|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 9 Stycznia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Kabaretowe ,,Dzięki Bogu już weekend!" wiosną w TVP2
Wiosną w ramówce TVP2 znajdzie się kabaretowe show na żywo „Dzięki Bogu już w weekend!”. - Mamy ambicję, by odnowić rozrywkę w Dwójce - mówi Jerzy Kapuściński, szef stacji. Na antenę wróci też „The Voice of Poland” oraz program Wojciecha Manna.
więcej
|
|
Demotywatory i Kwejk straciły 1/4 użytkowników
Czołowe polskie serwisy z humorem, Demotywatory.pl, Kwejk.pl, Besty.pl i Wiocha.pl, zanotowały w minionym roku duże spadki. Krzysztof Wikliński, współwłaściciel Kwejk.pl, wskazuje konkretną tego przyczynę - zmiana algorytmu Facebooka.
więcej
|
|
,,Nad rozlewiskiem" ogląda 4 mln widzów, TVP1 liderem
Pierwsze sześć odcinków serialu „Nad rozlewiskiem” obejrzało średnio 4 mln widzów. W porównaniu do poprzedniej części sagi, emitowanej jesienią 2011 roku, produkcja zyskała 220 tys. widzów i daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kabaretowe ,,Dzięki Bogu już weekend!" wiosną w TVP2
Wiosną w ramówce TVP2 znajdzie się kabaretowe show na żywo „Dzięki Bogu już w weekend!”. - Mamy ambicję, by odnowić rozrywkę w Dwójce - mówi Jerzy Kapuściński, szef stacji. Na antenę wróci też „The Voice of Poland” oraz program Wojciecha Manna.
więcej
|
|
,,Nad rozlewiskiem" ogląda 4 mln widzów, TVP1 liderem
Pierwsze sześć odcinków serialu „Nad rozlewiskiem” obejrzało średnio 4 mln widzów. W porównaniu do poprzedniej części sagi, emitowanej jesienią 2011 roku, produkcja zyskała 220 tys. widzów i daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Juliusz Braun: stacja TVP dzieci na multipleks, nowe kanały jesienią
TVP wystartuje w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie telewizji naziemnej, gdzie chce umieścić kanał dziecięcy. Z kolei jesienią br. nadawca planuje start stacji TVP Dokument, TVP Rozrywka oraz nowego TVP Info i stacji regionalnej.
więcej
|
|
Hubert Urbański odchodzi z TVP2
TVP2 zakończyła dwuletnią współpracę z Hubertem Urbańskim, który prowadził w stacji m.in. „Bitwę na głosy” i „The Voice of Poland”. Prezenter ma w planach nowe projekty, ale nie zdradza na razie szczegółów.
więcej
|
|
Kolejna kara dla Vectry, operator ma zapłacić 200 tys. zł
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej nałożył na sieć Vectra kolejną karę pieniężną w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Tym razem operator ma zapłacić 200 tys. zł za zaniedbania związane z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych. Spółka zapowiada odwołanie.
więcej
|
|
,,Głęboka woda" TVP2 ma zostać sprzedana do 10 krajów
Telewizja Polska przygotowuje się do sprzedaży licencji na pokazywanie serialu TVP2 „Głęboka woda” do nadawców z 10 krajów. Serial trafi m.in. do Francji, Niemiec, Rumunii, Australii, Izraela czy Iranu.
więcej
|
|
Juliusz Braun: spadną wpływy TVP z reklamy, wzrosną z abonamentu
Juliusz Braun, prezes Telewizji Polskiej, szacuje, że tegoroczne wpływy TVP z reklam będą niższe o 4 proc., natomiast wzrosną wpływy z abonamentu. Do końca listopada ub.r. stacja miała 150 mln zł straty, ale wynik finansowy za cały 2012 nie jest jeszcze znany.
więcej
|
|
TVP Stream - kanały TVP w internecie i w komórkach
W lutym br. użytkownikom zostanie udostępniona aplikacja TVP Stream, która pozwalać będzie na oglądanie przez internet programów oddziałów terenowych TVP, kanału TVP Parlament i TVP Info na urządzeniach mobilnych i komputerach.
więcej
|
|
Puchar Króla i Superpuchar Hiszpanii w TVP
Zarząd Telewizji Polskiej zdecydował o zakupie praw do meczów hiszpańskiego Pucharu Króla i Superpucharu Hiszpanii. TVP ma już także prawa do wszystkich największych imprez sportowych, które odbędą się w najbliższych latach, poza Euro 2016.
więcej
|
|
,,Ludzie gór" od stycznia na antenie History
31 stycznia br. kanał History rozpocznie emisję nowego dokumentalnego serialu „Ludzie gór”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Klasyczny duet" reklamuje rabaty w McDonald's (wideo)
W restauracjach McDonald’s wystartowała kolejna odsłona promocji rabatowej. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD i 24/7 PR.
więcej
|
|
Masaj i Eskimos w porównawczej kampanii Link4 (wideo)
Link4 rozpoczął kampanię reklamową zachęcającą do porównywania cen ubezpieczeń komunikacyjnych. Akcję przygotowały firmy Brasil, Pirania Film i Starcom.
więcej
|
|
Kia smartfonowo reklamuje zimową wyprzedaż (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wyprzedaży samochodów Kia z rocznika 2012. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Paralotna.
więcej
|
|
Atmedia: nowe pakiety VoD, ceny bez zmian
Broker reklamowy Atmedia do swojej oferty internetowych reklam wideo wprowadził kilka nowych pakietów. Ceny reklam telewizyjnych oferowanych przez biuro na luty pozostają na ubiegłorocznym poziomie.
