|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 8 Stycznia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Telewizja Republika może ruszyć 10 kwietnia 2013 r.
Nowa konserwatywny kanał informacyjno-publicystyczny Telewizja Republika może wystartować 10 kwietnia br., czyli w 3. rocznicę katastrofy smoleńskiej. - Bierzemy ten termin pod uwagę, byłoby to znaczące - mówi nam Piotr Barełkowski, prezes stacji.
więcej
|
|
Branża: reklamy Heyah z Leninem to nic szokującego
Pytani przez portal Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych oceniają, że nowa kampania Heyah nie była przesadnie kontrowersyjna i nie promowała komunizmu. Ich zdaniem reklamy z Leninem, choć niepozbawione wad, mogą wyjść sieci na dobre.
więcej
|
|
KRRiT ma zyskać wpływ na program mediów publicznych
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego pracuje nad projektem nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, która ma doprecyzować zasady finansowania mediów publicznych uznawanego za pomoc publiczną. Dać ma ona KRRiT możliwość wpływania na ich program.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Rzeczpospolita" z największym spadkiem w listopadzie
W listopadzie ub. r. „Rzeczpospolita” zanotowała największy spadek sprzedaży wśród dzienników. Mimo zamieszania po aferze z tekstem „Trotyl we wraku tupolewa” tytuł stracił relatywnie mniej niż w poprzednich miesiącach. Liderem zestawienia pozostał „Fakt”.
więcej
|
Internauci oburzeni reklamą Heyah z Leninem. ,,Precz z komuną", ,,Podpalać ich siedziby"
Według wielu internautów nowe reklamy Heyah, w których pojawia się bohater wystylizowany na Lenina, stanowią niedozwolone propagowanie totalitaryzmu. „Kampania została przygotowana w wyraźnie żartobliwy sposób” - odpowiada operator sieci.
więcej
|
,,Pamiętniki z wakacji" wracają do Polsatu
|
,,Mafia dla psa", ,,Autyzm", ,,Basen Narodowy" i ,,Internety robię" viralami roku
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Telewizja Republika może ruszyć 10 kwietnia 2013 r.
Nowa konserwatywny kanał informacyjno-publicystyczny Telewizja Republika może wystartować 10 kwietnia br., czyli w 3. rocznicę katastrofy smoleńskiej. - Bierzemy ten termin pod uwagę, byłoby to znaczące - mówi nam Piotr Barełkowski, prezes stacji.
więcej
|
|
KRRiT ma zyskać wpływ na program mediów publicznych
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego pracuje nad projektem nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, która ma doprecyzować zasady finansowania mediów publicznych uznawanego za pomoc publiczną. Dać ma ona KRRiT możliwość wpływania na ich program.
więcej
|
|
Polsat: nie kontrolujemy dziennikarzy na Twitterze, Gozdyra wyjaśniła nam kłótnię z blogerami
Dziennikarka Polsat News Agnieszka Gozdyra została poproszona przez przełożonych o wyjaśnienie niedzielnej sprzeczki na Twitterze z dwoma blogerami. Relacja Gozdyry została przyjęta, a cała sprawa uznana za zamkniętą.
więcej
|
|
Naziemna telewizja cyfrowa odbierze milion abonentów płatnej telewizji
Zdaniem Witolda Grabosia z KRRiT, milion abonentów mogą stracić operatorzy płatnej telewizji, gdy naziemna telewizja cyfrowa zyska docelowy kształt. Rada dzięki konkursowi na kolejne stacje naziemne chce zapewnić różnorodną ofertę na multipleksach.
więcej
|
|
Cięcia w NC+: odchodzą szefowie kanałów tematycznych
Spółka NC+, powstała z połączenia Canal+ Cyfrowego i ITI Neovision, tworzy nową strukturę, która zarządzać będzie połączoną platformą. W ramach zmian z firmy odchodzą wieloletni managerowie - szefowie stacji tematycznych Canal+.
więcej
|
|
Polsat Boxing Night: Andrzej Gołota kontra Przemysław Saleta za 40 zł
Podczas gali Polsat Boxing Night w gdańskiej Ergo Arenie 10-rundowy pojedynek stoczą Andrzej Gołota i Przemysław Saleta. Wydarzenie, które odbędzie się 23 lutego br., zobaczyć będzie można tylko w systemie pay-per-view Cyfrowego Polsatu oraz w ipli. Cena to 40 zł.
więcej
|
|
TVN nadal traci, udany początek roku TVP
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego zajęła TVP1. Wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało już jednak do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Eska Party TV - nowy kanał muzyczny, ale na razie tylko w internecie
Eska Party TV to nowy kanał muzyczny, który znalazł się na platformie internetowej eskaGO.pl uruchomionej przez Grupę Radiową Time. Na jego antenie nadawane są tylko teledyski z muzyką taneczną.
więcej
|
|
Turniej Czterech Skoczni zyskał 1,2 mln widzów. 3,6 mln zł z reklam
Transmisje z odbywającego się na przełomie 2012 i 2013 roku 61. Turnieju Czterech Skoczni w TVP1 miały o 1,2 mln widzów więcej od poprzedniej edycji. Zawody zapewniły stacji pozycję lidera rynku, a wpływy z reklam wyniosły 3,6 mln zł.
więcej
|
|
,,Maleńcy" od stycznia na antenie MiniMini+
15 stycznia br. dziecięcy kanał MiniMini+ rozpocznie emisję nowej animacji „Maleńcy”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
KRRiT: czas na cyfryzację radia
- Czas rozpocząć rozmowy na temat cyfryzacji radia. To nie będzie bliska przyszłość, znajdujemy się na początku drogi - powiedział wczoraj Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Polskie Radio Białystok w górę, Radio ZET nowym liderem
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres wrzesień - listopad 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie podlaskim.
więcej
|
|
Polskie Radio Rzeszów zyskuje, RMF FM liderem
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres wrzesień - listopad 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie podkarpackim.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Branża: reklamy Heyah z Leninem to nic szokującego
Pytani przez portal Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych oceniają, że nowa kampania Heyah nie była przesadnie kontrowersyjna i nie promowała komunizmu. Ich zdaniem reklamy z Leninem, choć niepozbawione wad, mogą wyjść sieci na dobre.
więcej
|
|
Goldbach Poland zmienia ARBOinteractive w Goldbach Audience
Goldbach Group utworzyła w Polsce holding Goldbach Poland, opierając go na dwóch podmiotach: agencji interaktywnej Goldbach Interactive oraz sieci reklamy internetowej Goldbach Audience, do tej pory działającej pod nazwą ARBOinteractive Polska.
więcej
|
|
Heyah wycofuje reklamy z Leninem i przeprasza
Prowadzona od kilku dni kampania reklamowa Heyah wykorzystująca wizerunek Lenina została wstrzymana. Sieć uzasadnia to nieprzychylnymi komentarzami do reklam i „pojawieniem się w dyskusji wątków ideologicznych”.
więcej
|
|
,,Masz prawo do godnego życia" w kampanii Funduszu Hipotecznego Dom (wideo)
Fundusz Hipoteczny Dom znów reklamuje w telewizji oferowaną przez siebie hipotekę odwróconą. Nową odsłonę kampanii przygotowały firmy Szwejkowski, Timecode i Maxus.
więcej
|
|
Liberty Direct reklamuje najlepsze OC wg ,,Rzeczpospolitej" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczenia OC oferowanego przez Liberty Direct. Akcję, prowadzoną w telewizji, radiu i internecie, przygotowały firmy Easy Hell, Lemon Sky i MPG.
więcej
|
|
Fabryka Przyjemności ponownie w reklamie czekolady Wedel (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa czekolady Wedel oparta na koncepcji Fabryki Przyjemności. Akcję przygotowały agencja Team One i dom mediowy ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Lego promuje zestawy Lego Chima, skierowane do chłopców (wideo)
Właśnie ruszyła kampania reklamowa nowych zestawów Lego Chima, przeznaczonych dla chłopców w wieku 5-11 lat. Działania reklamowe obejmować będą telewizję, internet, prasę, działania in-store oraz eventy.
więcej
|
|
,,Samo najlepsze" - Agros-Nova reklamuje syropy Łowicz
W prasie, internecie i na outdoorze wystartowała kampania reklamowa nowej linii syropów Łowicz (Agros-Nova). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Samo najlepsze”, przygotowały firmy Brand Place i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Wlk. Bryt. liderem w wydatkach na mobilną reklamę w przeliczeniu na użytkownika
Marketerzy z Wielkiej Brytanii wydają najwięcej na świecie pieniędzy, aby dotrzeć z mobilnym przekazem reklamowym do każdego użytkownika mobilnego internetu w kraju - wynika z szacunków firmy eMarketer.
więcej
|
|
Anna Ziemkiewicz szefem biura reklamy Direct Publishing Group
Anna Ziemkiewicz została nowym dyrektorem biura reklamy w wydawnictwie Direct Publishing Group. Zajmie się reorganizacją działu sprzedaży, a także rozbudową portfolio produktów.
więcej
|
|
Renata Wasiak i Małgorzata Laube awansowały w MPG
Renata Wasiak, dotychczas group account director, objęła nowo utworzone stanowisko client service director w domu mediowym MPG. Jej stanowisko zajęła Małgorzata Laube.
więcej
|
|
Roszady w biurze reklamy Infor Biznes. Odeszła Ewa Rosiewicz
Biuro reklamy Infor Biznes, wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej”, zmieniło strukturę. Awansowali w nim Katarzyna Jasińska i Michał Krukowski, zaś do jednostki dołączyli Tomasz Niewiński i Elżbieta Kondzioła. Ze spółką rozstała się z kolei Ewa Rosiewicz.
więcej
|
|
Piotr Winiarz: z Provident Polska do agencji Click House
Z początkiem nowego roku do agencji Click House dołączył Piotr Winiarz. Będzie odpowiadał za przygotowanie i rozwój nowych projektów biznesowych agencji oraz wsparcie aktualnie prowadzonych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Paweł Lisicki oficjalnie naczelnym nowego tygodnika, start do 1 marca br.
