. Zapowiada, że tytuł nadal będzie patrzeć krytycznie na działania rządu i instytucji publicznych. więcej

 
,,Newsweek" wyżej od ,,Uważam Rze", ,,GP" przed ,,Wprost"

Spore zmiany w zestawieniu sprzedaży tygodników opinii - „Newsweek” zepchnął „Uważam Rze” z pozycji wicelidera rankingu, a „Gazeta Polaka” wyprzedziła „Wprost”. Na pierwszym miejscu pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

 
Magazyny w 2012 r. z reklam: ,,Wprost", ,,Newsweek" i ,,Twój Styl" na czele

Czasopisma w ub.r. cennikowo zarobiły z reklam 3,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty osiągnęły liderujące w tym segmencie „Wprost”, „Newsweek Polska”, „Twój Styl” i „Viva!”, za to spadki zanotowały „Tele Tydzień” i „Claudia”. więcej

 
Oburzenie na zdjęcie zwłok Jadwigi Kaczyńskiej. ,,'Super Expres' sięgnął dna"

Dziennikarze i politycy zdecydowanie skrytykowali opublikowanie w weekend przez „Super Express” fotografii zwłok Jadwigi Kaczyńskiej. Monika Olejnik stwierdziła, że dziennik „sięgnął dna”. więcej

 
Sprzedaż ,,W Sieci" to ponad 120 tys. egz.

Sprzedaż pierwszych czterech numerów tygodnika opinii „W Sieci” przekroczyła 120 tysięcy egzemplarzy - podała wydająca tytuł spółka Fratria, powołując się na własne dane. więcej

 
,,CKM" z dziewczyną Jakuba Koseckiego (foto)

W poniedziałek 21 stycznia br. na rynek trafi lutowe wydanie miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znajdzie się Ola Chlebicka, dziewczyna piłkarza Jakuba Koseckiego. więcej

 
,,Prawo jazdy 2013" i kodeks drogowy z ,,Gazetą Wyborczą"

W poniedziałek z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić płytę CD „Prawo jazdy 2013”. a we wtorek książkę „Kodeks drogowy”. więcej

 
"Tele Tydzień" świętuje 20. urodziny. Jubileuszowe wydanie magazynu

W poniedziałek 21 stycznia ukazuje się jubileuszowe wydanie magazynu “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Z okazji  swoich 20. urodzin magazyn ma 116 stron. więcej

 
Internet  
 
Internet 2012 w liczbach

Serwis Royal Pingdom w jednym miejscu zebrał statystyki dotyczące internetu w 2012 roku. Ile wysłano e-maili? Ile było domen? Jaka była najpopularniejsza przeglądarka internetowa? Ile zdjęć wrzucono do Facebooka, a ile klipów obejrzano na YouTube? więcej

 
Google zapłaci Orange za transfer

We Francji firma telekomunikacyjna Orange wymogła na Google opłaty za transfer danych, generowany przez użytkowników usług tej amerykańskiej firmy. więcej

 
Czy dobrze prowadzę stronę na Facebooku? 12 porad jak to sprawdzić (Infografika)

Firma Shortstack przygotowała 12 krótkich pytań dla administratorów stron na Facebooku, dzięki których mogą oni poddać swoją pracę ocenie. więcej

 
Marcin Stojak: konkurencja to wyzwanie i materiał do nauki

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Stojak, country manager agencji marketingu internetowego Timgu Ltd na polskim rynku. więcej

 
13,5 mln Polaków kupuje w internecie. Jaki profil konsumenta internetowego?

Polak dobrze wykształcony, przed 30. rokiem życia, mieszkaniec dużego miasta, pracujący i pozostający w związku - to profil przeciętnego konsumenta internetowego. Wirtualne półki w większości przeglądają osoby, które nie mogą obyć się bez codziennej dawki Internetu, po równo kobiety, jak i mężczyźni - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Amerykańska polityka zdominowana przez Twittera

Twitter stał się podstawowym narzędziem komunikacyjnym dla większości amerykańskich polityków. Z mikroblogowego serwisu korzystają już wszyscy senatorowie i ponad 90 procent członków Izby Reprezentantów. więcej

 
90 milionów użytkowników Instagrama

Instagram pochwalił się liczbą aktywnych użytkowników. Miesięcznie, fotograficzny serwis społecznościowy ma ich już 90 milionów. więcej

 
Visa: rewolucja w zakupach internetowych dzięki elektronicznemu portfelowi V.me

Visa zapowiada rewolucję w zakupach internetowych dzięki elektronicznemu portfelowi V.me. Polscy klienci wkrótce za zakupy online będą mogli zapłacić za pośrednictwem przeglądarki internetowej - na smartfonie, tablecie czy laptopie - i to jednym kliknięciem, bez konieczności podawania danych z karty. Co więcej, e-portfel będzie można zasilić nie tylko kartami Visa. Polska jest jednym z pięciu krajów UE, gdzie to rozwiązanie będzie testowane. Powód? Tego typu nowinki dobrze się u nas sprzedają. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
13,5 mln Polaków kupuje w internecie. Jaki profil konsumenta internetowego?