więcej
|
|
,,Odkrywaj Blisko. Szukaj lokalnie" - Panorama Firm z nowym logo
Należący do Eniro Polska serwis Panorama Firm zyskał nowy logotyp oraz claim „Odkrywaj Blisko. Szukaj lokalnie”. Identyfikacja, przygotowana przez agencja Dragon Rouge, ma odzwierciedlać lokalny charakter marki.
więcej
|
|
Monika Stanke i Tomasz Milewski w Socializerze
Monika Stanke i Tomasz Milewski dołączyli do zespołu client service agencji Socializer. Stanke pracowała poprzednio w sieci BusinessClick, a Milewski w agencji Momentum Worldwide.
więcej
|
|
Media Regionalne stawiają na reklamę mobilną. Umowa z AdQuota
Media Regionalne rozpoczynają współpracę ze skandynawską siecią reklamy mobilnej AdQuota, która obsługiwać będzie mobilne strony internetowe oraz aplikacje wydawnictwa.
więcej
|
|
Piotr Ćwiertniewski w iBILLBOARD
Do zespołu iBILLBOARD dołączył Piotr Ćwiertniewski, gdzie objął stanowisko product and project managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Czołowe dzienniki regionalne nadal tracą, liderem ,,Dziennik Zachodni"
W listopadzie 2012 roku prawie wszystkie spośród 15 najpopularniejszych gazet regionalnych zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Dziennik Polski”. Liderem zestawienia pozostał „Dziennik Zachodni”.
więcej
|
|
9 lutego Charytatywny Bal Dziennikarzy, wejściówki od 150 zł do 450 zł
W sobotę 9 lutego br. w auli Politechniki Warszawskiej zorganizowany zostanie 15. Charytatywny Bal Dziennikarzy. Wejściówki na imprezę nabyć można w cenach od 150 zł do 450 zł.
więcej
|
|
Ponad 120 dziennikarzy zabitych w 2012 roku
Miniony rok był jednym z najbardziej krwawych dla dziennikarzy. W wymierzonych bezpośrednio w nich zamachach lub jako przypadkowe ofiary eksplozji i strzelanin zginęło 121 przedstawicieli mediów - podała Międzynarodowa Federacja Dziennikarzy (IFJ).
więcej
|
|
KRRiT kontra ,,Nasz Dziennik" i O. Rydzyk
KRRiT wysłała do redakcji „Naszego Dziennika” sprostowania, związane z wypowiedziami Ojca T. Rydzyka, opublikowanymi na łamach tego pisma. Rydzyk stwierdził m.in., że konkurs na multipleks MUX-1 jest ustawiony i z góry rozstrzygnięty.
więcej
|
|
Media Regionalne stawiają na reklamę mobilną. Umowa z AdQuota
Media Regionalne rozpoczynają współpracę ze skandynawską siecią reklamy mobilnej AdQuota, która obsługiwać będzie mobilne strony internetowe oraz aplikacje wydawnictwa.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Demotywatory i Kwejk straciły 1/4 użytkowników
Czołowe polskie serwisy z humorem, Demotywatory.pl, Kwejk.pl, Besty.pl i Wiocha.pl, zanotowały w minionym roku duże spadki. Krzysztof Wikliński, współwłaściciel Kwejk.pl, wskazuje konkretną tego przyczynę - zmiana algorytmu Facebooka.
więcej
|
|
TP SA sprzedaje portal Wirtualna Polska
Telekomunikacja Polska szuka doradcy przy sprzedaży portalu Wirtualna Polska - podał Reuters. Przedstawiciele operatora oficjalnie nie komentują tej informacji.
więcej
|
|
Raport z Facebooka: coraz niższe zaangażowanie na fanpage'ach, słabe marki prasowe
W grudniu na polskich fanpage’ach facebookowych średnie zaangażowanie użytkowników było niższe niż we wcześniejszych miesiącach. 10 największych stron zyskało prawie tylu fanów, ile ma 10 czołowych fanpage’y tytułów prasowych.
więcej
|
|
GG ma 6,5 mln realnych użytkowników, a Ipla - 2,6 mln
W listopadzie ub.r. z komunikatora GG aktywnie korzystało 6,5 mln użytkowników, a należącej do Cyfrowego Polsatu Ipli używało prawie 2,6 mln internautów - wynika z badania Megapanel PBI/Gemius przygotowanego dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Na Facebooku PlayStation wygrywa z Xboksem (infografika)
Firma Socialbakers wykorzystała nowe narzędzie Facebooka by porównać ilość fanów marek Xbox i PlayStation. Na większości rynków liderem popularności są konsole Sony.
więcej
|
|
Eric Schmidt odwiedził północnokoreańskich studentów (wideo)
Prezes wykonawczy Google, Eric Schmidt, podczas swojej podróży do Korei Północnej spotkał się z tamtejszymi studentami.
więcej
|
|
,,Odkrywaj Blisko. Szukaj lokalnie" - Panorama Firm z nowym logo
Należący do Eniro Polska serwis Panorama Firm zyskał nowy logotyp oraz claim „Odkrywaj Blisko. Szukaj lokalnie”. Identyfikacja, przygotowana przez agencja Dragon Rouge, ma odzwierciedlać lokalny charakter marki.
więcej
|
|
Migomedia stworzy serwis internetowy wody mineralnej NATA
Agencja interaktywna Migomedia podpisała umowę na stworzenie szaty graficznej oraz wdrożenie nowej, użytecznej strony internetowej dla producenta wody mineralnej NATA.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|