|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 11 Stycznia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Łukasz Wejchert: Nadciąga fala mobilna, zmiany nieuniknione
- Jestem przekonany, że mobile stanie się bardzo dużą częścią tortu reklamowego, ale oczywiście nie z dnia na dzień - mówi w rozmowie z nami Łukasz Wejchert, szef firmy Dirlango, a wcześniej m.in. prezes Onetu. Rozmawiamy z nim także o jego projektach: Justtag, Virgin Mobile i iTaxi.
więcej
|
|
Eksperci: TV Republika znajdzie odbiorców. Ale czy się utrzyma?
Eksperci rynku medialnego uważają, że prawicowa Telewizja Republika znajdzie swoją grupę odbiorców. Mają jednak wątpliwości, czy będzie to ona tak duża, by utrzymać ten kanał od strony finansowej.
więcej
|
|
Duży spadek RMF FM i Jedynki, w górę Radio Maryja
W IV kwartale 2012 r. pozycję lidera na rynku ogólnopolskich stacji radiowych utrzymało RMF a najsłabszy wynik w ostatnich latach zanotował Program I PR - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Eksperci: TV Republika znajdzie odbiorców. Ale czy się utrzyma?
Eksperci rynku medialnego uważają, że prawicowa Telewizja Republika znajdzie swoją grupę odbiorców. Mają jednak wątpliwości, czy będzie to ona tak duża, by utrzymać ten kanał od strony finansowej.
więcej
|
|
Polscy żołnierze na misjach bohaterami nowej serii TVP1
- Kończymy przygotowania do cyklu paradokumentalnego, którego bohaterami będą polscy żołnierze przebywający na zagranicznych misjach - poinformował Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1.
więcej
|
|
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowych, ATM Rozrywka tuż za podium
W grudniu ub.r wśród kanałów filmowych na pozycję lidera awansowały TVP Seriale. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał Cinemax2, zaś najwięcej stracił CBS Action powstały w miejsce kanału Zone Romantica. Tuż za podium znalazła się nowa stacja - ATM Rozrywka.
więcej
|
|
Australian Open 2013 w kanałach Eurosport i Eurosport 2
Turniej tenisowy Australian Open, który potrwa od 14 do 27 stycznia br., transmitowany będzie na żywo na kanałach Eurosport i Eurosport 2.
więcej
|
|
Rozpoczęły się nagrania show ,,Tylko muzyka 5"
W marcu w Polsacie pojawi się piąta edycja show „Tylko muzyka. Must be the music”. Stacja rozpoczęła właśnie nagrania odcinków castingowych.
więcej
|
|
TVN24 HD i Dorcel XXX HD od marca w Vectrze
Z początkiem marca do oferty sieci Vectra zostaną dołączone kanały TVN24 HD i Dorcel XXX HD oraz wersje HD dostępnych już wcześniej stacji Fightklub i Filmbox Action.
więcej
|
|
Jubileuszowy koncert programu ,,Jaka to melodia?". To już 15 lat
2 i 9 lutego br. TVP1 wyemituje 2-częściowy koncert z okazji jubileuszu 15-lecia programu „Jaka to melodia?”.
więcej
|
|
Finał WTA w Sydney: Agnieszka Radwańska kontra Dominika Cibulkova w TVP
Finał turnieju WTA w Sydney, Agnieszka Radwańska - Dominika Cibulkova, będzie można zobaczyć na żywo w Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
teleTOON+ wyemituje 5. sezon serialu ,,Przygody Sary Jane"
29 stycznia 2013 roku kanał teleTOON+ rozpocznie emisję piątej serii serialu „Przygody Sary Jane”. Jest to ostatni sezon produkcji.
więcej
|
|
TVP2 pokaże relacje XXI finału WOŚP
13 stycznia 2013 roku odbędzie się XXI finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Transmisje z imprezy będzie można oglądać na antenie TVP2.
więcej
|
|
MŚ w piłce ręcznej mężczyzn na antenach TVP
Telewizja Polska pokaże na wyłączność rozgrywki mistrzostw świata w piłce ręcznej mężczyzn, które rozpoczynają się 11 stycznia w Saragossie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Media Trendy 2013: nowe kategorie, bez podziału na media i planowanie
Rozpoczynają się zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu Media Trendy. W jego zasadach wprowadzono istotne zmiany, m.in. likwidując podział kategorii na media i planowanie oraz wprowadzając nowe kategorie i podkategorie.
więcej
|
|
Niedźwiedzie polarne na puszkach i w reklamach Coca-Coli (wideo)
Bohaterami rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej Coca-Coli są niedźwiedzie polarne. Akcja - przygotowana przez firmy McCann Ericsson, K2 i Starcom - obejmuje też limitowaną edycję puszek napoju.
więcej
|
|
Organizacja z zasadami
Grywalizacja to jeden z najbardziej nadużywanych terminów marketingowych w ostatnim czasie. Co ciekawe, niejednemu specjaliście trudności nastręcza precyzyjne zdefiniowanie zjawiska i oddzielenie go od podobnych działań, takich jak akcja promocyjna, program lojalnościowy czy gra miejska. Zjawisko grywalizacji jest jednak do tego stopnia bogate, że warto zaadaptować je do nowych dziedzin, co wyraźnie pokazują przykłady. Oczywiście z zagranicy - pisze Mateusz Miernikowski.