Polak dobrze wykształcony, przed 30. rokiem życia, mieszkaniec dużego miasta, pracujący i pozostający w związku - to profil przeciętnego konsumenta internetowego. Wirtualne półki w większości przeglądają osoby, które nie mogą obyć się bez codziennej dawki Internetu, po równo kobiety, jak i mężczyźni - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Sokołowski, Szafraniec, Ciesiołkiewicz, Skierkowska i Rydzak zdobyli Lwy PR 2012
 
Szymon Sikorski dalej prezesem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
 
Technologie  
 
Google zapłaci Orange za transfer
 
PAP4500 - dwurdzeniowy smartfon Dual SIM od Prestigio za 999 zł
 
Kuba Wojewódzki w kampanii Play ze Stuhrem, Dygant i Różczką
 
Play wprowadza Formuły S, M i L. Za darmo wewnątrz sieci
 
Gospodarka  
 
Składki ZUS przedsiębiorców rosną o 4,6%, o prawie 46 zł miesięcznie
 
Visa: rewolucja w zakupach internetowych dzięki elektronicznemu portfelowi V.me
 
Polski przemysł w zapaści, drastyczny spadek produkcji
 
W Polsce ubywa miejsc pracy
 
Duże inwestycje w Polsce, nasz kraj wciąż atrakcyjny dla zagranicznych inwestorów
 
Kiedy wejść do strefy euro? Wpierw reformy potem przyjęcie euro
 
Co jest najtrudniejsze w spłacie kredytu mieszkaniowego
 
Dramatycznie załamanie w branży deweloperskiej
 
Pośrednicy i zarządcy nieruchomości nie chcą deregulacji dostępu do ich zawodów
 
Kultura/Rozrywka  
 
J.J. Abrams opowie o upadku Lance Armstronga
 
Robert Pattinson i Kristen Stewart najbardziej dochodową parą
 
Film "Drogówka" od 3 lutego w kinach (wideo)
 
Kylie Minogue zagra w czarnej komedii "Hey Diddly Dee"
 
Album "Równonoc - słowiańska dusza" wciąż najlepszy
 
Hatebreed, Napalm Death, Satyricon i Volbeat gwiazdami MetalFest 2013
 
"Man of Steel" od czerwca w kinach (wideo)
 
W sierpniu premiera filmu "Red 2"
 
"The Living Infinite" - nowa płyta Soilwork
 
Justin Bieber: Take You (wideo)
 
Blog  
 
,,Chcemy łamać przepisy!" - Ada Kiryluk
 
Alkomat warszawski. - Ewaryst Fedorowicz
 
Rozum do Serca - Serce, weź to na rozum, mamy sukces! - Janusz Kamieński
 
Dlaczego Nowy Rok nie musi być lepszy? Co jest groźniejsze? - mit smoleński, czy łupkowy? - Tomasz Plonkowski
 
Wojna w Mali, czyli giwera i gitara - Jerzy Szygiel
 
Nasz gość  
 
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego

- Nie wierzę w pełną, absolutną niezależność naczelnego - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, nowy redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. Zapowiada, że tytuł nadal będzie patrzeć krytycznie na działania rządu i instytucji publicznych. więcej

 
Kazimierz Krupa: Nie istnieje rynek magazynów biznesowych
 
Łukasz Wejchert: Nadciąga fala mobilna, zmiany nieuniknione
 
Kwestionariusz  
 
Marcin Stojak: konkurencja to wyzwanie i materiał do nauki

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Stojak, country manager agencji marketingu internetowego Timgu Ltd na polskim rynku. więcej

 
Michał Kobierzewski: konkurencja to... wymysł gospodarki rynkowej
 
Radosław Kobus: konkurencja to proces gospodarczy
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Event manager
 
Pracownik Działu Kreacji
 
Menedżer ds. relacji z panelistami
 
Specjalista ds. programowych
 
Mama - Redaktorka
 
Key Account Manager
 
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
 
Account Executive
 
WYDAWCA
 
RESEARCHER
 
PR Manager
 
operator kamery / montażysta / grafik / informatyk/ technik emisyjny
 
Manager Public Relations
 
HANDLOWIEC
 
Dziennikarz
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl