|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 18 Stycznia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Do Rzeczy" to tytuł wyrazisty, ale konserwatywny
Nowy tygodnik Pawła Lisickiego będzie się nazywać „Do Rzeczy” - To tytuł wyrazisty, ale konserwatywny i neutralny - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. I podkreślają, że dla grupy docelowej pisma jego nazwa nie ma dużego znaczenia.
więcej
|
|
Getin Bank dalej z Piotrem Fronczewskim, ale nie w obecnej kampanii (wideo)
W rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej wprowadzającej nowy wizerunek i konto Getin Banku nie występuje Piotr Fronczewski. Nie oznacza to jednak, że bank rezygnuje ze współpracy z aktorem.
więcej
|
|
Gazety mniej z reklam w 2012 r. ,,GW" i ,,DGP" najmocniej w dół
W 2012 roku cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 8,4 proc. niższe niż rok wcześniej. Jeszcze większe, kilkunastoprocentowe spadki zanotowały „Gazeta Wyborcza” i „Dziennik Gazeta Prawna” - niewielki wzrost osiągnęło „Metro”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Szymon Majewski na YouTubie słabiej od Lekko Stronniczych, Niekrytego Krytyka i Urbana
Ostatnie odcinki programu Szymona Majewskiego na YouTubie notują tylko po kilkanaście tysięcy wyświetleń. To dużo mniej niż produkcje innych satyrycznych wideoblogerów, takich jak Lekko Stronniczy, Dem3000, Niekryty Krytyk, Cezik i... Jerzy Urban.
więcej
|
Łukasz Wejchert: Nadciąga fala mobilna, zmiany nieuniknione
- Jestem przekonany, że mobile stanie się bardzo dużą częścią tortu reklamowego, ale oczywiście nie z dnia na dzień - mówi w rozmowie z nami Łukasz Wejchert, szef firmy Dirlango, a wcześniej m.in. prezes Onetu. Rozmawiamy z nim także o jego projektach: Justtag, Virgin Mobile i iTaxi.
więcej
|
Eksperci: TV Republika znajdzie odbiorców. Ale czy się utrzyma?
|
Duży spadek RMF FM i Jedynki, w górę Radio Maryja
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Getin Bank dalej z Piotrem Fronczewskim, ale nie w obecnej kampanii (wideo)
W rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej wprowadzającej nowy wizerunek i konto Getin Banku nie występuje Piotr Fronczewski. Nie oznacza to jednak, że bank rezygnuje ze współpracy z aktorem.
więcej
|
|
Gazety mniej z reklam w 2012 r. ,,GW" i ,,DGP" najmocniej w dół
W 2012 roku cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 8,4 proc. niższe niż rok wcześniej. Jeszcze większe, kilkunastoprocentowe spadki zanotowały „Gazeta Wyborcza” i „Dziennik Gazeta Prawna” - niewielki wzrost osiągnęło „Metro”.
więcej
|
|
Małgorzata Socha twarzą reklamową Avon Sensuelle
Małgorzata Socha będzie reklamować Avon Sensuelle, wodę perfumowaną wprowadzoną właśnie do sprzedaży. Kampanię z udziałem aktorki Avon Cosmetics Polska przygotował wspólnie z domem mediowym Starcom.
więcej
|
|
Po fali skarg ,,grzeszne" billboardy Blacka uznane za dyskryminujące kobiety
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że billboardy napoju energetycznego Black (FoodCare) z nagimi modelkami i hasłem „Bądź grzeszny!” dyskryminowały kobiety poprzez ich przedmiotowe traktowanie. Do Komisji wpłynęło w tej sprawie ponad 970 skarg.
więcej
|
|
Tomasz Machała: Reklama natywna długo oczekiwanym ,,banner killerem"?
Na czym opiera się reklama natywna i w czym jest lepsza od standardowych formatów display? Jak bywa realizowana w amerykańskich serwisach, a jak w Polsce? Pisze o tym Tomasz Machała z naTemat.pl.
więcej
|
|
Wedel w Fabryce Przyjemności reklamuje Ptasie Mleczko (wideo)
Startuje kolejna kampania Wedla w konwencji Fabryki Przyjemności. Akcję, reklamującą Ptasie Mleczko, przygotowały firmy Team One i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Spadająca lodówka reklamuje Kinder Mleczną Kanapkę (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Kinder Mlecznej Kanapki (Ferrero Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy TippingPoint, Prime Time, E_misja Interactive 360 i Carat Polska.
więcej
|
|
Magdalena Pilarczyk i Diana Świątoniowska w Universal McCann
Magdalena Pilarczyk objęła funkcję media plannera/buyera, a Diana Świątoniowska junior media plannera/buyera w domu mediowym Universal McCann.
więcej
|
|
W 2013 r. globalny przychód z reklamy mobilnej sięgnie 11,4 mld USD
W latach 2011 - 2016 globalny przychód z reklamy mobilnej zwiększy się o 400 proc. - prognozuje firma badawcza Gartner.
więcej
|
|
Karol Jaworski: z Brain do Tribal DDB
Karol Jaworski objął funkcję art directora w agencji interaktywnej Tribal DDB. Poprzednio pracował w agencji Brain, a wcześniej w MRM Worldwide i Digital Wonderland.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Do Rzeczy" to tytuł wyrazisty, ale konserwatywny
Nowy tygodnik Pawła Lisickiego będzie się nazywać „Do Rzeczy” - To tytuł wyrazisty, ale konserwatywny i neutralny - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. I podkreślają, że dla grupy docelowej pisma jego nazwa nie ma dużego znaczenia.
więcej
|
|
Gazety mniej z reklam w 2012 r. ,,GW" i ,,DGP" najmocniej w dół
W 2012 roku cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 8,4 proc. niższe niż rok wcześniej. Jeszcze większe, kilkunastoprocentowe spadki zanotowały „Gazeta Wyborcza” i „Dziennik Gazeta Prawna” - niewielki wzrost osiągnęło „Metro”.
więcej
|
|
Dzienniki regionalne: nowi liderzy czytelnictwa w czterech regionach
W czterech województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od czerwca do listopada 2012 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej. W pozostałych regionach na czele pozostały te same gazety - wynika z badania PBC General.
więcej
|
|
Piano Media uruchomi internetowy serwis z zajawkami tekstów
W lutym br. Piano Media ma uruchomić serwis agregujący teksty z wszystkich witryn uczestniczących w projekcie Piano. Trwają też prace nad wersją mobilną strony i aplikacją mobilną.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy" nowym tygodnikiem Pawła Lisickiego. Zerowy numer za darmo
Pod tytułem „Do Rzeczy” niebawem ukaże się tygodnik opinii kierowany przez Pawła Lisickiego i współtworzony przez byłych dziennikarzy „Uważam Rze”. Zerowy numer tytułu będzie można otrzymać za darmo.
więcej
|
|
Kamila Łapicka felietonistką tygodnika "W sieci"
Kamila Łapicka została felietonistką tygodnika "W sieci" (Fratria). Teatrolożka na łamach pisma zadebiutowała w wydaniu, które ukazało się 14 stycznia br.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" tracą, ale nadal są liderem wśród magazynów wnętrzarskich
W październiku 2012 roku wśród pism wnętrzarskich na pozycji lidera sprzedaży ogółem utrzymały się „Cztery Kąty”, które zanotowały jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei największym wzrostem pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”.
więcej
|
|
"Do Rzeczy" tytułem tygodnika Pawła Lisickiego
"Do Rzeczy" - pod takim tytułem będzie się ukazywać się nowy tygodnik opinii kierowany przez Pawła Lisickiego. Nazwę wybrano z kilku propozycji. - Ta była najlepsza - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Lisicki.
więcej
|
|
Aplikacja ,,Dziennika Gazety Prawnej" z dodatkowymi treściami
Od jutra użytkownicy aplikacji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) - DGP+ będą mieli w każdy piątek dostęp do dodatkowych treści newsowych, nieobecnych w papierowym wydaniu tytułu.
więcej
|
|
Lutowe ,,Zwierciadło" z Katarzyną Herman
W czwartek na rynku ukazało się lutowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Na jego okładce znalazła się Katarzyna Herman.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Piano Media uruchomi internetowy serwis z zajawkami tekstów
W lutym br. Piano Media ma uruchomić serwis agregujący teksty z wszystkich witryn uczestniczących w projekcie Piano. Trwają też prace nad wersją mobilną strony i aplikacją mobilną.
więcej
|
|
Facebook Graph Search - wielki eksperyment w świecie wyszukiwarek
Kilka dni temu świat nowych mediów i technologii zatrzymał się na chwilę i zwrócił po raz kolejny w kierunku Facebooka, który zapowiedział, że „coś się wydarzy“. Natychmiast w internecie pojawiły się komentarze i przypuszczenia, z których najdalej wybiegały te, mówiące o stworzeniu przez Facebooka smartfona - pisze Michał Daniluk, członek zarządu OMD.
więcej
|
|
Facebook zmienia zarząd w Polsce
Spółka Facebook Polska, koordynująca w naszym kraju działalność największego serwisu społecznościowego na świecie, ma nowy zarząd, który tworzą Shane Hugh Crehan, David W. Kling i David M. Spillane.
więcej
|
|
Tomasz Machała: Reklama natywna długo oczekiwanym ,,banner killerem"?
Na czym opiera się reklama natywna i w czym jest lepsza od standardowych formatów display? Jak bywa realizowana w amerykańskich serwisach, a jak w Polsce? Pisze o tym Tomasz Machała z naTemat.pl.
więcej
|
|
Piąte urodziny Flickr Commons
Baza zdjęć Flickr Commons ma już pięć lat. Z tej okazji zaprezentowano najciekawsze fotografie.
więcej
|
|
Bardziej wyeksponowane linki na Facebooku
Od teraz linki udostępnione przez znajomych na Facebooku, w News Feedzie będą większe i wyraźniejsze.
więcej
|
|
eBay: w IV kw. i całym 2012 r. przychód w górę, w dół zysk
Portal aukcyjny eBay zaprezentował swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2012 rok.
więcej
|
|
PBI i Gemius będą mierzyć streaming audio i wideo
Polskie Badania Internetu i Gemius, firmy realizujące badanie Megapanel, zapowiedziały wprowadzenie do niego pomiaru oglądalności materiałów wideo i słuchalności treści audio.
więcej
|
|
PayPal: 250-proc. wzrost transakcji mobilnych w 2012 r., do 14 mld USD
W 2012 roku wartość transakcji dokonanych za pośrednictwem urządzeń mobilnych w systemie płatności PayPal sięgnęła 14 miliardów dolarów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|