więcej
|
|
Rymowanka w przymierzalni reklamuje rok darmowych rozmów w Plusie na Kartę (wideo)
14 stycznia startuje kampania reklamująca wprowadzoną właśnie w Plusie na Kartę ofertę obejmującą rok darmowych rozmów z numerem z dowolnej sieci. Akcję przygotowały firmy 303 i Media Direction.
więcej
|
|
,,Najsłodsze chwile" w kampanii syropów Paola (wideo)
12 stycznia w telewizji i internecie startuje kampania reklamowa syropów Paola (Hoop Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Syrop Paola - najsłodsze chwile”, przygotowały firmy Brand Place, OS3 Multimedia i MPG.
więcej
|
|
,,Zacznij rok w dobrym rytmie!" - Activia reklamowana w promocyjnej cenie (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa jogurtu Activia (Danone). Akcję przygotowały firmy Young and Rubicam, Opus Film i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
1,3 mln zł kary dla SKOK-u Stefczyka za mylącą reklamę
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że prowadzona latem ub.r. kampania reklamowa SKOK-u im. F. Stefczyka w Gdyni wprowadzała odbiorców w błąd. Na firmę nałożono karę w wysokości 1,3 mln zł.
więcej
|
|
McDonald's w Australii jako Macca's (wideo)
Na szyldach wybranych restauracji sieci McDonald's w Australii pojawi się nazwa „Macca's”. To akcja marketingowa organizowana przy okazji australijskiego święta narodowego Australia Day.
więcej
|
|
"Baw się, smakuj, błyszcz!" - loteria Princessy wsparta kampanią
Ruszyła loteria audioteksowa zorganizowana dla wafli marki Princessa (Nestlé Polska), w której do wygrania są błyszczyki L’Oreal. Akcję wspiera kampania w telewizji, internecie, prasie i punktach sprzedaży, za którą odpowiadają firmy Havas Engage Warsaw i MEC.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Weekendowe wydanie ,,Dziennika Gazety Prawnej" w nowej odsłonie
Od dzisiaj zmienia się forma weekendowego wydania „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Przestanie istnieć 12-stronicowy „Magazyn”, a w jego miejsce o 12 stron zwiększy się liczba białych stron.
więcej
|
|
Bauer oraz Kolporter wciąż w konflikcie
Kolporter i Wydawnictwo Bauer nie osiągnęły porozumienia w sprawie współpracy. Tytuły Bauera wciąż nie są dostępne w punktach sprzedaży tego dystrybutora.
więcej
|
|
,,Viva!" zadebiutowała na iPadzie. Pojedyncze wydanie za 0,89 euro
Dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska) został udostępniony w wersji na iPada. W najbliższym czasie ma pojawić się na tabletach z systemem Android.
więcej
|
|
,,Dobre Rady" liderem wśród miesięczników poradnikowych
W październiku 2012 roku większość miesięczników poradnikowych dla pań zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. Liderem zestawienia pozostały „Dobre Rady”.
więcej
|
|
Maciej Nowak dyrektorem działu cyfrowego ,,Gazety Wyborczej"
Od stycznia br. Maciej Nowak objął stanowisko dyrektora działu cyfrowego „Gazety Wyborczej” (Agora). Jego zastępcą został Michał Gwiazdowski.
więcej
|
|
Małgorzata Kożuchowska na okładce miesięcznika "Twój Styl"
Lutowy numer miesięcznika "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) będzie sprzedawany z filmem "Żelazna Dama”. Na jego okładce pojawiła się aktorka Małgorzata Kożuchowska.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Łukasz Wejchert: Nadciąga fala mobilna, zmiany nieuniknione
- Jestem przekonany, że mobile stanie się bardzo dużą częścią tortu reklamowego, ale oczywiście nie z dnia na dzień - mówi w rozmowie z nami Łukasz Wejchert, szef firmy Dirlango, a wcześniej m.in. prezes Onetu. Rozmawiamy z nim także o jego projektach: Justtag, Virgin Mobile i iTaxi.
więcej
|
|
Michał Kobierzewski: konkurencja to... wymysł gospodarki rynkowej
Kwestionariusz Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Kobierzewski, dyrektor kreatywny The Digitals.
więcej
|
|
Rosną przychody z reklam mobilnych na Facebooku (infografika)
Już ponad jedna piąta przychodów reklamowych Facebooka jest generowana przez kampanie na urządzeniach mobilnych - wynika z badań Kenshoo Social.
więcej
|
|
Twitter relacjonuje wręczenie Złotych Globów
Tegoroczna ceremonia wręczenia Złotych Globów, zaplanowana na 13 stycznia, będzie na żywo relacjonowana przez artystów na Twitterze.
więcej
|
|
Internauci mapowali Zakopane (wideo)
Zakończyła się organizowana przez Google akcja „Internetowa Rewolucja w Zakopanem, czyli mapujemy zimową stolicę Polski”, w ramach której internauci uzupełniani informacje na temat Zakopanego w Mapach Google.
więcej
|
|
Michał Dębski, Wojciech Misiołek, Wojciech Mruk i Tomasz Warężak w Tribal DDB
Pracę w agencji interaktywnej Tribal DDB rozpoczęli Michał Dębski, Wojciech Misiołek, Wojciech Mruk i Tomasz Warężak.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|