Paweł Lisicki formalnie został redaktorem naczelnym nowego tygodnika opinii, który wyda spółka Orle Pióro, należąca do PMPG, Michała M. Lisieckiego i publicystów związanych do niedawna z tygodnikiem „Uważam Rze”. Tytuł ma ukazać się w terminie do 1 marca br.
więcej
|
|
I-III kwartał 2012: większość pism dziecięcych straciło, ,,Scooby - Doo!" liderem
W pierwszych trzech kwartałach 2012 roku w segmencie pism dla dzieci pozycję lidera utrzymał miesięcznik „Scooby - Doo!”. Większość magazynów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciło pismo „H2O Wystarczy Kropla”.
więcej
|
|
,,Sport.pl Ekstra" w poniedziałki z ,,Gazetą Wyborczą"
Od 7 stycznia br. poniedziałkowa „Gazeta Wyborcza” (Agora) ukazuje się wraz z magazynem „Sport.pl Ekstra”, w którym znaleźć można reportaże, felietony, recenzje książek i filmów o tematyce sportowej.
więcej
|
|
Łódź idzie na wojnę z brytyjskim ,,The Sun"
Brytyjski „The Sun” naraził się władzom Łodzi za sprawą weekendowego artykułu przedstawiającego miasto w negatywnym świetle. Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska chce dziennikowi wytoczyć za to proces.
więcej
|
|
Roszady w biurze reklamy Infor Biznes. Odeszła Ewa Rosiewicz
Biuro reklamy Infor Biznes, wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej”, zmieniło strukturę. Awansowali w nim Katarzyna Jasińska i Michał Krukowski, zaś do jednostki dołączyli Tomasz Niewiński i Elżbieta Kondzioła. Ze spółką rozstała się z kolei Ewa Rosiewicz.
więcej
|
|
Pomocnik Historyczny ,,Polityki" poświęcony Powstaniu Styczniowemu
W środę pojawi się na rynku kolejne wydanie Pomocnika Historycznego „Polityki”, zatytułowane „Powstanie Styczniowe 1863. Klęska i chwała”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polsat: nie kontrolujemy dziennikarzy na Twitterze, Gozdyra wyjaśniła nam kłótnię z blogerami
Dziennikarka Polsat News Agnieszka Gozdyra została poproszona przez przełożonych o wyjaśnienie niedzielnej sprzeczki na Twitterze z dwoma blogerami. Relacja Gozdyry została przyjęta, a cała sprawa uznana za zamkniętą.
więcej
|
|
Megapanel mobilny: Onet i Allegro mocno w górę, WP na czele
W listopadzie ub.r. serwisy Onetu zanotowały o ponad 15, a strony Allegro o ponad 10 mln odsłon mobilnych więcej niż miesiąc wcześniej. Liderem rankingu pozostają witryny Wirtualnej Polski i Orange.
więcej
|
|
Donald Tusk w mediach społecznościowych w 2012 r. (infografika)
Kancelaria premiera RP Donalda Tuska przygotowała - w formie infografiki - podsumowanie swojej aktywności w mediach społecznościowych w 2012 roku.
więcej
|
|
eskaGO.pl zastępuje Fabrykę Muzy
Grupa Radiowa Time uruchomiła serwis eskaGO.pl, w którym można nie tylko słuchać należących do niej stacji radiowych, lecz również oglądać Eska TV, Polo TV i Eska Party TV. Witryna zastępuje stronę FabrykaMuzy.pl.
więcej
|
|
PKP Intercity odświeża internetowy system sprzedaży biletów
PKP Intercity udostępniło pasażerom odświeżoną wersję internetowego systemu sprzedaży biletów.
więcej
|
|
Associated Press reklamuje Samsunga na Twitterze
Podczas targów elektroniki CES w Las Vegas, które potrwają do 11 stycznia, na Twitterze Associated Press publikowane będą wpisy sponsorowane przez Samsunga.
więcej
|
|
Prezes Google w Korei Północnej
Eric Schmidt, prezes wykonawczy Google, jest członkiem amerykańskiej delegacji która na początku tego tygodnia udała się w podróż do Pyongyang, stolicy Korei Północnej.
więcej
|
|
Gemius zbada internet w Portugalii
Firmy Gemius oraz Marktest podpisały umowę partnerską w zakresie analizy widowni internetowej Portugalii.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|